Waar heb je geleend?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:05 schreef nagelmeisje86 het volgende:
ik zal proberen uit te leggen ik probeer geld te lenen
eerst moes ik gister 65 euro betalen voor ¤ 65 euro betalen
en nu komen ze er mee dat ik 150 euro moet betalen voor
vertegenwoordigen de transactiekosten van de bank
en dan zou ik me lening krijgen
Dat 'vertegenwoordigen de transactiekosten van de bank' is dus gewoon rente. Woeker, maar toch.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:05 schreef nagelmeisje86 het volgende:
Ik denk dat jij vooral geen geld moet willen lenen en begeleiding voor geldzaken moet zoeken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:05 schreef nagelmeisje86 het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:06 schreef fathank het volgende:
Ik denk dat het beter is als jij geen lening afsluit.
Bij wat voor partij sluit je die lening af? Heb je goed inzicht in de bijkomende kosten?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:29 schreef nagelmeisje86 het volgende:
en waarom moet ik geen lening afsluiten
Bij wie of wat heb je nou geleend?!quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:29 schreef nagelmeisje86 het volgende:
Geld lenen kost geld.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:29 schreef nagelmeisje86 het volgende:
vooral als je slecht leestquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geld lenen kost geld.
Dat blijkt nu maar weer.
Omdat je -en ik druk me heel voorzichtig uit nu- niet al te snugger overkomt. Daarbij moet je uberhaupt niet willen lenen eigenlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:29 schreef nagelmeisje86 het volgende:
Waar heb je het geld voor nodig?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:48 schreef nagelmeisje86 het volgende:
nee ik probeer ik lening te krijgen bij primeline
Wordt dat principe dan anders als het geen 65 euro maar 6500 euro is?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:49 schreef Etcetera het volgende:
Heb je 65 euro geleend
Als je iets wilt kopen en geen 65 euro hebt om dat te betalen, hoe bedenk je dan dat dat bedrag lenen een goed idee is
Bij mij niet meer, ik heb geleerd van een fout in het verledenquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wordt dat principe dan anders als het geen 65 euro maar 6500 euro is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |