gelukkig heb ik de cdquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:48 schreef spijkerbroek het volgende:
"we gaan 'm lekker draaien"
Jezus, de plaat is al bijna over voordat ze hun bek dicht houden
pfff
Ik heb 'm ergens op m'n backup-HDD staan.quote:
Deed me denken aan de Top 2000.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo zeg, de overtreffende trap van intro vollullen
dat is ook uitermate smerig, dus het is niet ergquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:51 schreef spijkerbroek het volgende:
STOP! NIEMAND DE DEUR UIT!
Wie heeft mijn uien gejat?!
Ik wilde lunchen met filet americain met uitjes, maar dat kan dus nu niet!
Graagquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
uien zat hier. Wil je wat hebben?
ik doe niet snel moeilijk over eten, maar echt, dat is toch echt niet te eten joh? Mijn vader en zusje en schoonzusje zijn er ook gek opquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:53 schreef Ferdo het volgende:
In een actuele versie wordt dat: en mijn kop af laten jassen
Moet je wel komen halen, want ik ben "druk" met leren.quote:
Je moet het éten, niet rúíken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:54 schreef Doedezemaar het volgende:
ik doe niet snel moeilijk over eten, maar echt, dat is toch echt niet te eten joh? Mijn vader en zusje en schoonzusje zijn er ook gek op
Li'l Louis was toch erger, hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:55 schreef Doedezemaar het volgende:
We komen bij een van de dieptepunten van de eighties aan hoor
De La Soul is juist heel erg prima. Dit is inderdaad niet zijn beste, maar...quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:55 schreef Doedezemaar het volgende:
We komen bij een van de dieptepunten van de eighties aan hoor
Urban Dance Squad met Deeper shade of soul mag ook wel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
De La Soul is juist heel erg prima. Dit is inderdaad niet zijn beste, maar...
Tis jammer dat ze de Beastie Boys en Public Enemy laten liggen.
die zeker. René is met een van zijn bandjes na 10 jaar weer met een cd bezig en er gaan hopelijk ook optredens volgen. Wel heel andere hoek, maar erg fijne muziek, Americana.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Urban Dance Squad met Deeper shade of soul mag ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |