quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:13 schreef Limone het volgende:
Wat een fijn nieuws Spark.![]()
en je moeder..Het is zo heftig wat jij toen hebt meegemaakt. Het grijpt mij iedere keer weer aan.
![]()
Wat een fijn nieuws! Niet alleen dat Eva straks zelf naar Opa en haar tante toe kan. Maar vooral voor je vader zeg!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:03 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat knap van hem Burdie! Heerlijk om ze zo bezig te zien he?![]()
Mandy, wat klinkt dat leuk. Hopelijk doet het hem goed!
Cwen, heel veel plezier en succes met je eigen bedrijf
Wij hebben gisteren zulk fijn nieuws gekregen over mijn vader. Mijn moeder heb ik de dag van haar overlijden bewusteloos op de bank gevonden thuis en ze is de rest van de dag ook niet meer aanspreekbaar geweest. Het huis voelt als een last voor hem, het doet pijn om er te zijn en op hun slaapkamer kan hij al helemaal niet meer komen wegens te pijnlijk. Nu heeft hij gisteren een nieuwbouwwoning toegewezen gekregen, 100 meter bij mij vandaan en mijn zus heeft ook een huis gekregen in het project!
Eva kan als ze wat ouder is helemaal zelf naar haar opa wandelen
Dat ken ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:17 schreef Limone het volgende:
Tja, als hij voor de rest geen eten krijgt...![]()
hmmm. Elke dag weet ik ook niet zeker hoor. Ze zeggen dat op het consultatiebureau dus dat zou ik met een korreltje zout nemen..quote:
Helemaal geen reactie! En ze heeft nu 2 dagen wat ei op. En toen ze baby was kwamen de bulten snel opzetten na het etenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Helemaal geen reactie! En ze heeft nu 2 dagen wat ei op. En toen ze baby was kwamen de bulten snel opzetten na het eten
Het gaatquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:25 schreef Burdie het volgende:
[..]wat goed!
En nu de hamvraag... vindt ze het ook lekker?
Deed mijn mama dat nu maar..quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:28 schreef Burdie het volgende:
Beterschap exode!
He, je zou toch maar een mama hebben die je op bed legt als je moe bent... wat een naar leven heb je dan. (Aldus kuiken
).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Ze hebben nog 300 cc (uit m'n hoofd) aan zuivel 'nodig'. Wij zijn de fles af gaan bouwen naar een bekertje melk bij de lunch en een fles voor het slapen gaan. In de nacht werd ze niet meer wakker maar ik zou dan gewoon of bv geven of een flesje verdunde melk ofzo. En wat Spirit idd zegt; dat flesje voor het slapen gaan heeft hier nog geduurd tot de 22 maanden was. Toen waren we op vakantie en vond ze de melk vies, het was in 1x klaarquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:20 schreef Burdie het volgende:
De gastouder zei dinsdag: kuiken is nu een, officieel heeft hij geen flessen meer nodig (ik geef bv maar bij de go krijgt hij fv). Hoe zit dat eigenlijk?
En stel dat je geenbv of flessen meer geeft, hoe gaat dat dan als hij 's nachts wakker wordt met honger/dorst?
Het hoeft niet meteen van vandaag op morgen anders, maar ik zie ook niet zo goed voor me waar het over een X aantal maanden naartoe zou kunnen gaan. Hoe doen jullie dat?
Sticker is pas een maand ofzo van de nachtvoedingen af. Hij had dat blijkbaar nog nodig, en het was echt even zoeken toen mijn bv wel al op was en hij nog voeding wilde in de nacht: toen zijn we een tijdje bezig geweest met yoghurt geven (hij drinkt geen melk dus (pap)flessen ed weigerde hij) en als vanzelf is ook die behoefte afgenomen. Ik zou dus vooral naar je kind kijken daarin.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:20 schreef Burdie het volgende:
De gastouder zei dinsdag: kuiken is nu een, officieel heeft hij geen flessen meer nodig (ik geef bv maar bij de go krijgt hij fv). Hoe zit dat eigenlijk?
En stel dat je geenbv of flessen meer geeft, hoe gaat dat dan als hij 's nachts wakker wordt met honger/dorst?
Het hoeft niet meteen van vandaag op morgen anders, maar ik zie ook niet zo goed voor me waar het over een X aantal maanden naartoe zou kunnen gaan. Hoe doen jullie dat?
Die tafel is echt geweldig. Wij hebben hem nu 2 jaar. En beide kindjes (3 en 1) spelen er ontzettend graag mee.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:26 schreef Burdie het volgende:
Bedankt voor de ervaringen! Het is niet dat het anders moet van mij hoor, ik heb alleen graag een beetje beeld bij hoe het zou kunnen gaan. Het gaat meestal toch zoals het gaat en kuiken is nog zo klein.
Ik kwam nog even een tip geven: bij de action hebben ze een hele leuke water/zandtafel voor ¤14! Voor degenen met tuin of balkon misschien een aanrader.
Oh die wil ik zien! Hoe ben jij te vinden op Pinterest?quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb al 2 jaar een DIY zand&watertafel in mijn pinterest staan, maar voor 14 euro kun je ook nauwelijks zelf aan de slag he...
Goeie tip!
Euh, gewoon op mn naam denk ik wel? Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh die wil ik zien! Hoe ben jij te vinden op Pinterest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had dat bericht ervoor niet gezien, nu komt het wel heel stom over zoquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:17 schreef Spirit82 het volgende:
Wordt dit topic nu alleen nog voor "spam" gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |