WAT.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:33 schreef DrNick het volgende:
Philips-actie meegemaakt? Websitefout, allemaal zooi gratis. LB had een stofzuiger en headphones ofzo
Was bij Bol.comquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nieuwe startpagina:
www.sony.nl
Come on, do it.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kak. I found the source of the clipping noise!
Hoe dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
Als ik dat kabeltje er tussen doe overstuurt m'n koptelefoongeluid.
Ik vermoed, omdat er in dat kabeltje geen electronica zit, dat m'n laptop denkt dat het een telefoonheadset is en dus een ander signaal geeft dan het normale koptelefoonsignaal.quote:
Kan je dat niet anders instellen dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vermoed, omdat er in dat kabeltje geen electronica zit, dat m'n laptop denkt dat het een telefoonheadset is en dus een ander signaal geeft dan het normale koptelefoonsignaal.
Ik denk het wel. Alles wat één ingang heeft vermoed ik. Vroeger hadden ze wel een aparte mic in.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kan je dat niet anders instellen dan.
Ohja, die nieuwe Macbook, doet 'ie ook zulke kabeltjes? De oudere ook trouwens, want die hebben ook één ingang.
Wat is daar treurig aan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Alles wat één ingang heeft vermoed ik. Vroeger hadden ze wel een aparte mic in.
Dan had ik dit hele probleem niet gehad.quote:
Werkt vast ook goed met Beats.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan had ik dit hele probleem niet gehad.
Het is leuk bedacht hoor, één poort, maar dan hadden ze deze onzin niet moeten doen. In de specs staat ook alleen dat hij compatible is met iPhone headsets. Als ze dit gedaan hebben puur zodat ik Apple oordopjes moet gebruiken als ik een mic wil, is dat weer een van de vele turfjes tegen dat kutbedrijf.
Er staat geluidsuitvoer en Apple headsets. Niet headsets. Als ik alleen m'n koptelefoon (zonder splitter) er in prik werkt het prima.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:13 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Is niet alleen Apple-headsets toch?
Ah, k.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
Volgens mij ws
[..]
Er staat geluidsuitvoer en Apple headsets. Niet headsets. Als ik alleen m'n koptelefoon (zonder splitter) er in prik werkt het prima.
Will is een pretentieuze balhaar die niets weet van alles.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:18 schreef DrNick het volgende:
It's time for everyone's favourite segment: Mailbag!
No ja, vreemd, par for the course voor zover Apple. Ik verbaas me nergens meer over eigenlijk.quote:
Wie is Will?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Will is een pretentieuze balhaar die niets weet van alles.
Jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh je zit EEVblog te kijken. Ik dacht Tested.
Eens kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
Eerlijk waar, het enige goede aan dat kanaal is Adam Savage. En als Norm het heeft over z'n hobbies. Will kan niets, doet niets, en doet net alsof hij overal iets van weet.
Heb hem een keer een how-to video zien doen over het uit elkaar halen van een telefoon. Wat hij voor het eerst deed.
...
Ze doen leuk spul. De leukste dingen zijn de podcast met Adam Savage, en de bouwvideos van hem.quote:
Neat.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze doen leuk spul. De leukste dingen zijn de podcast met Adam Savage, en de bouwvideos van hem.
Wat is dat voor een snoepig beestjequote:
Daar zijn we nog niet uitquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wat is dat voor een snoepig beestje!?
Ik zag het toen ik verder lasquote:
Lijkt een penseelaapje.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wat is dat voor een snoepig beestje!?
Totdat de eigenaar het zat wordt of het huis afgebroken. Sterkteleer bitch.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:47 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe lang dat blijft hangen.
Maar Paul de Leeuw kan daar toch nooit jaren op lopen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Totdat de eigenaar het zat wordt of het huis afgebroken. Sterkteleer bitch.
Tuurlijk wel. En springen ook als je dat wil. Ik durf te wedden dat je wel een kilo of driehonderd op zo'n trede kan zetten zonder dat hij loskomt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar Paul de Leeuw kan daar toch nooit jaren op lopen?
zomg.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. En springen ook als je dat wil. Ik durf te wedden dat je wel een kilo of driehonderd op zo'n trede kan zetten zonder dat hij loskomt.
Piiiiiiixel pixel pixel pixel pixel piiiiiiiiiiiiiiiiixelquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die is niet echt actief vandaag nee.
*rammelt met doos eenhoornkots*quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Piiiiiiixel pixel pixel pixel pixel piiiiiiiiiiiiiiiiixel
Is magisch. Wat kost zo'n trap eigenlijk aan fatsoenlijk hout?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Wat heeft iedereen nu ineens met zwevende trappen, die dingen bestaan al langer dan ik.
Dat je mij er voor het eerst over ziet posten wil niet zeggen dat ik ze sinds nu pas tof vindquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Wat heeft iedereen nu ineens met zwevende trappen, die dingen bestaan al langer dan ik.
Niet veel, zit een dun laagje hout over een stalen frame. Vaak zit er in de muur zelf ook nog een frame weggewerkt voor die dingen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is magisch. Wat kost zo'n trap eigenlijk aan fatsoenlijk hout?
Daar vind ik het dan weer niet op lijkenquote:
Teringquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet veel, zit een dun laagje hout over een stalen frame. Vaak zit er in de muur zelf ook nog een frame weggewerkt voor die dingen.
Stel dat de materiaalkosten voor het hout 500 / 1000 euro zijn (en dat is erg ruim genomen) dan ben je vervolgens nog een euro of achtduizend kwijt voor de trap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet eens helemaal hout? Jammer wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet veel, zit een dun laagje hout over een stalen frame. Vaak zit er in de muur zelf ook nog een frame weggewerkt voor die dingen.
Stel dat de materiaalkosten voor het hout 500 / 1000 euro zijn (en dat is erg ruim genomen) dan ben je vervolgens nog een euro of achtduizend kwijt voor de trap.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:22 schreef DrNick het volgende:
Pixel, ik heb een nieuw huisdier voor je:Zo cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Doe maar komen brengen.
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Was te verwachtenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet eens helemaal hout? Jammer wel.
En waarom zoveel dan
Omdat stalen frame in de muur, weet je wel wat een muur stuken uberhaupt kostquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet eens helemaal hout? Jammer wel.
En waarom zoveel dan
Overstappen naar PS4quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:32 schreef Lt.Surge het volgende:
https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status/
Godverdomme zeg
Ja maar toch geen 8000quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:24 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Omdat stalen frame in de muur, weet je wel wat een muur stuken uberhaupt kost?
En dat frame plaatsen, en al die poep.
quote:
Zwabber zal het wel wetenquote:
gewoon afwerken met gipsplaten. 10000 is zwaar overdreven. Ik doe het voor de helftquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:24 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Omdat stalen frame in de muur, weet je wel wat een muur stuken uberhaupt kost?
En dat frame plaatsen, en al die poep.
Als je zuks door een professioneel bedrijf laat doen ben je dat er echt wel voor kwijt "denk ik"quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
gewoon afwerken met gipsplaten. 10000 is zwaar overdreven. Ik doe het voor de helft
30k voor een tuin?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ben je zo'n handige man ja? Als je zuks door een professioneel bedrijf laat doen ben je dat er echt wel voor kwijt denk ik
.
Om je tuin even te laten doen ben je ook zo 30.000 kwijt, schrok ik ook van..
Sierbestrating is al snel 35 eu per m2, planten/boompjes kosten een godsvermogen, plantenbakken/pergola/tuinhuisje, arbeidsurenquote:
True. Gelukkig heb ik een gigantische backlog met shit die ik nog moet spelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Enige nadeel : store is teleurstellend
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja als je er een zwembad in wil, een 4 meter hoge fontijn enzulks dan kost het je wel wat.
Gewoon zelf doen dan, hoeft echt niet zo duur te zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Sierbestrating is al snel 35 eu per m2, planten/boompjes kosten een godsvermogen, plantenbakken/pergola/tuinhuisje, arbeidsuren...
kaching!
haha zoals ?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True. Gelukkig heb ik een gigantische backlog met shit die ik nog moet spelen.
Ik weet niet hoeveel tijd jouw papa en mama hebben naast hun werk en of ze toevallig professioneel tuinbestrater zijn, maar anders ben je lang bezigquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Gewoon zelf doen dan, hoeft echt niet zo duur te zijn.
Onze tuin hebben we zelf aangelegd hoor. Bij een Bo-Rent equivalent een trilplaat-ding gehuurd, tegels gelegd, gras gelegd, plantjes geplant.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:40 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel tijd jouw papa en mama hebben naast hun werk en of ze toevallig professioneel tuinbestrater zijn, maar anders ben je lang bezig
Oh, niet op PS4 hoorquote:
Laten we wat die tuin betreft er gewoon van uit gaan dat niet iedereen daar toe in staat isquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Onze tuin hebben we zelf aangelegd hoor. Bij een Bo-Rent equivalent een trilplaat-ding gehuurd, tegels gelegd, gras gelegd, plantjes geplant.
Foto'squote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, niet op PS4 hoor![]()
Mocht mijn huis klaar zijn binnenkort, maak ik wel ff foto
Ja maar 8000 voor wat lassen en schroeven en afwerkenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Laten we wat die tuin betreft er gewoon van uit gaan dat niet iedereen daar toe in staat is
Dingen laten doen is gewoon duur, zoals die hipster trap, want dat was waar het eigenlijk om ging
Ik vind het eerder raar dat jij hier raar van op kijktquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja maar 8000 voor wat lassen en schroeven en afwerken
Het zou kunnen met massief hout, maar alleen als je aan de andere kant nog een meter over hebt om de balk door te laten lopen. Je kan hout niet zomaar met het kopse eind ergens vlak op monteren.quote:
Staal zelf is niet zo duur, maar het laten lassen voor een paar tientjes per uur, en dan ook nog zo dat het door alle normen heen komt wel.quote:En waarom zoveel dan
Het lijkt nogal overdreven duur.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het eerder raar dat jij hier raar van op kijkt
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goedkoopste wat ik heb gezien zit zo rond de 5k, maar het gaat heel, heel snel omhoog.
Dit. Maar zal wel met de leeftijd te maken hebben. Geen besef van centjes nog want papa en mama betalen alles nog.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het eerder raar dat jij hier raar van op kijkt
Sjiek duur.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zou kunnen met massief hout, maar alleen als je aan de andere kant nog een meter over hebt om de balk door te laten lopen. Je kan hout niet zomaar met het kopse eind ergens vlak op monteren.
[..]
Staal zelf is niet zo duur, maar het laten lassen voor een paar tientjes per uur, en dan ook nog zo dat het door alle normen heen komt wel.
"Wat lassen schroeven en afwerken."quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja maar 8000 voor wat lassen en schroeven en afwerken
Plsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:00 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit. Maar zal wel met de leeftijd te maken hebben. Geen besef van centjes nog want papa en mama betalen alles nog.
Het is ook niet bedoeld voor mensen waarbij dat 2,5 brutomaandloon isquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Pls
8k voor een trap is wat overdreven. Ik bedoel, dat is iets van 2,5 brutomaandloon.
Maar, stel je gaat uit van 5k, Daar zou je iemand full time voor minstens anderhalve maand kunnen inhuren.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Wat lassen schroeven en afwerken."
De fucking Erasmusbrug is ook "wat lassen, schroeven en afwerken."
Correct. Probeer nu twee man voor een week in te huren, en de rest uit de geven aan materiaal , ontwerpkosten en overhead.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar, stel je gaat uit van 5k, Daar zou je iemand full time voor minstens anderhalve maand kunnen inhuren.
Dat doe je toch zelf?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correct. Probeer nu twee man voor een week in te huren, en de rest uit de geven aan materiaal , ontwerpkosten en overhead.
Awquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correct. Probeer nu twee man voor een week in te huren, en de rest uit de geven aan materiaal , ontwerpkosten en overhead.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een rol ducttape en een klantenkaart van de Gamma! I can do this!
Een paperclip en een elastiekje erbij, en we bouwen een doomsday devicequote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een rol ducttape en een klantenkaart van de Gamma! I can do this!
Nou ja, er moet wel winst over gemaakt worden buiten uurloon. Het is geen liefdadigheidsinstelling. En dat is nou eenmaal zo bij lage productieaantallen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:07 schreef Fokker89 het volgende:
Nog slaat +- 10k echt nergens op, maar wat een discussie
Je 'normale' houten trap is al een beste investering.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:07 schreef Fokker89 het volgende:
Nog slaat +- 10k echt nergens op, maar wat een discussie
Tuurlijk, maar ik weet zeker dat het voor 5000 echt wel klaar is. En dat is nog steeds een grove prijs.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, er moet wel winst over gemaakt worden buiten uurloon. Het is geen liefdadigheidsinstelling. En dat is nou eenmaal zo bij lage productieaantallen.
He bah ammal zand in je huisquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je 'normale' houten trap is al een beste investering.
Daarom gewoon een gelijkvloerse hut op een wit strand.
Tuurlijk, ik zeg ook niet dat het niks kost.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je 'normale' houten trap is al een beste investering.
Daarom gewoon een gelijkvloerse hut op een wit strand.
dan valt er niks meer te discussiërenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:14 schreef Lt.Surge het volgende:
Waarom vraagt niemand ff een offerte aan?
Tuurlijk wel. Dan krijgen we ''dit kan niet kloppen'' ''oh jawel hoor'' en dan heb je een soort BNW discussie.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dan valt er niks meer te discussiëren
Huuuln!quote:
Komt in der kutje, al betwijfel ik of dat er al niet in zit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Huuuln!![]()
Gewoon laten liggen. Wat boeit jou het nu dat er wat zand ligt?
''net''.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, anderhalf uur geslapen volgens mij.
Panda's hebben als diersoort ook eigenlijk helemaal geen recht van bestaan. De enige reden dat zo nog leven is omdat ze zo schattig zijn en de mens een hobby zocht.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komt in der kutje, al betwijfel ik of dat er al niet in zit.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Panda's hebben als diersoort ook eigenlijk helemaal geen recht van bestaan. De enige reden dat zo nog leven is omdat ze zo schattig zijn en de mens een hobby zocht.
Meh. Waait er wel uit als de balkondeur open staat.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komt in der kutje, al betwijfel ik of dat er al niet in zit.
Oh komop, een dier dat alleen bamboe eet terwijl ze prima in staat zijn om ook normale dingen te eten en weigert te neuken. Ik vind ze hartstikke leuk hoor, maar het zijn de dodo's van deze tijd.quote:
Panda's zijn het beste dier in de wereld.. ze zijn een voorbeeld voor de wereld. Een panda is gewoon tof, totaal niet racistisch want hij is wit, zwart en aziatisch tegelijk!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Panda's hebben als diersoort ook eigenlijk helemaal geen recht van bestaan. De enige reden dat zo nog leven is omdat ze zo schattig zijn en de mens een hobby zocht.
Elk wezen op aarde heeft nut. Behalve pixelbittyquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh komop, een dier dat alleen bamboe eet terwijl ze prima in staat zijn om ook normale dingen te eten en weigert te neuken. Ik vind ze hartstikke leuk hoor, maar het zijn de dodo's van deze tijd.
En je zit toch aan het strand, lekker het water inquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meh. Waait er wel uit als de balkondeur open staat.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel lievquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh komop, een dier dat alleen bamboe eet terwijl ze prima in staat zijn om ook normale dingen te eten en weigert te neuken. Ik vind ze hartstikke leuk hoor, maar het zijn de dodo's van deze tijd.
Ik zie dit wel vaker op FOK! als mensen ruzie hebben of whatever het is dat jullie hebben. Maar je vuile was buiten hangen in een topic vindt niemand leuk. Ik weet niet voor wie je deze opmerkingen maakt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Elk wezen op aarde heeft nut. Behalve pixelbitty
Niet weten dat Fokker & Pixel dezelfde persoon zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie dit wel vaker op FOK! als mensen ruzie hebben of whatever het is dat jullie hebben. Maar je vuile was buiten hangen in een topic vindt niemand leuk. Ik weet niet voor wie je deze opmerkingen maakt.
Ik heb verder niets tegen je, maar dit is gewoon irritant om steeds weer te lezen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet weten dat Fokker & Pixel dezelfde persoon zijn
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
quote:
Dat doe ik omdat ik het leuk vind, en wat jij er van vind zal me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie dit wel vaker op FOK! als mensen ruzie hebben of whatever het is dat jullie hebben. Maar je vuile was buiten hangen in een topic vindt niemand leuk. Ik weet niet voor wie je deze opmerkingen maakt.
Ik heb verder niets tegen je, maar dit is gewoon irritant om steeds weer te lezen.
En dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat zal dan wel. Maar je bent niet de enige in het topic. Ik vind eerlijk gezegd midden in een gesprek waar ook andere mensen aan meedoen ruzie gaan maken niets meer dan egoïstisch.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat doe ik omdat ik het leuk vind, en wat jij er van vind zal me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten.
Precies!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En je zit toch aan het strand, lekker het water in
Ik vind het egoïstisch om iemand uit te schelden en dan snel te blokkeren, zodat diegene niets terug kan zeggen, dus dan maar zo. Maar nogmaals:quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zal dan wel. Maar je bent niet de enige in het topic. Ik vind eerlijk gezegd midden in een gesprek waar ook andere mensen aan meedoen ruzie gaan maken niets meer dan egoïstisch.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat doe ik omdat ik het leuk vind, en wat jij er van vind zal me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten.
Dat intereseert mij net zoveel als dat mijn mening jou interesseert.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het egoïstisch om iemand uit te schelden en dan snel te blokkeren, zodat diegene niets terug kan zeggen, dus dan maar zo. Maar nogmaals:
neequote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat intereseert mij net zoveel als dat mijn mening jou interesseert.
Beiden bakkes houden dan maar?
Nee, ik heb net de popcorn in de magnetron gedaanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat intereseert mij net zoveel als dat mijn mening jou interesseert.
Beiden bakkes houden dan maar?
quote:
quote:Graeme Clark Award for Science Innovation in Schools
quote:one young and one old hand each inquisitively peeling back the layers of mother earth
Ik wou net zeggen, en beetje sensatie kan dit topic wel gebruiken. helaas is pixel erg zwak in deze.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik heb net de popcorn in de magnetron gedaango on.. go on..
Haha aan wie dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had mensen hier gevraagd of je nog leefde, ze stelde mij gerust dat je nog op aarde was
Zeker SV of zoquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik geef mijn betrouwbare bronnen niet vrij
haha...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
haha ik las jouw username en monoloog als mongool.
Nederlandse adaptaties van praktisch alles zijn echt een flop.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:53 schreef Ro-ald het volgende:
Foute vrienden de Nederlandse versie lijkt mij echt een flop
Vlaamse versie
Eenschquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:53 schreef Ro-ald het volgende:
Foute vrienden de Nederlandse versie lijkt mij echt een flop
Vlaamse versie
Slaap lekker dudequote:
Wat is er nou weer bezig. Is er een seizoen begonnen of zo? Er lijken meer voetbalwedstrijden te zijn dan normaal.quote:
Nou voor straks danquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
[..]
Blijf nog wakker hoor maar laptop alvast afsluiten.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat is er nou weer bezig. Is er een seizoen begonnen of zo? Er lijken meer voetbalwedstrijden te zijn dan normaal.
Je bedoelt Louis van Gaal.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als fucking Jar Jar Binks.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie nergens engels uitgesproken Nederlandse woorden tussendoor.
Hmmm... yousa point is well seen.quote:
Haha goeiequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:06 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hmmm... yousa point is well seen.
Als J J Abrams weet wat hij doet, laat hij Jar Jar of een Jar Jar achtige uit de nieuwe film. Ik heb goede hoop.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:06 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hmmm... yousa point is well seen.
Ik moet een spoescursus... Heb dit weekend de belofte gedaan om naar de bios te gaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als J J Abrams weet wat hij doet, laat hij Jar Jar of een Jar Jar achtige uit de nieuwe film. Ik heb goede hoop.
Ik zie niet waarom dat er in zou zittenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als J J Abrams weet wat hij doet, laat hij Jar Jar of een Jar Jar achtige uit de nieuwe film. Ik heb goede hoop.
spoesquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik moet een spoescursus... Heb dit weekend de belofte gedaan om naar de bios te gaan.
Een spoedcursus van wat?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik moet een spoescursus... Heb dit weekend de belofte gedaan om naar de bios te gaan.
Star Trekquote:
quote:
True.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom dat er in zou zittendeel 4,5,6 ofwel de originele serie zat er ook geen jar jar achtige dus hoooooopelijk is die soort uitgestorven in 7 oid
JA instructies voor watquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:18 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Damn.. niet eens opgevallen.![]()
Care to share instructions?
Wacht, wat ga je zien in de bios?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:18 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Damn.. niet eens opgevallen.![]()
Care to share instructions?
Ik ben sowieso wel benieuwd naar allesquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
True.
Ik ben benieuwd naar die vliegende ijslollie en de R2-voetbal.
Die scene met de Millenium Falcon in de trailer. Bohhhquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel benieuwd naar alles.
Ik weet nieteens wat er tegenwoordig in de bios draaitquote:
Doos tissues gooitquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga even de trailer nog een keer kijken.
Ik kan niet wachten tot Mad Max uitkomt in mei, en de nieuwe Avengers eind april.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik weet nieteens wat er tegenwoordig in de bios draait
Waar hebben jij en pickel het nu over?quote:
Maar die komt pas in December?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waar hebben jij en pickel het nu over?
Die film inderdaad.
Goedemorgen.
De sleutel naar je hart.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waar hebben jij en pickel het nu over?
Die film inderdaad.
Goedemorgen.
quote:
Dat kreeg ik afgelopen weekend ook te horen. Vandaar dat ik nu vast begin met opfrissen van kennis.quote:
Zit hij daar straks, trots als een aap, bij een rescreening van Twilight Star Wars feiten op te ratelen.quote:
Die is kromquote:
Goed ideequote:Ik kijk de dvd's binnenkort wel een keer.
Oh, je hebt nog even.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat kreeg ik afgelopen weekend ook te horen. Vandaar dat ik nu vast begin met opfrissen van kennis.
Of je het in chronologische volgorde gaat kijken of op datum van uitkomstquote:
Er zijn tot nu toe zes films uitgekomen.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn tot nu toe zes films uitgekomen.
A New Hope -> The Empire Strikes Back -> Return of the Jedi ->The Phantom Menace -> Attack of the Clones -> Revenge of the Sith
Chronologisch echter is het zo:
The Phantom Menace -> Attack of the Clones -> Revenge of the Sith -> A New Hope -> The Empire Strikes Back -> Return of the Jedi
De nieuwste drie (chronologisch de eerste drie, ook wel bekend als de Prequels) worden algemeen gezien als slechter dan de originele trilogie.
Deze film zal na de chronologisch laatste films afspelen, de originele trilogie. Die zal het belangrijkste zijn waarschijnlijk.
Ja, ik begreep even niet waarom het relevant was te vermelden dat die film in december uitkwam. Daar was ik al van op de hoogte.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Of je het in chronologische volgorde gaat kijken of op datum van uitkomst
Ah ok. Ik heb de films ooit al eens gezien, maar was nooit zo enthousiast als menig ander.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, je hebt nog even.
De oudste drie films zijn naar alle waarschijnlijkheid het belangrijkste voor het begrijpen van de nieuwe film. (Star Wars: A New Hope, The Empire Strikes Back, en Return of the Jedi.)
Wij dachten waarschijnlijk beiden dat je van het weekend ging of zo.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, ik begreep even niet waarom het relevant was te vermelden dat die film in december uitkwam. Daar was ik al van op de hoogte.
Die zwarte helm is de slechte.quote:[..]
Ah ok. Ik heb de films ooit al eens gezien, maar was nooit zo enthousiast als menig ander.
Vandaar dat ik wel wat opfrissing kan gebruiken.
Dit iddquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wij dachten waarschijnlijk beiden dat je van het weekend ging of zo.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wij dachten waarschijnlijk beiden dat je van het weekend ging of zo.
[..]
Die zwarte helm is de slechte.
Ik heb pas nog alle films gekekenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:38 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat zou wat zijn. Nee, ik kreeg wel mee dat het eind dit jaar zou worden.
Boeken!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:40 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb pas nog alle films gekeken, je kunt trouwens ook de boeken lezen.
Jij had ook wel een lekker warme steen ofniet?quote:
Appelmoesquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat moet je niet pikken. Appelmoes van maken.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij had ook wel een lekker warme steen ofniet?
Hou je van boeken jaquote:
Flawless.quote:
Weet niet wie dat ooit gezegd heeft?quote:
Ken ze al wel wat langerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij had ook wel een lekker warme steen ofniet?
Vroeg jij 2/3 delen geleden niet wat lekkere nummers van RA waren?quote:
Niceeeeequote:
Zullen we samen een boek lezen?quote:
Waarschijnlijk alleen Prayer of the Refugee kennen of zo.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vroeg jij 2/3 delen geleden niet wat lekkere nummers van RA waren?
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen Prayer of the Refugee kennen of zo.
Nee, was Geo.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vroeg jij 2/3 delen geleden niet wat lekkere nummers van RA waren?
Ik wil jullie nog wel eens verwarren.quote:
Ik wil je wel een boekje voorlezen voor het slapen gaanquote:
N'awhhhquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:03 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wil je wel een boekje voorlezen voor het slapen gaan
"50 Shades of Grey"quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:03 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hmm... Zou met handjes onder de dekens naar luisteren.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:03 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Joah, maar dat weet mijn brein niet.quote:
ripquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
Boeken
Nemen veel ruimte in, kunnen verteren, beschadigen snel. Maar toch blijf ik bij papieren exelmplaren.
Ondanks dit:
[ afbeelding ]
Kwaliteitspost dit. 100% waarheid.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
Boeken
Nemen veel ruimte in, kunnen verteren, beschadigen snel. Maar toch blijf ik bij papieren exelmplaren.
Ondanks dit:
[ afbeelding ]
Deze foto is best oud ook. Inmiddels heb ik vier keer zoveel boeken. En die stonden ook allemaal in die boekenkast, twee lagen diep, twee lagen hoog op de plank waar het kon. Fucking tetrisspel was het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |