twitter:KeesBerghuis twitterde op maandag 09-03-2015 om 21:32:28Opstelten maakt dadelijk zijn aftreden bekend, hoor ik. reageer retweet
Dat het zo mag zijn!twitter:
Ja, had ineens de lapoquote:
Publicitair handiger zo kort voor de provinciale statenverkiezingen.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarom treden ze af voor verantwoording af te leggen?
Geeft al aan wat voor flapdrol het isquote:Op maandag 9 maart 2015 22:12 schreef zoem het volgende:
Teeven wel heel kort. Hij gooit het allemaal op Opstelten, lekker collegiaal
Tot op het laatst grappigquote:Op maandag 9 maart 2015 22:11 schreef TigerXtrm het volgende: Hij denkt dat hij ooit geloofwaardig is geweest, wat schattig
![]()
![]()
iemand heeft vast iets over zijn ouders gezegdquote:
Waarom dan liegen over de hoogte van het bedrag?quote:
Tonny Keizers.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Wie is die louche tweedehands autohandelaar?
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Alberto S. in een vermomming.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Mwah.quote:
IK KEN NOG EEN TOPIC DIE EEN KWARTIER TE VROEG BEGONquote:
Nee, ze moeten hun eigen toekomst nog zeker stellen, dat kan alleen als ze niks toegeven.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Gaan ze nog toegeven dat ze fouten hebben gemaakt, dat ze hebben gelogen en verdraaid en de rechtstaat weer wat wat minder betrouwbaar hebben gemaakt met hun incompetentie en bedrog?
Nee, natuurlijk niet
Daar kon ik niet om lachen.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
IK KEN NOG EEN TOPIC DIE EEN KWARTIER TE VROEG BEGON
Daar gaan we niet over discussiėren, niet in dit topic, niet in het vorige topic en niet in het volgende topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |