quote:Nog nooit bereikte een Zwitserse ploeg de kwartfinales van de UEFA Champions League. FC Basel kan voor een primeur zorgen, maar dan moet het elftal in Portugal nog wel afrekenen met FC Porto. De eerste wedstrijd eindigde in 1-1.
Voor de Zwitsers is dit geen al te gunstige uitgangspositie voor de return. Toch is Basel-trainer Paulo Sousa niet ontevreden. "Porto speelde beter dan wij en verdiende dit resultaat", zei hij tijdens de persconferentie na afloop van de eerste wedstrijd. "Maar wij kunnen beter dan we hebben laten zien. Daarom gaan we vol vertrouwen en met een duidelijk plan naar Portugal." Wil Sousa met Basel doorgaan in de Champions League, dan moet de ploeg winnen of een doelpuntrijk gelijkspel uit het vuur slepen.
Link met Nederland
Beide ploegen in deze achtste finale van de UEFA Champions League hebben overigens een link met Nederland. Basel-verdediger Philipp Degen heeft namelijk een Nederlandse moeder. Bij tegenstander FC Porto staat Bruno Martins Indi onder contract. De Nederlandse international is de afgelopen weken zijn basisplaats in het team van de Portugezen echter kwijtgeraakt.
Geinig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
In zowel Italië, UEFA als FIFA kan dat.
je had mij een pm moeten sturen nu weet iedereen hetquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
karina is helemaal dronken nu niet verder vertellen
ik zeg wel dat het een grapje wasquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je had mij een pm moeten sturen nu weet iedereen het
KingRoland en Karina chillen vaak samen bij de anonieme alcoholisten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je had mij een pm moeten sturen nu weet iedereen het
Daar doe ik niet aan mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KingRoland en Karina chillen vaak samen bij de anonieme alcoholisten.
ben erin getraptquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zeg wel dat het een grapje was
iedereen zal dit wel geloven
was trouwens gewoon lokpost hoor, normaal komt Karina uit het niets vandaan.
Ik wil dat ook wel bevestigen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan mee.
Anonymousz kan dit bevestigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is slecht voor je tanden knulquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Stelletje alcoholisten hier![]()
ik neem nog een coca cola.
wat niet tegenwoordigquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is slecht voor je tanden knul
zo heet die zwitsere voetballerquote:
albagodinquote:
cola is viesdikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Stelletje alcoholisten hier![]()
ik neem nog een coca cola.
Dat is ook gespeeldquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:56 schreef Vasion het volgende:
Oke, gespeeld. Nu overschakelen naar Real bitte.
xjakaquote:
juichenquote:
Doe dat dan ook in de rust! Net zoals het naar de wc gaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:56 schreef Zorro het volgende:
Even een lekker glaasje ijsthee halen, beetje chips.
Kom je terug, overal doelpunten gemist
Als je eerder vertrokken was zou je op tijd zijn geweest.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:56 schreef Zorro het volgende:
Even een lekker glaasje ijsthee halen, beetje chips.
Kom je terug, overal doelpunten gemist
Klopt ja, de opening is op 4 mei om 20.00.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
er komt trouwens nieuwe primark bij damrak
LOUNGENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Als je koelkast naast je bank zet hoef he ook niet meer te lopen en was je ook op tijd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je eerder vertrokken was zou je op tijd zijn geweest.
Dit was op voorhand de meest spannende partij na een 0-2 overwinning van Real.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:58 schreef Henrys het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom deze wedstrijd wordt uitgezonden ipv Real Madrid - Schalke waar Huntelaar meedoet?
Omdat NOS en Real een Spaanschen club is waar geen Messi speelt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:58 schreef Henrys het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom deze wedstrijd wordt uitgezonden ipv Real Madrid - Schalke waar Huntelaar meedoet?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
What can change the nature of a man?
genotuleerdquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Schalke doorgaat ten koste van Real, bel ik vanavond nog aan bij mijn buurman met de vraag of hij alsjeblieft zijn deurmat weer buiten wilt leggen. Om er vervolgens op te gaan schijten.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Schalke doorgaat ten koste van Real, bel ik vanavond nog aan bij mijn buurman met de vraag of hij alsjeblieft zijn deurmat weer buiten wilt leggen. Om er vervolgens op te gaan schijten.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een van de zekerheden in het leven.quote:
bijna voor mij helemaal hohohoquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet, verleden keer werd ik bijna verbannen
is ook niet relevantquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kan aan de reacties nooit zien welke club heeft gescoord
Wij zijn hier altijd neutraal.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord heeft zojuist gescoordquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:04 schreef KingRoland het volgende:
WTF WAT IS DIT WAT IS DIT MAN MIJN BROEK MIJN BROEK
Haha yeah right.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zojuist gescoord.
Broekje niet uit hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:05 schreef KingRoland het volgende:
mijn broek helemaal nat, even wisselen
quote:
Dit is echt een topweek voor jou, de primark komt broeken te kort.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:05 schreef KingRoland het volgende:
mijn broek helemaal nat, even wisselen
CL avond en Feyenoord is gewoon aan het trainen? Wat een helden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zojuist gescoord.
De Basel hooligans waren even stil.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
sorry manquote:
Portovenaarsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Vrije trappen kunnen die Portolanen (?) wel nemen
Portolezen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Vrije trappen kunnen die Portolanen (?) wel nemen
mars?quote:
Oh.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
portonezenquote:
Pics?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:08 schreef Downwards het volgende:
Wat komt Basel toch homofiel voor de dag vanavond.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kingroland, ik heb mijn handen vol aan mijn genotsknots.
portolandersquote:
Ik dacht ook aan TiffanyGodinquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zij was toch in Saved by the bell?
Begrepen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is niet Jessica Alba
Ik geef je een waarschuwing.
portogodenquote:
minajquote:
portoboerenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het notesysteem en ik konden er smakelijk om lachen
Die hoofdpersoon (nou oké, de mannelijke hoofdpersoon) spreekt perfect Nederlands.quote:
hackers in da housequote:
1.1/10quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sms Bruno Martins IndiAAN naar.......
Jimmy Fallonquote:
2/10 voor de moeite.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn imitaties zijn doorgaans uitstekend.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je een leraar zonder autoriteit imiteert als je zoiets zegt. Kom op johannes.
Stop hier mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hij is dan ook Nederlands.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hoofdpersoon (nou oké, de mannelijke hoofdpersoon) spreekt perfect Nederlands.
quote:
Bedankt vriend! Dit had ik even nodig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:15 schreef hafcfan het volgende:
Haags tilt dit topic naar een hoger niveau
portoportoquote:
Dat keek ik pas daarna.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu weet ik dat je het filmpje niet hebt gekeken.
Iemand zonder autoriteit.quote:
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sherlock doet het helemaal niet :S
Banny
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand zonder autoriteit.
Die mods herken je altijd aan het feit dat ze zeggen dat ze je een note hebben gegeven.
Ik heb je helemaal geen note gegeven!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mods herken je altijd aan het feit dat ze zeggen dat ze je een note hebben gegeven.
Dat doe je helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.
sowwwwwwquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
ga danquote:
Ah, oke.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb je helemaal geen note gegeven!
Ik testte hoe je zou reageren.
Een dexadrientje?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe wel wat in je drankje als je ooit op bezoek komt.
Kan je de volgende keer iets volwassener met de situatie omgaan?quote:
van jou pisquote:
Laat je niet kisten kerel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..
Bedankt vriend! Dit had ik even nodig.
Hoelang ken je me inmiddels?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan je de volgende keer iets volwassener met de situatie omgaan?
Ik ben reuze benieuwd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:19 schreef Cavaliers het volgende:
Johannes, ik heb een heel leuk verhaal waar jij, als VI Hooligan, blij mee zou moeten zijn. Wil je hem horen?
Donder hier dan opquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk geen Porto-Basel trouwens.
Dat is namelijk oersaai.
Geen Quaresma dus kut jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is namelijk oersaai.
Ik geef je een waarschuwing.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geestelijk al dertien jaar, want ook ik had the hots voor Avril Lavigne.
Jammer dat JR het voor de rest probeert te verpesten die wél gewoon van deze wedstrijd geniet.quote:
Hoe kan je dat nou weten, als je niet kijkt?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is namelijk oersaai.
Vooroordelen hebben is soms hartstikke makkelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou weten, als je niet kijkt?
Jammer dat jij niet van Sierdgod wilt genieten nu.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat JR het voor de rest probeert te verpesten die wél gewoon van deze wedstrijd geniet.
memphisquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:22 schreef Baconbus het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Onderweg in zijn broek geplastquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
GGMM is stil, volgens mij is hij zijn handjes gaan wassen
portoloungenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
De coach heeft de tactiek "schieten van afstand" ingesteld op osm
mad ?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vage gimmick met die '''' …?
Basel hoeft niet zo vaak meer te scoren hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil het absoluut niet verpesten voor de rest die nog in spanning kijkt naar deze wedstrijd maar ik durf te beweren dat deze wedstrijd gespeeld is
De verlenging zullen ze niet meer halen, dat staat vast!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Basel hoeft niet zo vaak meer te scoren hoor
Daar zou je best wel gelijk in kunnen hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil het absoluut niet verpesten voor de rest die nog in spanning kijkt naar deze wedstrijd maar ik durf te beweren dat deze wedstrijd gespeeld is
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
OH OH OH, dit gaat finaal de verkeerde kant op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie Basel niet meer doorgaan eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik kwamquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:26 schreef KingRoland het volgende:
memphis - dost- huntelaar - robben gaan mensen roepen
xd
kom maar op met de hype
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:26 schreef KingRoland het volgende:
memphis - dost- huntelaar - robben gaan mensen roepen
xd
kom maar op met de hype
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |