Ik care niet echt om jouw leven.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja gvd ik geef toch net aan dat ik boos ben
Nee, wel sla erbij enzo.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat dat is. als het groente is, dan heb je hoop ik ook een lekkere dikke biefstuk erbij gegeten?
Hoink en voederbietel natuurlijkquote:
doe gvd eens rustig man migadoquote:Op maandag 9 maart 2015 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja gvd ik geef toch net aan dat ik boos ben
Rustig aan Goebbels.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:03 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik heb Gemüseeintopf gegeten. Dat was lekker.
Stel je voor dat het écht, écht heel diep zit.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoink en voederbietel natuurlijk. Nou is die 2e sowieso geen Randstedeling, maar ik weet dat ze zulke figuren als deze twee hier echt wel extreem zouden pesten/rellen =$.
Ben jij voor pesterijen?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoink en voederbietel natuurlijk. Nou is die 2e sowieso geen Randstedeling, maar ik weet dat ze zulke figuren als deze twee hier echt wel extreem zouden pesten/rellen =$.
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
stoer hoor ik rij door naar Breda vandaag denk ik
met je plofkopquote:Op maandag 9 maart 2015 19:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nu moet je opletten vrind, je bent dicht bij de grens.
Wilde ook even laten zien hoe tough ik benquote:Op maandag 9 maart 2015 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Thank god, nietquote:Op maandag 9 maart 2015 19:12 schreef sperzieboontjes het volgende:
Hallo, zijn jullie allemaal ongesteld ofzo
Ben geen vrouwquote:Op maandag 9 maart 2015 19:12 schreef sperzieboontjes het volgende:
nee hoor, alleen last van extreme diarreequote:Op maandag 9 maart 2015 19:12 schreef sperzieboontjes het volgende:
je moet niet buiten je eigen league vechten iddquote:Op maandag 9 maart 2015 19:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
doe nou maar niet zo stoer, ik sla gewoon meisjes
ik ook, nog steeds geen interessequote:Op maandag 9 maart 2015 19:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb pics recht van bron, nooit vertoont op fok, enkel donkere duistere kelders.
ik maak ook maar grapjes bby ;$ je bent toch de enige voor mijquote:Op maandag 9 maart 2015 19:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
je moet niet buiten je eigen league vechten idd
Jij zou een natuurlijke selectie ook niet doorstaan.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:13 schreef chroestjov het volgende:
Pesten heeft sowieso een nuttige functie, omdat natuurlijke selectie niet meer echt van toepassing is op de huidige maatschappij moeten de zwakkeren maar op die manier uit de gezonde populatie worden gefilterd.
haha ja echt hèquote:Op maandag 9 maart 2015 19:14 schreef BRUlNSMA het volgende:
Ik stond altijd ernaast te lachen en stoken.Heerlijk.
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij zou een natuurlijke selectie ook niet doorstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |