quote:
quote:
gevaarlijke dingenquote:Op maandag 9 maart 2015 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat gebeurt er als je daar op klikt? :s
quote:Op maandag 9 maart 2015 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat gebeurt er als je daar op klikt? :s
quote:Op maandag 9 maart 2015 17:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 maart 2015 17:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
lol check dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler]
quote:Op maandag 9 maart 2015 17:34 schreef pinman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler]![]()
ik wist nog in 2006 wow tijden toen ik met uthar ging spelen pally level 36, kwam zon gozer zegt ie kutnoob ik zeg what are you dutch? haha was engelse server he fokking raarquote:
ja hehe had ik ooit eens in de supermarkt hehe hahaquote:Op maandag 9 maart 2015 17:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik wist nog in 2006 wow tijden toen ik met uthar ging spelen pally level 36, kwam zon gozer zegt ie kutnoob ik zeg what are you dutch? haha was engelse server he fokking raar
haha ik ook, toevallig in de dirk van den broek ???quote:Op maandag 9 maart 2015 17:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hehe had ik ooit eens in de supermarkt hehe haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |