abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150490176
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:04 schreef L-E het volgende:

[..]

Pas vanaf een week of 10 is het uitwendig, bij ons tenminste.
Bij mij was het met 6+ weken uitwendig. Bij ons proberen ze het eerst uitwendig en als dat niet lukt inwendig.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150490216
Ik heb nmij ingeschreven bij de vk,die gaf per mail aan dat ik eerst een uitwendige echo kreeg. Scheelt weer gênante halfnaakte taferelen haha
Ben wel benieuwd hoe ze überhaupt iets door mijn pens heen denken te zien maar goed :')
pi_150490456
Aaaaaa verzekering gebeld en gewijzigd per 1 augustus, kraamzorg aangemeld.....

HET WORDT NU WEL HEEL ECHT!!! *O*

Zometeen een middagje werken. Ben heel benieuwd of ik het trek. Vanmorgen wel express heel rustig aan gedaan, hopelijk scheelt dat!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150490549
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Aaaaaa verzekering gebeld en gewijzigd per 1 augustus, kraamzorg aangemeld.....

HET WORDT NU WEL HEEL ECHT!!! *O*

Zometeen een middagje werken. Ben heel benieuwd of ik het trek. Vanmorgen wel express heel rustig aan gedaan, hopelijk scheelt dat!
Wat moet er gewijzigd in je verzekering dan? Dat zijn echt dingen die ik allemaal nog niet weet...

Ik val hier bijna in slaap achter m'n bureau. Bijna niet te doen. Nahjah, het moet maar.
pi_150490594
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb nmij ingeschreven bij de vk,die gaf per mail aan dat ik eerst een uitwendige echo kreeg. Scheelt weer gênante halfnaakte taferelen haha
Ben wel benieuwd hoe ze überhaupt iets door mijn pens heen denken te zien maar goed :')
Ik zie in ruim de helft van de eerste/vroege echo's voor de 10 weken dat het toch nog vaginaal moet ;) hou er in gedachten dus wel rekening mee. Zeker als je zelf voorzien bent van wat extra verpakking. Als je t vervelend vindt, gewoon ff aangeven, daar ben je bepaald niet de enige mee, en trek iets van een lang hemd of jurkje aan dan voel je je niet zo heel naakt.
:)
pi_150490667
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:29 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik zie in ruim de helft van de eerste/vroege echo's voor de 10 weken dat het toch nog vaginaal moet ;) hou er in gedachten dus wel rekening mee. Zeker als je zelf voorzien bent van wat extra verpakking. Als je t vervelend vindt, gewoon ff aangeven, daar ben je bepaald niet de enige mee, en trek iets van een lang hemd of jurkje aan dan voel je je niet zo heel naakt.
met inwendig heb ik totaal geen moeite hoor, maar inderdaad dat je daar heel enthousiast zonder broek staat en dat ze zeggen, we proberen eerst uitwendig ;)
pi_150490685
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:33 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

met inwendig heb ik totaal geen moeite hoor, maar inderdaad dat je daar heel enthousiast zonder broek staat en dat ze zeggen, we proberen eerst uitwendig ;)
oh op die fiets! :D
oh och, je wilt de vk's de kost niet geven die het misschien niet eens opvalt dat je halfnaakt bent dan :') :+
:)
pi_150490922
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:27 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Wat moet er gewijzigd in je verzekering dan? Dat zijn echt dingen die ik allemaal nog niet weet...

Ik val hier bijna in slaap achter m'n bureau. Bijna niet te doen. Nahjah, het moet maar.
Ik had nog een aanvullende jongeren verzekering, en daar komt nu een aanvullend gezinnen verzekering bij.
Heb je net wat meer vergoedingen. Bijv geen eigen bijdrage kraamzorg. Vergoeding van een lactatiedeskundige.

Even goed kijken wat je nu vergoed krijgt en of het zinvol is om je aanvullende verzekering aan te passen. En of dat dat kan. Bij CZ is zwangerschap de enige uitzondering om tussentijds over te stappen.
pi_150491064
Over verzekering, ik had mijn vragen op de mail gezet. Moet ik bellen. Ik heb alles liever op papier dan kan ik dingen terug lezen. Nou vrijdag maar bellen als ik vrij ben
pi_150491187
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:43 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik had nog een aanvullende jongeren verzekering, en daar komt nu een aanvullend gezinnen verzekering bij.
Heb je net wat meer vergoedingen. Bijv geen eigen bijdrage kraamzorg. Vergoeding van een lactatiedeskundige.

Even goed kijken wat je nu vergoed krijgt en of het zinvol is om je aanvullende verzekering aan te passen. En of dat dat kan. Bij CZ is zwangerschap de enige uitzondering om tussentijds over te stappen.
Hmm. Als ik dat snel vergelijk ben ik dan wel heel veel duurder uit. De voordelen wegen dan denk ik niet op tegen de extra kosten van dingen die ik ook zelf kan betalen...
pi_150491227
Mijn hoofd is ook echt een zeef. Mijn vriend is mijn geheugensteuntje tegenwoordig.

Eigenlijk het leukste nog vergeten te vertellen. 22 juni hebben we een afspraak voor het geregistreerd partnerschap! *O*
pi_150491254
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:53 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Hmm. Als ik dat snel vergelijk ben ik dan wel heel veel duurder uit. De voordelen wegen dan denk ik niet op tegen de extra kosten van dingen die ik ook zelf kan betalen...
In mijn jongerenverzekering werd bijna niets vergoed ;) En ik zou mijn kind niet mee kunnen verzekeren op mijn jongerenpakket.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 11:57:11 #188
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150491291
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn hoofd is ook echt een zeef. Mijn vriend is mijn geheugensteuntje tegenwoordig.

Eigenlijk het leukste nog vergeten te vertellen. 22 juni hebben we een afspraak voor het geregistreerd partnerschap! *O*
Lekker partnerren! *O*
pi_150491377
Hoi, ben ik weer :)

Risu, gefeliciteerd!! Neem aan dat je nu lekker aan het genieten bent O+

Ik ben echt niets meer waard. Spontane bekkenpijn, veel harde buiken en een iets te sterk kind (mijn buik is zoooo beurs). Daarbij slaap ik al twee weken niet meer. Maar als beloning is Peanut nu al aan het indalen. Over 3 weken mag ik met verlof :Y Ik werk nu merendeels thuis en ga alleen naar het kantoor als vriend me kan brengen en ophalen, anders moet ik een behoorlijk stuk lopen en dat kan ik dus ineens niet meer (combinatie bekken en kind dat naar beneden loopt te drukken alsof hij een drilboor is)

Ik heb al een lange tijd niet meegelezen, maar voor zover ik zie zijn er geen enge dingen gebeurd :D
pi_150491543
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:54 schreef J0ycie88 het volgende:

aangifte of de dag? Spannend *O*
pi_150491810
De dag! Aangifte al 15 april....
pi_150491858
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 13:49 schreef Stippelrientje het volgende:

Mag mijn UD naar 6 oktober?

Ik had weer een hele goede echo! Druk bewegend kind met hersenhelften, benen en armen! Ik ben vandaag tien weken precies. Voor wie het weten wil: het was een inwendige echo omdat uitwendig niet lukte. Ik heb geen extra verpakking, kind zat gewoon te diep. :)
pi_150491892
Goede echo voor Limone! *O*
pi_150491970
*O* voor de hersenhelften! Bijzonder dat het allemaal zo goed te zien is he? O+
Schudden voor gebruik
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 maart 2015 @ 12:29:47 #195
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150492151
fijn limone!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150492219
*O* voor de goede echo!

Welkom terug Mellie! Vervelend dat je lichaam het laat afweten, maar wel prettig dat je veel thuis kan werken!

Ik vond 10 maart een mooie datum voor Frits zijn verjaardag, maar ik geloof dat hij er zelf anders over denkt. Dus nu zit ik lekker in het zonnetje een boek te lezen, het is in één klap lente! Inclusief paarse bloemetjes die opeens zijn opgedoken in de woestenij die door moet gaan voor ons gazon. O+
pi_150492254
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:53 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik zou dit wel echt even gaan berekenen. Kosten van kraamzorg, lactatiekundige, zwangerschapscursus kan best in de papieren lopen. Ik haal het er altijd wel uit, zeg maar :)
pi_150492783
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:20 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik had weer een hele goede echo! Druk bewegend kind met hersenhelften, benen en armen! Ik ben vandaag tien weken precies. Voor wie het weten wil: het was een inwendige echo omdat uitwendig niet lukte. Ik heb geen extra verpakking, kind zat gewoon te diep. :)
*O* *O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150492901
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:20 schreef Limone het volgende:

[..]

Hersenhelften! O+ M. is toch ook van oktober?

Daar was ik elke keer weer zo enorm trots op he: ons kind heeft hersenhelften mensen, hoe tof is dat O+
pi_150493046
Van november is die. Ook een leuk weetje: bij M. had ik ook op dinsdag wisseldag! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')