dus ik zeg zo tegen de cassiere: hoeveel noobs hebben vandaag ingechecktquote:Op maandag 9 maart 2015 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nóg een lading newbies? Ik en mijn autistme can't.
nee in de digrosquote:Op maandag 9 maart 2015 17:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
haha ik ook, toevallig in de dirk van den broek ???
Hé, de debit-credet man is er ook weer.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Daar ben nu al weken over bezig. Wees eens een grote jongen of gebruik anders een van je zalfjes voor je rauwe e-anus.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik zag je smiley-edit.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar ben nu al weken over bezig. Wees eens een grote jongen of gebruik anders een van je zalfjes voor je rauwe e-anus.
Haha verkopen ze ook chicks-afstotende snorren? xDquote:Op maandag 9 maart 2015 17:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dus ik zeg zo tegen de cassiere: hoeveel noobs hebben vandaag ingecheckt
zegt ze dit is geen metrostation ahahha fucking raar was dat
Je hebt die quote ook nog echt als sig gedaan zie ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha verkopen ze ook chicks-afstotende snorren? xD
Bron?quote:Op maandag 9 maart 2015 18:03 schreef voederbietel het volgende:
Zijn we met een beetje mazzel toch nog van Opstelten af.
De Scoundrel.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
Welke heb jij gekocht Hoink?
hopelijk gaat die laven minister van buitenlandse zaken ook wegquote:Op maandag 9 maart 2015 18:03 schreef voederbietel het volgende:
Zijn we met een beetje mazzel toch nog van Opstelten af.
Ah, geenstijl die weer van de inteeltmarokkaan gebruik maakt om de islam te bashen. Te simpel.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
VIDEO. Ongesteld hoofddoekje valt blondmeisje aan
www.geenstijl.nl/mt/archi(...)_hoofdoekje_val.html
Sws staat dat blonde tokkiewijf ook als een idioot te flippen.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ah, geenstijl die weer van de inteeltmarokkaan gebruik maakt om de islam te bashen. Te simpel.
Geloof ik niet, maar toch bedankt.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Komt omdat ik voor je gebeden heb.
ja iddquote:Op maandag 9 maart 2015 18:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sws staat dat blonde tokkiewijf ook als een idioot te flippen.
vmbo kader ofzoquote:Op maandag 9 maart 2015 18:23 schreef deadprez het volgende:
Gewoon tokkies die tokkieën, lekker boeiend.
Dit is wel iets dat ik mis van de middelbare school.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
VIDEO. Ongesteld hoofddoekje valt blondmeisje aan
www.geenstijl.nl/mt/archi(...)_hoofdoekje_val.html
quote:Op maandag 9 maart 2015 18:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sws staat dat blonde tokkiewijf ook als een idioot te flippen.
Racist ;squote:Op maandag 9 maart 2015 18:23 schreef deadprez het volgende:
Gewoon tokkies die tokkieën, lekker boeiend.
Kan niet, want ik heb het over blanken. Dat kan niet racistisch zijn.quote:
Inderdaad ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan niet, want ik heb het over blanken. Dat kan niet racistisch zijn.
hehequote:Op maandag 9 maart 2015 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan niet, want ik heb het over blanken. Dat kan niet racistisch zijn.
Kan me wel wat figuren uit deze SC voorstellen die blij zijn dat ze dit soort pak slaag niet meer krijgen.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:25 schreef BRUlNSMA het volgende:
[..]
Dit is wel iets dat ik mis van de middelbare school.
Namen willen we horenquote:Op maandag 9 maart 2015 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan me wel wat figuren uit deze SC voorstellen die blij zijn dat ze dit soort pak slaag niet meer krijgen.
ik ben aan het eten vieze flikkerquote:Op maandag 9 maart 2015 18:46 schreef Der_Mann het volgende:
ik voel me de hele dag al een beetje benauwd en misselijk, net naar de wc gegaan en gewoon letterlijk de halve lengte van de wc-pot volgescheten met bijna zwarte diarree. ik voel me weer tiptop
alhoewel ik wel even wat moet gaan drinken voordat ik sterf aan uitdroging
ik eet kipquote:Op maandag 9 maart 2015 18:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ook net, aardappelen en schnitzels. was lekker hoor
Geloof nergens meer in.quote:
Kom maar op als je durft.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan me wel wat figuren uit deze SC voorstellen die blij zijn dat ze dit soort pak slaag niet meer krijgen.
Geen groenten? :squote:Op maandag 9 maart 2015 18:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ook net, aardappelen en schnitzels. was lekker hoor
Altijd toch?quote:
Ik heb broodje carpaccio op.quote:
Snap ik. NSquote:
ik weet niet eens wat dat is. als het groente is, dan heb je hoop ik ook een lekkere dikke biefstuk erbij gegeten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |