quote:Minister Opstelten en staatssecretaris Teeven stappen op. Ze geven om 22.00 een persconferentie.
Vandaag dook er toch bewijs op dat Justitie in 2001 4,7 miljoen gulden is betaald aan drugscrimineel Cees H. Opstelten zei eerder aan de Tweede Kamer dat hij niet wist hoeveel er was overgemaakt en dat er geen bewijs van de deal was.
Hij ligt nu zwaar onder vuur dat er toch iets is gevonden. Dat bewijst volgens politiek redacteur Xander van der Wulp dat er destijds niet goed is gezocht.
De PvdA heeft als deel van de coalitie ook verantwoordelijkheid, dus ik kan me niet voorstellen dat zij de VVD nu zullen droppen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:44 schreef sonnyspek het volgende:
Ik heb niet zoveel parlementaire geschiedenis kennis. Kan het zomaar zijn dat dit zonder gevolgen voor het kabinet blijft? Lijkt me sterk.
Uhm okequote:Op maandag 9 maart 2015 21:46 schreef pfaf het volgende:
Hoogtepunt uit de Nederlandse na-oorlogse politieke geschiedenis!
Komt waarschijnlijk op NPO2 en anders NPO1quote:
Nationale feestdagquote:Op maandag 9 maart 2015 21:43 schreef CrashO het volgende:
![]()
![]()
Morgen overal de vlag uit?
Al zullen de vervangers vast wel net zulke dino's worden
Dat zal Erwin Lensink leuk vindenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Nu kan ook gelijk die Demmink beerput open.
[ afbeelding ]
Hoe had jij het kabinet zien vallen?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:47 schreef Izzy73 het volgende:
Ze stappen allebei op, jammer ik had liever het kabinet zien vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |