quote:Nog nooit bereikte een Zwitserse ploeg de kwartfinales van de UEFA Champions League. FC Basel kan voor een primeur zorgen, maar dan moet het elftal in Portugal nog wel afrekenen met FC Porto. De eerste wedstrijd eindigde in 1-1.
Voor de Zwitsers is dit geen al te gunstige uitgangspositie voor de return. Toch is Basel-trainer Paulo Sousa niet ontevreden. "Porto speelde beter dan wij en verdiende dit resultaat", zei hij tijdens de persconferentie na afloop van de eerste wedstrijd. "Maar wij kunnen beter dan we hebben laten zien. Daarom gaan we vol vertrouwen en met een duidelijk plan naar Portugal." Wil Sousa met Basel doorgaan in de Champions League, dan moet de ploeg winnen of een doelpuntrijk gelijkspel uit het vuur slepen.
Link met Nederland
Beide ploegen in deze achtste finale van de UEFA Champions League hebben overigens een link met Nederland. Basel-verdediger Philipp Degen heeft namelijk een Nederlandse moeder. Bij tegenstander FC Porto staat Bruno Martins Indi onder contract. De Nederlandse international is de afgelopen weken zijn basisplaats in het team van de Portugezen echter kwijtgeraakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je die spoilertags moet gebruiken als je gaat spoilerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
bedankt hansquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ze staan nu met gelijke hoogte met Bayern met 10 zeges op een rij
11quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ze staan nu met gelijke hoogte met Bayern met 10 zeges op een rij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Wat zeggen ze tegen jou dan?quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is echt treurig manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hansaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat zeggen ze tegen jou dan?
Bedankt Hansien? Hansje?
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:31 schreef Vasion het volgende:
Als Basel nog scoort, neem ik de rest van de week een Fc Twente UI.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]+3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Mijn bier is op sinds gisteren.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik neem nog een slok van m'n bier.
quote:
Omdat ik dom ben en ik werk nog wel in een slijterij.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom heb je geen nieuw bier gehaald?
Of heb je gedaan zoals ik, en sterke drank gekocht?
Heb je de sleutel?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Omdat ik dom ben en ik werk nog wel in een slijterij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:36 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
ahh jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Mooie inkijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:37 schreef Coco98 het volgende:
Zo ziet een slapende godin er uit:
[ afbeelding ]
Niet slechtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:37 schreef Coco98 het volgende:
[ afbeelding ]
Aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:37 schreef Coco98 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:37 schreef Coco98 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Hoe kan je dat zo beoordelen? Ik zie alleen dr lichaam en kop.quote:
Ik ken haar namelijk persoonlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zo beoordelen? Ik zie alleen dr lichaam en kop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Oh oh oh wat een spelertwitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 22:43:211 - Bruno Martins Indi completed 96% of 46 passes, won 100% of his 4 duels and lost the ball only 5 times (65 touches) vs Basel. Impressive. reageer retweet
Deed het pijn toen je moest denken?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:56 schreef Shreyas het volgende:
Het interview van BMI deed me denken aan
Nee, het viel mee deze keerquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:54 schreef Anonymousz het volgende:
CHANANTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jenantquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:00 schreef superniger het volgende:
Was zeker een matige wedstrijd.
Anders had de NOS het wel uitgezonden.
Iddquote:
jaquote:
ookquote:
ik spreek waarheidquote:
ssstquote:
quote:
Dit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar jullie zijn gewoon paupers zonder sport1.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar jullie zijn gewoon paupers zonder sport1.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:10 schreef bombmannl het volgende:
[..]ga jij nou maar een baan zoeken, met je sport1
Eensquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hiddink zou wel ongeloofwaardig zijn als hij van Persie tegen Turkije in de basis zet.
Wat een rare post.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:10 schreef bombmannl het volgende:
Waarom altijd zo op de man spelen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:10 schreef bombmannl het volgende:
Het hebben van sport1 bepaalt je leven.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb wel sport1, dus ik ben werkloos.
Wij zijn te dom om zijn logica te begrijpen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:11 schreef hafcfan het volgende:
Dat real wat slecht. Zoveel geld uitgeven en alsnog staat er een keeper in de goal die bij Nac op de tribune zou zitten.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het hebben van sport1 bepaalt je leven.
Werkeloos->hooligan->geen geld maar wel shag roken + sport1quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb wel sport1, dus ik ben werkloos.
Wij zijn te dom om zijn logica te begrijpen.
watquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:10 schreef bombmannl het volgende:
Dost moet spelen.quote:
Hij zat opzichtig te gniffelen om Co zijn uitspraken.quote:
Die keeper van Schalke was overigens niet veel beter. Mede schuldig aan twee doelpunten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:11 schreef hafcfan het volgende:
Dat real wat slecht. Zoveel geld uitgeven en alsnog staat er een keeper in de goal die bij Nac op de tribune zou zitten.
Het sneu is dat dit nog waar is ook. Die Cassilas teert alleen nog op zijn naam, maar blundert er op los.quote:
Daarom viel het mij tegen van Casillas dat hij de 3-5 uit zijn doel ranselde.. had stilletjes gehoopt dat hij die wel door zou laten om zijn status van blunderkeeper nog wat aan te scherpenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het sneu is dat dit nog waar is ook. Die Cassilas teert alleen nog op zijn naam, maar blundert er op los.
Jammer dat Schalke verloor. Had Huntelaar wel z'n hattrick gegund.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daarom viel het mij tegen van Casillas dat hij de 3-5 uit zijn doel ranselde.. had stilletjes gehoopt dat hij die wel door zou laten om zijn status van blunderkeeper nog wat aan te scherpen
Real Madrid mist helemaal niks.. voor de winterstop was het een onverslaanbare machine.. ze moeten gewoon weer in die flow komen. Dat hoeft van mij overigens niet per se want ik heb de pest aan die clubquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:34 schreef DeHovenier het volgende:
Real mist een type Messi.
Messi naar RM, wat zou er gebeuren? Onafhankelijkheid van Baskenland? Revolutie in Spanje?
Dus als het aan jou ligt komen ze nooit in die flowquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Real Madrid mist helemaal niks.. voor de winterstop was het een onverslaanbare machine.. ze moeten gewoon weer in die flow komen. Dat hoeft van mij overigens niet per se want ik heb de pest aan die club
Dat is een juiste constateringquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus als het aan jou ligt komen ze nooit in die flow
Een betere keeper missen zequote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Real Madrid mist helemaal niks.. voor de winterstop was het een onverslaanbare machine.. ze moeten gewoon weer in die flow komen. Dat hoeft van mij overigens niet per se want ik heb de pest aan die club
Ik bedoel meer waar ze mee bezig waren.quote:
verloren maar ze zijn doorquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel meer waar ze mee bezig waren.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Matig verdedigen en Bale kan naar een psycholoog
Bale voor bale whha[a[uhasuihuasuasquote:Op woensdag 11 maart 2015 02:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Matig verdedigen en Bale kan naar een psycholoog
Lekker wijf welquote:Op woensdag 11 maart 2015 02:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Bale voor bale whha[a[uhasuihuasuas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |