je gaat douchen en dan vlucht je naar je bed?quote:Op woensdag 11 maart 2015 03:09 schreef DrNick het volgende:
Klockan 3; jag ska duscha och flytta till min säng
Verhuizen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 03:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
je gaat douchen en dan vlucht je naar je bed?
Oh. bijna goedquote:
HEEL VREDIG INSLAPENquote:
SLAAP LEKKER HOOI!quote:
Het is nog geen lente :squote:Op woensdag 11 maart 2015 11:18 schreef Amarantha het volgende:
Morgen even een grote lente schoonmaak houden
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:23 schreef Amarantha het volgende:
Lekker stinken morgen middag haha. Ga mijn meubels afnemen met een ammoniak sopje. Moet ergste rooklaag er wel af gaan hoop ik zo!
Het is niet grappig haha. Heb een tijdje afneembare stickers op mijn deur gehad. Je ziet het nog steedsquote:
Toen ik van Moirapoly naar huis ging en mijn lenzen uitdeed, zagen ze wat bruinigquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is niet grappig haha. Heb een tijdje afneembare stickers op mijn deur gehad. Je ziet het nog steedsOmdat die plekken nog wit zijn en de rest erom heen geel. Echt vies
Hahaquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Toen ik van Moirapoly naar huis ging en mijn lenzen uitdeed, zagen ze wat bruinig
Instant hipster instagram sepiafilter.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Toen ik van Moirapoly naar huis ging en mijn lenzen uitdeed, zagen ze wat bruinig
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Instant hipster instagram sepiafilter.
Ben wel meteen bij de large aan het kijken voor een nieuwe vlag.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:36 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nog steeds een Linkin Park vlag aan de slaapkamerdeur bij m'n vader hangen. Echt al een jaar of tien nu.
Wat heb je in gedachten?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben wel meteen bij de large aan het kijken voor een nieuwe vlag.
Ja iets wat dus niks met muziek te maken heeft. Wil gewoon iets vrolijks aan de deur hangen zodat mijn kamer herkenbaar isquote:
Ja ik ook jaren terug maar weet zo snel geen andere plek. Kan alleen bij de large niks vinden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
De Large, damn ik kan me niet meer herinneren wanneer ik daar voor het laatst besteld heb.
oeh hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:41 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.large.nl/art_295208/?closeCookiesInfo
Jebus.... Bestaat dat nog.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:41 schreef DeZwabber het volgende:
Coolquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:41 schreef DeZwabber het volgende:
Alla dut wat met god?quote:
Ik moet mijn zweeds oefenen omdat Nickjen Zweeds tegen me gaat praten op zwabs feestjequote:
is best lastigquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik moet mijn zweeds oefenen omdat Nickjen Zweeds tegen me gaat praten op zwabs feestje.
Doe dat dan lekker voor de spiegel, of Tinder een zweed bij elkaar en oefen op hem.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik moet mijn zweeds oefenen omdat Nickjen Zweeds tegen me gaat praten op zwabs feestje.
Hur så?quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Doe dat dan lekker voor de spiegel, of Tinder een zweed bij elkaar en oefen op hem.![]()
Heb niet het idee dat je hier veel zweeds gaat leren
hoi poxelbotsyquote:
Weer een nieuwe, ik moet ze een keer gaan opschrijven.quote:
de mogelijkheden zijn eindeloosquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Weer een nieuwe, ik moet ze een keer gaan opschrijven.
Ik ga vrijdagavond trouwens weer draaien bij gutterFM duuuuuuuussssss komen jullie gezellig luisteren allemaalquote:
ligt er aan hoe laatquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga vrijdagavond trouwens weer draaien bij gutterFM duuuuuuuussssss komen jullie gezellig luisteren allemaal?
Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga vrijdagavond trouwens weer draaien bij gutterFM duuuuuuuussssss komen jullie gezellig luisteren allemaal?
Vrijdag drink ik bier.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
quote:
21:00 tot 0:00quote:
in dat geval: neequote:
Dat smaakt goed bij een beetje pixel op je radioquote:
Zwabber wat doe je nouquote:
De kroeg draait nooit radio.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat smaakt goed bij een beetje pixel op je radio
Nog een paar minuten..quote:
of op zn minst abnormaal op een manier die ik snapquote:
Ah soka.quote:
I was not disappointedquote:
Kijk die swek.quote:
Goed verhaal, lekker kort ookquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:53 schreef pixelbitty het volgende:
Ik heb net in het ABOschijten topic gepost maar ik schijt nooit
Meer viel er ook niet te vertellenquote:
Bedankt Hansquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Meer viel er ook niet te vertellen.
daar schijnen meer vrouwen last van te hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:53 schreef pixelbitty het volgende:
Ik heb net in het ABOschijten topic gepost maar ik schijt nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |