Ik wil keto in. Maar dat is vies moeilijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zit totaal niet vast aan een dieet oid hé
maar fruit uit je smoothies halen lijkt mij inderdaad niet echt te doen, dan moet je er hartige smoothies van maken
waarom zou je geen fruit meer eten?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik twijfel om fruit te cutten uit mn voeding, maar smoothies zonder fruit zijn best vies.
is dat zo?quote:
Real nog bijna eruitquote:
dat heeft hmf vorig jaar gedaan, serieusquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil keto in. Maar dat is vies moeilijk.
Krijg je zieke resultaten van. Maar is wel pittig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat heeft hmf vorig jaar gedaan, serieus
Hoop interessants te zien enzo, en volgens mij is wiet legaal in Washingtonquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
is dat zo?
ik weet dat een semester daar tot half december loopt, dus daarna zou ik eventueel rond kunnen reizen, of terug naar Nederland
maar ik weet niet of ik dat allemaal wel kan
dude, wiet is niet zo speciaal als je uit nederland komtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop interessants te zien enzo, en volgens mij is wiet legaal in Washingtonweet niet zeker
sowieso dat ik iedere dag ander soort wiet ga proberen, dronken word en een jongen ga palen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop interessants te zien enzo, en volgens mij is wiet legaal in Washingtonweet niet zeker
In VS betere wiet dan Nederland tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
dude, wiet is niet zo speciaal als je uit nederland komt
waarom doe je dat dan niet in nederland?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
sowieso dat ik iedere dag ander soort wiet ga proberen, dronken word en een jongen ga palen.
Nederland is echt pure aids.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom doe je dat dan niet in nederland?
nederwiet jeweetquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In VS betere wiet dan Nederland tegenwoordig.
Wel handig als je een half jaar daar zit?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
dude, wiet is niet zo speciaal als je uit nederland komt
Bijna alles is 'gezond' als je het niet overmaat neemt, zo is ook alles ongezond als je het wél in overmaat neemt.quote:
uhh watquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel handig als je een half jaar daar zit?
overal in VS net zo makkelijk als in Nederland. maakt staat niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel handig als je een half jaar daar zit?
wat heb jequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:30 schreef Ezell het volgende:
jullie brengen mij op ideeën
ik ga een smoothie machen
heb alleen niet veel ingrediënten
Ja wat?quote:
Sowieso. Daar kent niemand mij, hier heb ik nog een beetje waardigheid.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh oke
ja denk dat er in de US wel elke dag een man in je bed duikt
succes er mee
Niet iedereen spreekt dealers even makkelijk aan op straatquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
overal in VS net zo makkelijk als in Nederland. maakt staat niet zoveel uit.
Dealers zijn wel goed in signs.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet iedereen spreekt dealers even makkelijk aan op straat
'vrienden', heftig...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:31 schreef Etsu het volgende:
Als ik de kans had, was ik allang vertrokken uit Nederland. En dan ziet dit kutland en kutkabinet mij nooit meer terug. Net als mijn 'vrienden' en familie op dit moment.
don't havequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
gooi er spinazie door
=
gezonde smoothie
Het gaat toch ook niet om kunnen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
genoeg mensen die half jaar (of langer) zonder wiet kunnen![]()
zo zo, goede 'vriend' en familie ben jijquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:31 schreef Etsu het volgende:
Als ik de kans had, was ik allang vertrokken uit Nederland. En dan ziet dit kutland en kutkabinet mij nooit meer terug. Net als mijn 'vrienden' en familie op dit moment.
Bedankt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo zo, goede 'vriend' en familie ben jij
probeer paprika er door danquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
don't have
ik heb alleen een paprika en zoete aardappel verder
dudequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om kunnen?
Teringdomme opmerking maak je weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |