quote:Op maandag 9 maart 2015 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Wie is die louche tweedehands autohandelaar?
Alberto S. in een vermomming.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Wie is die louche tweedehands autohandelaar?
Mwah.quote:
IK KEN NOG EEN TOPIC DIE EEN KWARTIER TE VROEG BEGONquote:
Nee, ze moeten hun eigen toekomst nog zeker stellen, dat kan alleen als ze niks toegeven.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Gaan ze nog toegeven dat ze fouten hebben gemaakt, dat ze hebben gelogen en verdraaid en de rechtstaat weer wat wat minder betrouwbaar hebben gemaakt met hun incompetentie en bedrog?
Nee, natuurlijk niet
Daar kon ik niet om lachen.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
IK KEN NOG EEN TOPIC DIE EEN KWARTIER TE VROEG BEGON
Daar gaan we niet over discussiėren, niet in dit topic, niet in het vorige topic en niet in het volgende topic.quote:
Op naar 40+quote:Op maandag 9 maart 2015 22:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ivo Opstelten kan gelijk door naar de bingo en zijn glaasje advocaat in het bejaardentehuis.
Natuurlijk niet, zij zijn hier de onschuldige slachtoffers, dat ziet toch iedereen?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Gaan ze nog toegeven dat ze fouten hebben gemaakt, dat ze hebben gelogen en verdraaid en de rechtstaat weer wat wat minder betrouwbaar hebben gemaakt met hun incompetentie en bedrog?
Nee, natuurlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |