WAT.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:33 schreef DrNick het volgende:
Philips-actie meegemaakt? Websitefout, allemaal zooi gratis. LB had een stofzuiger en headphones ofzo
Was bij Bol.comquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nieuwe startpagina:
www.sony.nl
Come on, do it.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kak. I found the source of the clipping noise!
Hoe dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
Als ik dat kabeltje er tussen doe overstuurt m'n koptelefoongeluid.
Ik vermoed, omdat er in dat kabeltje geen electronica zit, dat m'n laptop denkt dat het een telefoonheadset is en dus een ander signaal geeft dan het normale koptelefoonsignaal.quote:
Kan je dat niet anders instellen dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vermoed, omdat er in dat kabeltje geen electronica zit, dat m'n laptop denkt dat het een telefoonheadset is en dus een ander signaal geeft dan het normale koptelefoonsignaal.
Ik denk het wel. Alles wat één ingang heeft vermoed ik. Vroeger hadden ze wel een aparte mic in.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kan je dat niet anders instellen dan.
Ohja, die nieuwe Macbook, doet 'ie ook zulke kabeltjes? De oudere ook trouwens, want die hebben ook één ingang.
Wat is daar treurig aan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Alles wat één ingang heeft vermoed ik. Vroeger hadden ze wel een aparte mic in.
Dan had ik dit hele probleem niet gehad.quote:
Werkt vast ook goed met Beats.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan had ik dit hele probleem niet gehad.
Het is leuk bedacht hoor, één poort, maar dan hadden ze deze onzin niet moeten doen. In de specs staat ook alleen dat hij compatible is met iPhone headsets. Als ze dit gedaan hebben puur zodat ik Apple oordopjes moet gebruiken als ik een mic wil, is dat weer een van de vele turfjes tegen dat kutbedrijf.
Er staat geluidsuitvoer en Apple headsets. Niet headsets. Als ik alleen m'n koptelefoon (zonder splitter) er in prik werkt het prima.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:13 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Is niet alleen Apple-headsets toch?
Ah, k.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
Volgens mij ws
[..]
Er staat geluidsuitvoer en Apple headsets. Niet headsets. Als ik alleen m'n koptelefoon (zonder splitter) er in prik werkt het prima.
Will is een pretentieuze balhaar die niets weet van alles.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:18 schreef DrNick het volgende:
It's time for everyone's favourite segment: Mailbag!
No ja, vreemd, par for the course voor zover Apple. Ik verbaas me nergens meer over eigenlijk.quote:
Wie is Will?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Will is een pretentieuze balhaar die niets weet van alles.
Jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh je zit EEVblog te kijken. Ik dacht Tested.
Eens kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
Eerlijk waar, het enige goede aan dat kanaal is Adam Savage. En als Norm het heeft over z'n hobbies. Will kan niets, doet niets, en doet net alsof hij overal iets van weet.
Heb hem een keer een how-to video zien doen over het uit elkaar halen van een telefoon. Wat hij voor het eerst deed.
...
Ze doen leuk spul. De leukste dingen zijn de podcast met Adam Savage, en de bouwvideos van hem.quote:
Neat.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze doen leuk spul. De leukste dingen zijn de podcast met Adam Savage, en de bouwvideos van hem.
Wat is dat voor een snoepig beestjequote:
Daar zijn we nog niet uitquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wat is dat voor een snoepig beestje!?
Ik zag het toen ik verder lasquote:
Lijkt een penseelaapje.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wat is dat voor een snoepig beestje!?
Totdat de eigenaar het zat wordt of het huis afgebroken. Sterkteleer bitch.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:47 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe lang dat blijft hangen.
Maar Paul de Leeuw kan daar toch nooit jaren op lopen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Totdat de eigenaar het zat wordt of het huis afgebroken. Sterkteleer bitch.
Tuurlijk wel. En springen ook als je dat wil. Ik durf te wedden dat je wel een kilo of driehonderd op zo'n trede kan zetten zonder dat hij loskomt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar Paul de Leeuw kan daar toch nooit jaren op lopen?
zomg.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. En springen ook als je dat wil. Ik durf te wedden dat je wel een kilo of driehonderd op zo'n trede kan zetten zonder dat hij loskomt.
Piiiiiiixel pixel pixel pixel pixel piiiiiiiiiiiiiiiiixelquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die is niet echt actief vandaag nee.
*rammelt met doos eenhoornkots*quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Piiiiiiixel pixel pixel pixel pixel piiiiiiiiiiiiiiiiixel
Is magisch. Wat kost zo'n trap eigenlijk aan fatsoenlijk hout?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Wat heeft iedereen nu ineens met zwevende trappen, die dingen bestaan al langer dan ik.
Dat je mij er voor het eerst over ziet posten wil niet zeggen dat ik ze sinds nu pas tof vindquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Wat heeft iedereen nu ineens met zwevende trappen, die dingen bestaan al langer dan ik.
Niet veel, zit een dun laagje hout over een stalen frame. Vaak zit er in de muur zelf ook nog een frame weggewerkt voor die dingen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is magisch. Wat kost zo'n trap eigenlijk aan fatsoenlijk hout?
Daar vind ik het dan weer niet op lijkenquote:
Teringquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet veel, zit een dun laagje hout over een stalen frame. Vaak zit er in de muur zelf ook nog een frame weggewerkt voor die dingen.
Stel dat de materiaalkosten voor het hout 500 / 1000 euro zijn (en dat is erg ruim genomen) dan ben je vervolgens nog een euro of achtduizend kwijt voor de trap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet eens helemaal hout? Jammer wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet veel, zit een dun laagje hout over een stalen frame. Vaak zit er in de muur zelf ook nog een frame weggewerkt voor die dingen.
Stel dat de materiaalkosten voor het hout 500 / 1000 euro zijn (en dat is erg ruim genomen) dan ben je vervolgens nog een euro of achtduizend kwijt voor de trap.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:22 schreef DrNick het volgende:
Pixel, ik heb een nieuw huisdier voor je:Zo cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Doe maar komen brengen.
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Was te verwachtenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet eens helemaal hout? Jammer wel.
En waarom zoveel dan
Omdat stalen frame in de muur, weet je wel wat een muur stuken uberhaupt kostquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet eens helemaal hout? Jammer wel.
En waarom zoveel dan
Overstappen naar PS4quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:32 schreef Lt.Surge het volgende:
https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status/
Godverdomme zeg
Ja maar toch geen 8000quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:24 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Omdat stalen frame in de muur, weet je wel wat een muur stuken uberhaupt kost?
En dat frame plaatsen, en al die poep.
quote:
Zwabber zal het wel wetenquote:
gewoon afwerken met gipsplaten. 10000 is zwaar overdreven. Ik doe het voor de helftquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:24 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Omdat stalen frame in de muur, weet je wel wat een muur stuken uberhaupt kost?
En dat frame plaatsen, en al die poep.
Als je zuks door een professioneel bedrijf laat doen ben je dat er echt wel voor kwijt "denk ik"quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
gewoon afwerken met gipsplaten. 10000 is zwaar overdreven. Ik doe het voor de helft
30k voor een tuin?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ben je zo'n handige man ja? Als je zuks door een professioneel bedrijf laat doen ben je dat er echt wel voor kwijt denk ik
.
Om je tuin even te laten doen ben je ook zo 30.000 kwijt, schrok ik ook van..
Sierbestrating is al snel 35 eu per m2, planten/boompjes kosten een godsvermogen, plantenbakken/pergola/tuinhuisje, arbeidsurenquote:
True. Gelukkig heb ik een gigantische backlog met shit die ik nog moet spelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Enige nadeel : store is teleurstellend
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja als je er een zwembad in wil, een 4 meter hoge fontijn enzulks dan kost het je wel wat.
Gewoon zelf doen dan, hoeft echt niet zo duur te zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Sierbestrating is al snel 35 eu per m2, planten/boompjes kosten een godsvermogen, plantenbakken/pergola/tuinhuisje, arbeidsuren...
kaching!
haha zoals ?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True. Gelukkig heb ik een gigantische backlog met shit die ik nog moet spelen.
Ik weet niet hoeveel tijd jouw papa en mama hebben naast hun werk en of ze toevallig professioneel tuinbestrater zijn, maar anders ben je lang bezigquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Gewoon zelf doen dan, hoeft echt niet zo duur te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |