Neequote:
Kazim is nog steeds een betere optie als centrumspits. Einde bericht.quote:
Nee. Kazim mist zoveel kansen dat vrijwel niemand hem dit na kan doenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kazim is nog steeds een betere optie als centrumspits. Einde bericht.
Immers mist nog meer. Maar is geen spits.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:33 schreef eight het volgende:
[..]
Nee. Kazim mist zoveel kansen dat vrijwel niemand hem dit na kan doen
Guidetti maakt het in Schotland anders ook niet waar, En meevoetballend is Kazim gewoon veel beter. In Italië hebben ze het nog steeds over Feyenoord. Vanwege Kazim natuurlijk. Met Kazim, Kuyt en Basa heb je straks drie Turken in de aanval.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:33 schreef eight het volgende:
[..]
Nee. Kazim mist zoveel kansen dat vrijwel niemand hem dit na kan doen
Immers houdt zich helemaal niet bezig met de interesse van Liverpool. Die wil zich gewoon gaan richten op een volgend seizoen bij de grootste club van Nederland qua beleving. Is helemaal geen straf voor hem.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:37 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Immers mist nog meer. Maar is geen spits.
Dit seizoen toch niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:37 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Immers mist nog meer. Maar is geen spits.
2de seizoenshelft niet nee. Ik ben van overtuigd dat hij een stuk meer scoren vermogen heeft dan Kazim. Als hij transfervrij overkomt ben ik wel voorstander.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Guidetti maakt het in Schotland anders ook niet waar, En meevoetballend is Kazim gewoon veel beter. In Italië hebben ze het nog steeds over Feyenoord. Vanwege Kazim natuurlijk. Met Kazim, Kuyt en Basa heb je straks drie Turken in de aanval.
Dat is ook vrij lastig als je steeds vanaf de bank begint, we hebben toch allemaal kunnen zien tot wat die jongen in staat isquote:Op maandag 9 maart 2015 16:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Guidetti maakt het in Schotland anders ook niet waar.
Hoeveel penalties zaten bij zijn doelpunten?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is ook vrij lastig als je steeds vanaf de bank begint, we hebben toch allemaal kunnen zien tot wat die jongen in staat is
4. Nog meer vragen?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoeveel penalties zaten bij zijn doelpunten?
Er zaten in ieder geval een paar hele fijne kools tegen Ajax bij.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoeveel penalties zaten bij zijn doelpunten?
Noemen ze in zijn eigen topic al kakkerlak.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:49 schreef Scrummie het volgende:
Soms zijn er van die users die je al irriteren als je de naam voorbij ziet scrollen. Morendo is zo'n jongen.
Moet dat niet ergeren zijn?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:49 schreef Scrummie het volgende:
Soms zijn er van die users die je al irriteren als je de naam voorbij ziet scrollen. Morendo is zo'n jongen.
Zegt genoeg.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Noemen ze in zijn eigen topic al kakkerlak.
Bron?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Noemen ze in zijn eigen topic al kakkerlak.
Jij hebt eigenlijk geen recht van spreken meer sinds je @mkrabby fail.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:53 schreef GGMM het volgende:
Namens alle Ajacieden wil ik mijn excuses aanbieden voor Morendo.
Wij haten hem ook.
En waarom zou hij op de bank beginnen denk je.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is ook vrij lastig als je steeds vanaf de bank begint, we hebben toch allemaal kunnen zien tot wat die jongen in staat is
Kan gebeuren, jullie zeggen dat hij altijd onwaarheden uitbraakt, ik had kunnen weten dat jullie fout zaten.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij hebt eigenlijk geen recht van spreken meer sinds je @mkrabby fail.
never trust barbari.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren, jullie zeggen dat hij altijd onwaarheden uitbraakt, ik had kunnen weten dat jullie fout zaten.
Misschien de vrouw van de trainer geneukt, geen idee?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
En waarom zou hij op de bank beginnen denk je.
Ik heb dat vooral bij die gast die gisteren door Krabby belachelijk werd gemaaktquote:Op maandag 9 maart 2015 16:49 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren, jullie zeggen dat hij altijd onwaarheden uitbraakt, ik had kunnen weten dat jullie fout zaten.
Echt, ik kan hier niet veel meer over zeggen dan dit:quote:Op maandag 9 maart 2015 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij hebt eigenlijk geen recht van spreken meer sinds je @mkrabby fail.
Jawel.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien de vrouw van de trainer geneukt, geen idee?
Maar de voetbalkwaliteiten van hem staan toch niet serieus ter discussie nu opeens.
O jawel hoor, die heeft sinds zijn Feyenoord-periode nooit meer op niveau gespeeld of faalde zelfs op een lager niveau. Zelfs tijdens zijn Feyenoord-periode heeft hij ontzettend veel wedstrijden gemist overigens, dat vergeten veel mensen nog wel eens. Dan staan je voetbalkwaliteiten wel even ter discussie dunkt mij.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien de vrouw van de trainer geneukt, geen idee?
Maar de voetbalkwaliteiten van hem staan toch niet serieus ter discussie nu opeens.
Ga mij niet vertellen dat Liverpool iets in Lex zietquote:Op maandag 9 maart 2015 16:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Immers houdt zich helemaal niet bezig met de interesse van Liverpool. Die wil zich gewoon gaan richten op een volgend seizoen bij de grootste club van Nederland qua beleving. Is helemaal geen straf voor hem.
never trust a morendoquote:Op maandag 9 maart 2015 17:01 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen dat Liverpool iets in Lex ziet
Gewoon prestatiecontract afdwingen, lijkt me op zich nog steeds de ideale spits, zeker nu de komst van Dirk weer eens op losse schroeven staat.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
O jawel hoor, die heeft sinds zijn Feyenoord-periode nooit meer op niveau gespeeld of faalde zelfs op een lager niveau. Zelfs tijdens zijn Feyenoord-periode heeft hij ontzettend veel wedstrijden gemist overigens, dat vergeten veel mensen nog wel eens. Dan staan je voetbalkwaliteiten wel even ter discussie dunkt mij.
Dat is iets anders dan hij zelf verklaarde.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:07 schreef Caland het volgende:
Als er iets niet op losse schroeven staat is dat wel de komst van Dollar Dirk
Hij gaat natuurlijk eerst afwachten of Feyenoord niet uitgesloten wordt van Europees voetbal volgend jaar.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:07 schreef Caland het volgende:
Als er iets niet op losse schroeven staat is dat wel de komst van Dollar Dirk
Eerst nog maar Europees zien te halenquote:Op maandag 9 maart 2015 17:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij gaat natuurlijk eerst afwachten of Feyenoord niet uitgesloten wordt van Europees voetbal volgend jaar.
Ja. Laten we vooral de woorden van Dirk Kuyt in interviews serieus gaan nemen.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan hij zelf verklaarde.
Oké man.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Laten we vooral de woorden van Dirk Kuyt in interviews serieus gaan nemen.
Waarom de mysterie dan? Is zeggen dat je gaat tekenen bij Feyenoord slecht voor Dirks onderhandelingspositie?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:13 schreef Caland het volgende:
Als zelfs Eric Gudde op radio 1 verklaart dat Kuyt gewoon komt zit dat wel goed hoor. Maar geloof wat je wilt Elan, je zit er wel eens vaker naast zullen we maar zeggen
Misschien vinden de fans daar het niet leukquote:Op maandag 9 maart 2015 17:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom de mysterie dan? Is zeggen dat je gaat tekenen bij Feyenoord slecht voor Dirks onderhandelingspositie?
Dan ken die dat toch gewoon zeggen, waarom zo moeilijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:13 schreef Caland het volgende:
Als zelfs Eric Gudde op radio 1 verklaart dat Kuyt gewoon komt zit dat wel goed hoor. Maar geloof wat je wilt Elan, je zit er wel eens vaker naast zullen we maar zeggen
Omdat Allah zijn moeder een hoer is?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien vinden de fans daar het niet leuk
Is toch logisch, wat heeft het voor zin om nu al de Fener supporters tegen je in het harnas te jagen. Ze zijn in Turkije sowieso niet erg blij met Feyenoord sinds Allah in de Kuip is uitgemaakt voor kkjood...quote:Op maandag 9 maart 2015 17:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom de mysterie dan? Is zeggen dat je gaat tekenen bij Feyenoord slecht voor Dirks onderhandelingspositie?
De Turkse competitie eindigt op 31 mei, dus 1 juni is het pas formeel rond?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is toch logisch, wat heeft het voor zin om nu al de Fener supporters tegen je in het harnas te jagen. Ze zijn in Turkije sowieso niet erg blij met Feyenoord sinds Allah in de Kuip is uitgemaakt voor kkjood...
Nou, Krabby zegt het dus die worden het niet. Toch maar voor Fraser gaan dan?quote:Feyenoord sprak al met Van Gastel en Van Bronckhorst
Feyenoords technisch directeur Martin van Geel heeft een eerste gesprek gevoerd met de assistent-trainers Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst over het hoofdtrainerschap bij de Rotterdammers.
Het betrof een informele sessie over de samenwerking in de toekomst, zonder zaakwaarnemer Guido Albers. Die schuift pas aan zodra er contracten moeten worden getekend. Zowel Van Gastel als Van Bronckhorst staat positief tegenover de uitdaging van hoofdtrainer in De Kuip, ook al heeft het duo geen enkele ervaring in die functie.
Niettemin gelden ze als de voornaamste kandidaten voor de vacature die Fred Rutten achterlaat. De huidige trainer van Feyenoord ziet geen perspectief en besloot zijn contract niet te verlengen. Overigens zegt Feyenoord geen haast te willen maken met de opvolging van Rutten. Volgens technisch directeur Martin van Geel kiest de club voor 'zorgvuldigheid in plaats van snelheid'.
Bron
Ben wel benieuwd. Vanavond Vilhena op 10 en Boëtius en Bilal op de flanken. Zijn wel de spelers waarvan je hoopt dat ze snel weer in vorm komen, aangezien ze potentieel heel veel waarde vertegenwoordigen.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:43 schreef ArtoriasTAW het volgende:
In ander nieuws, wellicht binnenkort geen Te Vrede meer. Achahbar gaat het bij jong-feyenoord in de spits proberen en als dat goed uitpakt zal hij Te Vrede vervangen zolang Kazim afwezig is. Aldus feyenoordpings.
Right, met hun contractje tot 2016.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd. Vanavond Vilhena op 10 en Boëtius en Bilal op de flanken. Zijn wel de spelers waarvan je hoopt dat ze snel weer in vorm komen, aangezien ze potentieel heel veel waarde vertegenwoordigen.
Beter lezen.quote:
Misschien kunnen we aan GGMM vragen of hij het op Twitter kan vragen?quote:Op maandag 9 maart 2015 18:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nou, Krabby zegt het dus die worden het niet. Toch maar voor Fraser gaan dan?
Tijd voor nieuwe verkiezingen.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Vilhenna en Boetius zaten een jaar geleden nog in de voorselectie van het nederlandse elftal voor het WK..waren volgens mij zelfs de laaste afvallers
En nu kunnen ze er niets meer van hahahah
Onder Rutte wordt je als speler niet beter is mijn conclusie.
Ze zijn beide ook verkeerd gebruikt.
quote:Op maandag 9 maart 2015 18:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Misschien kunnen we aan GGMM vragen of hij het op Twitter kan vragen?
Waarom denk je dat menig Ajacied zo blij was dat Rutten naar Feyenoord ging?quote:Op maandag 9 maart 2015 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Vilhenna en Boetius zaten een jaar geleden nog in de voorselectie van het nederlandse elftal voor het WK..waren volgens mij zelfs de laaste afvallers
En nu kunnen ze er niets meer van hahahah
Onder Rutte wordt je als speler niet beter is mijn conclusie.
Ze zijn beide ook verkeerd gebruikt.
Zeer verrassendtwitter:Feyenoord twitterde op maandag 09-03-2015 om 19:44:43Vernieuwbouwplan De Kuip van de baan http://t.co/sqemQXndbJ reageer retweet
Dan mogen er ook conclusies aan vast zitten; directie Kuip en club hebben voor de zoveelste maal er een potje van gemaakt van dit dossier, hebben nu al miljoenen gekost. Waardeloos waardeloos waardeloos.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:45 schreef Grifte het volgende:
Zeer verrassendtwitter:Feyenoord twitterde op maandag 09-03-2015 om 19:44:43Vernieuwbouwplan De Kuip van de baan http://t.co/sqemQXndbJ reageer retweet
Fijn. Krijgen we weer anderhalf jaar gezeik. Om uiteindelijk in 2020 nog steeds in De Kuip te spelen.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:45 schreef Grifte het volgende:
quote:Nuri Sahin is inmiddels weer terug bij Borussia Dortmund en is daar een zeer gewaardeerde kracht. De ontwikkeling van de Turk is, naar eigen zeggen, ook zeker te danken aan Giovanni van Bronckhorst.
Sahin speelde namelijk één jaar (seizoen 2007/2008) op huurbasis bij Feyenoord en leerde veel van de oud-verdediger. Zo tipte Van Bronckhorst dat hij zich aanvallend meer moest laten gelden. "Daar ontbrak het vorig jaar nog steeds aan in mijn spel. Ik heb de afgelopen tijd op verschillende situaties getraind, zoals het aanvallend koppen", vertelt Sahin aan de Kicker.
Hij is blij dat hij weer een vaste basisspeler is bij Dortmund. "Als ik fit ben en zelfvertrouwen heb, kan ik een belangrijke rol in het elftal vervullen. Uit de gesprekken met mijn trainers weet ik dat ik met mijn manier van spelen zorg voor meer stabiliteit in een team. Mijn kracht ligt nog steeds vooral in de verdediging."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)nkbaar#ixzz3Tuq3lzuG
Gudde zit er momenteel 2639 dagenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:56 schreef Muto het volgende:
Gudde had een simpele taak. Maak vriendjes bij de Gemeente en zorg dat er een nieuw/vernieuwt stadion komt. Ik weet niet hoelang Gudde er onderhand zit, maar we kunnen wel stellen dat hij dit niet heeft waargemaakt. Lijkt me tijd voor vernieuwing. De Kuip zoals het nu is zorgt alleen maar voor stilstand.
Het politieke klimaat is al jaren erg ongunstig voor dit soort projecten dus dat neem ik hem niet eens kwalijk. Dat gedoe met de plannen wel.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:56 schreef Muto het volgende:
Gudde had een simpele taak. Maak vriendjes bij de Gemeente en zorg dat er een nieuw/vernieuwt stadion komt. Ik weet niet hoelang Gudde er onderhand zit, maar we kunnen wel stellen dat hij dit niet heeft waargemaakt. Lijkt me tijd voor vernieuwing. De Kuip zoals het nu is zorgt alleen maar voor stilstand.
Ja, tjonge, zeg het gewoon even in aantal jaar. Nu moet ik gaan rekenen.quote:
Ik heb het niet eens zozeer over de bijdrage van de gemeente. Maar ook het verhaal van vorige week van Aboutaleb over de machtsstrijd binnen De Kuip geeft óók aan dat het niet botert tussen Feyenoorddirectie en de gemeente. Terwijl het mij wel lijkt dat je de gemeente te vriend moet houden.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het politieke klimaat is al jaren erg ongunstig voor dit soort projecten dus dat neem ik hem niet eens kwalijk. Dat gedoe met de plannen wel.
Goed nieuws. Nu staat niets het nieuwe stadion meer in de weg.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:45 schreef Grifte het volgende:
Gudde had dan ook maar 1 taak bij zijn aanstelling; zorgen dat gemeente mee ging in plannen voor nieuw stadion en dat dan uitwerken. Nou, die aanstelling was in 2008 geloof ik, en we zijn er bijna. Nu echt; er is geen 1 plan dat voldoet, de relatie met de gemeente heeft de afgelopen tijd een flinke knauw gekregen, relatie directie <> supporters is flink bekoeld.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, tjonge, zeg het gewoon even in aantal jaar. Nu moet ik gaan rekenen.
[..]
Ik heb het niet eens zozeer over de bijdrage van de gemeente. Maar ook het verhaal van vorige week van Aboutaleb over de machtsstrijd binnen De Kuip geeft óók aan dat het niet botert tussen Feyenoorddirectie en de gemeente. Terwijl het mij wel lijkt dat je de gemeente te vriend moet houden.
Lach niet. Jullie hebben GGMMquote:
En Morendo, Devv, Herqules, DAM, FiliusDeorum, HeatWave... mooie verzameling hebben julliequote:Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij bedoelt het goed
Je vergeet Shreyas en WhateverWhatever om maar wat te noemen trouwens
bedoel je mij ketchup flappie?quote:
Die is al lang weer terug naar Spanje gevaren.quote:
Punt is dat Klaas gewoon een hardnekkige troll is, bij ons is het vrij serieus en dus ernstigquote:Op maandag 9 maart 2015 21:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
En Morendo, Devv, Herqules, DAM, FiliusDeorum, HeatWave... mooie verzameling hebben jullie
Zou het Gudde himself zijn?quote:
Hoe Feyenoord het op dit moment doet, of hoe vaak we de afgelopen 10 jaar kampioen zijn geworden, heeft echt geen ene k*nker met het stadion te maken.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
10 miljoen ontwikkelingskosten door gudde en de zijnen uitgegeven...
Dat hadden ze beter in de spelersgroep kunnen investeren.
! x championsleage en je krijgt minimaal 20 miljoen euro in kas....
Ajax wint 4x de landstitel en heeft zo 80 miljoen euro opgehaald de afgelopen jaren.
Dom Feyenoord beleid weer.
Geld verdien je op het veld, maar dat snap gudde en de zijnen niet.
beter ken je de feiten.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe Feyenoord het op dit moment doet, of hoe vaak we de afgelopen 10 jaar kampioen zijn geworden, heeft echt geen ene k*nker met het stadion te maken.
Als je dom wil lullen, prima, maar geef dan dan van te voren aan.
Dus, als het BAM plan was gelukt, was het direct ook een tijdmachine, waren we 10 jaar terug gegaan, had er al een nieuw stadion gestaan, hadden wij ook sponsor inkomsten en waren wij ipv hunnie 4 keer kampioen geworden? Wat lul je nou achterlijk dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
beter ken je de feiten.
Het stadion van Feyenoord voldoet in principe niet meer. Ajax heeft door de Arena heel veel sponsorgeld binnen weten te halen.
Gudde en die flapdrollen denken dat dit bij Feyenoord ook mogelijk zou moeten zijn.
Lukt niet, stop met die bullshit en zorg dat je gewoon kampioen wordt en zo 20 miljoen binnenhaalt.
Dat is voor een dombo als jou ook wel te begrijpen toch?
Inderdaad, Feyenoord al een jaartje of 10 geen cent te besteden, het resultaat is er ook naar.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus, als het BAM plan was gelukt, was het direct ook een tijdmachine, waren we 10 jaar terug gegaan, had er al een nieuw stadion gestaan, hadden wij ook sponsor inkomsten en waren wij ipv hunnie 4 keer kampioen geworden? Wat lul je nou achterlijk dan?
Tyf op met je naampjes.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Inderdaad, Feyenoord al een jaartje of 10 geen cent te besteden, het resultaat is er ook naar.
In principe is het zo in topvoetbal wie het meeste geld heeft, heeft de grootste kans om prijzen te pakken...
Real madrid, barcelona, chelsea, manunited, ajax, psv enzovoorts
Voetbal is niet ingewikkeld, het is een kwestie van geld.
Snappie wijffie?
Had je willen waarschuwen maar dit was best vermakelijkquote:Op maandag 9 maart 2015 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tyf op met je naampjes.
Verder snap je er geen ene tyfus van, en heb ik al spijt dat ik überhaupt op je heb gereageerd met je infantiele opmerkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |