Ik wil er ONGEZIEN 5 bestellen!quote:Op maandag 9 maart 2015 22:59 schreef sly-nl het volgende:
We staan natuurlijk allemaal achter onze mentor / leider en inspiratorOoh grote wijze en altruistische Kingstown
![]()
![]()
Het beste kunnen we natuurlijk achter en naast hem staan in dit unieke t-shirt.
Op de volgende meet bij Deissy, en de inmiddels Griekse ex van Fann, thuis in Amsterdam, zal Kingstown de shirts signeren voor 7,95:
Te krijgen in de maten: XS, S, M, XL en XL met voorgevormde cup
De prijs een luttele 17,95! Peanuts dus
Jammer, had graag een L gehad.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:59 schreef sly-nl het volgende:
Te krijgen in de maten: XS, S, M, XL en XL met voorgevormde cup
Bedankt voor je goede vraag, Sacha.quote:
Goede vraag Chufi. Ja, er is ook een zwarte variant.quote:
Goede vraag, Trebo. Nee, geen kussentjes. Volgende week nog een paar nieuwe artikelen.quote:
Dank je wel voor je bestelling, Fann! De order is lopende, je hebt in je pm-inbox de informatie.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil er ONGEZIEN 5 bestellen!
Graag 2 in maatje M, mits ze klein vallen en anders maatje S, met voorgevormde Cup,
want tja![]()
één in maatje L om in te slapen natuurlijk, en heb je ook maat XXL want dan wil ik er nog
2 voor die Griek, want die is ook fanvooral van zijn ''samenvattingen'' het is trouwens
niet mijn ex want we hebben de scheiding afgezegd, tis weer goed gekomen![]()
Oh ja, nog één vraagje... komen er ook verzendkosten bij of is het inclusief verzendkosten?
Goede vraag, Isax.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:04 schreef isax het volgende:
zijn er ook vrouwen shirts of alleen mannen?
Goede observatie, Guus. Er zijn ook maten L. Typen moet je niet aan anderen over laten.quote:
ook in wit?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Knuffel gaat er ongeveer zo uitzien, met klein t-shirt en zelfde opdruk als op reguliere shirt.
[ afbeelding ]
Bedankt voor je vraag.
Groet, Sly
In wit. Waarschijnlijk ook zwart. Over 6 werkdagen bestelbaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ook in wit?
past beter bij mijn interieur
Vraag gemist. Goede vraag.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil er ONGEZIEN 5 bestellen!
Graag 2 in maatje M, mits ze klein vallen en anders maatje S, met voorgevormde Cup,
want tja![]()
één in maatje L om in te slapen natuurlijk, en heb je ook maat XXL want dan wil ik er nog
2 voor die Griek, want die is ook fanvooral van zijn ''samenvattingen'' het is trouwens
niet mijn ex want we hebben de scheiding afgezegd, tis weer goed gekomen![]()
Oh ja, nog één vraagje... komen er ook verzendkosten bij of is het inclusief verzendkosten?
Goetjes terug!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vraag gemist. Goede vraag.
Staat wel in de betalingsvoorwaarden. Geen verzendkosten (past door de brievenbus, zo niet: bij de buren).
Groeten aan uw man. Groet, Sly
bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goede vraag, Isax.
De shirts zijn voor vrouwen en mannen. Ook voor huisdieren.
Bedankt voor je goede vraag. Groet, Sly
Nee. Sly borduurt ze zelfquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:45 schreef isax het volgende:
[..]
bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag!
voordat ik mijn beslissing neem heb ik nog een vraag, worden de shirts gemaakt door zielige kindjes in armen landen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |