je gaat douchen en dan vlucht je naar je bed?quote:Op woensdag 11 maart 2015 03:09 schreef DrNick het volgende:
Klockan 3; jag ska duscha och flytta till min säng
Verhuizen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 03:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
je gaat douchen en dan vlucht je naar je bed?
Oh. bijna goedquote:
HEEL VREDIG INSLAPENquote:
SLAAP LEKKER HOOI!quote:
Het is nog geen lente :squote:Op woensdag 11 maart 2015 11:18 schreef Amarantha het volgende:
Morgen even een grote lente schoonmaak houden
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:23 schreef Amarantha het volgende:
Lekker stinken morgen middag haha. Ga mijn meubels afnemen met een ammoniak sopje. Moet ergste rooklaag er wel af gaan hoop ik zo!
Het is niet grappig haha. Heb een tijdje afneembare stickers op mijn deur gehad. Je ziet het nog steedsquote:
Toen ik van Moirapoly naar huis ging en mijn lenzen uitdeed, zagen ze wat bruinigquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is niet grappig haha. Heb een tijdje afneembare stickers op mijn deur gehad. Je ziet het nog steedsOmdat die plekken nog wit zijn en de rest erom heen geel. Echt vies
Hahaquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Toen ik van Moirapoly naar huis ging en mijn lenzen uitdeed, zagen ze wat bruinig
Instant hipster instagram sepiafilter.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Toen ik van Moirapoly naar huis ging en mijn lenzen uitdeed, zagen ze wat bruinig
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Instant hipster instagram sepiafilter.
Ben wel meteen bij de large aan het kijken voor een nieuwe vlag.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:36 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nog steeds een Linkin Park vlag aan de slaapkamerdeur bij m'n vader hangen. Echt al een jaar of tien nu.
Wat heb je in gedachten?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben wel meteen bij de large aan het kijken voor een nieuwe vlag.
Ja iets wat dus niks met muziek te maken heeft. Wil gewoon iets vrolijks aan de deur hangen zodat mijn kamer herkenbaar isquote:
Ja ik ook jaren terug maar weet zo snel geen andere plek. Kan alleen bij de large niks vinden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
De Large, damn ik kan me niet meer herinneren wanneer ik daar voor het laatst besteld heb.
oeh hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:41 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.large.nl/art_295208/?closeCookiesInfo
Jebus.... Bestaat dat nog.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:41 schreef DeZwabber het volgende:
Coolquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:41 schreef DeZwabber het volgende:
Alla dut wat met god?quote:
Ik moet mijn zweeds oefenen omdat Nickjen Zweeds tegen me gaat praten op zwabs feestjequote:
is best lastigquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik moet mijn zweeds oefenen omdat Nickjen Zweeds tegen me gaat praten op zwabs feestje.
Doe dat dan lekker voor de spiegel, of Tinder een zweed bij elkaar en oefen op hem.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik moet mijn zweeds oefenen omdat Nickjen Zweeds tegen me gaat praten op zwabs feestje.
Hur så?quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Doe dat dan lekker voor de spiegel, of Tinder een zweed bij elkaar en oefen op hem.![]()
Heb niet het idee dat je hier veel zweeds gaat leren
hoi poxelbotsyquote:
Weer een nieuwe, ik moet ze een keer gaan opschrijven.quote:
de mogelijkheden zijn eindeloosquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Weer een nieuwe, ik moet ze een keer gaan opschrijven.
Ik ga vrijdagavond trouwens weer draaien bij gutterFM duuuuuuuussssss komen jullie gezellig luisteren allemaalquote:
ligt er aan hoe laatquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga vrijdagavond trouwens weer draaien bij gutterFM duuuuuuuussssss komen jullie gezellig luisteren allemaal?
Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga vrijdagavond trouwens weer draaien bij gutterFM duuuuuuuussssss komen jullie gezellig luisteren allemaal?
Vrijdag drink ik bier.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
quote:
21:00 tot 0:00quote:
in dat geval: neequote:
Dat smaakt goed bij een beetje pixel op je radioquote:
Zwabber wat doe je nouquote:
De kroeg draait nooit radio.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat smaakt goed bij een beetje pixel op je radio
Nog een paar minuten..quote:
of op zn minst abnormaal op een manier die ik snapquote:
Ah soka.quote:
I was not disappointedquote:
Kijk die swek.quote:
Goed verhaal, lekker kort ookquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:53 schreef pixelbitty het volgende:
Ik heb net in het ABOschijten topic gepost maar ik schijt nooit
Meer viel er ook niet te vertellenquote:
Bedankt Hansquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Meer viel er ook niet te vertellen.
daar schijnen meer vrouwen last van te hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:53 schreef pixelbitty het volgende:
HOAX!! Alleen mooie vrouwen schijten niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:53 schreef pixelbitty het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
HOAX!! Alleen mooie vrouwen schijten niet.
Dan had je een fijne rauwe sterquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:59 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moest vroeger 6 tot 10 keer per dag schijten
Oh snap.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nou bedanktquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ben terug, het lukte nietquote:
Fijn niet ,rauw welquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:59 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moest vroeger 6 tot 10 keer per dag schijten
Sorry. The internet says so.quote:
Dat ik geen mooie vrouw ben.quote:
Je weet hoe ik er uit zie grapjasquote:
Je bent zelf internetquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er bestaan geen mooie vrouwen op internet
nou en. toch picsquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je weet hoe ik er uit zie grapjas
Rule #30quote:
Ja nee straks noem je me een ei op pootjes ofzoquote:
kloptquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je weet hoe ik er uit zie grapjas
Jij eerst.quote:
Over mij?quote:
Laat maar, dat kan natuurlijk niet.quote:
Hou je app in de gaten.brace yourself, Pixel pics are coming :pquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja nee straks noem je me een ei op pootjes ofzo
Anders was het wel nat geweest natuurlijkquote:
Bram plsquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Anders was het wel nat geweest natuurlijk
W88quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:18 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hou je app in de gaten.brace yourself, Pixel pics are coming :p
Oeps! Betraptquote:
Done.quote:
Was voor de EPT. Was wel makkelijk, want al een jaar ervaring ermee. Maar nu heb ik dus drie certificaten en die staan mooi op de CV. In de logistieke wereld vragen ze die tegenwoordig bijna altijd.quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was voor de EPT. Was wel makkelijk, want al een jaar ervaring ermee. Maar nu heb ik dus drie certificaten en die staan mooi op de CV. In de logistieke wereld vragen ze die tegenwoordig bijna altijd.
Feliquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was voor de EPT. Was wel makkelijk, want al een jaar ervaring ermee. Maar nu heb ik dus drie certificaten en die staan mooi op de CV. In de logistieke wereld vragen ze die tegenwoordig bijna altijd.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:
Blijkbaarquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:36 schreef DrNick het volgende:
Ik ben ook echt de enige die zich 's middags kan verslapen
Is dat een nee?quote:
Tofquote:
Naar ODESZAquote:
Echt hequote:
he flquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:42 schreef Fokker89 het volgende:
Ah gezellig, wp is er weer met zijn fijne mening
Vind je niks toch?quote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
he fl
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lees je mijn posts toch niet zeikstraal
Klein beginnen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet eens je pokemonkaartenverzameling?
Je moest eens weten wat voor slaapschema's ik er op na hield vroeger.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:36 schreef DrNick het volgende:
Ik ben ook echt de enige die zich 's middags kan verslapen
heb meer spier in mijn arm dan nick in zijn gehele lichaam pikquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Stoere boy, alsof jij die hard kan gooien met je slappe armpjes
Ik zie er niet uitquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:54 schreef Geo4kant het volgende:
Geen idee hoe Fokker er uit ziet.. WP heeft genoeg gewicht om goede punches te gooien maar vast zwakke uithouding.. lastig.
Oh, zo erg is het voor mij weer niet. Ik slaap in de regel wel voor 4 uur.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor slaapschema's ik er op na hield vroeger.
Letterlijk 's nachts leven. Of gewoon een dag niet slapen. Of twee.
'spier'quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb meer spier in mijn arm dan nick in zijn gehele lichaam pik
good try tho
quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb meer spier in mijn arm dan nick in zijn gehele lichaam pik
good try tho
Kwam mijn vader 's ochtends beneden de kamer in lopen, zat ik nog in de bank.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, zo erg is het voor mij weer niet. Ik slaap in de regel wel voor 4 uur.
herkenbaarquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kwam mijn vader 's ochtends beneden de kamer in lopen, zat ik nog in de bank.
"Oh ben je al op?"
Ehh, ja? Sure, "al".
En dan de rest van de dag maar wakkerblijven en dan de volgende ochtend om half acht m'n bed in.
Baggerslecht.
Damnquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Oh ben je al op?"
Ehh, ja? Sure, "al".
En dan de rest van de dag maar wakkerblijven en dan de volgende ochtend om half acht m'n bed in.
Baggerslecht.
Het breekt je op na een tijdje. En toen ik weer een beetje goed ging slapen merkte ik ook dat ik trager werd van zo slecht slapen.quote:
Herkenbaar verhaal dit. Hoewel ik het met mijn huisgenoot had.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Oh ben je al op?"
Ehh, ja? Sure, "al".
Baggerslecht.
Kapsters en hun geouwehoerquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal dit. Hoewel ik het met mijn huisgenoot had.![]()
En dan als een zombie bij de kapper zitten met haar mooi weer gesprekjes.
Daarom niet naar de kapper gaan.quote:
Ik ben maar gestopt met gaan. #teamzwabber.quote:
Volgende ochtend ook echtquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Oh ben je al op?"
Ehh, ja? Sure, "al".
Baggerslecht.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
ze hebben vertrouwen in je fokker
23 meiquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar wanneer ben je hier
dan gaan we vechten![]()
![]()
Whehe.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Volgende ochtend ook echt
Langste dat ik wakker was is 34 uur ofzo.
Oooh dan wil ik nog wel een lauw blik bier toevoegen.quote:
Dat wordt een awesome meeting zo.quote:
tuurlijk welquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Durf je niet publiekelijk af te gaan jochie
Winnen met vechten van een FOK!ker is net zo als de special olympics, je kan wel de beste zijn maar je bent nog steeds een mongool.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Durf je niet publiekelijk af te gaan jochie
jij zou de grote winnaar zijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Winnen met vechten van een FOK!ker is net zo als de special olympics, je kan wel de beste zijn maar je bent nog steeds een mongool.
Onzinquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
Dat pushed hij nog meer dan die radiozender van hem ja.
Onzinquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Winnen met vechten van een FOK!ker is net zo als de special olympics, je kan wel de beste zijn maar je bent nog steeds een mongool.
poserquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:14 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben nu echt kk mad, iemand moet me tegen houden
HOU ME TEGEN DAN
Ben je mad Fylax?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:14 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben nu echt kk mad, iemand moet me tegen houden
HOU ME TEGEN DAN
Dit verwoord redelijk goed mijn meningquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tuurlijk wel
maar waarom zou ik naar een meet gaan waar meer dan de helft toch niet op komt dagen en de rest van het volk matig is
uitzonderingen daargelaten
ik ga gewoon nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit verwoord redelijk goed mijn mening
dat zijn alleen meningen van mensen die nog nooit op een meet zijn geweestquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit verwoord redelijk goed mijn mening
HAHAHAHAH MEEN JE DEZEquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat zijn alleen meningen van mensen die nog nooit op een meet zijn geweest
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
hehequote:
Ik vind je een toffe gast, maarrr ik lach je nu erg hard uitquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik plan een dag Utrecht en pik de meet mee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tuurlijk wel
maar waarom zou ik naar een meet gaan waar meer dan de helft toch niet op komt dagen en de rest van het volk matig is
uitzonderingen daargelaten
Ben ik wel gewendquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hehe
[..]
Ik vind je een toffe gast, maarrr ik lach je nu erg hard uit
alles goed? en met je echtgenote?quote:
Is dit een reference naar die film met die oude gast met witte baard die ook in the rock zit? Ff naam kwijt.. Engelsman.quote:
ik ga gewoon nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik plan een dag Utrecht en pik de meet mee.![]()
Is het wat dan ken ik een FOK!ker of wat van gezicht.Is het niks dan vermaak ik me alsnog wel met Utrecht zelf.
Sean Connery?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dit een reference naar die film met die oude gast met witte baard die ook in the rock zit? Ff naam kwijt.. Engelsman.
Correct.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dit een reference naar die film met die oude gast met witte baard die ook in the rock zit? Ff naam kwijt.. Engelsman.
Daar ben je dan ook helemaal vrij in.quote:
Gelukkig wel zegquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook helemaal vrij in.
Doe lief joh ik had nog op jou gestemdquote:
Zonde wel, mijn stem heb je.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kan jullie al moeilijk uitstaan via het internet, laat staan dat jullie kutkoppen er dan nog bij komen
Zo veel? Hier is het 40 voor een id-kaart en 55 voor een paspoort.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Jezus, 120 euro moeten afrekenen voor ID en paspoort
Waarom beide? je kan je paspoort toch thuis houden, en je legitimeren op straat met je rijbewijs.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:26 schreef LittleBrownie het volgende:
gewoon illegaal zijn zoals wpquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zou ook op jou stemmen. Maar jij kwam er helaas niet in voor.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:24 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Doe lief joh ik had nog op jou gestemd
Damnquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom allebei danquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Omdat ik een id handiger vindquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom beide? je kan je paspoort toch thuis houden, en je legitimeren op straat met je rijbewijs.
bestquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry
[..]
De heer Nick!!
[..]
Myn wyfie vermaakt zich prima en ik ookMet jou?
das best veel. en waarom heb je allebei?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Tja Delftquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo veel? Hier is het 40 voor een id-kaart en 55 voor een paspoort.
Niet echt, kliekjes waar je nauwelijks tussen komt zijn niet te missen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best
mist ze ons wel een beetje?
[..]
das best veel. en waarom heb je allebei?
Je rijbewijs is toch ook al een ID?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik een id handiger vind
In Nederlandquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je rijbewijs is toch ook al een ID?
wut?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef Fokker89 het volgende:
Poll: Pixelbitty?
• pixelbitty
• pixelbitty
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
nouquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt, kliekjes waar je nauwelijks tussen komt zijn niet te missen.
Truequote:
ik ook niet. en mn id ook nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind een ID handiger dan paspoort. Ik ga niet m'n paspoort meenemen als ik bijv naar Duitsland ga
Rijbewijs is eigenlijk niet geldig als ID buiten NLquote:
wie zit allemaal in dat kliekje?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
gianni voor 50 euro mag je tussen ons kliekje
wat loop je te dissen danquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie zit allemaal in dat kliekje?
even kijken of het wel 50 euro waar dis..
nee, maar ik gok gewoon dat er niet om gevraagd wordt..quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rijbewijs is eigenlijk niet geldig als ID buiten NL
Kliekjes?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
gianni voor 50 euro mag je tussen ons kliekje
flips en snow sowiesoquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie zit allemaal in dat kliekje?
even kijken of het wel 50 euro waar dis..
Gelukkigquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
flips en snow sowieso
dat is die 50 euro wel waard toch
en fokker zit er niet bij
You never knowquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar ik gok gewoon dat er niet om gevraagd wordt..
flips alleen al is die 50euro wel waard hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
flips en snow sowieso
doe niet zo naar tegen fokkerquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
flips en snow sowieso
Smoothquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flips alleen al is die 50euro wel waard hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |