FEESTquote:Op maandag 9 maart 2015 17:09 schreef BlauweTijger het volgende:
WAT EEN TYFUS OP MAN ER IS VANVOND FEEST DAN VERANDER JE TOCH EVEN DE TT IN EEN FEEST TT JEUZS FUCKHOOFD.
straks gaat Griekenland failliet en kan ik niet meer pinnen was is nou belangrijker joh imbecielquote:Op maandag 9 maart 2015 17:09 schreef BlauweTijger het volgende:
WAT EEN TYFUS OP MAN ER IS VANVOND FEEST DAN VERANDER JE TOCH EVEN DE TT IN EEN FEEST TT JEUZS FUCKHOOFD.
Gewoon allemaal de sirtaki dansen voor geld.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:12 schreef BRUlNSMA het volgende:
[..]
straks gaat Griekenland failliet en kan ik niet meer pinnen was is nou belangrijker joh imbeciel
Mijn feest, lulhannes.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:12 schreef BRUlNSMA het volgende:
[..]
straks gaat Griekenland failliet en kan ik niet meer pinnen was is nou belangrijker joh imbeciel
Fuck griekenland.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:12 schreef BRUlNSMA het volgende:
[..]
het feestje van tardisquote:Op maandag 9 maart 2015 17:12 schreef BRUlNSMA het volgende:
[..]
En zo makkelijk kom je op de VIP list.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het feestje van tardis
fuck jou en fuck je struggles
Krijg ik nu een bokaal?quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wat een haat
wat een strijdlust
wat een vrouw
Misschien zie je een wolf!quote:
ehuehuehueaheuaihequote:Op maandag 9 maart 2015 17:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bokaal tussen je benen vanavond hehehueheuhehe
Nou vooruit, je zal hem vinden in onderstaande spoilerquote:Op maandag 9 maart 2015 17:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Krijg ik nu een bokaal?
[..]
[..]
Misschien zie je een wolf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 maart 2015 17:24 schreef BRUlNSMA het volgende:
[..]
Nou vooruit, je zal hem vinden in onderstaande spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 maart 2015 17:24 schreef BRUlNSMA het volgende:
[..]
Nou vooruit, je zal hem vinden in onderstaande spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverdomme weer klik ik hè.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |