Ik dacht dat jij voor mij zwanger was geraakt. Niet dus. Fijn van de goede echo!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:05 schreef Limone het volgende:
Van november is die. Ook een leuk weetje: bij M. had ik ook op dinsdag wisseldag!
Yes, yes! Net als bij mij en mijn zus. Vandaar dat mijn vader alles behalve verbaasd reageerde toen ik vertelde dat ik zwanger was.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:06 schreef L-E het volgende:
Oh dus je hebt een nog-net-geen-tweejarige als deze komt!
Jawel, maar dat ging mis.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij voor mij zwanger was geraakt. Niet dus. Fijn van de goede echo!
Whehe, hij had al op de kalender gezien dat het er tijd voor wasquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:08 schreef Limone het volgende:
[..]
Yes, yes! Net als bij mij en mijn zus. Vandaar dat mijn vader alles behalve verbaasd reageerde toen ik vertelde dat ik zwanger was.![]()
![]()
en trots dat ie was!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Whehe, hij had al op de kalender gezien dat het er tijd voor was
ah, dat was ik vergeten. Dan helemaal fijn dat er nu al hersenhelften zijn!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:10 schreef Limone het volgende:
[..]
Jawel, maar dat ging mis.Jij zit precies tussen die twee zwangerschappen in.
woei!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:11 schreef L-E het volgende:
Vandaag heb ik trouwens al een week lang niet overgegeven
Zeker!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ah, dat was ik vergeten. Dan helemaal fijn dat er nu al hersenhelften zijn!
Daar durf ik nog niet eens over na te denken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:13 schreef L-E het volgende:
Ik vind het wel heel spannend hoor, een kind van 2 en dan een baby erbij. Lijkt me best eh.. een uitdaging, zeg maar.
Ik heb me er (nog) niet in verdiept. En ik kan ook niet echt uit ervaring putten want tussen 1 en 2 zat vijf jaar verschil: dat is echt een compleet ander verhaal daardoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:18 schreef Limone het volgende:
[..]
Daar durf ik nog niet eens over na te denken.![]()
Zijn er eigenlijk boeken over? Over broers en zussen en hoe je die een beetje zonder onderlinge strijd of jaloezie opvoedt?
Mijn man stootte me tijdens de echo ook aan en later toen we buiten stonden: 'Zag je dat? Hij heeft gewoon hersenhelften!'quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Hersenhelften!M. is toch ook van oktober?
Daar was ik elke keer weer zo enorm trots op he: ons kind heeft hersenhelften mensen, hoe tof is dat
Jeeej!!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:11 schreef L-E het volgende:
Vandaag heb ik trouwens al een week lang niet overgegeven
Ik breek even in. Het is soms wat druk, maar zķķķķ leukquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:13 schreef L-E het volgende:
Ik vind het wel heel spannend hoor, een kind van 2 en dan een baby erbij. Lijkt me best eh.. een uitdaging, zeg maar.
Hmm ja, nahjah. ik weet dat allemaal niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou dit wel echt even gaan berekenen. Kosten van kraamzorg, lactatiekundige, zwangerschapscursus kan best in de papieren lopen. Ik haal het er altijd wel uit, zeg maar
Jeetje. Wat voor verzekering is dat dan als je minimaal 40 euro per maand meer betaalt alleen als je een uitgebreider pakket wil? Ik vind het nogal een verschil, dan loont het wellicht niet nee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:29 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hmm ja, nahjah. ik weet dat allemaal niet.
Kraamzorg: eigen bijdrage van 4,15 per uur. Op wat komt dat in totaal? 330 euro ofzo?
Zwangerschapscursus kost 100 euro (iig degene die ik op het oog heb).
Lactatiedeskundigen: heb je die nodig? Of is dat pas als je borstvoeding niet op gang komt?
In ieder geval zit ik dan op 450 euro aan kosten.
De verzekering kost me echter dik 500 extra. Volgens mij ga ik dat er dus niet uithalen.
Kraampakket e.d. worden al vergoed vanuit het pakket dat ik nu heb.
Daarom verhoog ik m'n verzekering pas de maand voor de UD en niet nu al.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:29 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hmm ja, nahjah. ik weet dat allemaal niet.
Kraamzorg: eigen bijdrage van 4,15 per uur. Op wat komt dat in totaal? 330 euro ofzo?
Zwangerschapscursus kost 100 euro (iig degene die ik op het oog heb).
Lactatiedeskundigen: heb je die nodig? Of is dat pas als je borstvoeding niet op gang komt?
In ieder geval zit ik dan op 450 euro aan kosten.
De verzekering kost me echter dik 500 extra. Volgens mij ga ik dat er dus niet uithalen.
Kraampakket e.d. worden al vergoed vanuit het pakket dat ik nu heb.
Ik zit nu bij CZdirect. Ik zou dan overstappen naar CZ met aanvullende verzekering gezinnen. Misschien loont het als ik in juni overstap als de zwangerschapscursus begint en dan eind van 't jaar (na bevalling) terugswitch. Dat is het narekenen nog wel waard..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Jeetje. Wat voor verzekering is dat dan als je minimaal 40 euro per maand meer betaalt alleen als je een uitgebreider pakket wil? Ik vind het nogal een verschil, dan loont het wellicht niet nee.
Lactatiekundige is voor problemen rondom borstvoeding ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |