dat dusquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Precies. Dat Rob en Fab niet zongen veranderde weinig imho. De cd klonk nog precies hetzelde
Dacht precies hetzelfdequote:
Da's dan weer jammer om te missen.quote:
Goodmorningquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Precies. Dat Rob en Fab niet zongen veranderde weinig imho. De cd klonk nog precies hetzelde
gisteren werd A girls called Johnny gedraaid, dat vind ik zo'n lekker nummer, altijd de neiging om hier keihard mee te rammen op de piano.quote:
Ja, toch jammer dat ze dan sommige nummers twee keer of vaker draaien in zo'n week. Dancing In The Dark bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die kwam gisteravond bij Stefan ook voorbij
Die heb ik wel gehoord jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
gisteren werd A girls called Johnny gedraaid, dat vind ik zo'n lekker nummer, altijd de neiging om hier keihard mee te rammen op de piano.
gelukkigquote:
Xanadu nog niet gehoord trouwens.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:51 schreef Ferdo het volgende:
Hadden hier trouwens wel de hulp van Olijfje nodig om een nummer 1-hit te scoren.
die staat hier in de kastquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Xanadu nog niet gehoord trouwens.
Jij bent in de race voor de Aandeslagroomtaart.quote:
ja, die staat helemaal in de belangstelling nu z'n zoon hit na hit scoort.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
He, de pa van Jett weer. Die hoor je echt vaak.
Hopelijk mag ie een keer in het voorprogramma van z'n zoon staan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, die staat helemaal in de belangstelling nu z'n zoon hit na hit scoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |