SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Om het traden moeilijker te maken voor mensen.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:57 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat in hemelsnaam doen
En nu de hamvraag: zijn er ook prijzen aangepast?quote:
Hoezo dit is toch best primaquote:
doe er eerst ff een aantal handmatig. Geen zin om dadelijk een TOTY kroos voor 2 mil te verkopenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En nu de hamvraag: zijn er ook prijzen aangepast?
Waarom zou die ineens naar 2 miljoen gaan danquote:Op maandag 9 maart 2015 16:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
doe er eerst ff een aantal handmatig. Geen zin om dadelijk een TOTY kroos voor 2 mil te verkopen
pussyquote:Op maandag 9 maart 2015 16:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
doe er eerst ff een aantal handmatig. Geen zin om dadelijk een TOTY kroos voor 2 mil te verkopen
is niet de eerste keer dat EA iets verneuktquote:Op maandag 9 maart 2015 16:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zou die ineens naar 2 miljoen gaan dan
Goed plan, die automatische cutoff zou echt belachelijk zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 16:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ga even een bronze listen voor 100k kijken wat er gebeurt
Gebeurt dus niets, is gewoon gelistquote:Op maandag 9 maart 2015 16:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed plan, die automatische cutoff zou echt belachelijk zijn
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:47 schreef RijstbaI het volgende:
godver![]()
![]()
Ik krijg nu een voicememo toegestuurd van Andre Hazes - Wat is dan liefde![]()
![]()
#RijstbaIstinderverhalen
Waarom die zinsnede dan aanpassen?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gebeurt dus niets, is gewoon gelist
Geen idee, of het moet nog komen straksquote:Op maandag 9 maart 2015 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom die zinsnede dan aanpassen?
Geen verandering bij mijn relist. Na het onderhoud kan het idd anders zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 16:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen idee, of het moet nog komen straks
kijk verderquote:Op maandag 9 maart 2015 16:12 schreef RijstbaI het volgende:
Is the picture real. Does it really says that?![]()
hij ziet allesquote:Op maandag 9 maart 2015 16:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geen verandering bij mijn relist. Na het onderhoud kan het idd anders zijn
http://forum.ea.com/uk/posts/list/180/3033255.page
Gvd!!!
Godverquote:
Ik gok dat ze een max prijs doen voor elke speler.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
EA verschaft zich via deze manier wel de mogelijkheid om zelf alle prijzen aan te passen omdat zij vinden dat hij een bepaalde prijs moet hebben. Dus zeg je list Ronaldo en ze maken er automatisch 12 miljoen van, ben je mooi de lul
Met als gevolg dat er nog meer spelers überhaupt niet meer op de markt verschijnen?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:17 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ik gok dat ze een max prijs doen voor elke speler.
Nee.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
bohh elke Pele, TOTY/ST Ronaldo of Gullit die erop wordt gezet wordt automatisch veranderd naar 15 miljoen
Ik denk idd dat dat ook wel gaat loslopen, Ze zullen zelf wel prijzen gaan checken en een average bin plus een bepaald percentage aanhouden. Zullen de servers wel leuk gaan vindenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met als gevolg dat er nog meer spelers überhaupt niet meer op de markt verschijnen?
Ze zullen vast wel een extra cluster bijplaatsen daarvoor.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk idd dat dat ook wel gaat loslopen, Ze zullen zelf wel prijzen gaan checken en een average bin plus een bepaald percentage aanhouden. Zullen de servers wel leuk gaan vinden
En wat zou daar dan de bedoeling van zijn? Ik zie het nog niet helemaal ofzo.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk idd dat dat ook wel gaat loslopen, Ze zullen zelf wel prijzen gaan checken en een average bin plus een bepaald percentage aanhouden. Zullen de servers wel leuk gaan vinden
Dat spelers van 200c niet meer voor 1 miljoen gekocht kunnen worden om coins te buyenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En wat zou daar dan de bedoeling van zijn? Ik zie het nog niet helemaal ofzo.
Vanavond gaat de markt juist dicht anus.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:26 schreef RijstbaI het volgende:
vanavond snel nog even 2 millie kopen dan
Ik ben niet thuisquote:Op maandag 9 maart 2015 16:27 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Vanavond gaat de markt juist dicht anus.
Ah, dat zou kunnen ja. Maar in dat geval volgt er geen marktcrash imo.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat spelers van 200c niet meer voor 1 miljoen gekocht kunnen worden om coins te buyen
Ja ik denk dat dit inderdaad de nieuwe toevoeging wordt!quote:Op maandag 9 maart 2015 16:27 schreef Brammess het volgende:
Een nieuwe variant van FUTWC zou ik wel kunnen waarderen.
Ik heb nooit gezegd dat ik dat dacht.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:29 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dit inderdaad de nieuwe toevoeging wordt!
Ik welquote:Op maandag 9 maart 2015 16:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik dat dacht.
Niet als je duurste IF 90k is boelerquote:Op maandag 9 maart 2015 16:32 schreef renevandieren het volgende:
Lekker boeiend trouwens als ze die max bin erop zetten. Dan zijn eigenlijk de coins 2x zo duur...
Als je 200% van de average bin mag aanbieden dan zet je gewoon een IF van 1 miljoen te koop voor 2 miljoen.
Hij moet zijn bakkes houden over dingen die niet werken. Beter geeft hij eerst zelf het goede voorbeeld.quote:
Nou dan koop je eerst 180k aan coins.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:32 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Niet als je duurste IF 90k is boeler
Voor hoe lang? Want wanneer moet ik dan mijn Ieren gaan dumpen?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:27 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Vanavond gaat de markt juist dicht anus.
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij moet zijn bakkes houden over dingen die niet werken. Beter geeft hij eerst zelf het goede voorbeeld.
Arbeidsintensief geintje zo.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:33 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Nou dan koop je eerst 180k aan coins.
Koop je een speler voor 180k -> 360k -> etc etc etc
Zo veel moeite doenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:33 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Nou dan koop je eerst 180k aan coins.
Koop je een speler voor 180k -> 360k -> etc etc etc
Valt wel mee.quote:
Minimale afname is toch 800k?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:36 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Misschien stoppen ze zo de grote transacties van coins kopen maar voor de rest gaat dit natuurlijk niks helpen.
Dan niet meer.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Minimale afname is toch 800k?
1000 x 10 euro of 10000 x 1 euro.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wow. Dat wordt lekker stuivers schrapen voor coinsites
Tikkeltje aangebrand, maar verder niks mis mee?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:46 schreef RijstbaI het volgende:
ds2 heb je interesse in een nieuwe date?
Lijkt deze ook op Rene van Dieren?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:46 schreef RijstbaI het volgende:
Ze vraagt alweer of ik vanavond wil skypenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tikkeltje aangebrand, maar verder niks mis mee?
Had je al eerder over deze verteld of niet?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:46 schreef RijstbaI het volgende:
Nee fresh meatquote:Op maandag 9 maart 2015 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had je al eerder over deze verteld of niet?
Hardop lachenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:48 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ze vraagt alweer of ik vanavond wil skypen![]()
Hoop dat het na Man u - Arsenal wel is gefixt, dan kan ik nog even clubbenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hardop lachen
Dat mensch spoort niet man
Maar vanavond toch geen FIFA, dus succes
Alleen UT gaat eruit.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:53 schreef RijstbaI het volgende:
Hoop dat het na Man u - Arsenal wel is gefixt, dan kan ik nog even clubben
Ik ruik een vleugje bi-polair.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hardop lachen
Dat mensch spoort niet man
Maar vanavond toch geen FIFA, dus succes
http://forum.fok.nl/user/history/337636quote:Op maandag 9 maart 2015 16:56 schreef Tim86 het volgende:
WGR / vertegenwoordigen de transactiekosten
Deze TS
Voorlopig is alleen je TIF silva door paniek nog maar minder waard gewordenquote:Op maandag 9 maart 2015 17:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik kan nu van 14 TIF Silva's een halve Messi kopen. Als die verhoudingen na vanavond verbeteren vind ik het helemaal mooi.
Ik zit net te kijken. Kut spel is het ook.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Voorlopig is alleen je TIF silva door paniek nog maar minder waard geworden
Zoals wel vaker, als je in de toekomst kunt kijken word je rijkquote:Op maandag 9 maart 2015 17:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken. Kut spel is het ook.
Jaquote:Op maandag 9 maart 2015 17:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zoals wel vaker, als je in de toekomst kunt kijken word je rijk
Of je doet heel veel mooie vrouwen.quote:
awesomeeequote:Op maandag 9 maart 2015 17:14 schreef Tim86 het volgende:
UFC ook voortaan op FOX
http://foxsports.nl/nieuw(...)x-en-fox-sports.html
Als je ze kwijt wilt wel.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:23 schreef Dzsudzsak. het volgende:
Is het slim om spelers te gaan verkopen?
Moet je even vragen of iemand zijn glazen knop oppoetst om er in te kijken.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:24 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[..]
Niet voor heel veel minder dan dat ik ze gekocht heb natuurlijk. Wat is slim om nu te doen?
Bij deze dan.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Moet je even vragen of iemand zijn glazen knop oppoetst om er in te kijken.
Komt vooralsnog alleen naar de PC zegt hij.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:27 schreef AntiHero het volgende:
Heb hem nog niet kunnen kijken (koptelefoon vergeten mee te nemen) maar dit is dus van die zoon van Bate
Slaapverwekkend verhaal.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:27 schreef AntiHero het volgende:
Heb hem nog niet kunnen kijken (koptelefoon vergeten mee te nemen) maar dit is dus van die zoon van Bate
Die is nog niet geweest.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is er gebeurd in die maintenance dan?
Godverdomme lekker manquote:Op maandag 9 maart 2015 17:30 schreef FCsuarez het volgende:
bohhh zie het al helemaal voor me allemaal nieuwe handels techniekenjuiste momenten zoeken om een zo hoog mogelijke pricecap voor je DSL deals te pakken
IMPORTANT!!!twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 09-03-2015 om 17:38:51The Transfer Market will be closed at approx. 5pm UK to prepare for an important change, followed by 3hr #FUT maintenance at 6:30pm UK. reageer retweet
Niet bepaald een trendbreuk als je kijkt naar de laatste jaren.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:37 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
EA is mooi symptoom aan het bestrijden ipv de oorzaak aan te pakken.
approx. 5pmquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 17:42 schreef Dzsudzsak. het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend nog 10 stuks verkocht voor 80K. Heb er nog 14, snel dumpen dan maar.
Dat is een pak van mijn hart.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was vanavond toch al van plan om Arsenal te kijken bij mijn broer. Dus die 3 uren die gepland staan (wat waarschijnlijk meer zullen worden) maken dan ook niet uit.
Is ook zo maar je vraag je wel eens af wat voor mensen daar werken. Vast en zeker de sociale werkplaats van Canada.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet bepaald een trendbreuk als je kijkt naar de laatste jaren.
Bekijk de kaartjes van fitness coaches en fysio's in FUT eens. Volgens mij zijn een aantal daarvan gewoon eigen personeel.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:48 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Is ook zo maar je vraag je wel eens af wat voor mensen daar werken. Vast en zeker de sociale werkplaats van Canada.
Die C. Ramsey (bronze foot +5%) is toch die assistent van QPR die nu trainer is?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bekijk de kaartjes van fitness coaches en fysio's in FUT eens. Volgens mij zijn een aantal daarvan gewoon eigen personeel.
twitter:ChuBoi twitterde op maandag 09-03-2015 om 17:44:52Transfer Market isn’t being removed, it’ll just be a bit different when it comes back, playboys. #FUT reageer retweet
Wie is die chuboi trouwens? Een EA werknemer?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:53 schreef Papadiouf het volgende:
twitter:ChuBoi twitterde op maandag 09-03-2015 om 17:44:52Transfer Market isn’t being removed, it’ll just be a bit different when it comes back, playboys. #FUT reageer retweet
Geen idee. Ik dacht ergens gehoord te hebben dat er ook gewoon EA medewerkers op kaartjes staan.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die C. Ramsey (bronze foot +5%) is toch die assistent van QPR die nu trainer is?
Een community manager, een veel betere dan Robbquote:Op maandag 9 maart 2015 17:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wie is die chuboi trouwens? Een EA werknemer?
Nee, hij is weerman bij RTL4quote:Op maandag 9 maart 2015 17:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
volgens mij wel jaquote:Op maandag 9 maart 2015 17:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik klikte op 50k bieden op lewa en toen werd ik eruitgegooid. Hoop dat ik m hebquote:Op maandag 9 maart 2015 18:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb denk ik bijna niks binnengehaald vlak voor de maintenance, misschien een paar Kongolo's.
Wat staat er in het artikel? Als ik op de link klik krijg ik alleen maar te zien dat ik moet inloggen. Ben geen lid van die tokoquote:Op maandag 9 maart 2015 18:18 schreef Brammess het volgende:
Sorry voor FUThead maarrrr http://news.futhead.com/images/64840-messi-price-range
Er stond net een plaatje van Messi met daaron dat je hem op de AH kon zetten tussen de 5.000.000 en 7.500.000quote:Op maandag 9 maart 2015 18:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat staat er in het artikel? Als ik op de link klik krijg ik alleen maar te zien dat ik moet inloggen. Ben geen lid van die toko
Nee, want volgens Bate z'n zoon alleen op de PCquote:Op maandag 9 maart 2015 18:29 schreef Tim86 het volgende:
bohh dan kan ik al 5 millie afschrijven op leo
noooo hij kwam net binnen mn bereik omdat ie al 2.8 wasquote:Op maandag 9 maart 2015 18:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, want volgens Bate z'n zoon alleen op de PC
Ik ookquote:Op maandag 9 maart 2015 18:29 schreef Tim86 het volgende:
bohh dan kan ik al 5 millie afschrijven op leo
Als alles precies in verhouding blijft maakt het verder ook geen zak uit, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Kijken hoeveel ik straks al kan afschrijven op mijn Ribery. Toen ik eindelijk genoeg coins bij elkaar had gesprokkeld voor hem was zijn prijs van 5.6m naar 6m gestegen en vond ik een 59th min smleno voor 5.5m..maar dat zegt nu ook geen reet meerquote:Op maandag 9 maart 2015 18:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, want volgens Bate z'n zoon alleen op de PC
alsnog een beter record dan ds2quote:Op maandag 9 maart 2015 18:33 schreef Brute_Egbert het volgende:
laatste 20-25 wedstrijden er 1 gewonnen en 2gelijk wtf
Wat is daar wtf aan? Blijkbaar ben je gewoon kapot slegt...quote:Op maandag 9 maart 2015 18:33 schreef Brute_Egbert het volgende:
Kiezen tussen pack luck en game luck denk ikquote:Op maandag 9 maart 2015 18:33 schreef Brute_Egbert het volgende:
lolquote:Op maandag 9 maart 2015 18:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat is daar wtf aan? Blijkbaar ben je gewoon kapot slegt...
dat is letterlijk wat ik zegquote:Op maandag 9 maart 2015 18:35 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
lolDan was het geen wtf geweest
Egbert is behoorlijk bruut hoor.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat is daar wtf aan? Blijkbaar ben je gewoon kapot slegt...
Misschien "cappen" ze wel op basis van historische data. Of op basis van gemiddelde marktprijs op dat moment. Dat betekent gewoon dat er geen hele grote en acute schommelingen meer kunnen plaatsvinden, maar heeft nu geen prijsdalingen tot gevolgquote:Op maandag 9 maart 2015 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als alles precies in verhouding blijft maakt het verder ook geen zak uit, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Kijken hoeveel ik straks al kan afschrijven op mijn Ribery. Toen ik eindelijk genoeg coins bij elkaar had gesprokkeld voor hem was zijn prijs van 5.6m naar 6m gestegen en vond ik een 59th min smleno voor 5.5m..maar dat zegt nu ook geen reet meer
Toen de servers offline gingen was het al 5.2 en straks komt er vast wel een cap op van 2m ofzo
Servers gaan er zo helemaal af. Nu alleen nog de transfermarkt.quote:
En dus ook geen bronze spelers meer verkopen voor 5 miljoen.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien "cappen" ze wel op basis van historische data. Of op basis van gemiddelde marktprijs op dat moment. Dat betekent gewoon dat er geen hele grote en acute schommelingen meer kunnen plaatsvinden, maar heeft nu geen prijsdalingen tot gevolg
Hap nou steeds niet zo manquote:Op maandag 9 maart 2015 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met zo'n record als mij kom je niet in divisie 2, dit is dus onzin.
Precies. En daarmee heeft EA wat ze wilden, denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:41 schreef byah het volgende:
[..]
En dus ook geen bronze spelers meer verkopen voor 5 miljoen.
Dat doe ik niet, ik reageer op mensen die denken grappig te zijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hap nou steeds niet zo man____!
Sommige mensen leren het nooit.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hap nou steeds niet zo man____!
Jij bent echt de grootste mongool die ik kenquote:Op maandag 9 maart 2015 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij ook.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste mongool die ik ken
Dat is happen.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik reageer op mensen die denken grappig te zijn.
Omdat jij blijft happen, blijft het ook grappig jaquote:Op maandag 9 maart 2015 18:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik reageer op mensen die denken grappig te zijn.
Ja het is ook echt supergrappig, ik lig elke keer in een deuk als ik weer zo'n post zie.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat jij blijft happen, blijft het ook grappig ja
Ah, bedankt. nou, ze zoeken het maar uit in Canada, als alles daalt maakt het toch niet uitquote:Op maandag 9 maart 2015 18:27 schreef WallieP het volgende:
[..]
Er stond net een plaatje van Messi met daaron dat je hem op de AH kon zetten tussen de 5.000.000 en 7.500.000
Zolang jij blijft reageren gaan de mensen door. Jezusquote:Op maandag 9 maart 2015 18:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja het is ook echt supergrappig, ik lig elke keer in een deuk als ik weer zo'n post zie.
Jij speelde Xbox toch? Moet wel eerlijk bekennen dat over het algemeen de mensen heb op de Xbox veel meer skills hebben als op de ps3-ps4. Ook met andere spellen btw dus dan is het ook een stuk moeilijker om daar te komen. Je moet alleen niet elke keer blijven happenquote:Op maandag 9 maart 2015 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar op een gegeven moment wordt het me te veel.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zolang jij blijft reageren gaan de mensen door. Jezus
Het is een internet forum, stel je niet zo aan of post hier niet meer.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar op een gegeven moment wordt het me te veel.
Anders ik welquote:Op maandag 9 maart 2015 18:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja het is ook echt supergrappig, ik lig elke keer in een deuk als ik weer zo'n post zie.
En we zaten ook nog in dat stuk waar je normaal gesproken instaptquote:
EYONG TARKAN ENOHquote:
Ik ga nu ook minder posten omdat ik het hier niet meer leuk vind.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is een internet forum, stel je niet zo aan of post hier niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 maart 2015 18:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga nu ook minder posten omdat ik het hier niet meer leuk vind.te boos om te fappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat zeker naar PEC komend seizoen!quote:Op maandag 9 maart 2015 18:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Trein kwam volgens mij vanuit Zwolle, naar Amsterdam CS.
handtekening+selfie gevraagd neem ik aan?quote:Op maandag 9 maart 2015 18:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Trein kwam volgens mij vanuit Zwolle, naar Amsterdam CS.
quote:Op maandag 9 maart 2015 18:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga nu ook minder posten omdat ik het hier niet meer leuk vind.Ah jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk, moet wel bij zo'n legendequote:Op maandag 9 maart 2015 18:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
handtekening+selfie gevraagd neem ik aan?
Ook rijke tatta's hoor Ernstquote:Op maandag 9 maart 2015 18:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
In de trein zitten toch alleen studenten en arme mensen? Wel de laatste plek waar je een voetballer verwacht tegen te komen
En toen bleek het gewoon een random neger te zijnquote:
Nee, zelfde platte hoofd, uitpuilende ogen en plukjes uit z'n haar.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En toen bleek het gewoon een random neger te zijn
Reemi heeft die jacht dus hij is super rijk. Dus hij zat ook in de eerste klas.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar dan wel eerste klas meestal, niet tussen de Reemi's van deze wereld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Jij snapt hetquote:Op maandag 9 maart 2015 19:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Reemi heeft die jacht dus hij is super rijk. Dus hij zat ook in de eerste klas.
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:01 schreef Reemi het volgende:
Kek klokje wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was Morgan Freeman in Nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een bevestigingtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 09-03-2015 om 18:59:08@George____BHi George, Although the new Price Ranges differ from previous prices, their relative value to other p... http://t.co/cG2vlg6fnm reageer retweet
en een shout-out voor timzesentachtig?quote:Op maandag 9 maart 2015 18:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
handtekening+selfie gevraagd neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 09-03-2015 om 18:13:33The Transfer Market is currently closed followed by 3hr #FUT maintenance at 6:30pm UK. reageer retweet
Dus dan kun je spelers toch niet voor veel minder dan de laagste BIN oppikken omdat er een price range is. Ongelooflijk dit.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:04 schreef Brammess het volgende:
Even een bevestigingtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 09-03-2015 om 18:59:08@George____BHi George, Although the new Price Ranges differ from previous prices, their relative value to other p... http://t.co/cG2vlg6fnm reageer retweet
Misschien stellen ze de price range alleen in voor spelers boven de 500k ofzo. Of 50k.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus dan kun je spelers toch niet voor veel minder dan de laagste BIN oppikken omdat er een price range is. Ongelooflijk dit.
Ik dacht dat ze misschien een tijdsbestek hadden aangegeven. Maar als ze net zo goed zijn als mij duurt het dus wel een paar dagenquote:
Als Messi een pricerange heeft van 5 tot 7.5 en hij gaat steeds voor 7.5 dan is die 5 toch een mooie smleno.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus dan kun je spelers toch niet voor veel minder dan de laagste BIN oppikken omdat er een price range is. Ongelooflijk dit.
Misschien wel bij golds, maar als een silver 2k waard is dan kan iemand hem er dus niet meer voor 300 opzetten door die price range.
Ben benieuwdquote:Op maandag 9 maart 2015 19:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien wel bij golds, maar als een silver 2k waard is dan kan iemand hem er dus niet meer voor 300 opzetten door die price range.
Kan jij je eindelijk richten op de game om beter te worden in FIFAquote:Op maandag 9 maart 2015 19:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kut EA, het enige waar ik goed in was qua traden kan straks misschien niet meer.
Ik had nog wel een paar Kongolo's, een Willems en een paar Johnsons goedkoop opgepikt.. op de duurdere spelers werd ik overboden.
Ik heb vorige week veel gespeeld en het is echt een kut spel.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:12 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Kan jij je eindelijk richten op de game om beter te worden in FIFA
Ik hoop het.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik geloof dat ze voor silvers een laagste Bin cap instellen. Wel een max misschien.
Met hoeveel o's schrijf je Enoh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tomb Raider is gratis deze maand, dat een idee misschien?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week veel gespeeld en het is echt een kut spel.
Nee, ik speel ook nog steeds JJ2.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tomb Raider is gratis deze maand, dat een idee misschien?
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week veel gespeeld en het is echt een kut spel.
dat bepaalt EA wel voor jequote:Op maandag 9 maart 2015 19:24 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is dan de price range van een TOTY speler?
Sowieso niet dat die weggaatquote:Op maandag 9 maart 2015 19:25 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Hopelijk hebben ze dan wel de 5% tax eraf gehaald. Anders ga je steeds meer achteruit in kapitaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:26 schreef over_hedge het volgende:
Lol wat een faal. Blij dat ik nog 1 miljoen coins heb, en 30 mil aan geïnvesteerde handelswaar
Chuboi gooit wat pijltjes in een dartbord wssquote:Op maandag 9 maart 2015 19:26 schreef byah het volgende:
ben vooral benieuwd hoe die ranges dan bepaald worden.
Had net Messi verkocht voor 14m dus heb gelukkig nog 22m coinsquote:Op maandag 9 maart 2015 19:26 schreef over_hedge het volgende:
Lol wat een faal. Blij dat ik een team net verkocht had en nog 9.5 miljoen coins heb.
Juist heel veel...quote:Op maandag 9 maart 2015 19:28 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Had net Messi verkocht voor 14m dus heb gelukkig nog 22m coinsAlleen heb er nu vrij weinig aan ook weer
30 miljoenquote:
Die je allemaal met miljoenenverlies mag verkopenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
30 miljoentering dat is aardig wat.
Ik heb wel nog ibra en ronaldo en neymar als dure speler.
Misschien ben ik heel dom maar hoezo dan? Je kan op geen enkele wijze meer winst maken. En mijn team heb ik al klaarquote:
behalve dat ik ze niet verkoop.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:29 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Die je allemaal met miljoenenverlies mag verkopen
Waar heb je die info van?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:30 schreef FCsuarez het volgende:
gaat op rating geloof ik messi met 93 tussen de 5 en 7.5M per punt naar beneden gaat er 500K vanaf. TIF silva gaat dus bijvoorbeeld naar 3.5 tot 6M
Het enige wat ze dus een beetje voor elkaar krijgen, is dat coins kopen geen gemakkelijke klus meer is,quote:Op maandag 9 maart 2015 19:30 schreef FCsuarez het volgende:
gaat op rating geloof ik messi met 93 tussen de 5 en 7.5M per punt naar beneden gaat er 500K vanaf. TIF silva gaat dus bijvoorbeeld naar 3.5 tot 6M
Veelal zijn het niet de superdure IF's. IF Alves, SIF Aurier, dat soort werk. Maar per saldo daalt dat dus ook in waarde. Ik heb ook nog een duur team met SIF Costa, IF Benatia, Robben, Neuer, Hazard, IF Gotze. Maar die ga ik toch nooit meer verkopen, want speelt heel fijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
30 miljoentering dat is aardig wat.
Ik heb wel nog ibra en ronaldo en neymar als dure speler.
Die 22 miljoen zijn 3x zoveel waard ofzo dan 24 uur daarvoor. De waarde van de FUT coin zelf is nu veel hoger. Dus als je net veel coins hebt is dat positief. Ik heb toevallig net alles geïnvesteerd en in teams zitten en ben het hardst de lul.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:29 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Misschien ben ik heel dom maar hoezo dan? Je kan op geen enkele wijze meer winst maken. En mijn team heb ik al klaar
Jep beste wat je kon doenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:26 schreef over_hedge het volgende:
Lol wat een faal. Blij dat ik een team net verkocht had en nog 9.5 miljoen coins heb.
packs openen word wel weer wat lucratiever zoquote:Op maandag 9 maart 2015 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die 22 miljoen zijn 3x zoveel waard ofzo dan 24 uur daarvoor. De waarde van de FUT coin zelf is nu veel hoger. Dus als je net veel coins hebt is dat positief. Ik heb toevallig net alles geïnvesteerd en in teams zitten en ben het hardst de lul.
ja geluk mee gehad. Had ronaldo ook moeten verkopen.quote:
Ja alleen koopt niemand hem voor zo'n prijs.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:37 schreef FCsuarez het volgende:
zat vanmorgen op 18M aan handelswaarstraks de balans maar opmaken.
Neem aan dat mijn cavani namelijk flink stijgt in waarde
Ze kijken naar historische prijzen. Die kerel is nooit meer dan 20k waard geweest volgens mij.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:37 schreef FCsuarez het volgende:
zat vanmorgen op 18M aan handelswaarstraks de balans maar opmaken.
Neem aan dat mijn cavani namelijk flink stijgt in waarde
Oh thnx voor de uitleg maar gelukkig dan maar hahaquote:Op maandag 9 maart 2015 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die 22 miljoen zijn 3x zoveel waard ofzo dan 24 uur daarvoor. De waarde van de FUT coin zelf is nu veel hoger. Dus als je net veel coins hebt is dat positief. Ik heb toevallig net alles geïnvesteerd en in teams zitten en ben het hardst de lul.
En hoe kom je bij deze wijsheid ?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze kijken naar historische prijzen. Die kerel is nooit meer dan 20k waard geweest volgens mij.
En dat heeft nut omdat ?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:41 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Nou jah, wel ff snel teampje verkopen
Staat toch gewoon in dat artikel? Er is weinig reden om aan te nemen dat spelers als Busquets en Cavani veel waard zullen worden.quote:
Beschermt je van een minimaal inkomen, net zo als er een minimumloon isquote:Op maandag 9 maart 2015 19:39 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik kan niet geloven dat ze een minimum prijs hebben. Een maximum prijs was goed genoeg geweest, boeit EA het dat iemand Messi voor 100K erop zet ofzo
Ik zie het nergens staan hoor.Laat maar overheen gelezen. wel dat ze de prijzen laten nog aan kunnen passenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Staat toch gewoon in dat artikel? Er is weinig reden om aan te nemen dat spelers als Busquets en Cavani veel waard zullen worden.
je kan toch niet meer verkopen markt ligt er uit :-+quote:Op maandag 9 maart 2015 19:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Spelers die nu overpriced zijn zullen wrs voor minden gaan na deze update.
If Lichsteiner en If Callejon ook ben ik bang, en ik had al niet zoveelquote:Op maandag 9 maart 2015 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
Hmm 82 Clichy zal wel verlies opleveren voor mij
Dat 1ste klopt al niet sinds je een product voor het goedkoopste wil en een minimaal salaris wilt. Door deze update heeft EA het traden verneukt en kunnen we alleen maar packs openen.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:43 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Beschermt je van een minimaal inkomen, net zo als er een minimumloon is, en die hele goedkope spelers gingen toch direct naar de autobuyers.
hahaha zeg ik danquote:Op maandag 9 maart 2015 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
Hmm 82 Clichy zal wel verlies betekenenvoor mij
Dit dus en als je dan ook nog eens een pack opent met een goede speler erin krijg je er de half voor. Maar denk dat EA uiteindelijk zichzelf alleen maar naait hiermeequote:Op maandag 9 maart 2015 19:46 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Dat 1ste klopt al niet sinds je een product voor het goedkoopste wil en een minimaal salaris wilt. Door deze update heeft EA het traden verneukt en kunnen we alleen maar packs openen.
Je krijgt voor de shit aan de andere kant wel weer meer. gewoon even wennen uiteindelijk worden alleen de coinsellers en AB nichten (in mindere mate) er slechter van.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:48 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Dit dus en als je dan ook nog eens een pack opent met een goede speler erin krijg je er de half voor. Maar denk dat EA uiteindelijk zichzelf alleen maar naait hiermee
Er is eigenlijk maar 1 voordeel en dat is dat coin sellers nu dood zijn, maar UT is nu ook dood.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je krijgt voor de shit aan de andere kant wel weer meer. gewoon even wennen uiteindelijk worden alleen de coinsellers en AB nichten (in mindere mate) er slechter van.
Net of het traden nog niet verneukt was, door autobuyers en coinsellers, vind het prima zo. Game ging helemaal nergens meer over en aantal mensen zijn over de rug van andere nog zwaar rijk geworden ook.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:46 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
s je een product voor het goedkoopste wil en een mini
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |