Ik care niet echt om jouw leven.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja gvd ik geef toch net aan dat ik boos ben
Nee, wel sla erbij enzo.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat dat is. als het groente is, dan heb je hoop ik ook een lekkere dikke biefstuk erbij gegeten?
Hoink en voederbietel natuurlijkquote:
doe gvd eens rustig man migadoquote:Op maandag 9 maart 2015 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja gvd ik geef toch net aan dat ik boos ben
Rustig aan Goebbels.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:03 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik heb Gemüseeintopf gegeten. Dat was lekker.
Stel je voor dat het écht, écht heel diep zit.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoink en voederbietel natuurlijk. Nou is die 2e sowieso geen Randstedeling, maar ik weet dat ze zulke figuren als deze twee hier echt wel extreem zouden pesten/rellen =$.
Ben jij voor pesterijen?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoink en voederbietel natuurlijk. Nou is die 2e sowieso geen Randstedeling, maar ik weet dat ze zulke figuren als deze twee hier echt wel extreem zouden pesten/rellen =$.
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
stoer hoor ik rij door naar Breda vandaag denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |