quote:Nog nooit bereikte een Zwitserse ploeg de kwartfinales van de UEFA Champions League. FC Basel kan voor een primeur zorgen, maar dan moet het elftal in Portugal nog wel afrekenen met FC Porto. De eerste wedstrijd eindigde in 1-1.
Voor de Zwitsers is dit geen al te gunstige uitgangspositie voor de return. Toch is Basel-trainer Paulo Sousa niet ontevreden. "Porto speelde beter dan wij en verdiende dit resultaat", zei hij tijdens de persconferentie na afloop van de eerste wedstrijd. "Maar wij kunnen beter dan we hebben laten zien. Daarom gaan we vol vertrouwen en met een duidelijk plan naar Portugal." Wil Sousa met Basel doorgaan in de Champions League, dan moet de ploeg winnen of een doelpuntrijk gelijkspel uit het vuur slepen.
Link met Nederland
Beide ploegen in deze achtste finale van de UEFA Champions League hebben overigens een link met Nederland. Basel-verdediger Philipp Degen heeft namelijk een Nederlandse moeder. Bij tegenstander FC Porto staat Bruno Martins Indi onder contract. De Nederlandse international is de afgelopen weken zijn basisplaats in het team van de Portugezen echter kwijtgeraakt.
Geinig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
In zowel Italië, UEFA als FIFA kan dat.
je had mij een pm moeten sturen nu weet iedereen hetquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
karina is helemaal dronken nu niet verder vertellen
ik zeg wel dat het een grapje wasquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je had mij een pm moeten sturen nu weet iedereen het
KingRoland en Karina chillen vaak samen bij de anonieme alcoholisten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je had mij een pm moeten sturen nu weet iedereen het
Daar doe ik niet aan mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KingRoland en Karina chillen vaak samen bij de anonieme alcoholisten.
ben erin getraptquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zeg wel dat het een grapje was
iedereen zal dit wel geloven
was trouwens gewoon lokpost hoor, normaal komt Karina uit het niets vandaan.
Ik wil dat ook wel bevestigen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan mee.
Anonymousz kan dit bevestigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is slecht voor je tanden knulquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Stelletje alcoholisten hier![]()
ik neem nog een coca cola.
wat niet tegenwoordigquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is slecht voor je tanden knul
zo heet die zwitsere voetballerquote:
albagodinquote:
cola is viesdikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Stelletje alcoholisten hier![]()
ik neem nog een coca cola.
Dat is ook gespeeldquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:56 schreef Vasion het volgende:
Oke, gespeeld. Nu overschakelen naar Real bitte.
xjakaquote:
juichenquote:
Doe dat dan ook in de rust! Net zoals het naar de wc gaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:56 schreef Zorro het volgende:
Even een lekker glaasje ijsthee halen, beetje chips.
Kom je terug, overal doelpunten gemist
Als je eerder vertrokken was zou je op tijd zijn geweest.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:56 schreef Zorro het volgende:
Even een lekker glaasje ijsthee halen, beetje chips.
Kom je terug, overal doelpunten gemist
Klopt ja, de opening is op 4 mei om 20.00.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
er komt trouwens nieuwe primark bij damrak
LOUNGENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |