Dat mag ik toch ÷££+¥#$& hopen van wel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dit oprecht niet zoals het klinkt maar je scriptie inleveren is nog niet afgestudeerd zijn natuurlijk.
Wat een suf rechtsgebied is dat toch, potverdrie.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:28 schreef Blistering het volgende:
[..]!
Heb even een foto gemaakt, deze arresten moet ik allemaal kennen/lezen voor deze periode:
[ afbeelding ]
Lijkt me dat je de meeste wel kent.
Tijd voor de bedstee.quote:
Jup.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:40 schreef Valid het volgende:
[..]
Wat is dat? Fiscale aspecten van registergoederen?
Zo ja: Haha. Nee.
Schooien om aantekeningen hmm? Ik kijk straks wel even op mijn kompjuter waar ik de boel heb staan.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Schooien om aantekeningen hmm? Ik kijk straks wel even op mijn kompjuter waar ik de boel heb staan.
oja, lekker hoor. Op vrijdagquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:28 schreef Valid het volgende:
Grensoverschreidende zetelverplaatsing, -fusie en -splitsing wens je niemand toe.
Mooi werk man. Vooral fiscaal spannend natuurlijk, maar toch.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:28 schreef Valid het volgende:
Grensoverschreidende zetelverplaatsing, -fusie en -splitsing wens je niemand toe.
http://www.bbc.com/news/world-europe-31864218quote:Germany court orders measles sceptic to pay 100,000 euros
A German biologist who offered ¤100,000 (£71,350; $106,300) to anyone who could prove that measles is a virus has been ordered by a court to pay up.
Stefan Lanka, who believes the illness is psychosomatic, made the pledge four years ago on his website.
The reward was later claimed by German doctor David Barden, who gathered evidence from various medical studies. Mr Lanka dismissed the findings.
But the court in the town of Ravensburg ruled that the proof was sufficient.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:28 schreef Valid het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |