quote:Op maandag 9 maart 2015 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Philip en Giorgio werden na 2 minuten afgekapt
Kijk dan weer eens in het topic over radio2, met back to the eighties zit er weer wat meer leven in.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:46 schreef D. het volgende: [..] Ze werden wel gedraaid?
Alles beter dan niets zullen we maar zeggen
![]()
Komt misschien ook omdat ik bijna alleen maar amerikaanse series kijk. Dan neem je zoiets over. En tieners in huis, die praten ook raar.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan zo in de USA gaan wonen dan.
Daar is het gemeengoed. Best wel erg...
En je keek geen TV?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Komt misschien ook omdat ik bijna alleen maar amerikaanse series kijk. Dan neem je zoiets over. En tieners in huis, die praten ook raar.
Klopt, ik kijk alles via mij pc. Al jaren, ik haat reclames. En wachten tot iets uitkomt in Nederland, daar had ik ook geen geduld meer voor, dus streamen.quote:
Tieners?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Komt misschien ook omdat ik bijna alleen maar amerikaanse series kijk. Dan neem je zoiets over. En tieners in huis, die praten ook raar.
OMG.quote:
Of bitterkoekjespudding.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
Bitterkoekjes zijn het lekkerst als je je hele mond volpropt ontdek ik net
Klopt een beetje, hou er zelf ook van om op de hoogte te blijven van muziek. Pop muziek dan tenminste.quote:
Goh dat had ik nou echt niet verwachtquote:Op maandag 9 maart 2015 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet samen...
en ik vind jou TOTAAAAAAAAAAAAAAL niet grappig trouwens
Da's waarom ik jaren 3FM luisterdequote:Op maandag 9 maart 2015 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt een beetje, hou er zelf ook van om op de hoogte te blijven van muziek. Pop muziek dan tenminste.![]()
en die regels zeker plaatsen in een vaste OPquote:Op maandag 9 maart 2015 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien eens geschreven regels van maken, da's een stuk duidelijker
Periodes, ik noem dat buien en daar ligt het ook aan waar ik naar luister.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Da's waarom ik jaren 3FM luisterde
(doe ik nog wel, maar heb nu vooral een Radio 2 periode)``
met UI's van de vaste postersquote:Op maandag 9 maart 2015 22:55 schreef sacha het volgende:
[..]
en die regels zeker plaatsen in een vaste OP
Ik haat buienquote:Op maandag 9 maart 2015 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Periodes, ik noem dat buien en daar ligt het ook aan waar ik naar luister.
Vertel mij wat...quote:Op maandag 9 maart 2015 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
De enige Amerikaanse serie die ik kijk is Mad Men, wat is dat geniaal
Ik ben hier ook vrij nieuw.quote:
Die is wel leuk.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
De enige Amerikaanse serie die ik kijk is Mad Men, wat is dat geniaal
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
heeft weinig zin, want dan flikt ie het gewoon weer
Wie flikt wat?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geilt ie op Topickapenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Negeren is ook niet over pratenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Welke uitdaging?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat ik deze uitdaging maar eens even laat liggen
jij flikt het om steeds een topic te openen met dezelfde TT en dezelfde OP maar ik mag niet meer opquote:
Van wie mag dat nietquote:Op maandag 9 maart 2015 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
jij flikt het om steeds een topic te openen met dezelfde TT en dezelfde OP maar ik mag niet meer op
jou reageren, dus vanaf nu doe ik dat dan maar niet meer.
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:05 schreef FANN het volgende:
als iedereen nou gewoon iedereen negeert dan wordt het nog wat
Heel rustig wordt het dan.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:05 schreef FANN het volgende:
als iedereen nou gewoon iedereen negeert dan wordt het nog wat
+1.quote:
Ikke ook een beetje.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
niet echt, maar ik was bang dat ie niet meer terug zou komen
Ik vroeg me al af waarom je de hele avond zo angstig zat te kijkenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
niet echt, maar ik was bang dat ie niet meer terug zou komen
Kom maar op jonguh.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:09 schreef Kingstown het volgende:
Mijn fanclub mag in een ander topic gaan soppen. Hier graag alleen fitties.
Kun je dat even vertalen?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:09 schreef Kingstown het volgende:
Mijn fanclub mag in een ander topic gaan soppen. Hier graag alleen fitties.
bedoel je nu mij?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:10 schreef sacha het volgende:
waarom zijn degene die het hardste roepen dat we het er niet meer over hebben of om een ander onderwerp vragen toch telkens degene die er weer over beginnen
ik krijg nooit DM'squote:Op maandag 9 maart 2015 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
bedoel je nu mij?
ik mag ook niks ik krijg al DM's ook![]()
ik ga een hutje doen
Wat een toestand, slaap lekker dan maar.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
bedoel je nu mij?
ik ga een hutje doen
Wees maar blij.quote:
Wel je tandjes poetsen , zeker na de bitterkoekjes....quote:Op maandag 9 maart 2015 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
bedoel je nu mij?
ik ga een hutje doen
Ah, dat kunnen er nooit zoveel zijn daarquote:Op maandag 9 maart 2015 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, stukje ten westen van het midden van het land
als je een beetje oplet is echt zo uit te vogelen waar ik woon, tot de wijk of zelfs straat aan toequote:
Ja kloptquote:Op maandag 9 maart 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als je een beetje oplet is echt zo uit te vogelen waar ik woon, tot de wijk of zelfs straat aan toe
*aan trauma van lagere school denktquote:Op maandag 9 maart 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als je een beetje oplet is echt zo uit te vogelen waar ik woon, tot de wijk of zelfs straat aan toe
trustenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
Ik voel me ietsjes beter in mijn hoofd, bedankt mensjes hier, ik ga een poging tot slapen doen.![]()
Ik doe een poging jou welterusten te wensenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
Ik voel me ietsjes beter in mijn hoofd, bedankt mensjes hier, ik ga een poging tot slapen doen.![]()
Trusten Choco,quote:Op maandag 9 maart 2015 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
o.a.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
bedoel je nu mij?
ik ga een hutje doen
Ik heb een paar keer achter de camera-auto gereden, dus mogelijk sta ik er ook op, maar heb het nog niet kunnen ontdekkenquote:
Mijn buurvrouw staat er ook opquote:Op maandag 9 maart 2015 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mijn vorige huis stond de buurvrouw er ook op
Hoe lang woon je er al, want Streetview is iets meer dan een half jaar oudquote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, de huidige is donkerblauw ( met ook een groene zweem er overheen)
Veilige gokquote:Op maandag 9 maart 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik weet zeker dat het niet dezelfde buurvrouw is
ik zit hier nu anderhalf jaarquote:Op maandag 9 maart 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe lang woon je er al, want Streetview is iets meer dan een half jaar oud
Dacht ik alquote:Op maandag 9 maart 2015 23:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb een soortgelijke, interieur is anders, ik heb o.a. zwart stuur
Behalve dan van die Panda op Streetviewquote:Op maandag 9 maart 2015 23:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb niet eens een foto van mijn auto, van geen enkele voorganger ook
ja precies, daar ben ik wel blij mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Behalve dan van die Panda op Streetview
Alleen wel met geblurrde bumpersquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja precies, daar ben ik wel blij mee.
Trusten DDMquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet echt gaan slapen nu. Trusten heren!
Bedanktquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je mooie topic van vannacht.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:34 schreef drakin het volgende:
nog steeds hetzelfde topic.
weg maar weer dan,
Zie TT, het is inmiddels al dinsdag.quote:
Ooooquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Zie TT, het is inmiddels al dinsdag.
40 + is traag geworden
Denk hetquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oooo
Ouderdom komt met gebreken (en vertraging)
quote:
Dit is deel 2 met dezelfde titel... Ene Vaduz kaapt regelmatig topics , maar past de titel niet aanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Zie TT, het is inmiddels al dinsdag.
40 + is traag geworden
nee, het komt door een topickaper die de titel niet wijzigdequote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het gezeik over post op krikken en nutteloze reeksen e.d. er voor zorgt dat de fut er bij sommigen een beetje uit is, en dat vind ik ook niet zo gek.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, het komt door een topickaper die de titel niet wijzigde
Aha. Het zal allemaal wel, dan moet een van de 2 topics dicht lijkt mij.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, het komt door een topickaper die de titel niet wijzigde
Waarom zou je alleen posten voor een postcount, kun je net zo goed een sjaal breien met zoveel mogelijk steken ipv 1 waar je wat aan hebt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het gezeik over post op krikken en nutteloze reeksen e.d. er voor zorgt dat de fut er bij sommigen een beetje uit is, en dat vind ik ook niet zo gek.
ook mogguhquote:
Ok het volgnummertje is wel automatisch opgehoogd dat is het enige verschil.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha. Het zal allemaal wel, dan moet een van de 2 topics dicht lijkt mij.
Tis toch om de hoek bij jou?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet ook gewoon boodschappen gaan doen
* geeft zichzelf schop onder kont*
Ik maak me nu klaar voor werkgesprekquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet ook gewoon boodschappen gaan doen
* geeft zichzelf schop onder kont*
Dat kan toch niet slimpie... die andere is dan al dichtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha. Het zal allemaal wel, dan moet een van de 2 topics dicht lijkt mij.
Ah, er is nog een lichtpuntje Fann is er ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat kan toch niet slimpie... die andere is dan al dicht![]()
Maar ik mag niet meer reageren op de topickaper volgens alle DM's die ik kreeg dus
tja, weinig te melden verder
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, er is nog een lichtpuntje Fann is er ook.
En, klaar met je kasten? Kan je ze meteen weer volproppen met andere zooi.quote:
ze zijn alweer vol, ik heb de zooi gewoon verplaatstquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En klaar met je kasten? Kan je ze meteen weer volproppen met andere zooi.
Als ik het niet dacht.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ze zijn alweer vol, ik heb de zooi gewoon verplaatst
Ik loop straks wel effe naar de Jumboquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Daar zal de zooi blij mee zijn zo opeen gepakt als sardientjes in een blikkie is ook niks.
Ben zelf al actief geweest vandaag, heb al een bezoekje aan het ziekenhuis erop zitten, kostte me wel wat bloed (letterlijk), maar gelukkig heb ik genoeg bloed.
Kwam nog gezellig een oude bekende tegen. En straks eens kijken of ik nog wat boodschappen doe, maar eigenlijk heb ik niks nodig.
Vergeet dan je rollator niet, want ik heb gelezen dat 40+ers erg oud zijn. Wat natuurlijk volkomen onzin is.quote:
Gelukkig heb ik die nog niet nodig, maar is niet grappig als dat wél zo zou zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vergeet dan je rollator niet, want ik heb gelezen dat 40+ers erg oud zijn. Wat natuurlijk volkomen onzin is.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was/ben het ook wel een beetje beu na zondagavond, heb genoeg andere dingen te doen.
Daarbij opgeteld het gezeur soms, dat maakt het er allemaal niet leuker op.
Gezeik dus, jammerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat kan toch niet slimpie... die andere is dan al dicht![]()
Maar ik mag niet meer reageren op de topickaper volgens alle DM's die ik kreeg dus
Ik loop gelukkig nog, ik wil niet zeggen als een kieviet, maar goed, die kan ook vliegen en dat kan ik ook niet, verder klaag ik niet, en wat 40+ betreft ik vind het allemaal wel meevallen, dat gezeur over drempels en opmerkingen over incontinentie en dat er fora genoeg zijn, voor onder andere muziek enzo, dat boeit me helemaal niet.Ik vind de muziekketting in 40+ leuk, en voor mij hoeft ie helemaal niet op een andere plek te staan. Al dat gezeur over on- en off-topic ben ik dus beu. En ik ben nog in overleg met mezelf of ik het allemaal nog wel zo leuk blijf vinden. Als ik gezeur wil horen, dan ga ik wel tegen mezelf lullen, daar heb ik Fok niet eens voor nodig. En even voor Kingston, kerel, jij hebt je best gedaan met die recordpoging, dat de boel op een fiasco uitliep was niet jouw schuld. Zo genoeg daarover en verder met de orde van de dag, die ik bij deze uitroep tot de dag van de 40+ers.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:06 schreef FANN het volgende:
Op de verjaardag van mijn zwager was er een een vriend ofzo van hem of buurman, weetikveel...
en die was 45 en had geen heup meer, hadden ze eruit gehaald ofzo![]()
Die kon zich alleen nog voortbewegen met krukken
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is deel 2 met dezelfde titel... Ene Vaduz kaapt regelmatig topics , maar past de titel niet aan
Je bent oud genoeg om zelf te beslissen wat je wel of niet wilt posten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:50 schreef FANN het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
verder met de orde van de dag, die ik bij deze uitroep tot de dag van de 40+ers.
![]()
![]()
Ze is bang voor de fok!knokploeg waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent oud genoeg om zelf te beslissen wat je wel of niet wilt posten.
Jij bent gewoon sto-azijns...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Kennelijk gaan de drama's en het gezeik compleet langs me heen
Nee, die komt je een schone luier omdoen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:43 schreef vaduz het volgende:
Komt Caroline Tensen dan ook een bloemetje brengen?
Je hebt nog een lijk in de kast?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:49 schreef Doedezemaar het volgende:
In de tuin graven, dat moet ik hier de komende maanden ook gaan doen
vanmiddag 8 gaten gravenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:49 schreef Doedezemaar het volgende:
In de tuin graven, dat moet ik hier de komende maanden ook gaan doen
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent oud genoeg om zelf te beslissen wat je wel of niet wilt posten.
ik heb een kast vol. Het bestek is trouwens van opa en oma, uit de jaren 60/70quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In ieder geval wel Tupperware.
Dat gaat nooit dood...
niet kapot te krijgenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het bestek is trouwens van opa en oma, uit de jaren 60/70
Is er een actie bij de Appie of Vomar?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:51 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan mag nu iedereen er eentje uitkiezen
[ afbeelding ]
Nee gratis af te halen bij de Dekamarkt, wel met speciale bonnenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is er een actie bij de Appie of Vomar?
Dekamarkt?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee gratis af te halen bij de Dekamarkt, wel met speciale bonnen
Ik had laatst 2 tijdschriftenabo's gewonnen, die heb ik verloot in FHF / Aangeboden: 2 tijdschriftabo'squote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms win je wel eens wat op je postcode
Beetje lastig te verloten als die bonnen alleen geldig zijn in die ene supermarkt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had laatst 2 tijdschriftenabo's gewonnen, die heb ik verloot in FHF / Aangeboden: 2 tijdschriftabo's
Ik zeg toch ook niet dat jij je bonnen moest verloten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje lastig te verloten als die bonnen alleen geldig zijn in die ene supermarkt.
Ik sla de beurt over, ben nog zo ouderwets dat ik alleen maar gewoon roomijs, chocolade, banaan of mokka ijs eet. Ik hou niet van stukjes in mijn ijs, en cooky dough is helemaal niks voor mij.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:51 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet zeker dat er vast genoeg gegadigden zijn, dus die raak ik wel kwijtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik sla de beurt over, ben nog zo ouderwets dat ik alleen maar gewoon roomijs, chocolade, banaan of mokka ijs eet. Ik hou niet van stukjes in mijn ijs, en cooky dough is helemaal niks voor mij.
Maar toch bedankt voor het aanbod chufi.Doneer mijn portie maar aan een liefhebber.
Je bent een ware filantroop.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:08 schreef chufi het volgende:
Een paar jaar geleden hadden ze een andere super die 7 km bij me vandaan was... En om dan ijs te gaan halen op de fiets of met het OV is zonde.. Daar heb ik een collega uit die buurt blij mee gemaakt..
Of 4x4 toegangsbewijzen voor Slagharen.... Ja bedankt.. Maar gelukkig kon ik daar ook mensen mee happy maken
Met Monster Trucks moet je uitkijken...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:08 schreef chufi het volgende:
Of 4x4 toegangsbewijzen voor Slagharen....
Ah, daar.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Slotermeerlaan, bij de rotonde met de Roellstraat
In Slagharen heb je vooral pony's.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Monster Trucks moet je uitkijken...
Maar die zijn geen 4x4.quote:
Met monster pony's moet je eveneens uitkijken.quote:
Plus dat ik altijd met mijn knieën over de grond sleepte als ik op zo'n beest zatquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar die zijn geen 4x4.
Sterker nog, die krengen lopen helemaal niet, behalve naar de stal om te vreten.
Het idee was leuk een aantal jaar geleden, de uitvoering wat minder...
Het is ook voor kinderen...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plus dat ik altijd met mijn knieën over de grond sleepte als ik op zo'n beest zat
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:51 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over vallen gesproken:quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:11 schreef chufi het volgende:
Het gaat weer over kinderen en het valt weer stil
vreselijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:19 schreef chufi het volgende:
Treurig ongeluk.... Maar wel heel dom van die piloten dat ze zo dicht bij elkaar vlogen
Is de bron Fok?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vergeet dan je rollator niet, want ik heb gelezen dat 40+ers erg oud zijn. Wat natuurlijk volkomen onzin is.
Chocolate fudge brownie of caramel chew chew aubquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:51 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Chocolate fudge brownie of caramel chew chew aubDIt zijn maar kleine bakjes.... Dus mag je ze alle tweeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok stuur maar opquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
DIt zijn maar kleine bakjes.... Dus mag je ze alle twee
Dat ligt eraan hoe je dat bedoeld, ik zei het gewoon tegen Fan omdat ik ergens op Fok, niet letterlijk, maar toch, las dat 40+ers nogal oud schijnen te zijn en daarom last hebben van diverse kwaaltjes.quote:
Ik vroeg me vooral de bron af, op Fok wordt dat wel vaker gezegd, maar ach, in de ogen van een puber is alles boven de 20 al oud bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je dat bedoeld, ik zei het gewoon tegen Fan omdat ik ergens op Fok, niet letterlijk, maar toch las dat 40+ers nogal oud schijnen te zijn en daarom last hebben van diverse kwaaltjes.
Wil je weten welk kwaaltje ook?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je ouder dan 40 bent.
Ik ga even onder mijn stoel dweilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dat was in deze SC dat je het las. Bijna dagelijks.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
omdat ik ergens op Fok, niet letterlijk, maar toch, las dat 40+ers nogal oud schijnen te zijn en daarom last hebben van diverse kwaaltjes.
Hè, hier had ik toch helemaal niet gepost?... Nouja, zal de leeftijd wel zijn.quote:
Ik vond de opmerking wel grappig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hè, hier had ik toch helemaal niet gepost?... Nouja, zal de leeftijd wel zijn.
Ze zijn hier goed in lokkwootenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hè, hier had ik toch helemaal niet gepost?... Nouja, zal de leeftijd wel zijn.
Ja ze, nu door de een de volgende keer doet een ander het wel weer.quote:
Ik lees wel eens mee in andere SC's maar daar hebben ze het ook vaak over kwaaltjes hoor,quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was in deze SC dat je het las. Bijna dagelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |