quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:13 schreef Limone het volgende:
Wat een fijn nieuws Spark.![]()
en je moeder..Het is zo heftig wat jij toen hebt meegemaakt. Het grijpt mij iedere keer weer aan.
![]()
Wat een fijn nieuws! Niet alleen dat Eva straks zelf naar Opa en haar tante toe kan. Maar vooral voor je vader zeg!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:03 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat knap van hem Burdie! Heerlijk om ze zo bezig te zien he?![]()
Mandy, wat klinkt dat leuk. Hopelijk doet het hem goed!
Cwen, heel veel plezier en succes met je eigen bedrijf
Wij hebben gisteren zulk fijn nieuws gekregen over mijn vader. Mijn moeder heb ik de dag van haar overlijden bewusteloos op de bank gevonden thuis en ze is de rest van de dag ook niet meer aanspreekbaar geweest. Het huis voelt als een last voor hem, het doet pijn om er te zijn en op hun slaapkamer kan hij al helemaal niet meer komen wegens te pijnlijk. Nu heeft hij gisteren een nieuwbouwwoning toegewezen gekregen, 100 meter bij mij vandaan en mijn zus heeft ook een huis gekregen in het project!
Eva kan als ze wat ouder is helemaal zelf naar haar opa wandelen
Dat ken ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:17 schreef Limone het volgende:
Tja, als hij voor de rest geen eten krijgt...![]()
hmmm. Elke dag weet ik ook niet zeker hoor. Ze zeggen dat op het consultatiebureau dus dat zou ik met een korreltje zout nemen..quote:
Helemaal geen reactie! En ze heeft nu 2 dagen wat ei op. En toen ze baby was kwamen de bulten snel opzetten na het etenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Helemaal geen reactie! En ze heeft nu 2 dagen wat ei op. En toen ze baby was kwamen de bulten snel opzetten na het eten
Het gaatquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:25 schreef Burdie het volgende:
[..]wat goed!
En nu de hamvraag... vindt ze het ook lekker?
Deed mijn mama dat nu maar..quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:28 schreef Burdie het volgende:
Beterschap exode!
He, je zou toch maar een mama hebben die je op bed legt als je moe bent... wat een naar leven heb je dan. (Aldus kuiken
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |