quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:13 schreef Limone het volgende:
Wat een fijn nieuws Spark.![]()
en je moeder..Het is zo heftig wat jij toen hebt meegemaakt. Het grijpt mij iedere keer weer aan.
![]()
Wat een fijn nieuws! Niet alleen dat Eva straks zelf naar Opa en haar tante toe kan. Maar vooral voor je vader zeg!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:03 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat knap van hem Burdie! Heerlijk om ze zo bezig te zien he?![]()
Mandy, wat klinkt dat leuk. Hopelijk doet het hem goed!
Cwen, heel veel plezier en succes met je eigen bedrijf
Wij hebben gisteren zulk fijn nieuws gekregen over mijn vader. Mijn moeder heb ik de dag van haar overlijden bewusteloos op de bank gevonden thuis en ze is de rest van de dag ook niet meer aanspreekbaar geweest. Het huis voelt als een last voor hem, het doet pijn om er te zijn en op hun slaapkamer kan hij al helemaal niet meer komen wegens te pijnlijk. Nu heeft hij gisteren een nieuwbouwwoning toegewezen gekregen, 100 meter bij mij vandaan en mijn zus heeft ook een huis gekregen in het project!
Eva kan als ze wat ouder is helemaal zelf naar haar opa wandelen
Dat ken ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:17 schreef Limone het volgende:
Tja, als hij voor de rest geen eten krijgt...![]()
hmmm. Elke dag weet ik ook niet zeker hoor. Ze zeggen dat op het consultatiebureau dus dat zou ik met een korreltje zout nemen..quote:
Helemaal geen reactie! En ze heeft nu 2 dagen wat ei op. En toen ze baby was kwamen de bulten snel opzetten na het etenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Helemaal geen reactie! En ze heeft nu 2 dagen wat ei op. En toen ze baby was kwamen de bulten snel opzetten na het eten
Het gaatquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:25 schreef Burdie het volgende:
[..]wat goed!
En nu de hamvraag... vindt ze het ook lekker?
Deed mijn mama dat nu maar..quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:28 schreef Burdie het volgende:
Beterschap exode!
He, je zou toch maar een mama hebben die je op bed legt als je moe bent... wat een naar leven heb je dan. (Aldus kuiken
).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Ze hebben nog 300 cc (uit m'n hoofd) aan zuivel 'nodig'. Wij zijn de fles af gaan bouwen naar een bekertje melk bij de lunch en een fles voor het slapen gaan. In de nacht werd ze niet meer wakker maar ik zou dan gewoon of bv geven of een flesje verdunde melk ofzo. En wat Spirit idd zegt; dat flesje voor het slapen gaan heeft hier nog geduurd tot de 22 maanden was. Toen waren we op vakantie en vond ze de melk vies, het was in 1x klaarquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:20 schreef Burdie het volgende:
De gastouder zei dinsdag: kuiken is nu een, officieel heeft hij geen flessen meer nodig (ik geef bv maar bij de go krijgt hij fv). Hoe zit dat eigenlijk?
En stel dat je geenbv of flessen meer geeft, hoe gaat dat dan als hij 's nachts wakker wordt met honger/dorst?
Het hoeft niet meteen van vandaag op morgen anders, maar ik zie ook niet zo goed voor me waar het over een X aantal maanden naartoe zou kunnen gaan. Hoe doen jullie dat?
Sticker is pas een maand ofzo van de nachtvoedingen af. Hij had dat blijkbaar nog nodig, en het was echt even zoeken toen mijn bv wel al op was en hij nog voeding wilde in de nacht: toen zijn we een tijdje bezig geweest met yoghurt geven (hij drinkt geen melk dus (pap)flessen ed weigerde hij) en als vanzelf is ook die behoefte afgenomen. Ik zou dus vooral naar je kind kijken daarin.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:20 schreef Burdie het volgende:
De gastouder zei dinsdag: kuiken is nu een, officieel heeft hij geen flessen meer nodig (ik geef bv maar bij de go krijgt hij fv). Hoe zit dat eigenlijk?
En stel dat je geenbv of flessen meer geeft, hoe gaat dat dan als hij 's nachts wakker wordt met honger/dorst?
Het hoeft niet meteen van vandaag op morgen anders, maar ik zie ook niet zo goed voor me waar het over een X aantal maanden naartoe zou kunnen gaan. Hoe doen jullie dat?
Die tafel is echt geweldig. Wij hebben hem nu 2 jaar. En beide kindjes (3 en 1) spelen er ontzettend graag mee.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:26 schreef Burdie het volgende:
Bedankt voor de ervaringen! Het is niet dat het anders moet van mij hoor, ik heb alleen graag een beetje beeld bij hoe het zou kunnen gaan. Het gaat meestal toch zoals het gaat en kuiken is nog zo klein.
Ik kwam nog even een tip geven: bij de action hebben ze een hele leuke water/zandtafel voor ¤14! Voor degenen met tuin of balkon misschien een aanrader.
Oh die wil ik zien! Hoe ben jij te vinden op Pinterest?quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb al 2 jaar een DIY zand&watertafel in mijn pinterest staan, maar voor 14 euro kun je ook nauwelijks zelf aan de slag he...
Goeie tip!
Euh, gewoon op mn naam denk ik wel? Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh die wil ik zien! Hoe ben jij te vinden op Pinterest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had dat bericht ervoor niet gezien, nu komt het wel heel stom over zoquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:17 schreef Spirit82 het volgende:
Wordt dit topic nu alleen nog voor "spam" gebruikt?
Aiden heeft dit al heel lang niet meer behalve als hij zich pijn gedaan heeft ofzo.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:28 schreef Spirit82 het volgende:
Mag ik nog een keer jullie mening vragen? Ik vind dat vergelijken zo heerlijkIk moet nog steeds vaak s'avonds met Isa als een klein babietje in mijn armen door haar kamertje lopen en liedjes zingen, anders gaat ze niet slapen. Doe ik dat niet, dan gaat ze helemaal over de rooie in haar bedje. Maar dat kind weegt inmiddels 13 kg! En zo groot en sterk ben ik nou ook weer niet
Hebben jullie kindjes hier ook nog behoefte aan? Of zou het meer een gewoonte zijn geworden waar ik doorheen moet breken?
Same herequote:Op donderdag 12 maart 2015 21:42 schreef danic het volgende:
Rosalie vindt dàt ook heerlijk. Dan op je arm en haar armpjes om je nek. En dan legt zicht ze haar hoofd met een diepe zucht op je schouder.
Dan 2 of 3 liedjes zingen en dan is het goed![]()
Maar die weegt nog geen 13 kg. Net 11 geloof ik.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:54 schreef vencodark het volgende:
Jullie kennen dat liedje wel hè, butterfly kisses.
"With all the things I've done wrong, I must have done something right.
To get a hug every morning and butterfly kisses at night".![]()
Nu begrijp ik hoe dat echt voelt.
* smelt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]!
E lag laatst naast mij in bed, vroeg toen om 'knuffelen', sloeg haar armpjes om mn nek en zei "lieve mama"![]()
![]()
[quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:40 schreef Limone het volgende:
Ik herken het wel. Aangezien M. weigert te lopen, moet ik haar altijd tillen.![]()
Ja zit er een muziekje op? Die van ons is een krijgertje en heeeeel lang geleden is de bedrading al overleden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:51 schreef vencodark het volgende:
Oh Limone, wat een leuke foto!
En dat loopding op de achtergrond hebben wij ook.Dat muziekje erop is leuk!
Ding staat nu in de schuur want Aiden is er in huis inmiddels te wild mee. Maar hij pakt het er gelijk vandaan zodra de schuur open gaat.
Oh en begrijp ik nu dat je zwanger bent?![]()
Oh jammer. Leuk deuntje wat in je hoofd blijft zitten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:04 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja zit er een muziekje op? Die van ons is een krijgertje en heeeeel lang geleden is de bedrading al overleden.Hij doet z'n werk prima als rollator!
Ja, ik ben nu tien weken zwanger.
Ach anders komt dat ook wel goed hoor. Die van mij liep net maar ik moest haar vaker tillen. Ze werd een week voor de bevalling 2quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:58 schreef Limone het volgende:
Netjes, hoor Bubs!En dank voor je bemoedigende woorden over het (niet) lopen. Ik knijp 'm wel een beetje wat dat betreft. Ik maak me geen zorgen om haar ontwikkeling, want cognitief gaat ze nu zo hard. Maar ik hoop wel dat ze loopt als ik over een paar maanden een dikke buik heb...
Thanks! Moe en misselijk, maar niets geks gelukkig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh jammer. Leuk deuntje wat in je hoofd blijft zitten.![]()
Gefeliciteerd! Hoe voel je je?
Mijn kinderen eten alsof ze zijn opgevoed door een roedel wolven. Allebei. Ik heb ergens onderweg besloten dat we vooral heel blij zijn dat ze etenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben jaloers.
Op het kdv eet ze netjes, maar thuis.... Bestek is om op de grond te gooien. En het eten in 99% van de gevallen ook. Vanavond ook weer drama. Ze heeft niks op. Alles op de grond, uit haar mond laten vallen, etc. Pfff... En op het kdv haar broodje met vork eten he
.
Pardon? what happened?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:40 schreef danic het volgende:
(Ik kan natuurlijk hier ook spuien dat ik me redelijk genaaid voel omtrent mijn nieuwe baan (die dus waarschijnlijk niet door gaat) maar ik weet niet hoe mobiel spoilers moeten, dus lama)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 79% gewijzigd door danic op 14-03-2015 22:08:08 ]
Ik zie de reactie niet als aanval eigenlijk... meer als uitleg over het hoe en waarom...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:52 schreef As1981 het volgende:
Jammer dat mijn verhaal weer als een aanval wordt gelezen. Heb al weer te veel gezegd dus, jammer. Zal mijn goed bedoelde verhaal wel weer voor mezelf houden de volgende keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow, en dat verschoongeworstel! Check! Vandaag natuurlijk extra, want veel poepluiers en zere billen, maar normaal krijg ik ook al regelmatig een trap in m'n buik. Helaas lukt het me niet om daar altijd even rustig op te reageren, soms doet het gewoon gemeen pijn.Mama van Lars & Femke
Ja precies, dat probeer ik ook, want waarom zou een banaan niet samen kunnen met een bord pasta?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:49 schreef elamanilo het volgende:
Hmm, hier mag ze dat gewoon eigenlijkIk wil juist stimuleren dat ze zelf mag aangeven wat ze wil en wanneer. En tuurlijk zal ik ook wel eens dingen willen
Maar ik probeer zelf juist voor te leven en tegelijk haar tegemoet te komen.
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja precies, dat probeer ik ook, want waarom zou een banaan niet samen kunnen met een bord pasta?
Oh trouwens... Kuiken loopt![]()
Oh, dat is een goede tip ja. Dat heb ik ook juist met mijn vriend besproken; dat we nog duidelijker gaan proberen te communiceren met haar. We doen dat al behoorlijk, vind ik zelf, bij alles steeds vertellen wat we gaan doen, maar het kan altijd nog beter. Ik denk dat ze daar veel behoefte aan heeft. De uitbarstingen zijn ook vooral op momenten dat we elkaar even niet 'snappen', dus volgens mij is het echt onmacht/frustratie en verdriet daarover.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:39 schreef LadyBlack het volgende:
Wat hier nog wel eens werkt, is op rustige en duidelijke toon vertellen dat we *nu* eerst op de fiets naar huis gaan, en dat ze daar weer mag lopen. Zo klein als ze was, ik had wel het idee dat dat rust bracht. Dus ik geef altijd aan wat we gaan doen.
Ja, dat dacht ik al. Ik vond het moeilijke dat ze zich niet troosten, dat knuffelen, borst of andere fysieke toenadering echt letterlijk af werd geslagen. Dat gevoel van machteloosheid.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:48 schreef Franny_G het volgende:
Kyara, wat fijn om te lezen. .Vooral dat het een fase is. . We zien ook duidelijk dat ze momenteel erg aan het veranderen is. Hoe ze kijkt naar de dingen, naar ons, hoe ze ineens dingen begrijpt (als we vragen: waar is I.solde? dan doet ze een vingertje op haar borst en zegt ze 'iss!' ), dus er is gewoon heel veel gaande in haar lijfje en haar hoofdje. .
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
Wat heeft ze aan haar voetjes? Misschien is het bij ons wel toeval hoor, maar vrijdag kwamen de bestelde BabyPaws binnen en vrijdag deed kuiken zijn eerste serieuze stapjes los.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:22 schreef Limone het volgende:
[..]Weer een voor op het lijstje 'loopt wel' .
That having said... Ze stond vandaag los!
Dat ken ik. Zaterdag. Volle Ikea. Nee niet in de winkelwagen LOPUH!quote:Op maandag 16 maart 2015 12:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Overigens wil kuiken nu niet meer gedragen worden, hij schopte een hele scène in de IKEA vanmorgen.
Klopt, maar ik vond dit wel erg toevallig. Misschien heeft het wat met elkaar te maken, misschien nietquote:Op maandag 16 maart 2015 13:03 schreef Franny_G het volgende:
Ik lees overal dat op blote voetjes het beste is, Burdie. Nu trekt I 9 van de 10 keer haar sokken (en slofjes) uit, dus dat komt voor ons wel goed uit.. Misschien helpt wat extra steun iets, maar zelf ben ik nogal van het idee dat het allemaal weinig uit maakt: een kind doet het als hij/zij eraan toe is en geen stap eerder.
.
Wel leuke schoenen!quote:
Soksloffen (met leren zool), A@pies en blote voeten. Dus wat betreft zitten we goed. Maarrrr... zojuist stond ze weer even los (buiten), dus volgende week loopt ze de marathon.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat heeft ze aan haar voetjes? Misschien is het bij ons wel toeval hoor, maar vrijdag kwamen de bestelde BabyPaws binnen en vrijdag deed kuiken zijn eerste serieuze stapjes los.
Vanmorgen had ik hem alleen op sokken, en toen wilde hij geen stap verzetten.
Overigens wil kuiken nu niet meer gedragen worden, hij schopte een hele scène in de IKEA vanmorgen.
Leuke foto exode! Fijn dat de herkansing zo geslaagd was.
Zo begon het hier wel iddquote:Op maandag 16 maart 2015 14:55 schreef Limone het volgende:
[..]
Soksloffen (met leren zool), A@pies en blote voeten. Dus wat betreft zitten we goed. Maarrrr... zojuist stond ze weer even los (buiten), dus volgende week loopt ze de marathon.
Ik ken het idee. Sinds Aiden er is kan ik heel slecht tegen zulke berichten.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:19 schreef Franny_G het volgende:
Ik zit trouwens de laatste dagen zo in mijn hoofd met die baby die is doodgereden van de week. Echt zo vreselijk.. Ik kan echt helemaal misselijk worden als ik me enigszins probeer voor te stellen hoe dat voor die ouders moet zijn.
Hoe oud is je dochter eigenlijk?quote:Op maandag 16 maart 2015 14:55 schreef Limone het volgende:
[..]
Soksloffen (met leren zool), A@pies en blote voeten. Dus wat betreft zitten we goed. Maarrrr... zojuist stond ze weer even los (buiten), dus volgende week loopt ze de marathon.
Gefeliciteerd!quote:
Gezellig! De hoeveelste is E jarig?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:59 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..], wij komen ook over iets meer als je een weekje!
De 25equote:
Hier was dat bij 14 maanden ongeveer. We waren een weekje op vakantie, t kwam zo toevallig beter uit, en toen kwamen we er achter dat j t er prima op deed...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:53 schreef WupWup het volgende:
Wanneer ging jullie dreumes van twee slaapjes naar één? Het in slaap vallen overdag gaat hier steeds moeizamer, ondanks dat ze hartstikke moe is
Een buggy in zitstand is toch prima voor een kleine wandeling? En een jas of een dekentje meegeven is een kleine moeite toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:17 schreef exode het volgende:
Bij buikgriep was bij ons de tip der tips: geef geen melk tot het over is. Dat stopte bij ons het overgeven en daardoor was hij sneller het mannetje (3x buikgriep in 2 maanden tijd gehad). Hij had er ook diarree bij, zodra dat weg was, gaven we weer melk.
En als het eenmaal over is: yoghurt geven, dat herstelt de darmflora sneller.
Maar naar is het! En extra naar dat ze er geen weerstand tegen opbouwen.
Hier hebben we een minder goede eter, met name het avondeten gaat er ff niet in. Ik vermoed een kies die doorkomt. (hij heeft er al 4, hoppa op naar een compleet gebit)
Gisteren bij opa en oma (zoals elke maandag). 's middags werd hij na een half uur hard huilend wakker, zijn ze met hem gaan lopen. Maar in een halfgare buggy die alleen in zitstand kan, in zijn zomerjas, zonder schoenen. Ik moest echt ff tot 10 tellen. Ze gaan nooit met hem naar buiten dus wij nemen de kinderwagen en zijn winterjas niet mee.
En nu? Weer een naar hoestje
Kuiken deed dat (helaas) al heel vroeg, vanaf een maand of 10. Hij doet nu hoogst zelden nog een keer twee slaapjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:53 schreef WupWup het volgende:
Wanneer ging jullie dreumes van twee slaapjes naar één? Het in slaap vallen overdag gaat hier steeds moeizamer, ondanks dat ze hartstikke moe is
Hier was melk juist het enige wat er nog in ging en bleefquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:17 schreef exode het volgende:
Bij buikgriep was bij ons de tip der tips: geef geen melk tot het over is. Dat stopte bij ons het overgeven en daardoor was hij sneller het mannetje (3x buikgriep in 2 maanden tijd gehad). Hij had er ook diarree bij, zodra dat weg was, gaven we weer melk.
Snap ik, ik heb dus ook geen commentaar gegeven...ik ben erg blij dat ze oppassen. Niet vanwege het besparen op KDV maar omdat ik het zo leuk vind dat ze zo'n band krijgenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:16 schreef Troeta het volgende:
[..]
Een buggy in zitstand is toch prima voor een kleine wandeling? En een jas of een dekentje meegeven is een kleine moeite toch?
Sorry, kan nooit zo goed tegen commentaar op opa's en oma's die oppassen, het is een beetje raar dat hun niet naar buten zouden mogen omdat jij geen spullen meegeeft. hij huilde en ze probeerden hem af te leiden met een wandeling, dat is juist lief!
Kan een blaasontsteking zijn. Maar als hij kapotte billen heeft kan een natte luier natuurlijk ook pijn doen en kan hij daardoor grijpen naar zijn luier. Of moeilijk kunnen poepen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hallo samen, snelle vraag:
Mijn zoon van ruim 1,5 jaar is al 'n paar dagen niet fit. Snotterig, grieperig, wat verhoging en diarree. Billen flink kapot, maar zo uit ziekte zich meestal bij 'm.
Sinds bijna 24u plast hij bijna niet en pakt nu ook steeds vaker naar z'n kruis en jammert wat. Hij drinkt wel redelijk, eten gaat wat moeilijker, maar daar maak ik me niet druk om. Hij heeft genoeg bij te zetten (moet natuurlijk niet te lang duren).
Alle tekenen van blaasontsteking? Of kan 't iets anders zijn?
Ericquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hallo samen, snelle vraag:
Mijn zoon van ruim 1,5 jaar is al 'n paar dagen niet fit. Snotterig, grieperig, wat verhoging en diarree. Billen flink kapot, maar zo uit ziekte zich meestal bij 'm.
Sinds bijna 24u plast hij bijna niet en pakt nu ook steeds vaker naar z'n kruis en jammert wat. Hij drinkt wel redelijk, eten gaat wat moeilijker, maar daar maak ik me niet druk om. Hij heeft genoeg bij te zetten (moet natuurlijk niet te lang duren).
Alle tekenen van blaasontsteking? Of kan 't iets anders zijn?
Mja..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan een blaasontsteking zijn. Maar als hij kapotte billen heeft kan een natte luier natuurlijk ook pijn doen en kan hij daardoor grijpen naar zijn luier. Of moeilijk kunnen poepen.
Ik zou even een dokter bellen. Vooral voor die plasluier. Die er dus niet is.
Zolang je maar uitkijkt voor uitdroging. Hij kan dan misschien niet plassen maar door de diarree kan hij wel uitdroging krijgen/hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Mja..
Nu laat ie zojuist 'n dikke natte scheet en is verder rustig aan 't spelen hiero :-D zolang ie niet zit, voelt ie z'n billen ook niet echt, zo lijkt 't.
Ik kijk 't nog even aan. Vrouwlief komt zo ook thuis, dan overleggen we even.
Hee Burd!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Eric![]()
![]()
da's lang geleden!
Geen idee of adviezen mijnerzijds, maar hopelijk voor je zoontje is hij snel weer beter. Sneu altijd he als die kleintjes ziek zijn![]()
.
Zo ver is ze nog niet dat ze dat redt. We zijn net een weekend weg geweest en in de dierentuin hield ze het vol tot 12.30u om wakker te blijven, maar aan het eind vd middag heeft ze gewoon nóg een dut gedaan om om 19u weer de nacht te beginnenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:31 schreef Franny_G het volgende:
I heeft nooit meer dan 1 slaapje gedaan overdag. En dan gaat het nog wel eens moeizaam.
Ik zou het gewoon uitproberen, WupWup. Je merkt vanzelf wel of het werkt of niet, toch? Kan ook zijn dat ze bij 1 slaapje langer slaapt. I slaapt soms bijvoorbeeld wel 2 1/2 uur.
Met zo'n fietsje leren ze hun evenwicht goed te bewaren. Wij hebben er eentje maar die is nog veel te groot voor Fee. Koop er eentje die pastquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:20 schreef Spirit82 het volgende:
Even een vraagje, hebben jullie dreumesen een loopfietsje? Man wil er graag eentje voor Isa's verjaardag geven, maar er zijn zoveel soorten en maten en... Is zo'n fietsje eigenlijk wel goed?
Waarom dat advies? Aiden heeft een loopfiets bij mijn ouders. Hij is nog ietsje te klein om er op de juiste manier gebruik van te maken maar hij loopt er wel mee rond, naast zich.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:06 schreef exode het volgende:
Wij hebben er 1, gekregen van mijn moeder met zijn verjaardag. Het advies is tot 2 jaar met 3 of liever 4 wielen.
Wij hebben een houten met vier wielen, gaat prima (hij is bijna 13 maanden).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Misschien om je twee fietsjes aan te smeren?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:23 schreef exode het volgende:
Niet mijn advies hoor Venco, van de 'kenners' oftewel de winkels. We waren er bij een aantal geweest en allemaal vertelden ze dat. Ik geloof dat uiteraard
Ja dat snap ik. Dat bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:23 schreef exode het volgende:
Niet mijn advies hoor Venco, van de 'kenners' oftewel de winkels. We waren er bij een aantal geweest en allemaal vertelden ze dat. Ik geloof dat uiteraard
[ Bericht 2% gewijzigd door klaprooss op 18-03-2015 07:38:47 ]♥ J & S
Dat snap ik ook niet LB, ze zijn pas vorige week geboren toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
Echt Klap, wat een lief en stoer jochie tegelijk!
En zag ik nou ook Nikki hier al om de hoek kijken? Doe normaaaaaaaal hoe kunnen jouw baby's nou al jarig zijn geweest?Gefeliciteerd!
Kun je me dan wel vertellen dat het na de tweede verjaardag minder snel gaat?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet LB, ze zijn pas vorige week geboren toch?Het cliché is zóóóó waar, het gaat echt veel te hard! Zeker nu ik meer dan 1 kindje heb.
Even nog inbreken, technisch gezien heb ik nu een peuter maar ik ben nog in denial.... ief had eerst zo'n Puky loopfietsje en heeft nu voor zijn tweede verjaardag een houten loopfiets gekregen. Het verbaast me echt hoe snel hij handig geworden is op dat ding, nog geen twee weken terug gekregen en gisteren scheurde hij er dapper mee door de achtertuin, best snel ook al en soms zijn voetjes optillend om te freewheelen hahaha!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:20 schreef Spirit82 het volgende:
Even een vraagje, hebben jullie dreumesen een loopfietsje? Man wil er graag eentje voor Isa's verjaardag geven, maar er zijn zoveel soorten en maten en... Is zo'n fietsje eigenlijk wel goed?
's Nachts valt het vooralsnog mee, gelukkig. Kuiken heeft zelfs doorgeslapen tot 7 uur vanmorgen, normaal komt hik rond 5 uur voor een voeding (en daarna slaapt hij nog tot half acht/acht uur, dus voor zijn doen was hij nu ook wel vroeg opgestaan en ik hij daar moe van).quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:24 schreef WupWup het volgende:
Oh ellendig is dat, ja. Hier is dreumes ook al een week of twee aan het broeden op kiezen en nu eindelijk is het eerste puntje door het tandvlees heen. Steeds aan de borst, steeds piepen, beroerde nachten...
Ja dat mag.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ik breek even in bij de dreumesmama's met een vraag: de efteling op een rustige door-de-weekse-niet-vakantieherfstdag, is dat wat, met een baby van bijna/net 1 jaar? Ik heb nu nl al acht volle AH spaarkaartenE zijn geldig tot net na M's verjaardag.
Ik ga zelf niet echt in attracties, alleen de droomvlucht en fata morgana. Dus t is vooral wandelen en sprookjesbos kijken denk ik. Mag een baby op schoot in de twee attracties die ik noem? Weet iemand dat?
http://www.eenaanmeldleeftijd.nl/quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:42 schreef Burdie het volgende:
Wow, nu al inschrijven ja? Hier kan je volgens mij nog inschrijven op de dag dat ze voor het eerst gaan.
Mijn man wil ook al naar een open dag. Ik denk zelf nog niet verder dan de psz.
Mijn uk is vooral groot fan van het carnaval festival (Jokie! Jokie!). Stoomtrein is ook leuk (en handig om aan de andere kant van t part te komenquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ik breek even in bij de dreumesmama's met een vraag: de efteling op een rustige door-de-weekse-niet-vakantieherfstdag, is dat wat, met een baby van bijna/net 1 jaar? Ik heb nu nl al acht volle AH spaarkaartenE zijn geldig tot net na M's verjaardag.
Ik ga zelf niet echt in attracties, alleen de droomvlucht en fata morgana. Dus t is vooral wandelen en sprookjesbos kijken denk ik. Mag een baby op schoot in de twee attracties die ik noem? Weet iemand dat?
Maar jouw uk is een jaar ouder dan de hare dan hequote:Op woensdag 18 maart 2015 14:14 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Mijn uk is vooral groot fan van het carnaval festival (Jokie! Jokie!). Stoomtrein is ook leuk (en handig om aan de andere kant van t part te komen), en de Tuf tuf auto's (zelluf sturen) zijn hier ook een succes. Land van Laaf is veel te zien, en daar in de buurt zijn ook wat draaimolens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |