Ik wil er ONGEZIEN 5 bestellen!quote:Op maandag 9 maart 2015 22:59 schreef sly-nl het volgende:
We staan natuurlijk allemaal achter onze mentor / leider en inspiratorOoh grote wijze en altruistische Kingstown
![]()
![]()
Het beste kunnen we natuurlijk achter en naast hem staan in dit unieke t-shirt.
Op de volgende meet bij Deissy, en de inmiddels Griekse ex van Fann, thuis in Amsterdam, zal Kingstown de shirts signeren voor 7,95:
Te krijgen in de maten: XS, S, M, XL en XL met voorgevormde cup
De prijs een luttele 17,95! Peanuts dus
Jammer, had graag een L gehad.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:59 schreef sly-nl het volgende:
Te krijgen in de maten: XS, S, M, XL en XL met voorgevormde cup
Bedankt voor je goede vraag, Sacha.quote:
Goede vraag Chufi. Ja, er is ook een zwarte variant.quote:
Goede vraag, Trebo. Nee, geen kussentjes. Volgende week nog een paar nieuwe artikelen.quote:
Dank je wel voor je bestelling, Fann! De order is lopende, je hebt in je pm-inbox de informatie.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil er ONGEZIEN 5 bestellen!
Graag 2 in maatje M, mits ze klein vallen en anders maatje S, met voorgevormde Cup,
want tja![]()
één in maatje L om in te slapen natuurlijk, en heb je ook maat XXL want dan wil ik er nog
2 voor die Griek, want die is ook fanvooral van zijn ''samenvattingen'' het is trouwens
niet mijn ex want we hebben de scheiding afgezegd, tis weer goed gekomen![]()
Oh ja, nog één vraagje... komen er ook verzendkosten bij of is het inclusief verzendkosten?
Goede vraag, Isax.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:04 schreef isax het volgende:
zijn er ook vrouwen shirts of alleen mannen?
Goede observatie, Guus. Er zijn ook maten L. Typen moet je niet aan anderen over laten.quote:
ook in wit?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Knuffel gaat er ongeveer zo uitzien, met klein t-shirt en zelfde opdruk als op reguliere shirt.
[ afbeelding ]
Bedankt voor je vraag.
Groet, Sly
In wit. Waarschijnlijk ook zwart. Over 6 werkdagen bestelbaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ook in wit?
past beter bij mijn interieur
Vraag gemist. Goede vraag.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil er ONGEZIEN 5 bestellen!
Graag 2 in maatje M, mits ze klein vallen en anders maatje S, met voorgevormde Cup,
want tja![]()
één in maatje L om in te slapen natuurlijk, en heb je ook maat XXL want dan wil ik er nog
2 voor die Griek, want die is ook fanvooral van zijn ''samenvattingen'' het is trouwens
niet mijn ex want we hebben de scheiding afgezegd, tis weer goed gekomen![]()
Oh ja, nog één vraagje... komen er ook verzendkosten bij of is het inclusief verzendkosten?
Goetjes terug!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vraag gemist. Goede vraag.
Staat wel in de betalingsvoorwaarden. Geen verzendkosten (past door de brievenbus, zo niet: bij de buren).
Groeten aan uw man. Groet, Sly
bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goede vraag, Isax.
De shirts zijn voor vrouwen en mannen. Ook voor huisdieren.
Bedankt voor je goede vraag. Groet, Sly
Nee. Sly borduurt ze zelfquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:45 schreef isax het volgende:
[..]
bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag!
voordat ik mijn beslissing neem heb ik nog een vraag, worden de shirts gemaakt door zielige kindjes in armen landen?
Goede vraag, dank je wel. De t-shirts worden gemaakt door arme ouders in een zielig land: Friesland, Horkumadeel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:45 schreef isax het volgende:
[..]
bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag!
voordat ik mijn beslissing neem heb ik nog een vraag, worden de shirts gemaakt door zielige kindjes in armen landen?
Dat niet, haha. Maar ik ben wel betrokken bij het proces.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |