SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eten bestellen:
bijdesubway
Barriebufkes
Muhahema
Neo-Smullers
DeIrisOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Café Kerkzicht in Nuland failliet verklaard
NULAND - Het eind van café Kerkzicht in Nuland is daar. De onderneming is dinsdag door de rechter failliet verklaard. Het is onduidelijk hoe het verder gaat met het café, dat in 2012 afbrandde en vorig jaar februari heropende.
Bekijk ook...
Lambert Langens, de uitbater van Kerkzicht in Nuland, kondigde in december al aan dat hij vanwege zijn gezondheid moest stoppen met zijn zaak. De brasserie annex café/zaal met bovenwoning tegenover de kerk stond toen al te huur.
Ze zien er niet uit in elk geval, doe dan gewoon alleen een gele jas aanquote:Op maandag 9 maart 2015 20:46 schreef DeJori het volgende:
DAM: Die mannen leiden bussen en vrachtwagens om omdat de tunnel Is verzakt en er geen zwaar verkeer over mag.
Die tokkie ook denk ikquote:Op maandag 9 maart 2015 20:34 schreef bijdehand het volgende:
Je zal het maar hebben is toch dat programma met mensen die een handicap hebben? Kutprogramma
Ik hoorde het van mijn mama. Dan gaan we daar gewoon op het terras onze eigen bammetjes eten.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:56 schreef bijdehand het volgende:
http://www.bd.nl/regio/de(...)-verklaard-1.4725093
[..]![]()
![]()
Olympia, op de siep bij dat poolcentrum.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:57 schreef postsomething het volgende:
Iemand nog suggesties voor een goede sportschool, niet zo'n budgetding vol met randdebielen.
Tevens nog suggesties gevraagd voor goed, gezond afhaaleten.
Dank alvast!
Is Indiaans ook goed gezond?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:57 schreef postsomething het volgende:
Iemand nog suggesties voor een goede sportschool, niet zo'n budgetding vol met randdebielen.
Tevens nog suggesties gevraagd voor goed, gezond afhaaleten.
Dank alvast!
Het hangt er natuurlijk van af wat je besteld, maar wellicht weet je een goed Indiaas iets dat ook ik nog niet ken?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Is Indiaans ook goed gezond?![]()
Afhaal en gezond gaan vaak niet hand in hand.
Als wij bestellen:quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk van af wat je besteld, maar wellicht weet je een goed Indiaas iets dat ook ik nog niet ken?
Die zijn idd erg erg goedquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:18 schreef BarrieBufkes het volgende:
Ja die pizza van luxe italia omg spontaan zin in pizza
Gezond misschien wel, maar het is en blijft het voedsel van je voedsel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 06:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als wij bestellen:
-Luxe Italia: goede echte italiaanse pizza's. Geen gruwelijk vette meuk en veel vegetarische opties
-Kakama: Chinees/Japans; ook hier goede groente opties
-Indian Express; goede groentecurries.
Als je voor de vega-opties gaat is het vaak al wat gezonder dan de vleesch-schotels.
En de beste Chinees in 's-Hertogenbosch is...?quote:
Tx!quote:Op woensdag 11 maart 2015 06:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als wij bestellen:
-Luxe Italia: goede echte italiaanse pizza's. Geen gruwelijk vette meuk en veel vegetarische opties
-Kakama: Chinees/Japans; ook hier goede groente opties
-Indian Express; goede groentecurries.
Als je voor de vega-opties gaat is het vaak al wat gezonder dan de vleesch-schotels.
Weet ik veel, ga altijd in Rosmalenquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En de beste Chinees in 's-Hertogenbosch is...?
Tijd voor een apart Rosmalentopic.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik veel, ga altijd in Rosmalen
Nah, gemeentes mogen wel wat groter worden en Rosmalen doet het erg goed nu ze bij Den Bosch zitten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tijd voor een apart Rosmalentopic.
(en die gemeentelijke herindeling kan ook wel teruggedraaid worden).
Kakama heeft lekker spul, Golden Rose ook.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En de beste Chinees in 's-Hertogenbosch is...?
Ik denk iets van 'de Lotus'.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:26 schreef DeJori het volgende:
Hoe heet die Chinees ook al weer bij de lidl op de kooikersweg? Dat was altijd een goeie.
Dat is zo'n kutnummerquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:49 schreef muhahaha het volgende:
Ooow het is bijna weekend
Weet niet wat je doet
Fissa fissa fissa
is wat ik doe![]()
![]()
NSB'er gespotquote:
quote:
quote:Den Bosch trekt ton extra uit voor puthuis
DEN BOSCH - Het stadsbestuur van Den Bosch wil 100.000 euro extra uit voor de realisatie van het puthuis en Onze-Lieve-Vrouwehuisje op de Markt van Den Bosch.
Eerder trok de gemeente al twee ton uit voor dit plan. De stichting 1522 zou de andere twee ton bijeen brengen. Nu dit de stichting niet lukt, heeft het college van B en W deze week besloten om nog eens een ton bij te leggen.
Hierdoor zou de bouw van het puthuis vóór het Jeroen Bosch-jaar 2016 zijn beslag kunnen krijgen. Er loopt nog wel een bezwarenprocedure bij de Raad van State tegen het puthuis en Onze-Lieve-Vrouwehuisje, aangespannen door Bosschenaar Peter Mes.
Of de bouw op tijd kan beginnen, hangt dus ook af van deze procedure. De gemeenteraad moet in april nog beslissen over de ton extra voor het veelbesproken puthuis.
http://www.bd.nl/regio/de(...)or-puthuis-1.4803656
We hebben al een heel groot AZC. Het heet de kruiskamp.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:36 schreef BarrieBufkes het volgende:
Er komt kennelijk een heel groot AZC centrum.....Zullen mensen die net als toen ook in de fik steken.
De berichten onder het artikel op het BD zijn ook weer behoorlijk triestquote:Op donderdag 12 maart 2015 08:36 schreef BarrieBufkes het volgende:
Er komt kennelijk een heel groot AZC centrum.....Zullen mensen die net als toen ook in de fik steken.
Gewoon tussen Den Bosch en Engelen, hoop ik. Daar is genoeg ruimte en dan denken ze dat de Helftheuvel het centrum is zodat ze niet verder lopenquote:Op donderdag 12 maart 2015 08:36 schreef BarrieBufkes het volgende:
Het is nog steeds een voorstel en geen zekerheid trouwens.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon tussen Den Bosch en Engelen, hoop ik. Daar is genoeg ruimte en dan denken ze dat de Helftheuvel het centrum is zodat ze niet verder lopen
Maar waarom drukken ze dat door als vrijwel niemand daar voor is?quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Dat puthuis is helemaal een aanfluiting, snap ook echt niet dat ze dat door willen zetten terwijl er zo weinig animo voor is.
Pff mensen doen altijd alsof de komst van iets als een puthuis zo ingrijpend isquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is nog steeds een voorstel en geen zekerheid trouwens.
Itt die stomme put die er hoe dan ook gaat komen
Daar is de oplossing kennelijk complex, bij het puthuis is het simpel: gewoon niet doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pff mensen doen altijd alsof de komst van iets als een puthuis zo ingrijpend iskan je beter zeiken op de bartenbrug
Proppen? Op die locatie zat toch ooit een theater of bioscoop oid? Plek zat daar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:31 schreef Eleiko het volgende:
En we zullen het maar niet hebben over het proppen van een bowlingcentrum in de Vughterstraat
Ingrijpend niet, overbodig en lelijk welquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pff mensen doen altijd alsof de komst van iets als een puthuis zo ingrijpend is![]()
Als je dingen die overbodig en lelijk zijn weg wil hebben blijft er geen moderne kunst meer overquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Proppen? Op die locatie zat toch ooit een theater of bioscoop oid? Plek zat daar.
[..]
Ingrijpend niet, overbodig en lelijk wel
Moderne kunst heeft nog enig nut. Een nagebouwd puthuis niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je dingen die overbodig en lelijk zijn weg wil hebben blijft er geen moderne kunst meer over
Nee, liever een Primarkquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:36 schreef DeJori het volgende:
C2B heeft versterking gekregen voor zijn zure azijngezeik? Geen draagvlak voor de put zegt iegrootste bullcrap ooit. Geen draagvlak voor het weghalen van het vorige puthuis. Maar ja, daar is Groenlinks voor hè? Belachelijke plannen in de gemeenteraad.
Dat puthuis hoort daar gewoon. Draagt ook gewoon bij aan de sfeer in de binnenstad. Gezien het klimaat voor de detailhandel is dat cruciaal voor het voortbestaan van de middenstand in Den Bosch en dus een goed doel voor dit geld.
Nee, ze hebben net zo veel nut. De een is niet beter dan de ander. Iedereen is gelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Moderne kunst heeft nog enig nut. Een nagebouwd puthuis niet.
Het weghalen van het vorige vond ik ook complete onzin, dat vond ik een tof ding.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:36 schreef DeJori het volgende:
C2B heeft versterking gekregen voor zijn zure azijngezeik? Geen draagvlak voor de put zegt iegrootste bullcrap ooit. Geen draagvlak voor het weghalen van het vorige puthuis. Maar ja, daar is Groenlinks voor hè? Belachelijke plannen in de gemeenteraad.
Net of die put enige invloed heeft op de detailhandelquote:Dat puthuis hoort daar gewoon. Draagt ook gewoon bij aan de sfeer in de binnenstad. Gezien het klimaat voor de detailhandel is dat cruciaal voor het voortbestaan van de middenstand in Den Bosch en dus een goed doel voor dit geld.
De oude kwitfit had al lang plat gemoeten, liefst met krakers er nog in.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:39 schreef Eleiko het volgende:
Wel doen: die oude zooi op het terrein van de Heus opruimen en ruimte maken voor creativiteit / creatieve ondernemers + terrasjes aan het water. Idem aan de overkant (daar zit je dan op het zuiden). Dat bowlingcentrum/olympia stuk is ook focking lelijk. Herbouw dat en doe daar dat bowlingcentrum IMHO.
Hoi Nol. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat een meerderheid van de inwoners voor dat puthuis is. Daarnaast is een open plein ook mooi en zijn er andere manieren om de binnenstad mooi en aantrekkelijk te houden. BTW: heb je die stationsklok alweer terug?quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:36 schreef DeJori het volgende:
Dat puthuis hoort daar gewoon. Draagt ook gewoon bij aan de sfeer in de binnenstad. Gezien het klimaat voor de detailhandel is dat cruciaal voor het voortbestaan van de middenstand in Den Bosch en dus een goed doel voor dit geld.
Niet die put op zichzelf, maar wel de algehele renovatie van historische aspecten in de binnenstad waar jij zo tegen ageert.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het weghalen van het vorige vond ik ook complete onzin, dat vond ik een tof ding.
Die nieuwe vind ik (let op: mening) gewoon spuuglelijk en complete geldverspilling om nog eens een put te gaan bouwen.
[..]
Net of die put enige invloed heeft op de detailhandel
Eens. Dit is echt een A-lokatie zo dicht tegen het centrum aan. Daar kan veel meer mee gedaan worden!quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
De oude kwitfit had al lang plat gemoeten, [..].
Renovatie houdt in dat je een bestaand iets opknapt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet die put op zichzelf, maar wel de algehele renovatie van historische aspecten in de binnenstad waar jij zo tegen ageert.
Wat ben jij voor zuurpruim, godverdommequote:Op donderdag 12 maart 2015 11:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoi Nol. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat een meerderheid van de inwoners voor dat puthuis is. Daarnaast is een open plein ook mooi en zijn er andere manieren om de binnenstad mooi en aantrekkelijk te houden. BTW: heb je die stationsklok alweer terug?
Ik vind dat de focus teveel ligt op een hang naar het verleden. Er gebeurt weinig vernieuwends in Den Bosch.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet die put op zichzelf, maar wel de algehele renovatie van historische aspecten in de binnenstad waar jij zo tegen ageert.
Een AZC is redelijk vernieuwend.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik vind dat de focus teveel ligt op een hang naar het verleden. Er gebeurt weinig vernieuwends in Den Bosch.
En die roestbrug bij het paleiskwartier!quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een AZC is redelijk vernieuwend.
Incl. Wifi!quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En die roestbrug bij het paleiskwartier!
Die brug is wel heel belangrijk. Die brug gaat van niks naar niks terwijl verderop een tunnel is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En die roestbrug bij het paleiskwartier!
Gewoon dat slot op Haverlij ontruimenquote:Op donderdag 12 maart 2015 11:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon tussen Den Bosch en Engelen, hoop ik. Daar is genoeg ruimte en dan denken ze dat de Helftheuvel het centrum is zodat ze niet verder lopen
Je moet iets als een stelletje hippies probeert je stad naar de knoppe te helpen hè.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Renovatie houdt in dat je een bestaand iets opknapt.
Niet uit valse nostalgie iets nieuws neerzetten op basis van oude tekeningen.
Mwah, in het Paleiskwartier is straks die foodcourt en redelijk wat woningen. Dus dat is wel een makkelijker punt om de stad in te komen. In ieder geval is het leuker dan die tunnel rondom het enexis pand.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die brug is wel heel belangrijk. Die brug gaat van niks naar niks terwijl verderop een tunnel is.
Nee, dan het verleden na blijven bouwen en alleen aantrekkelijk blijven voor bejaarden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je moet iets als een stelletje hippies probeert je stad naar de knoppe te helpen hè.
Ach doe niet zo zielig jij.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je moet iets als een stelletje hippies probeert je stad naar de knoppe te helpen hè.
Den Bosch is een historische stad. Dat definieert het. Als je van nieuw en modern houdt voel je je misschien meer thuis in een eindhoven, Rotterdam of Lelystad.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik vind dat de focus teveel ligt op een hang naar het verleden. Er gebeurt weinig vernieuwends in Den Bosch.
Als jij niet zo zuur doetquote:
Het een sluit het ander niet uit. Zoals gezegd: ik vind de focus teveel op het nabouwen/in stand houden van het verleden liggen en te weinig op de toekomst gericht.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Den Bosch is een historische stad. Dat definieert het. Als je van nieuw en modern houdt voel je je misschien meer thuis in een eindhoven, Rotterdam of Lelystad.
Diepe gracht er omheen, brug weg.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon dat slot op Haverlij ontruimen
quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Diepe gracht er omheen, brug weg.
Zuur?quote:
Ben jij soms de whiskykoning?quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zuur?Ik ben helemaal voor een historische binnenstad, maar wel met authentieke historische delen... dat is toch niet zo raar? Die put is gesloopt, dat is kut maar ga het niet oplappen door een 'oud' ding opnieuw te gaan bouwen. Idem met die stadspoort, dat is ook puur vals sentiment.
Besteed het geld/energie van die dingen liever aan die bartenbrug oid.
Ik drink whisky als een koning. Telt dat ook?quote:
Nee. Alleen als je buiten een krijtbordje hebt hangen waarop je leuzen schrijft over de Bartenbrug.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik drink whisky als een koning. Telt dat ook?
Ah jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Alleen als je buiten een krijtbordje hebt hangen waarop je leuzen schrijft over de Bartenbrug.
Die mensen zijn zo gefrustreerd dat ze zich op deze manier afreagerenquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah ja
We hadden in Boxtel een slager die dat dagelijks deed op zo'n bord met van die prikletters.
Beetje ouderwets je gal spuwen; ik mag dat eigenlijk wel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die mensen zijn zo gefrustreerd dat ze zich op deze manier afreageren
Dat is precies hetzelfdequote:Op donderdag 12 maart 2015 13:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Beetje ouderwets je gal spuwen; ik mag dat eigenlijk wel.
Beter dan die frusto's die zuur gaan reageren op de artikelen op BD.nl
'o voor die buitenlanders is wel geld, maar die brug bouwen ho maar'
'o voor die brug is wel geld! maar ik maar betalen voor ...'
etc
Nee vind ik niet, zo'n krijtbordje moet je moeite voor doen en daar probeerde ie toch nog wel eens een snedige one-liner van te maken. (net als die slager overigens).quote:
Maar nu krijgen mensen zonder krijtbordje dus ook een stem, ipv alleen de slager en de whiskykoning. De samenleving gaat erop vooruit. Je hoeft geen reacties te lezen op bd.nl.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee vind ik niet, zo'n krijtbordje moet je moeite voor doen en daar probeerde ie toch nog wel eens een snedige one-liner van te maken. (net als die slager overigens).
Bij dat gezeik op BD ontbreekt elke vorm van creativiteit.
Want voorheen hadden ze nooit de mogelijkheid om het te doen? Naast de verkiezingen, het buurthuis, de kerkgemeenschap en weet ik veel wat nog meer?quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar nu krijgen mensen zonder krijtbordje dus ook een stem, ipv alleen de slager en de whiskykoning. De samenleving gaat erop vooruit. Je hoeft geen reacties te lezen op bd.nl.
Dus we hebben nu een nieuw nut gevonden voor die reacties: ze dienen ter vermaak. In NWS reageer ik voor de lol ook zo simpel omdat mensen dan lekker happenquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Want voorheen hadden ze nooit de mogelijkheid om het te doen? Naast de verkiezingen, het buurthuis, de kerkgemeenschap en weet ik veel wat nog meer?
En nee, ik hoef ze niet te lezen, maar ik vind het af en toe wel grappig om te kijken waarop men reageert.Beetje hetzelfde als dat ik KLB of BNW ga lezen hier op Fok!
Zelfde als de reacties op nu.nl; dan weet ik altijd weer waarom ik een hekel heb aan mensenquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus we hebben nu een nieuw nut gevonden voor die reacties: ze dienen ter vermaak. In NWS reageer ik voor de lol ook zo simpel omdat mensen dan lekker happen
nujij.nl is volgens mij het afvoerputje van alle fora. Ik kom er niet vaak, behalve als ik een uitermate dom artikel tegenkom.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zelfde als de reacties op nu.nl; dan weet ik altijd weer waarom ik een hekel heb aan mensen
Klacht.nl is ook zo'n ding.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
nujij.nl is volgens mij het afvoerputje van alle fora. Ik kom er niet vaak, behalve als ik een uitermate dom artikel tegenkom.
Vergeet de reacties op Telegraaf.nl niet!quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
nujij.nl is volgens mij het afvoerputje van alle fora. Ik kom er niet vaak, behalve als ik een uitermate dom artikel tegenkom.
Naast het nieuws zelf bedoel je?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vergeet de reacties op Telegraaf.nl niet!
klacht.nl is meer een wanhoopspoging nadat je van het kastje naar de muur bent gestuurdquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klacht.nl is ook zo'n ding.
Als je het logischer vindt om daar je gal te spuien dan bij het bedrijf/persoon waar je een probleem mee hebt mag je per direct ter beschikking van de wetenschap worden gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |