Waar heb je geleend?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:05 schreef nagelmeisje86 het volgende:
ik zal proberen uit te leggen ik probeer geld te lenen
eerst moes ik gister 65 euro betalen voor ¤ 65 euro betalen
en nu komen ze er mee dat ik 150 euro moet betalen voor
vertegenwoordigen de transactiekosten van de bank
en dan zou ik me lening krijgen
Dat 'vertegenwoordigen de transactiekosten van de bank' is dus gewoon rente. Woeker, maar toch.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:05 schreef nagelmeisje86 het volgende:
Ik denk dat jij vooral geen geld moet willen lenen en begeleiding voor geldzaken moet zoeken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:05 schreef nagelmeisje86 het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:06 schreef fathank het volgende:
Ik denk dat het beter is als jij geen lening afsluit.
Bij wat voor partij sluit je die lening af? Heb je goed inzicht in de bijkomende kosten?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:29 schreef nagelmeisje86 het volgende:
en waarom moet ik geen lening afsluiten
Bij wie of wat heb je nou geleend?!quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:29 schreef nagelmeisje86 het volgende:
Geld lenen kost geld.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:29 schreef nagelmeisje86 het volgende:
vooral als je slecht leestquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geld lenen kost geld.
Dat blijkt nu maar weer.
Omdat je -en ik druk me heel voorzichtig uit nu- niet al te snugger overkomt. Daarbij moet je uberhaupt niet willen lenen eigenlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:29 schreef nagelmeisje86 het volgende:
Waar heb je het geld voor nodig?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:48 schreef nagelmeisje86 het volgende:
nee ik probeer ik lening te krijgen bij primeline
Wordt dat principe dan anders als het geen 65 euro maar 6500 euro is?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:49 schreef Etcetera het volgende:
Heb je 65 euro geleend
Als je iets wilt kopen en geen 65 euro hebt om dat te betalen, hoe bedenk je dan dat dat bedrag lenen een goed idee is
Bij mij niet meer, ik heb geleerd van een fout in het verledenquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wordt dat principe dan anders als het geen 65 euro maar 6500 euro is?
Exact.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij mij niet meer, ik heb geleerd van een fout in het verledenDe enige schuld die ik nu nog wil is een hypotheek, verder is het sparen tot ik het zelf kan betalen.
Je weet dat ik ook exact die vraag stel aan TS hequote:Op woensdag 4 maart 2015 10:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Exact.
Als je voor iets anders dan een huis geld wil lenen omdat je het zelf niet (snel genoeg) bij elkaar krijgt, hoe wil je dan wel de afbetaling op kunnen hoesten?
Ja ik ben me bewust daarvan. Nu is het in mijn geval een retorische vraag want ik weet het antwoord al, zeker in het geval van TS.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je weet dat ik ook exact die vraag stel aan TS he
Kun je geld lenen bij de PVV / SP dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij wat voor partij sluit je die lening af?
Het ligt er maar net aan waar je de lening aan uitgeeft en hoe hoog de rente is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wordt dat principe dan anders als het geen 65 euro maar 6500 euro is?
Exact.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:03 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan waar je de lening aan uitgeeft en hoe hoog de rente is.
Rijdt je nu een benzine slurpend oud barrel omdat je altijd op fietsafstand hebt gewerkt en bemachtig je ineens een leuke baan die wat verder weg is, dan kan het de moeite waard zijn om geld te lenen voor een betrouwbare zuinige auto. Het is niet onrealistisch dat je daarmee 150-200 euro per maand kunt uitsparen, en dan is het héél voordelig om middels een lening de investering naar voren te trekken. Als je ruim 2k per jaar bespaart aan kosten door nu even 6k te lenen heb je je rente en investering al erg snel terug verdiend.
Idem voor een investering in energiebesparende maatregelen in huis of aanleg eigen energieopwekking (zonnepanelen). Afhankelijk van de hoogte van de rente en de beoogde besparing op de energiekosten kan lenen je per saldo geld opleveren.
Bovenstaande situaties zullen waarschijnlijk niet opgaan voor iemand die 65 euro moet lenen en er pas achteraf achter komt dat daar 150 euro kosten aan verbonden zijn.
Jij bent te goed voor deze wereldquote:Op maandag 9 maart 2015 07:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor 145 euro rente mag je ook 65 euro van mij lenen.
Deze zelfde griet heeft ook een ander topic waar in ze zegt dat haar ex haar van t weekend geld heeft over gemaakt en wanneer ze het dan op haar rekening heeft.quote:Op maandag 9 maart 2015 07:48 schreef Leandra het volgende:
Zegt TS nou dat ze eerst ¤ 150 moet betalen voor ze de lening van ¤ 65 krijgt?
Zeg wil jij misschien daten?quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:53 schreef nagelmeisje86 het volgende:
heeft iemand ooit gehoord van vertegenwoordigen de transactiekosten
ik moet 150 euro betalen
Denk je dat ik gek ben?quote:Op maandag 9 maart 2015 07:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor 145 euro rente mag je ook 65 euro van mij lenen.
Dat zal de alimentatie voor (een van haar) drie kinderen dan wel zijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Deze zelfde griet heeft ook een ander topic waar in ze zegt dat haar ex haar van t weekend geld heeft over gemaakt en wanneer ze het dan op haar rekening heeft.
Ik heb sterk het vermoeden dat TS (door haar eigen toedoen) een chronisch gebrek aan geld heeft, door dat ze daar helemaal niet mee kan omgaan.
Nee idd... Maar ik vraag me af of het combineren van slaapmiddelen dan wel zo verstandig is.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:18 schreef Lienekien het volgende:
Hm. Ik lees ook dat ze zegt dat ze al jaren MS heeft. Dan is ze sowieso niet erg te benijden.
Als TS geen troll is.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:19 schreef BlueMage het volgende:
DIG / steker met meer stekers er aan
Ik moest heel erg lachen om dit topic, sorry kan het niet helpen.Als TS 'n troll is dan
en anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |