Ik heb een Turtle Beach XLA gekocht, lag in de uitverkoop voor ¤18quote:Op maandag 16 maart 2015 19:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het blijft een prul ding, maar doet wat ie moet doen.
Ik heb vanmiddag geen tijd meer gehad om te spelen, morgenmiddag ben ik er wrs wel.
Als je ze allemaal met dezelfde mensen doet krijg je ook bonus....quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:54 schreef All-out het volgende:
ik probeer ze allemaal netjes op volgorde te doen, schijnt dat je dan ¤1M krijgt
maar je kan zelf pas kiezen welke heist je start als je ze allemaal voltooid hebt toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Als je ze allemaal met dezelfde mensen doet krijg je ook bonus....
Ik join alles en iedereen... Je eigen heists worden daarmee niet beinvloed...
Elke die je voltooid hebt kan je opnieuw doen... Dan reset je wel de teller....quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:55 schreef All-out het volgende:
[..]
maar je kan zelf pas kiezen welke heist je start als je ze allemaal voltooid hebt toch?
ben je nu ook aan het gamen? kunnen wel ff samen wat doen, kijken of mn headset werkt
ik wil de "all in order" challenge halenquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:36 schreef rival het volgende:
Ik ga vanavond spelen maar ben al een heist verder.... Als die gedaan is kan ik prison break nog wel herstarten
Help je mij ff met die volgende, help ik jou met de PB
Mijn halve crew in op vakantie dus ik wacht daar sowieso nog ff mee... dan gaan we op hard vanaf het begin alles doenquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:49 schreef All-out het volgende:
[..]
ik wil de "all in order" challenge halenen ik kan vanavond niet, helaas
Dan heb je de toegang tot je auto waarschijnlijk op "alleen jij" , "jij en vrienden" staan. Als je back ingedrukt houd kun je dat ergens instellen. Of via online en dan settings.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:04 schreef rival het volgende:
Nou ik heb ze allemaal gedaan!
Die laatste is goed te doen als je ipv de motor een auto gebruikt.
Mijn garage is er vlak bij dus ik pak zelfs een eigen voertuig.. Kan op de 1 of andere manier niemand bij je instappen echter..
Tijdens die missie kan er niemand bij je in de persoonlijke auto stappen blijkbaar.....quote:Op maandag 23 maart 2015 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan heb je de toegang tot je auto waarschijnlijk op "alleen jij" , "jij en vrienden" staan. Als je back ingedrukt houd kun je dat ergens instellen. Of via online en dan settings.
Raar, want ik heb bij de prison break wel een crewmember bij mij in de auto gehad.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:48 schreef rival het volgende:
[..]
Tijdens die missie kan er niemand bij je in de persoonlijke auto stappen blijkbaar.....
ik weet hoe je toegang tot je auto kan regelen...
Klopt. elke heist als je wegrijdt bij je appartement kan je gewoon bij elkaar instappen...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Raar, want ik heb bij de prison break wel een crewmember bij mij in de auto gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |