Ik wist er 2 niet.quote:
Dan heb je óf een taart gewonnen óf je was dom om niet mee te doenquote:
ik wil geen taartquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan heb je óf een taart gewonnen óf je was dom om niet mee te doen
Koekje dan? Plakje cake? After Eight?quote:
neeeeeeeee. Ik mag sowieso tot het eind van de maand geen chocola en er moeten nog 5 kilo's afquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Koekje dan? Plakje cake? After Eight?
Moeten is een groot woord. Je wil er nog 5 kilo af.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
neeeeeeeee. Ik mag sowieso tot het eind van de maand geen chocola en er moeten nog 5 kilo's af
Ik lik de chocolade er wel af, dan kan jij die minty inhoud van de after eight eten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:39 schreef Doedezemaar het volgende:
neeeeeeeee. Ik mag sowieso tot het eind van de maand geen chocola en er moeten nog 5 kilo's af
he getver, dan is de inhoud warmquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik lik de chocolade er wel af, dan kan jij die minty inhoud van de after eight eten.
ik pas nog maar 4 van mijn 15 spijkerbroeken, dus het moetquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord. Je wil er nog 5 kilo af.
Te heet gewassen??quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik pas nog maar 4 van mijn 15 spijkerbroeken, dus het moet
Ik zie een reden om te shoppenquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik pas nog maar 4 van mijn 15 spijkerbroeken, dus het moet
Je moet die spijkerbroeken (hah, ik snap m'n eigen pun nu pas..) ook geen chocola geven.quote:
het geld is wel even op, vandaag wordt er een Amerikaanse koelkast bezorgd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie een reden om te shoppen
Kan heel wat chocola inquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het geld is wel even op, vandaag wordt er een Amerikaanse koelkast bezorgd.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je moet die spijkerbroeken (hah, ik snap m'n eigen pun nu pas..) ook geen chocola geven.
ik draag ook veel jurkjes, maar voor sommige diensten zijn jeans handigerquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik draag altijd jurkjes met een wijde rok, hoef ik mij geen zorgen te maken over het yoyo effect.
gelukkig heb ik de cdquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:48 schreef spijkerbroek het volgende:
"we gaan 'm lekker draaien"
Jezus, de plaat is al bijna over voordat ze hun bek dicht houden
pfff
Ik heb 'm ergens op m'n backup-HDD staan.quote:
Deed me denken aan de Top 2000.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo zeg, de overtreffende trap van intro vollullen
dat is ook uitermate smerig, dus het is niet ergquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:51 schreef spijkerbroek het volgende:
STOP! NIEMAND DE DEUR UIT!
Wie heeft mijn uien gejat?!
Ik wilde lunchen met filet americain met uitjes, maar dat kan dus nu niet!
Graagquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
uien zat hier. Wil je wat hebben?
ik doe niet snel moeilijk over eten, maar echt, dat is toch echt niet te eten joh? Mijn vader en zusje en schoonzusje zijn er ook gek opquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:53 schreef Ferdo het volgende:
In een actuele versie wordt dat: en mijn kop af laten jassen
Moet je wel komen halen, want ik ben "druk" met leren.quote:
Je moet het éten, niet rúíken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:54 schreef Doedezemaar het volgende:
ik doe niet snel moeilijk over eten, maar echt, dat is toch echt niet te eten joh? Mijn vader en zusje en schoonzusje zijn er ook gek op
Li'l Louis was toch erger, hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:55 schreef Doedezemaar het volgende:
We komen bij een van de dieptepunten van de eighties aan hoor
De La Soul is juist heel erg prima. Dit is inderdaad niet zijn beste, maar...quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:55 schreef Doedezemaar het volgende:
We komen bij een van de dieptepunten van de eighties aan hoor
Urban Dance Squad met Deeper shade of soul mag ook wel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
De La Soul is juist heel erg prima. Dit is inderdaad niet zijn beste, maar...
Tis jammer dat ze de Beastie Boys en Public Enemy laten liggen.
die zeker. René is met een van zijn bandjes na 10 jaar weer met een cd bezig en er gaan hopelijk ook optredens volgen. Wel heel andere hoek, maar erg fijne muziek, Americana.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Urban Dance Squad met Deeper shade of soul mag ook wel.
Ik heb volgens mij geen van zijn films gezienquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:30 schreef Doedezemaar het volgende:
de ene doet het inmiddels leuk als acteur
Ik bén toch hier??quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
dat is wel een idee, alle leuke mannen hier
heerlijk arbeidsvitamine- eightiesquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze zou niet eens in mijn top500 van de 80s komen
Leuk is ie he?quote:
Ohja, jij kan m niet zo best hebben. Ik maak er ook altijd grapjes over, maar kan Frankie goed waarderen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:26 schreef Doedezemaar het volgende:
De grote onverstaanbare weer. De kassa rinkelt goed bij hem deze week.
Verrassend?quote:Het ochtendprogramma van Radio 2 heeft vorig jaar bijna een vijfde van de luisteraars verloren. Dat blijkt uit cijfers van het luisteronderzoek, op een rij gezet door Mediabureau ZIGT. Radio 2 verliest met ‘De Heer ontwaakt’ de meeste luisteraars ten opzichte van 2013, zo'n 17 procent. Q-Music krijgt er met het dj-duo Mattie en Wietze juist hetzelfde aantal luisteraars bij en is de grootste stijger in de ochtend.
Ook Radio 1 stijgt, en wint zo'n vijf procent. Giel (3FM) leverde in 2014 iets in met 4,5 procent. 'Evers Staat Op' van Radio 538 bleef stabiel.
Radio 2 zit al langer in een dalende trend. Alleen tijdens de Top 2000 in december is er een opleving in de ochtend van de publieke zender.
Ik heb deze week 2x geluisterd naar het ochtendprogramma en ik moet eerlijk zeggen dat er niets spraakmakend inzit. Het programma is nogal vlak en net zoals andere radioprogramma's. Niet een typische ochtendprogramma zoals we dat kennen van de andere zenders.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:12 schreef Ferdo het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)te-en-Wietze-winnen/
[..]
Verrassend?
Het is ook niet niks of zo, bijna twintig procent minder.
Je hebt een kutDJ die weinig bijzonders doet dan wat extra nieuws doorspreken en zich schuldig maken aan eigengeilerij. Giel vind ik ook een bokkelul maar hij nodigt wel altijd bandjes uit en probeert wat te brengen met interactie met Fleur. Evers heeft de beste ochtendshow maar.. ja. Dat is soms bijna alleen maar gelul en geen muziek. Ook omdat 538 2x zoveel reclame heeft.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb deze week 2x geluisterd naar het ochtendprogramma en ik moet eerlijk zeggen dat er niets spraakmakend inzit. Het programma is nogal vlak en net zoals andere radioprogramma's. Niet een typische ochtendprogramma zoals we dat kennen van de andere zenders.
deze week is het met Toine, die is beter te verdragen dan Sanderquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb deze week 2x geluisterd naar het ochtendprogramma en ik moet eerlijk zeggen dat er niets spraakmakend inzit. Het programma is nogal vlak en net zoals andere radioprogramma's. Niet een typische ochtendprogramma zoals we dat kennen van de andere zenders.
en hij komt veel te vaak voorbijquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier hebben we werkelijk de man die niet verstaanbaar zingen kan.
Nee, nog niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie Ph.D eigenlijk al gehoord?
Ik hoop er ooit een te hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie Ph.D eigenlijk al gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |