abonnement Unibet Coolblue
pi_150458275
quote:
In een trailer voor een documentaire van de Russische tv-zender Rossiya-1 spreekt president Vladimir Poetin openhartig over de annexatie van de Krim.

Ook vertelt Poetin in de zondag op Youtube geplaatste preview dat zijn troepen klaarstonden om op te rukken naar het Oekraense Donetsk om de afgezette president Viktor Janoekovitsj te redden, aldus internationale media maandag.

Begin 2014 viel in Oekrane het regime van de pro-Russische Janoekovitsj. In Moskou werd gedurende een nacht overlegd over hoe Janoekovitsj gered kon worden uit de handen van de woedende Oekraners, legt Poetin uit in het filmpje van de staatszender.

''Hij zou vermoord worden. We namen voorbereidingen om hem zo snel mogelijk uit Donetsk te halen, via het land, de zee of de lucht. Zware machinegeweren werden genstalleerd om te voorkomen dat we te veel zouden moeten praten.''

Rostov

Janoekovitsj dook echter op in de Russische stad Rostov en is sindsdien niet meer in Oekrane geweest.

''We stopten om 7.00 uur 's ochtends. Toen we vertrokken, zei ik: 'We moeten zorgen dat de Krim weer onderdeel van Rusland wordt''', aldus Poetin. Vier dagen later bezetten militairen het regionale parlement van de Krim. In eerste instantie ontkende Rusland alle betrokkenheid bij die coup, maar later gaf het Kremlin toe dat de Russen erachter zaten.

Wanneer de documentaire Huiswaarts volledig wordt uitgezonden is niet bekendgemaakt door de tv-zender, die wordt gerund door de Russische overheid.
pi_150462592
Poll: Ukrainians support neutrality, disagree on war
http://www.usatoday.com/s(...)lit-on-war/24620853/
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150464160
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:13 schreef crystal_meth het volgende:
Poll: Ukrainians support neutrality, disagree on war
http://www.usatoday.com/s(...)lit-on-war/24620853/
Dat is altijd zo geweest ... echter hebben zowel EU/VS als Rusland daar behoorlijk schijt aan.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_150466821
Ik wil bewijs zien voor Putin’s uitspraken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  User die overal opduikt 2022 maandag 9 maart 2015 @ 18:36:20 #6
186611 Haags
pi_150467269
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik wil bewijs zien voor Putin’s uitspraken.
:')
Zonder wrijving geen glans
pi_150467304
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 13:45 schreef Infection het volgende:
Zware machinegeweren werden genstalleerd om te voorkomen dat we te veel zouden moeten praten.''
wut?
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150467387
De Russen hebben de Krim overgenomen?

Zouden ze dan ook in Oost-Oekrane wat doen?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 9 maart 2015 @ 18:56:33 #9
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_150467864
knip
The view from nowhere.
  maandag 9 maart 2015 @ 19:05:20 #10
192592 SureD1
------------------------------
pi_150468177
Wat is het oorverdovend stil hier :)
pi_150468489
quote:
11s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:41 schreef waht het volgende:
De Russen hebben de Krim overgenomen?

Zouden ze dan ook in Oost-Oekrane wat doen?
800000 Oekrainers uit Rusland met wat militaire begeleiding terug naar de regio laten keren lijkt mij wel wat...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_150468548
Toch wel fijn dat Poetin zo zelfverzekerd is dat hij even alle onzin uit de lucht helpt. Voor zijn publiek is het immers een voordeel om slagvaardig leider te zijn.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_150470098
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:13 schreef waht het volgende:
Toch wel fijn dat Poetin zo zelfverzekerd is dat hij even alle onzin uit de lucht helpt. Voor zijn publiek is het immers een voordeel om slagvaardig leider te zijn.
Zat er wel aan te komen na eerder dat viral filmpje over Russische 'bezetters' en waarom de Russen daar trots op zouden moeten zijn.

Surkov en Putin hebben iedereen weer mooi voor de gek gehouden. Genoeg misinformatie verspreid (met dank ook aan aluhoedjes en anti-MSM bloggers in en buiten Rusland die daar gevoelig voor zijn) om de VN, Europeanen en Amerikanen op een dwaalspoor te zetten. De media richt zich nu op zijn nieuwe interview, een beetje de aandacht weg van de moord op Nemtsov en dan vervolgens de oorlog weer opstarten en in de lente met frisse moed richting Mariupol marcheren.

De enige die Putin's lezing van het verhaal kan tegenspreken is Nemtsov die toegang had tot de bronnen en informatie om tot een goede analyse te komen. Toevallig is Nemtsov door een Tsjetsjeen neergeknalt die toevallig werkte voor Kadyrov en toevallig in 2010 een medaille kreeg van Putin. Dezelfde Kadyrov die vandaag toevallig, samen met de verdachte van de moord op Litvinenko een medaille heeft gekregen van Putin.
pi_150470411
een medaille! onomstotelijk bewijs!
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150470848
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 18:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik wil bewijs zien voor Putin’s uitspraken.
Dit.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 9 maart 2015 @ 20:12:46 #16
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_150471223
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:05 schreef SureD1 het volgende:
Wat is het oorverdovend stil hier :)
Inderdaad _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_150471382
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:05 schreef reza1 het volgende:

[..]

Dit.
U vraagt wij draaien:

pi_150471449
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:15 schreef Nintex het volgende:

[..]

U vraagt wij draaien:

Misschien is de ondertiteling wel vervalst.
pi_150471641
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:17 schreef reza1 het volgende:

[..]

Misschien is de ondertiteling wel vervalst.
  maandag 9 maart 2015 @ 20:24:57 #20
192592 SureD1
------------------------------
pi_150471839
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:17 schreef reza1 het volgende:

[..]

Misschien is de ondertiteling wel vervalst.
Nee hoor :) до свидания товарищ :W
pi_150472771
Volgens mij moeten we niet zo zeiken dat de Russen zich laten gelden. Het is helemaal niet goed voor de wereld als de macht zich te veel concentreert rond 1 plek (USA). Het is veel beter als de macht meer verspeid is. De mensheid heeft immers nog steeds geen oplossing gevonden voor het beheersen van macht, we kunnen het nog steeds niet aan.

En ohja:
Foei Russen, niet meer landjes binnenvallen h? :)
pi_150473018
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:42 schreef k3vil het volgende:
Volgens mij moeten we niet zo zeiken dat de Russen zich laten gelden. Het is helemaal niet goed voor de wereld als de macht zich te veel concentreert rond 1 plek (USA). Het is veel beter als de macht meer verspeid is. De mensheid heeft immers nog steeds geen oplossing gevonden voor het beheersen van macht, we kunnen het nog steeds niet aan.
Nee inderdaad, we hebben al 50+ jaar geen oorlog meer gehad in West en Oost Europa. Vervelend zeg dat die Amerikanen nu een nieuwe oorlog uitlokken. De macht kan veel beter liggen bij een groep criminelen uit Rusland die geld achterover drukken als hobby, de bevolking hersenspoelen met propaganda en boerendorpjes in hun buurland met artillerie beschieten. :')
pi_150473245
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:46 schreef Nintex het volgende:

[..]

Nee inderdaad, we hebben al 50+ jaar geen oorlog meer gehad in West en Oost Europa. Vervelend zeg dat die Amerikanen nu een nieuwe oorlog uitlokken. De macht kan veel beter liggen bij een groep criminelen uit Rusland die geld achterover drukken als hobby, de bevolking hersenspoelen met propaganda en boerendorpjes in hun buurland met artillerie beschieten. :')
Ik vind het niet echt een kwestie van we en ze :)
pi_150474150
Rebel fighters enjoy lull on eastern Ukraine front
http://uk.reuters.com/art(...)dUKKBN0M520G20150309
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  † In Memoriam † maandag 9 maart 2015 @ 21:23:21 #25
230491 Zith
pls tip
pi_150475214
http://www.rferl.org/cont(...)crease/26890137.html

quote:
Putin Signs Amendments Lowering Penalties For Bribes

Russian President Vladimir Putin has signed changes to the Criminal Code that decrease the fines that those caught taking or giving bribes will receive.

The changes were posted on the official website for Russian legislation on March 9.

The changes lower the minimum fine for accepting a bribe from 25 times the amount of the bribe to 10 times the amount.

Those caught giving bribes face a minimum fine of five times the amount of the bribe, down from the previous 15 times the amount of the bribe.

Also lowered were fines for large bribes, designated as more than 25,000 rubles (some $400), from 20 times the amount of the bribe to 10 times the amount.

Those convicted of either giving or receiving bribes also have 60 days instead of the previous 30 days to pay off the fine.
Kadyrov en de vermoedelijke moordenaar van Litvinenko medailles geven en straf op corruptie verminderen... Putin's on a roll :D
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_150485762
Ukraine crisis: Poroshenko confirms rebel weapons moved
http://www.bbc.com/news/world-europe-31806946
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150486342
quote:
Ukrainian/Russian Men Needed $19/Hr (Oceanside, CA)

GTS (Glacier Technology Solutions LLC) - We are military contractors working directly with the US Marine Corps assisting them with their immersive simulation training program.

Currently, we are looking for role players of Ukrainian and/or Russian ethnicity and language skills. Need MEN ranging 18-65 years of age.

This is temporary, part time, on-call work based on need and availability.

At the moment, we are staffing for an upcoming training to take place on:
March 29-31, 2015.

The scheduled hours will vary from 8-12 hours per working day.

Compensation is $15.17/hr. plus another $4.02/hr. Health and Welfare benefit for up to 40 hours of work in a workweek. (Overtime rates will be paid if necessary).

Register for work at:
www.Shiftboard.com/wforce

For further questions feel free to call. We look forward to meeting, and sharing this fun and unique work experience with you.

Denis Mikhailenko
Cultural Advisor
GTS
760-704-7881

Weston Giannini
Scheduling Manager
GTS
Office (866) 949-9966 -- Ext# 110
Fax 866-308-7230

GTS Workforce Resources
1833 Oceanside Blvd. Suite A
Oceanside, CA 92054
http://orangecounty.craigslist.org/gov/4915002251.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:17:47 #28
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_150487277
Hoelang zou het nu nog duren voor hij de aanwezigheid van Russische troepen in Oost-Oekrane toegeeft?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:52:50 #29
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_150487650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:17 schreef DustPuppy het volgende:
Hoelang zou het nu nog duren voor hij de aanwezigheid van Russische troepen in Oost-Oekrane toegeeft?
Daar is hij wat zenuwachtiger over. De Krim toegeven is niks, dat wist iedereen al! Oost Okraine toegeven is, qua buitenlandse politiek, veel lastiger en weegt waarschijnlijk niet op tegen het binnenlandse gewin. Niet alleen vanwege MH17...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 09:00:01 #30
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_150487792
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:52 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Daar is hij wat zenuwachtiger over. De Krim toegeven is niks, dat wist iedereen al! Oost Okraine toegeven is, qua buitenlandse politiek, veel lastiger en weegt waarschijnlijk niet op tegen het binnenlandse gewin. Niet alleen vanwege MH17...
Ik vraag mij serieus af wat het voor een resultaat zou hebben, om iets toe te geven wat blijkbaar iedereen al weet.

Al wordt het officieel, niemand gaat er iets tegen doen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 10 maart 2015 @ 09:14:19 #31
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_150488025
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:00 schreef DustPuppy het volgende:
Ik vraag mij serieus af wat het voor een resultaat zou hebben, om iets toe te geven wat blijkbaar iedereen al weet.]

Al wordt het officieel, niemand gaat er iets tegen doen.
Politiek. Daar zit een wereld van verschil tussen officieus en officieel. ;)

Kijk maar naar Opstelten en Teeven
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 09:17:30 #32
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_150488075
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Politiek. Daar zit een wereld van verschil tussen officieus en officieel. ;)

Kijk maar naar Opstelten en Teeven
Ik denk dat het voor de positie in eigen land geen enkel gevolg heeft. Integendeel misschien zelfs wel. En van het buitenland hoeft hij niks te vrezen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:04:30 #33
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_150489028
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:17 schreef DustPuppy het volgende:
Ik denk dat het voor de positie in eigen land geen enkel gevolg heeft. Integendeel misschien zelfs wel. En van het buitenland hoeft hij niks te vrezen.
Ik denk dat je de plank aardig misslaat. :)
Russen vinden daadkracht prachtig. Spierballen. Mannelijkheid. Toegeven dat je de Krim hebt gejat is natuurlijk pure winst.

En niks te vrezen is ook wat kort door de bocht. De sancties worden echt wel gevoeld.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:06:19 #34
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_150489061
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:04 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik denk dat je de plank aardig misslaat. :)
Russen vinden daadkracht prachtig. Spierballen. Mannelijkheid. Toegeven dat je de Krim hebt gejat is natuurlijk pure winst.

En niks te vrezen is ook wat kort door de bocht. De sancties worden echt wel gevoeld.
Ja, maar worden die erger als hij het toegeeft? Die zijn nu ook gebaseerd op wat de internationale gemeenschap eigenlijk al weet maar niemand hardop zegt. Wat veranderd er precies als het wel hardop gezegd wordt?

Het Kremlin kan het prima zo draaien dat het allemaal gerechtvaardigd is en de Russische bevolking slikt het als zoete koek.

Het enige probleem is inderdaad MH-17.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:10:50 #35
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_150489125
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:06 schreef DustPuppy het volgende:
Ja, maar worden die erger als hij het toegeeft? Die zijn nu ook gebaseerd op wat de internationale gemeenschap eigenlijk al weet maar niemand hardop zegt. Wat veranderd er precies als het wel hardop gezegd wordt?
Zijn onderhandelingspositie in de (vreses)besprekingen met Oekrane.
quote:
Het Kremlin kan het prima zo draaien dat het allemaal gerechtvaardigd is en de Russische bevolking slikt het als zoete koek.
En een groot deel van het buitenland, inderdaad! :D
quote:
Het enige probleem is inderdaad MH-17.
oa., maar ook het erkennen van de Oekraense regering. De politiek richting het Westen of Oosten. Zijn steun aan de oude president.

Nu kan Poetin verontwaardigt doen als iemand zegt dat er Russen vechten. Als je het toegeeft kan dat niet meer :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_150489226
quote:
:')

Wat is het volgende wat je gaat posten? Een contactadvertentie van iemand op zoek naar een russiche/oekrainse bruid?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:21:47 #37
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_150489322
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:10 schreef SicSicSics het volgende:
Zijn onderhandelingspositie in de (vredes)besprekingen met Oekrane.

[..]

En een groot deel van het buitenland, inderdaad! :D
Het buitenland opereert al vanuit de uitgangspositie dat het Kremlin aan de touwtjes trekt.
Het ontkennen is alleen voor de binnenlandse markt.

En die paar stumperds (die hier ook rondlopen) die hem op zijn blauwe ogen geloven.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_150489425
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:17 schreef DustPuppy het volgende:
Hoelang zou het nu nog duren voor hij de aanwezigheid van Russische troepen in Oost-Oekrane toegeeft?
Wanneer het hem uitkomt. Dat kan snel zijn maar kan ook nooit gebeuren, hangt maar net af van externe en interne belangen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_150489433
quote:
Het spel is wel een beetje uit he? Je opperhoofd heeft alles al toegegeven.

Met andere woorden je kan weer verder met je leven.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_150489979
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:27 schreef waht het volgende:

[..]

Het spel is wel een beetje uit he? Je opperhoofd heeft alles al toegegeven.

Met andere woorden je kan weer verder met je leven.
Iemand nog quotes uit andere topics waar bij hoog en laag beweerd werd dat dat geen bewijzen waren van russen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 10 maart 2015 @ 10:59:21 #41
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_150490036
Ik hoor iets vallen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 10 maart 2015 @ 10:59:34 #42
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_150490041
Het is een speld.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_150490111
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Iemand nog quotes uit andere topics waar bij hoog en laag beweerd werd dat dat geen bewijzen waren van russen.
Ach nee, ik laat de eer aan hemzelf. Iedereen vergist zich wel eens.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_150493725
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:04 schreef waht het volgende:

[..]

Ach nee, ik laat de eer aan hemzelf. Iedereen vergist zich wel eens.
Mwah het was vooral de trollerige houding waar ik mij aan stoorde. Alles werd terzijde geschoven.
BTW: je UI is dat dezi bouterse of zo?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150494172
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Mwah het was vooral de trollerige houding waar ik mij aan stoorde. Alles werd terzijde geschoven.
BTW: je UI is dat dezi bouterse of zo?
Nee dat is Bassel.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 14:24:58 #46
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_150495324
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:21 schreef DustPuppy het volgende:
Het buitenland opereert al vanuit de uitgangspositie dat het Kremlin aan de touwtjes trekt.
Niet officieel. Officieel zijn het 'acties van Rusland waardoor de situatie verslechtert' er wordt nergens openlijk gesproken over Russische troepen, behalve door Oekraine, die daarmee gelijk hun positie aan de onderhandelingstafel bij Poetin verslechteren. Poetin wil ik niets van horen/ weten.

Doel bereikt zou je zeggen ;)
quote:
Het ontkennen is alleen voor de binnenlandse markt.

En die paar stumperds (die hier ook rondlopen) die hem op zijn blauwe ogen geloven.
Ik denk dat (een deel van) de binnenlandse markt uitermate tevreden zou zijn over inmenging van Rusland in Oekraine. Een gedeelte van de bevolking vindt die drang naar herstel van de USSR fantastisch.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_150500893
lol, heeft iemand hier de annexatie van de Krim ontkent? Ik denk niet dat iemand gezegd heeft dat dit rebellen waren:
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150501003
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:17 schreef wunderbaum het volgende:

[..]

:')

Wat is het volgende wat je gaat posten? Een contactadvertentie van iemand op zoek naar een russiche/oekrainse bruid?
De Marines zoeken Russen/Oekrainen om mee te trainen, waarom denk je?
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150501039
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:27 schreef waht het volgende:

[..]

Het spel is wel een beetje uit he? Je opperhoofd heeft alles al toegegeven.

Met andere woorden je kan weer verder met je leven.
Lopen jullie 8 maand achter? :?
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150501717
Joint Viking: Norway buzzes Russian border with biggest military drill since Cold War
quote:
Unprecedented war games, involving 5,000 Norwegian troops and 400 vehicles, have started in Norway’s northernmost province, bordering Russia. The biggest exercises since Cold War days will last for a week, amid growing tensions between Russia and NATO.

Joint Viking, Norway's biggest military training exercise in nearly 50 years, is being held in the country’s far northeast Finnmark County, above the Arctic Circle. The region borders Russia’s Kola Peninsula.

The last time a similar military exercise was conducted in Finnmark was in 1967.

“Today the army will transport their vehicles and crews to Finnmark and begin exercise Joint Viking. This is an operative exercise with all weapons and branches involved,” Norwegian Army spokesperson Lt. Col. Aleksander Jankov said. “To illustrate the magnitude of this, I can mention that if we put the vehicles one after another on the road it will stretch 6km.”

Apart from the ground troops involved, the exercise (which will last until March 18) has put Norway’s Navy submarines and surface vessels off the coast of Finnmark and Air Force fighter jets on alert. All types of weapons are promised to be put to use, reports the Barentz Observer.

The buildup of military activities next to Russian border does not promote restoration of confidence in Euro-Atlantic, acknowledged Russian Foreign Minister Sergey Lavrov after meeting with his Spanish counterpart.

“We believe problems should be resolved through equitable and mutually respecting dialogue,” Lavrov said, stressing that Moscow reserves the right to “react adequately” to the drills in Norway.

The Russian Air Force staged military training of its own last week, when fighter jets from Monchegorsk Air Base on the Kola Peninsula trained intercepting enemy cruise missiles and aircraft.

Norway is planning a large joint air force exercise for May, in which more than 100 planes from eight NATO member states are going to take part in the Arctic Challenge Exercise in the skies of the Barents Sea region. The joint task force will be performing training lights from airfields in Lule (Sweden), Rovaniemi (Finland) and Bod (Norway).

Last October Defense Minister Sergey Shoigu said that in 2015 Russia will be ready to “meet unwelcome guests” coming from any direction, after completing a network of radar stations in the Arctic.

In December 2014, Russia’s Northern Fleet was announced as the backbone of the new Arctic Command, with an area of engagement including the high-latitude areas of the Arctic Ocean and the North Pole.

In February 2015, Shoigu confirmed that Russia may consider protecting its national interests in the Arctic with military means if necessary, pointing to the increasing interest in the region’s resources by countries with no direct access to the Arctic.

READ MORE: Over 100 US armored vehicles roll into Latvia, NATO flexes muscles in Europe (VIDEO)

“The constant military presence in the Arctic and a possibility to protect the state’s interests by the military means are regarded as an integral part of the general policy to guarantee national security,” Shoigu said at a Ministry of Defense meeting.

Just a couple of years ago Norway and Russia, which share a Barents Sea coastline and an almost-200km border, used to hold joint military trainings. The last one, named Pomor, was held in 2013 and involved visits by Norwegian battleships to Russia’s port of Severomorsk and the Russian Navy calling to the Norway’s port of Troms in the north.

After the escalation of the crisis in Ukraine and reunification of the Crimean Peninsula with Russia, Oslo suspended all military contacts with Moscow, simultaneously promoting closer military cooperation with other Scandinavian capitals and NATO member states.
pi_150502783
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:23 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

De Marines zoeken Russen/Oekrainen om mee te trainen, waarom denk je?
Geen idee. Ik gok om te trainen. Als ze gingen vechten dan hadden ze wel om tolken gevraagd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150502809
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:19 schreef crystal_meth het volgende:
lol, heeft iemand hier de annexatie van de Krim ontkent? Ik denk niet dat iemand gezegd heeft dat dit rebellen waren:
[upd] Liveblog: Russen op de Krim
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150502967
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:19 schreef crystal_meth het volgende:
lol, heeft iemand hier de annexatie van de Krim ontkent? Ik denk niet dat iemand gezegd heeft dat dit rebellen waren:
Ja, die ontkenning was vrij populair. Er werd vooral gesproken over een zeer democratisch referendum en geheel eigen keuze van de bevolking van De Krim.
pi_150503007
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ja, die ontkenning was vrij populair. Er werd vooral gesproken over een zeer democratisch referendum en geheel eigen keuze van de bevolking van De Krim.
En opinion polls geven aan dat een zeer ruime meerderheid nog steeds achter de terugkeer naar Rusland staat.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150503037
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:27 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

En opinion polls geven aan dat een zeer ruime meerderheid nog steeds achter de terugkeer naar Rusland staat.
Ah, gelukkig heb je het goedpraten nog niet opgegeven.
pi_150503078
De Krim is Russisch, zelfs jullie held Kodorkovsky is het daarmee eens. Navalny ook btw
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150503138
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:29 schreef crystal_meth het volgende:
De Krim is Russisch, zelfs jullie held Kodorkovsky is het daarmee eens. Navalny ook btw
Volgens wie is dat voor hem of haar een held?
pi_150503367
Lol, daar is Verhofstad weer:
http://www.aldeadle.eu/live/
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150504641
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:29 schreef crystal_meth het volgende:
De Krim is Russisch, zelfs jullie held Kodorkovsky is het daarmee eens. Navalny ook btw
Nee het is van Oekraine, dat staat ook in de documenten die getekend zijn na afschaffing van de sovjetunie.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150504658
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:39 schreef crystal_meth het volgende:
Lol, daar is Verhofstad weer:
http://www.aldeadle.eu/live/
Van waar die fascinatie voor die ex belgische pm?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150505027
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Van waar die fascinatie voor die ex belgische pm?
Het gaat om "The ALDE Group hosts an Exchange of views with Former Russian Prime Minister Mikhail Kasyanov, co-leader of RPR-PARNAS"
en ik vind mijn ex-premier altijd grappig... fascinatie zou ik het niet noemen...
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150506952
OSCE twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 18:52:34 Daily Report by OSCE Monitors #Ukraine: Fighting in & around Donetsk airport, & east of Mariupol continues http://t.co/RnpUCYrLlc .@OSCE_SMM reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150507218
Russia Suspends Participation In Conventional Arms Consulting Group
http://www.rferl.org/cont(...)ension/26892189.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150507771
Military analysis of what Russia really wants reveals nuclear dangers
By Commodore Philip Thicknesse
http://blogs.reuters.com/(...)als-nuclear-dangers/
(vreemde titelkeuze btw)
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150507909
Legendary Ambassador Delivers Some Straight Talk in DC
Jack Matlock makes the case for the United States reaching a practical compromise with Russia.
http://www.thenation.com/(...)sletter=email_nation
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150508496
quote:
Volunteer Ukrainian unit includes Nazis

MARIUPOL, Ukraine — A volunteer brigade with self-proclaimed Nazis fighting alongside government troops against Russian-backed separatists is proving to be a mixed blessing to its cause.

Though the 900-member Azov Brigade adds needed manpower to repulse the rebels, members who say they are Nazis are sparking controversy, and complaints of abuses against civilians have turned some residents against them.

A drill sergeant who would identify himself only as Alex wore a patch depicting Thor's Hammer, an ancient Norse symbol appropriated by neo-Nazis, according to the Anti-Defamation League.

In an interview with USA TODAY, he admitted he is a Nazi and said with a laugh that no more than half his comrades are fellow Nazis. He said he supports strong leadership for Ukraine, like Germany during World War II, but opposes the Nazis' genocide against Jews. Minorities should be tolerated as long as they are peaceful and don't demand special privileges, he said, and the property of wealthy oligarchs should be taken away and nationalized.

He vowed that when the war ends, his comrades will march on the capital, Kiev, to oust a government they consider corrupt.
http://www.usatoday.com/s(...)eparatists/24664937/
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150510101
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:35 schreef crystal_meth het volgende:
Military analysis of what Russia really wants reveals nuclear dangers
By Commodore Philip Thicknesse
http://blogs.reuters.com/(...)als-nuclear-dangers/
(vreemde titelkeuze btw)
Leuk en aardig maar dan dit stuk:
quote:
When Ukraine became independent of the Soviet Union in 1991, the Crimean peninsula became a significant strategic problem and, almost certainly, the subject of contingency planning: The naval ports and other military bases had to be accessible. The matter of which way Ukraine faces is not simply, for Russia, a matter of either lost trade or a lost buffer state, both of which are important, but also of lost oceanic access.

If this is the case, the West needs to think, with great clarity and caution, about what is actually happening in Ukraine to understand the nature of Putin’s problem. The need for assured oceanic access at each point of the compass may be so deeply engrained in the Russian psyche as to significantly affect his decision-making and risk appetite.
Als het ze zo om een warme haven te doen is waarom dan niet 100KM verderop een eigen haven bouwen op eigen terrein?

Al zijn havens in de zwarte zee sowieso in het nadeel want de navo kan via turkije en Griekenland al het scheepvaart verkeer gemakkelijk blokkeren met of mijnen of geschut aan land.

Met eventueel Spanje de middellandse zee en Israel het Suez kanaal.

Voor de rest wel een goed stuk:
quote:
Why would the West, and especially Ukraine, do this? Because Russia is on its knees, for three reasons. The first, and most immediate, is the price of oil, which is far below what Putin requires to make the country function. Second is that Russia's political system looks unlikely to survive in the long term. Only a North Korean or a young Saudi would see Russia as a political paradise. One suspects that many Russians, if they had the economic wherewithal, would choose to live in a liberal democracy, for all its faults. The third, and most telling, reason is that the population is in long-term, possibly accelerating decline, with a birthrate way below replacement levels and falling life expectancy in the ethnic Russian population. Current predictions put Russia's population, in 2050, at 118 million, a loss of 16 percent to 19 percent in 50 years.
Dit is ook wat ik van de russen hoor die ik ken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150510712
Russische expert: BUK-raket haalde MH17 neer

quote:
Rusland zegt dat het Maleisische toestel mogelijk door Oekrane is neergehaald. Kort voor de ramp zou een Oekraense Soechoj-25 straaljager namelijk vlak bij de Boeing zijn gezien. De Rus Babak heeft de Soechoj-25 ontworpen en zegt dat dat helemaal niet kan. Als de straaljager op ruim tien kilometer hoogte een raket had afgevuurd, zou hij zijn neergestort. Het gevechtsvliegtuig is gemaakt om laag te vliegen.
Voor zover iemand dat nog geloofde.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150510891
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Russische expert: BUK-raket haalde MH17 neer

[..]

Voor zover iemand dat nog geloofde.
Hoe zou het afschieten van een raket het vliegtuig doen neerstorten? :?
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150511280
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:43 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Hoe zou het afschieten van een raket het vliegtuig doen neerstorten? :?
Op die hoogte kan het vliegtuig te weinig lift genereren de terugslag van de raket was waarschijnlijk het laatste duwtje geweest.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150511463
Maar blijkbaar geeft men nu eindelijk toe dat het vliegtuig 10 km hoogte kan bereiken? :+
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150512342
Hahahah zelfs de vliegtuigbouwer spreekt de Russische sprookjes tegen.

Tijd voor de volgende documentaire met Vladimir Putin waarin hij trots verteld hij hoe een passagiersvliegtuig aan gort heeft geschoten.
pi_150512545
Ik interpreteerde de claim van het Kremlin betreffende de SU-25 eerder als insinuatie dat de Oekrainse luchtmacht MH17 gebruikte als camouflage/bescherming door vlak in de buurt te vliegen. Is er een officile uitspraak van het kremlin waarin ze zeggen dat de SU-25 het vliegtuig neerschoot?
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150512629
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:15 schreef crystal_meth het volgende:
Ik interpreteerde de claim van het Kremlin betreffende de SU-25 eerder als insinuatie dat de Oekrainse luchtmacht MH17 gebruikte als camouflage/bescherming door vlak in de buurt te vliegen. Is er een officile uitspraak van het kremlin waarin ze zeggen dat de SU-25 het vliegtuig neerschoot?
Sterker nog de Russen hebben sattelietbeelden gefaked:



http://www.mirror.co.uk/news/world-news/russia-claims-satellite-image-shows-4631625

Owja, hier nog het plaatje van de Boeing dat ze gebruikt hebben in de photoshop en destijds via Google te vinden was.

https://www.metabunk.org/attachments/upload_2014-11-14_19-45-54-png/

De Russische lezing was dat de Oekrainse straaljager van behoorlijke afstand opzettelijk de MH17 uit de lucht geknalt heeft boven rebellen gebied waar eerdere meerdere Antonov's en helicopters neer gehaald waren door de Russsiche anti-air installaties.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nintex op 10-03-2015 22:21:55 ]
pi_150513091
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:16 schreef Nintex het volgende:

[..]

Sterker nog de Russen hebben sattelietbeelden gefaked:

[ afbeelding ]

http://www.mirror.co.uk/news/world-news/russia-claims-satellite-image-shows-4631625

Owja, hier nog het plaatje van de Boeing dat ze gebruikt hebben in de photoshop en destijds via Google te vinden was.

https://www.metabunk.org/attachments/upload_2014-11-14_19-45-54-png/

De Russische lezing was dat de Oekrainse straaljager van behoorlijke afstand opzettelijk de MH17 uit de lucht geknalt heeft boven rebellen gebied waar eerdere meerdere Antonov's en helicopters neer gehaald waren door de Russsiche anti-air installaties.
Wel, geef me dan een link naar een officile mededeling van het Kremlin waar dit gezegd wordt, ipv een verhaal over wat een tv-station in Rusland claimt. Ik stel Fox of MSNBC ook niet gelijk met mededelingen van het Witte Huis.
Dat Russische media propaganda verspreiden weten we. Doen Westerse media ook, zij het iets minder obvious.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150513479
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:24 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Wel, geef me dan een link naar een officile mededeling van het Kremlin waar dit gezegd wordt, ipv een verhaal over wat een tv-station in Rusland claimt. Ik stel Fox of MSNBC ook niet gelijk met mededelingen van het Witte Huis.
Dat Russische media propaganda verspreiden weten we. Doen Westerse media ook, zij het iets minder obvious.
Is een Russische generaal in de Death Star genoeg?




pi_150513747
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:30 schreef Nintex het volgende:

[..]

Is een Russische generaal in de Death Star genoeg?


[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Natuurlijk is dat niet genoeg. Om vervolgens wel weer een BBC opinieberichtje als ultieme waarheid voor ale westerse regeringen en media te presenteren.
pi_150513802
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:30 schreef Nintex het volgende:

[..]

Is een Russische generaal in de Death Star genoeg?


[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik spreek geen Russisch, zegt hij daar dat de SU-25 het vliegtuig neerschoot? Vraag ik me af waarom ze dat niet in de titel zetten...
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150513984
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:34 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik spreek geen Russisch, zegt hij daar dat de SU-25 het vliegtuig neerschoot? Vraag ik me af waarom ze dat niet in de titel zetten...
quote:
The defence ministry also said it registered the Su-25 fighter jet ascending within close range of several civil aircraft, including the Malaysia Airlines jet.Another top military official, Lt. Gen.
Andrei Kartapolov, said at the same news conference that the jet came as close as 1.8 miles to Flight 17, which is well within the range of the air-to-air missiles it is usually equipped with.
http://www.wsj.com/articles/russia-presents-its-account-of-malaysia-airlines-flight-17-crash-1405952441

Dat beweerde ze al in juli trouwens en toen in december dook er ineens een sattelietbeeld op dat zo genaamd van een Amerikaanse of Britse satteliet was die het moment van de aanval had vastgelegd.
pi_150514294
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:37 schreef Nintex het volgende:

[..]

[..]

http://www.wsj.com/articles/russia-presents-its-account-of-malaysia-airlines-flight-17-crash-1405952441

Dat beweerde ze al in juli trouwens en toen in december dook er ineens een sattelietbeeld op dat zo genaamd van een Amerikaanse of Britse satteliet was die het moment van de aanval had vastgelegd.
insinuaties, maar ze zeggen het niet rechtstreeks. Omdat ze weten dat een BUK het vliegtuig heeft neergeschoten. En de Westerse media claimt dat de Russen wel zeggen dat de SU-25 heeft geschoten, zodat ze de vraag vermijden: waarom vloog die SU-25 in de buurt van het toestel. Omdat ze weten dat Oekraine burgerluchtvaart over het gebied liet vliegen zodat hun luchtmacht die vluchten als bescherming voor hun jets kon gebruiken.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150514477
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:42 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

insinuaties, maar ze zeggen het niet rechtstreeks. Omdat ze weten dat een BUK het vliegtuig heeft neergeschoten. En de Westerse media claimt dat de Russen wel zeggen dat de SU-25 heeft geschoten, zodat ze de vraag vermijden: waarom vloog die SU-25 in de buurt van het toestel. Omdat ze weten dat Oekraine burgerluchtvaart over het gebied liet vliegen zodat hun luchtmacht die vluchten als bescherming voor hun jets kon gebruiken.
Gek zeg, dat de Russen zoveel moeite doen om de 'Westerse media' gelijk te geven, ze zoeken zelfs de Oekrainse piloot op die de raket heeft afgeschoten, maar vinden uiteindelijk een monteur die een missende raket heeft gezien en geschokte piloten:

quote:
Russian investigators say they have new proof from a witness that a Ukrainian pilot fired a missile on the day of the Malaysia Airlines crash which killed 298 people, including 38 Australians.
http://www.abc.net.au/news/2014-12-24/russia-claims-new-proof-ukraine-involved-in-downing-of-mh17/5988140

En toen daarna hebben ze hem ook voor de camera's gehaald:

En weer een Russisch sprookje doorgeprikt :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Nintex op 10-03-2015 23:10:19 ]
pi_150516357
The defeat of the punitive battalion "Aydar" battle, prisoners and wounded, captured equipment
http://rutube.ru/video/50ce0c9acb71d5c3bbac74bc41225d8c/
video zou gevangenneming van Nadia Savchenko bevatten. NSFW
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150516716
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150516860
quote:
Hoe weten we zeker dat dit de Oekrainse zender is en niet de Russische propaganda zender die de Oekrainse zender immiteert met hetzelfde logo?
http://www.theblaze.com/contributions/putin-is-operating-a-counterfeit-propoganda-tv-station-in-ukraine/
pi_150516892
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 23:43 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hoe weten we zeker dat dit de Oekrainse zender is en niet de Russische propaganda zender die de Oekrainse zender immiteert met hetzelfde logo?
weten we niet. :)
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150516998
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150519056
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Leuk en aardig maar dan dit stuk:

[..]

Als het ze zo om een warme haven te doen is waarom dan niet 100KM verderop een eigen haven bouwen op eigen terrein?

[..]
Geen idee, moet je de Commodore vragen. Misschien is het daar niet ijsvrij? Ik weet dat de zee van Azov elke winter dichtvriest, de brug tussen Krim en Rusland in '44 werd vernield door het ijs.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150519064
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150519134
quote:
Ongeacht of je je kunt vinden in de boodschap, de video zelf zit echt goed in elkaar :D Waar komt ie vandaan? (of wat is het voor soort kanaal/vkontakte/organisatie
pi_150519169
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:46 schreef Romanus het volgende:

[..]

Ongeacht of je je kunt vinden in de boodschap, de video zelf zit echt goed in elkaar :D Waar komt ie vandaan? (of wat is het voor soort kanaal/vkontakte/organisatie
Hier een artikel erover, wat ervan waar is...
https://www.oximity.com/a(...)8703&utm_content=rt2
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150519195
3rd Infantry Division arrives to support Operation Atlantic Resolve
http://www.eucom.mil/medi(...)ion-atlantic-resolve
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150519377
Goed nieuws voor de kremlinhaters:
quote:
Startfor predicts loose nukes in Russia will be 'the greatest crisis of the next decade'

The firm believes the Russian Federation will not survive the decade in its present form, after a combination of international sanctions, plunging oil prices, and a suffering ruble trigger a political and social crisis. Russia will then devolve into an archipelago of often-impoverished and confrontational local governments under the Kremlin's very loose control.

"We expect Moscow's authority to weaken substantially, leading to the formal and informal fragmentation of Russia" the report states, adding, "It is unlikely that the Russian Federation will survive in its current form."
http://uk.businessinsider(...)e-crisis-2015-3?r=US
ook voorspeld: declining US assertiveness in world affairs, the fracturing of the European Union, and the decline of Germany's powerful export economy, and more.
(nogal wat spelfouten in dat artikel btw, zelfs in de titel)
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150519793
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150520985
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 01:39 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Geen idee, moet je de Commodore vragen. Misschien is het daar niet ijsvrij? Ik weet dat de zee van Azov elke winter dichtvriest, de brug tussen Krim en Rusland in '44 werd vernield door het ijs.
Ligt zelfs zuidelijker dan sevastopol.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150522322
quote:
Vice is Amerikaanse propaganda. En dat geloof jij.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_150523188
Conflict_Report twitterde op woensdag 11-03-2015 om 10:35:13 #BreakingNewsTerrorists tried to derail a passanger train between #Kharkiv and #Lysychansk last night by detonating a bomb under it. reageer retweet
pi_150527655
quote:
15s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:55 schreef waht het volgende:

[..]

Vice is Amerikaanse propaganda. En dat geloof jij.
zwakke trol :O
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150527729

Dan is dit ook waar. Russen voeren oorlog in Oekrane. :o
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 11 maart 2015 @ 13:27:39 #99
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_150528049
quote:
quote:
Moscow’s involvement in conflict has been so intense and on such a scale that strain on its military is starting to show, says report
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_150529139
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:42 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

insinuaties, maar ze zeggen het niet rechtstreeks. Omdat ze weten dat een BUK het vliegtuig heeft neergeschoten. En de Westerse media claimt dat de Russen wel zeggen dat de SU-25 heeft geschoten, zodat ze de vraag vermijden: waarom vloog die SU-25 in de buurt van het toestel. Omdat ze weten dat Oekraine burgerluchtvaart over het gebied liet vliegen zodat hun luchtmacht die vluchten als bescherming voor hun jets kon gebruiken.
Dit.
pi_150530689
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 14:06 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dit.
Het rare is dat er aanlopende naar mh17 toch behoorlijk wat oekrainse vliegtuigen zijn neergeschoten.

Verder had ik begrepen dat de rebellen dat spul helemaal niet hadden, vanwaar dan burgerluchtvaart misbruiken?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150530881
Russia and North Korea declare 2015 a 'year of friendship'

http://www.telegraph.co.u(...)r-of-friendship.html

:D
pi_150530929
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:05 schreef J.B. het volgende:
Russia and North Korea declare 2015 a 'year of friendship'

http://www.telegraph.co.u(...)r-of-friendship.html

:D
Had al gelezen dat Kim Jong Un naar Rusland in mei ging om WO2 te herdenken.
pi_150530963
Kan best, dat Kiev graag wilde dat de andere partij een grove fout beging. En dat is ze gelukt. Neemt niet weg dat de separatisten/Rusland primair schuldig zijn/is aan de dood van de passagiers.

En verder heeft Rusland de Krim geannexeerd en zullen ze hetzelfde doen met het betwiste deel van oost-Oekrane.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_150532873
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:08 schreef waht het volgende:
Kan best, dat Kiev graag wilde dat de andere partij een grove fout beging. En dat is ze gelukt. Neemt niet weg dat de separatisten/Rusland primair schuldig zijn/is aan de dood van de passagiers.

En verder heeft Rusland de Krim geannexeerd en zullen ze hetzelfde doen met het betwiste deel van oost-Oekrane.
Jij bent in het bezit van het definitief onderzoeksrapport zie ik, kan je dat even met de rest delen dan?
pi_150533097
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Jij bent in het bezit van het definitief onderzoeksrapport zie ik, kan je dat even met de rest delen dan?
De waarheid ligt voor de hand.

Poetin zal straks ongetwijfeld ook toegeven dat Russen dat vliegtuig hebben neergeknald.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_150533391
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 14:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Het rare is dat er aanlopende naar mh17 toch behoorlijk wat oekrainse vliegtuigen zijn neergeschoten.

Verder had ik begrepen dat de rebellen dat spul helemaal niet hadden, vanwaar dan burgerluchtvaart misbruiken?
Dat de burgerluchtvaart 'misbruikt' werd was naar aanleiding van wat acties,kenbaar gemaakt door een weggemoffelde toespraak, van Poroshenko op 15 juli.
De Krim zat Kiev nogal dwars, het leger was verdeeld en alles behalve proffesioneel, werd volop gereorganiseerd en was onderweg richting Krim en Oost Oekraine,inclusief BUK en er was een Russische invasie, ter land, ter zee, en door de lucht ophanden of reeds gaande aldus Poroshenko....
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_150533450
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:08 schreef waht het volgende:
Kan best, dat Kiev graag wilde dat de andere partij een grove fout beging. En dat is ze gelukt. Neemt niet weg dat de separatisten/Rusland primair schuldig zijn/is aan de dood van de passagiers.

En verder heeft Rusland de Krim geannexeerd en zullen ze hetzelfde doen met het betwiste deel van oost-Oekrane.
Sterker nog.. Kiev kon gewoon een civiele airliner neerhalen.. geen haan die er naar kraait en het dossier zit potdicht
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_150533820
quote:
6s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:10 schreef waht het volgende:

[..]

De waarheid ligt voor de hand.

Poetin zal straks ongetwijfeld ook toegeven dat Russen dat vliegtuig hebben neergeknald.
Dat zou zomaar kunnen mocht het zo zijn .. echter als je bij Kiev moet zijn kan het nog wel eens wat jaren duren...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_150533851
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:29 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen mocht het zo zijn .. echter als je bij Kiev moet zijn kan het nog wel eens wat jaren duren...
Bij Kiev ben je eerder dan bij Moskou. Zeker als Kiev dat verdrag met de EU wil hebben.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_150533880
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:18 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dat de burgerluchtvaart 'misbruikt' werd was naar aanleiding van wat acties,kenbaar gemaakt door een weggemoffelde toespraak, van Poroshenko op 15 juli.
De Krim zat Kiev nogal dwars, het leger was verdeeld en alles behalve proffesioneel, werd volop gereorganiseerd en was onderweg richting Krim en Oost Oekraine,inclusief BUK en er was een Russische invasie, ter land, ter zee, en door de lucht ophanden of reeds gaande aldus Poroshenko....
Heb je daar ook een link naar of zit je dit te verzinnen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150533898
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Heb je daar ook een link naar of zit je dit te verzinnen?
Dat is algemeen bekend.
pi_150533915
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:31 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dat is algemeen bekend.
Nee dus
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150533949
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:30 schreef waht het volgende:

[..]

Bij Kiev ben je eerder dan bij Moskou. Zeker als Kiev dat verdrag met de EU wil hebben.
Het verdrag is er.. het geld nog niet
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_150534051
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Nee dus
Ga een chocolaatje vragen aan je grote held. :W
pi_150534062
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:35 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ga een chocolaatje vragen aan je grote held. :W
Nee dus :W
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150534084
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Nee dus :W
Smaakt het corrupt chocolaatje niet zo?
pi_150534093
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:35 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Smaakt het corrupt chocolaatje niet zo?
Nee dus :W
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150534166
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:35 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ga een chocolaatje vragen aan je grote held. :W
Iedereen kan dat weigeren .. behalve Oekrainers
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_150534551
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:38 schreef ZOA het volgende:

[..]

Iedereen kan dat weigeren .. behalve Oekrainers
Kan wel, krijg je alleen een paar mortieren of fosfor granaten op je huis.

Van je eigen regering welteverstaan.
pi_150534585
Maar goed er is geen link dus dat hij dat gezegd heeft. Duidelijk.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150534686
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Maar goed er is geen link dus dat hij dat gezegd heeft. Duidelijk.
Hij heeft het wel gezegd.
pi_150534713
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:52 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Hij heeft het wel gezegd.
Dan moet dat toch te vinden zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150534759
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dan moet dat toch te vinden zijn.
Zit bij de radarbeelden van de V.S. en dat duurt gewoon heel lang.
pi_150535543
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Maar goed er is geen link dus dat hij dat gezegd heeft. Duidelijk.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dan moet dat toch te vinden zijn.
Je doet me denken aan ene Ivo en Fred ...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_150536563
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 17:19 schreef ZOA het volgende:

[..]

[..]

Je doet me denken aan ene Ivo en Fred ...
_O-
pi_150536722
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 17:19 schreef ZOA het volgende:

[..]

[..]

Je doet me denken aan ene Ivo en Fred ...
Daar doe jij mij aan denken, die kregen het ook niet gevonden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  † In Memoriam † woensdag 11 maart 2015 @ 18:36:42 #128
230491 Zith
pls tip
pi_150537585
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 17:19 schreef ZOA het volgende:

[..]

[..]

Je doet me denken aan ene Ivo en Fred ...
Het was juist de fred en ivo bende die maar geen linkjes konder geven :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † woensdag 11 maart 2015 @ 18:37:51 #129
230491 Zith
pls tip
pi_150537616
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:53 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Zit bij de radarbeelden van de V.S. en dat duurt gewoon heel lang.
Je bent in het bezit van het definitief onderzoeksraport van de VS zie ik, kan je dat even met de rest delen dan?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † woensdag 11 maart 2015 @ 18:38:25 #130
230491 Zith
pls tip
pi_150537636
Ik ben trouwens al heel tevreden dat de prorus nu al toegeven dat het een BUK uit rebellengebied was :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_150538460
Intussen, in Siberi


Children pour cold water on themselves under the watch of a fitness coach at a local kindergarten in Krasnoyarsk.
http://www.themoscowtimes(...)in-siberia/5665.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150538919
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150539591
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:37 schreef Zith het volgende:

[..]

Je bent in het bezit van het definitief onderzoeksraport van de VS zie ik, kan je dat even met de rest delen dan?
Mag niet in het kader van "geheimhouding", een beetje zoals de regering deed toen men stukken openbaar maakte.
pi_150539692
IMF approves $17.5 billion loan program for Ukraine
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150539748
Rothschild Seeks to Advise Ukraine Bondholders in Debt Talks
http://www.bloomberg.com/(...)n-debt-restructuring
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150540060
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:05 schreef J.B. het volgende:
Russia and North Korea declare 2015 a 'year of friendship'

http://www.telegraph.co.u(...)r-of-friendship.html

:D
Je kan beter vrienden zijn met de Saudi's en Qatari's zoals het westen.
  † In Memoriam † woensdag 11 maart 2015 @ 22:11:10 #137
230491 Zith
pls tip
pi_150546584
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:51 schreef reza1 het volgende:

[..]

Je kan beter vrienden zijn met de Saudi's en Qatari's zoals het westen.
Ik vind het beide slecht, jij?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_150547375
The United States, Russia, and Ukraine: Report from Moscow
Carnegie Council for Ethics in International Affairs
http://www.carnegiecounci(...)/20150227/index.html
quote:
Dmitri Trenin, director of Carnegie Endowment's Moscow Center, served in the Soviet and Russian military for two decades and understands both the Russian and U.S. points of view. He warns that U.S.-Russia relations are heading for a new version of the Cold War, and also discusses the Russian economy and its relations with China and other countries.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150549779
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150550499
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 22:23 schreef crystal_meth het volgende:
The United States, Russia, and Ukraine: Report from Moscow
Carnegie Council for Ethics in International Affairs
http://www.carnegiecounci(...)/20150227/index.html

[..]

Goed stuk
pi_150552623
Refugees twitterde op woensdag 11-03-2015 om 20:35:09 #Ukraine: A family home built with family hands, blasted. The sight provokes pain and tears https://t.co/ORDuLMN7YW reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150553930
AlexPanchenko2 twitterde op donderdag 12-03-2015 om 00:44:48 BREAKING: fresh #terrorism explosion in #Odessa hit office bldg., reportedly local HQ of Parlt.-represented centrist party. #Ukraine #WW3 reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150554009
quote:
Putin delays Kazakh visit, no health problems says Kremlin

(Reuters) - Vladimir Putin has postponed a visit to Kazakhstan, officials from both countries said on Wednesday, though the Kremlin dismissed another report that plans had changed because the Russian president was unwell.

Dauren Abayev, adviser and spokesman for Kazakh President Nursultan Nazarbayev, announced the delay of the meeting between the two allies, originally scheduled for next week, without giving a reason or a new date.

Another Kazakh government source, speaking on condition of anonymity, told Reuters: "It looks like he (Putin) has fallen ill."

Russia's Interfax new agency reported Putin's spokesman Dmitry Peskov confirming the postponement but denying the statement from the Kazakh source. "The president feels fine," Interfax quoted Peskov as saying.

Peskov did not pick up repeated phone calls from Reuters.

Nazarbayev said on Wednesday he would seek re-election in a snap poll next month, which will almost certainly see him extend his 26 years at the helm of the oil-exporting nation.

The president of Belarus, Alexander Lukashenko, had also been expected to join Putin and Nazarbayev for talks in Astana to discuss economic cooperation, the conflict in Ukraine and other issues.

The Kazakh presidential spokesman said Lukashenko would travel to Kazakhstan at a later date.
http://uk.reuters.com/art(...)dUKKBN0M70YH20150311
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150554450
Op Twitter gonst het van de geruchten, van Putin die een beroerte heeft gehad, coup pogingen tot het gehackte Twitter account van Medvedev die hem dood verklaarde. de Russische media is het over 1 ding wel eens, Putin is al een week niet meer gezien. Voor het eerst sinds hij president is.

Dat gezegd hebbende, zijn Krim documentaire wordt a.s. zondag uitgezonden op de staats TV en duurt 3(!) uur.
pi_150554465
quote:
Volgens mensen op twitter zou hij een beroerte hebben gehad
L0gg0l twitterde op woensdag 11-03-2015 om 19:45:25 Russian media speculating as Putin not seen in public since March 5th https://t.co/I0p1NaAyDZ reageer retweet
L0gg0l twitterde op donderdag 12-03-2015 om 00:52:13 Putin suffered ischemic stroke, Russkiy Monitor cites hospital source http://t.co/4Pbsglac5w reageer retweet
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 01:36 schreef Nintex het volgende:
Op Twitter gonst het van de geruchten, van Putin die een beroerte heeft gehad, coup pogingen tot het gehackte Twitter account van Medvedev die hem dood verklaarde. de Russische media is het over 1 ding wel eens, Putin is al een week niet meer gezien. Voor het eerst sinds hij president is.

Dat gezegd hebbende, zijn Krim documentaire wordt a.s. zondag uitgezonden op de staats TV en duurt 3(!) uur.
Zag het ook ja
pi_150554497
Eerder ook berichten dat de CEO van Rosneft morgen ontslagen zou worden, maar dat werd heel snel ontkent:

yurybarmin twitterde op woensdag 11-03-2015 om 17:32:05 HUGE: Owner of Nezavisimaya Gazeta says he was just informed that Rosneft CEO Sechin to be sacked tomorrow http://t.co/GkwA7Pq5WT reageer retweet
pi_150554500
Binnenkort president Kadyrov.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150554522
russian_market twitterde op woensdag 11-03-2015 om 16:00:10 Former Prime Minister of Japan Yukio Hatoyama visits Crimea and recognizes #Crimean Referendum to join the Russian Federation. reageer retweet
pi_150554634
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 01:44 schreef Houtenbeen het volgende:
russian_market twitterde op woensdag 11-03-2015 om 16:00:10 Former Prime Minister of Japan Yukio Hatoyama visits Crimea and recognizes #Crimean Referendum to join the Russian Federation. reageer retweet
De Japanse regering was niet blij met het bezoek. Ach, omstreden bezoeken door Japanse politici... moet niet altijd een begraafplaats van oorlogsmisdadigers zijn.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150554978
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 01:36 schreef Nintex het volgende:
Op Twitter gonst het van de geruchten, van Putin die een beroerte heeft gehad, coup pogingen tot het gehackte Twitter account van Medvedev die hem dood verklaarde. de Russische media is het over 1 ding wel eens, Putin is al een week niet meer gezien. Voor het eerst sinds hij president is.

Dat gezegd hebbende, zijn Krim documentaire wordt a.s. zondag uitgezonden op de staats TV en duurt 3(!) uur.
Toch zal er wel iets gebeurd zijn, ben benieuwd
pi_150554984
Als Putin verdwijnt zou de voorspelling van stratfor vrij snel kunnen uitkomen.
http://uk.businessinsider(...)e-crisis-2015-3?r=US
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  donderdag 12 maart 2015 @ 07:53:18 #152
192592 SureD1
------------------------------
pi_150555687
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 01:36 schreef Nintex het volgende:
Op Twitter gonst het van de geruchten, van Putin die een beroerte heeft gehad, coup pogingen tot het gehackte Twitter account van Medvedev die hem dood verklaarde. de Russische media is het over 1 ding wel eens, Putin is al een week niet meer gezien. Voor het eerst sinds hij president is.

Dat gezegd hebbende, zijn Krim documentaire wordt a.s. zondag uitgezonden op de staats TV en duurt 3(!) uur.
Ouderwets Kremlin watchen...zo ging dat in de Koude Oorlog ook... Goh jongens we hebben Andropov wel al heel lang niet gezien? Wat zou er aan de hand zijn? :)
pi_150555702
Hij zal binnenkort wel weer op TV verschijnen terwijl hij eigenhandig een ijsbeer omlegt :P
  donderdag 12 maart 2015 @ 08:40:09 #154
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_150556130
Benieuwd wat de gevolgen zijn mocht Poetin echt wegvallen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 12 maart 2015 @ 09:29:21 #155
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_150557005
Probeert men nou een 2e front in Odessa te openen, of zijn dit plaagstootjes?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_150558069
maxseddon twitterde op donderdag 12-03-2015 om 10:04:29 Mystery over Putin's whereabouts deepens as he skips his annual speech to the FSB. Peskov: "his agenda is very tense" http://t.co/baBsCjiDdS reageer retweet
pi_150558299
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 10:15 schreef Houtenbeen het volgende:
maxseddon twitterde op donderdag 12-03-2015 om 10:04:29 Mystery over Putin's whereabouts deepens as he skips his annual speech to the FSB. Peskov: "his agenda is very tense" http://t.co/baBsCjiDdS reageer retweet
Nah, lekker dan.
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2015 @ 10:44:59 #158
230491 Zith
pls tip
pi_150558627
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 03:02 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Toch zal er wel iets gebeurd zijn, ben benieuwd
Bij zo'n beetje alle gevallen van 'leiders die al tijden niet gezien zijn' was er een probleem, maar hij kan natuurlijk wel normaal herstellen en weer de oude zijn (bijv bij een bypass)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_150559651
Nemtsov murder: Zaur Dadayev confession 'forced'

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-31829723

Weinig verrassend helaas.

Edit: Europees parlement heeft een niet-bindende resolutie aangenomen:

EP: onafhankelijk, internationaal onderzoek moord Boris Nemtsov

http://www.europarl.europ(...)-moord-Boris-Nemtsov

[ Bericht 46% gewijzigd door J.B. op 12-03-2015 13:00:44 ]
  donderdag 12 maart 2015 @ 12:58:47 #160
15449 Philosocles
blogito ergo sum
pi_150562103
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 03:02 schreef Houtenbeen het volgende:
Toch zal er wel iets gebeurd zijn, ben benieuwd
*Iets* ja. :P Misschien was-ie verkouden en heeft hij daarna bij wijze van typisch Russische medicatie teveel wodka met citroen gedronken en ligt-ie thans ladderzat in z'n nest.

Maar we kijken ff of er een enigszins beheerst sensatiestukje voor op de FP van is te baken. :)
iedereen is uniek behalve ik
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 13:17:37 #161
8781 crew  Frutsel
pi_150562716
quote:
Grappig dat in dat artikel en in onze media vol afschuw gesproken wordt over martelen.

Grappig, als het niet zo triest was. :')
pi_150562784
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:19 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Grappig dat in dat artikel en in onze media vol afschuw gesproken wordt over martelen.

Grappig, als het niet zo triest was. :')
Wat dat vinden we allemaal wel prima?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_150562802
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 03:03 schreef crystal_meth het volgende:
Als Putin verdwijnt zou de voorspelling van stratfor vrij snel kunnen uitkomen.
http://uk.businessinsider(...)e-crisis-2015-3?r=US
Het is ook verbijsterend hoe mensen in het Westen roepen hoe slecht Poetin is terwijl ze niet eens weten wat de agenda van zijn concurrenten is. :')
pi_150562818
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:21 schreef waht het volgende:

[..]

Wat dat vinden we allemaal wel prima?
Tuurlijk. Als je tegen het Russische wangedrag bent, dan ben je dus voor het Amerikaanse.
pi_150562832
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:21 schreef waht het volgende:

[..]

Wat dat vinden we allemaal wel prima?
Schijnbaar wel want ik kan me niet herinneren dat iemand van de regering met het vingertje omhoog zit bij onze "Amerikaanse vrienden".
pi_150562902
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:23 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Schijnbaar wel want ik kan me niet herinneren dat iemand van de regering met het vingertje omhoog zit bij onze "Amerikaanse vrienden".
Dan heb je heel wat gemist.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 12 maart 2015 @ 13:26:08 #168
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_150562906
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:23 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Schijnbaar wel want ik kan me niet herinneren dat iemand van de regering met het vingertje omhoog zit bij onze "Amerikaanse vrienden".
Ligt meer aan jou geheugen ben ik bang.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_150563247
Ja, ik heb veel officials zien veroordeeld worden in de 25 EU landen die meededen met het extraordinary rendition programma... :O
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150563288
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:37 schreef crystal_meth het volgende:
Ja, ik heb veel officials zien veroordeeld worden in de 25 EU landen die meededen met het extraordinary rendition programma... :O
Oh wacht, dan is de invasie van Oekrane prima.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 12 maart 2015 @ 13:38:36 #171
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_150563300
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:37 schreef crystal_meth het volgende:
Ja, ik heb veel officials zien veroordeeld worden in de 25 EU landen die meededen met het extraordinary rendition programma... :O
Noem een wat namen dan?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_150563320
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:38 schreef waht het volgende:

[..]

Oh wacht, dan is de invasie van Oekrane prima.
Hoho even, niet de aandacht verschuiven.. geef even antwoord op de vraag/stelling.
pi_150563413
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:38 schreef waht het volgende:

[..]

Oh wacht, dan is de invasie van Oekrane prima.
De ultieme redenatie inderdaad.
  donderdag 12 maart 2015 @ 13:43:23 #174
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_150563444
Ik hoor inderdaad wel wat vaak: "Maar, maar... Amerika!"
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_150563511
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:43 schreef DustPuppy het volgende:
Ik hoor inderdaad wel wat vaak: "Maar, maar... Amerika!"
In ruim 10 jaar in Oekraine had ik niets met Amerika.. sinds een jaar schijnt dat toch behoorlijk verandert te zijn en niet geheel vrijwillig...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_150563573
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:39 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Hoho even, niet de aandacht verschuiven.. geef even antwoord op de vraag/stelling.
Welke vraagstelling? Het ging over martelen van de verdachte van de moord op Nemtsov.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 12 maart 2015 @ 13:49:10 #177
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_150563576
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:46 schreef ZOA het volgende:

[..]

In ruim 10 jaar in Oekraine had ik niets met Amerika.. sinds een jaar schijnt dat toch behoorlijk verandert te zijn en niet geheel vrijwillig...
Nee, de Russen hebben ze als het ware in de armen van de Amerikanen gedreven.

Nogal contra-productief als je het mij vraagt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_150563603
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:49 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee, de Russen hebben ze als het ware in de armen van de Amerikanen gedreven.

Nogal contra-productief als je het mij vraagt.
Ik denk daar anders over...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_150563660
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:37 schreef crystal_meth het volgende:
Ja, ik heb veel officials zien veroordeeld worden in de 25 EU landen die meededen met het extraordinary rendition programma... :O
Echt he. _O-
pi_150563674
Het Kremlin erkent de soevereiniteit van Oekrane gewoon niet. Simpeler dan dit wordt het niet.

En inderdaad, Amerika erkende de soevereiniteit van Irak/Afghanistan niet. Hebben we dat ook maar gehad.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_150563680
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:49 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee, de Russen hebben ze als het ware in de armen van de Amerikanen gedreven.

Nogal contra-productief als je het mij vraagt.
Niet gelezen dat de Britse en Poolse geheime diensten Euromaidan hadden georganiseerd?
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150563712
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:52 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Niet gelezen dat de Britse en Poolse geheime diensten Euromaidan hadden georganiseerd?
Porosjenko is een geheim agent, dat sowieso.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 12 maart 2015 @ 13:53:52 #183
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_150563714
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:52 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Niet gelezen dat de Britse en Poolse geheime diensten Euromaidan hadden georganiseerd?
Ja, wel gelezen. Maar ik geloof niet alles wat ik lees natuurlijk.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 12 maart 2015 @ 14:15:44 #184
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_150564345
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:52 schreef waht het volgende:
Het Kremlin erkent de soevereiniteit van Oekrane gewoon niet. Simpeler dan dit wordt het niet.

En inderdaad, Amerika erkende de soevereiniteit van Irak/Afghanistan niet. Hebben we dat ook maar gehad.
We laten hier de legitimering door de VN veiligheidsraad achterwege. Een actie heeft alleen precedentwerking als een rechter (of de VN veiligheidsraad in internationaal conflicten) oordeelt dat de actie niet in strijd is met de wet. De aanvalsoorlog op Irak heeft geen precedentwerking omdat de VN veiligheidsraad deze oorlog niet legitimeerde. Deze oorlog is ook door veel EU landen veroordeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 12-03-2015 14:21:40 ]
The view from nowhere.
pi_150564468
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:15 schreef deelnemer het volgende:

[..]

We laten hier de legitimering door de VN veiligheidsraad achterwege. Een actie heeft alleen precedentwerking als een rechter (of de VN veiligheidsraad in internationaal conflicten) oordeelt dat de actie niet in strijd is met de wet. De aanvalsoorlog op Irak heeft geen precedent werking omdat de VN veiligheidsraad deze oorlog legitimeerde. Deze oorlog is door veel EU landen veroordeeld.
Niet waar, Irak moest z'n WMDs programma's stopzetten en inspecties toelaten. Dat hebben ze ook gedaan, de VS heeft valse bewijzen gebruikt om een oorlog te starten. "Omdat God het Bush had opgedragen."
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  donderdag 12 maart 2015 @ 14:21:19 #186
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_150564500
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:19 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Niet waar, Irak moest z'n WMDs programma's stopzetten en inspecties toelaten. Dat hebben ze ook gedaan, de VS heeft valse bewijzen gebruikt om een oorlog te starten. "Omdat God het Bush had opgedragen."
Het woordje 'niet' ontbrak. Post aangepast.
The view from nowhere.
pi_150565970
Malinka1102 twitterde op donderdag 12-03-2015 om 13:27:47 Another mysterious death in #UkraineThis time its ex-governor of #Zaporozhye oblAny concern from yhe West? http://t.co/SNFvs85jMS reageer retweet
Begint routine te worden...
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150566567
:')
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_150566809
JamesGRickards twitterde op woensdag 11-03-2015 om 18:47:24 #IMF gives 12.4B SDR loan to #Ukraine http://t.co/TMQmNKLXDx. IMF is not supposed to lend to insolvent states. Ukraine is broke. Whatever. reageer retweet
pi_150566829
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:09 schreef crystal_meth het volgende:
Malinka1102 twitterde op donderdag 12-03-2015 om 13:27:47 Another mysterious death in #UkraineThis time its ex-governor of #Zaporozhye oblAny concern from yhe West? http://t.co/SNFvs85jMS reageer retweet
Begint routine te worden...
Eens even kijken of de MSM het hier als nieuws gaat brengen.
pi_150567071
Ukraine-Krise: Altkanzler Schmidt wirbt fr mehr Verstndnis fr Russland
http://www.spiegel.de/pol(...)sland-a-1023094.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150567199
Rusland nummer n.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_150568192
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:43 schreef waht het volgende:
Rusland nummer n.
Brussel ber alles toch? :D
pi_150568388
Remarks With German Foreign Minister Frank-Walter Steinmeier
http://www.state.gov/secretary/remarks/2015/03/238810.htm
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150573220
Probe launched into Fox News analyst’s ‘kill Russians’ comment
quote:
Russia’s top federal law enforcement agency has opened a criminal probe into the statement by a retired US Army general, who suggested that the Ukrainian crisis could be settled by “killing Russians.”

The criminal case was started against Robert H. Scales on charges of public calls for starting an aggressive war made in the media, the chief spokesman for the Investigative Committee, Vladimir Markin, told reporters Thursday. Under the Russian Criminal Code this crime can carry up to five years in prison.

According to the Investigative Committee, Scales’s statement also violated article 20 of the United Nations’ International Covenant on Civil and Political Rights, which bans any propaganda of war and instigation of discrimination, hatred or violence.

The statement was made on the US TV network Fox News on Wednesday. The channel aired a segment featuring Scales, a former United States Army major general who now works as a military analyst. Scales said that one solution to the Ukrainian crisis would be to kill the alleged Russian soldiers roaming around eastern Ukraine.

The analyst said that the only way the United States could have any effect in this region was to start killing Russians in large quantities to provoke protests in Russia itself after a great number of KIAs start to arrive from Ukraine. He added that in his view the Ukrainian military themselves simply did not possess the ability to counterattack.

The Russian Foreign Ministry harshly criticized Scale’s comments on Thursday. Washington is setting the tone for “shameless anti-Russian propaganda, reiterating each day aggressive statements,” said Russian Foreign Ministry spokesman Aleksandr Lukashevich. He also urged the retired US Army general to take notice of the fact that a criminal investigation has been launched against him.

Earlier, Scales published an article in the Wall Street Journal in which he said that President Barack Obama’s administration should begin sending the “lethal defensive weapons” to Ukraine and provide the Kiev authorities with American-made Multiple Launch Rocket Systems (MLRS) and train Ukrainian troops to operate them.

Earlier this week, the German ambassador to Washington, Peter Wittig, told the press that President Obama had agreed not to send lethal defensive aid to Ukraine after meeting with German Chancellor Angela Merkel in the White House in February. The diplomat added that the two leaders agreed that it was important to give some space for the diplomatic and political efforts in settling the Ukrainian crisis.
pi_150573547
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150574295
Russia is not a threat to Britain's security, Philip Hammond is wrong
quote:
The British Foreign Secretary proved this week that he's unfit for the rigors of the role. By no stretch of the imagination is Russia the greatest security threat to the UK.

Philip Hammond is in line for the wooden spoon award as the shortest serving British Foreign Secretary for a quarter of a century, according to both the bookmakers and opinion polls. If so, the dreaded ligneous utensil will come in splinters. The multi-millionaire Oxford old boy has been hopelessly out of his depth in the position.

Hammond first indicated that he may be somewhat removed from reality back in 2012. In a, frankly barmy, speech in Germany he defended the role of the banks in creating the 2008 Great Financial Crisis. In terms of tact, this was akin to turning up at a far-right rally in the west Ukrainian city of Lvov, and suggesting Stalin wasn’t such a bad chap after all.

The following year Hammond’s calamitous tongue was at it again - comparing legislation supporting same-sex marriage to the sanctioning of incest. Whatever your views on the matter, to place what amounts to a civil rights campaign in the realm of the oedipal complex was grossly offensive.

The Conservative MP for Runnymede and Weybridge has a habit of saying very silly things. This week he finally took the ‘McVities’ with a statement that not only made him look extremely stupid - it also debased his office. An utterance so imbecilic those illustrious predecessors from the Duke of Wellington to Harold Macmillan must have been spinning in their resting places.

Hammond versus reality
Hammond said: “It (Russia) has the potential to pose the single greatest threat to our security.” Some have suggested that the Foreign Secretary was waffling in an attempt to secure funding for the foreign intelligence services (Mi6) which he controls, but I doubt it. I think the ‘cold warrior’ really believes his nonsense. This suggests that either he’s lost touch with reality or is taking advice from unqualified sources.

London is home to a number of activists who masquerade as Russia experts, despite having little or no practical knowledge of the country. By my reckoning, someone who has never lived in Russia, nor has much of a grasp of the language, is not a competent source for information. Even as a tour guide. However, the UK media regularly use such people as pundits, based on some book they’ve written or the fact that Russia was somehow part of their liberal arts course at Cambridge/Oxford. Is it possible that a few of these chancers have somehow bluffed their way into advising government officials? It’s starting to sound like it.

So by what measure of even the most tortured imagination is Russia the “single greatest threat” to the safety of the UK? Russia is very very far from Britain. I know this because I once drove between the two and it took me 4 days. While Finland and Georgia, for instance, have legitimate reasons to fear an aggressive Russia, I can’t fathom for one moment where the UK comes into play here. In order for Russia to attack the British homeland its forces would have to cross Ukraine, Poland, Germany and France first.That's a very, very large buffer zone.

Natural British defenses
In reality, the only countries who could feasibly invade the UK are France and the USA (and even then only if their Irish friends let them land there first, which is rather unlikely). Indeed, Britain’s geographical position is a blessing. The moat around it, allied to its relative martial strength, makes it just about the least likely European country to be threatened by anyone.

Hammond also suggested that he might publicize the value of assets held by the Russian elite in England. This is an extremely good idea. Furthermore, he confirmed that the UK intelligence agencies are recruiting Russian speakers for the first time in decades. Again, this is actually quite welcome. A side-effect of the USSR’s collapse was to relegate the study of Russian to the Vauxhall Conference of language specialization in the UK. Given that Russia is the largest and most populous country in Europe this was a mistake.

The Foreign Secretary also mentioned the, very real, danger posed by the Islamic State (also known as ISIS/ISIL). While Russia is unlikely to radicalize young British citizens, IS has being doing it very successfully. Whatever about Jihadi John, I simply can’t envisage a Cossack Colin escaping to Siberia and attempting to join the Russian army. However, a significant amount of young British Muslims have been travelling to the Middle East to enlist in IS.

Removing the attraction of jihad to young Brits is an internal matter for Westminster to sort out, but eradicating the IS problem at source will require an international coalition. Given the precarious state of most European militaries and Russia’s sway over Iran, it’s transparently obvious that Moscow will have to be involved. The best way to get Russia onside is definitely not to compare it to a mutual concern that both Downing Street and the Kremlin are interested in extinguishing.

Hammond's future is uncertain
On the other hand, Hammond’s Conservative Party has a strangely bi-polar attitude to the military finance issue. Despite the Chancellor, George Osborne, leading an ideological crusade to reduce public spending, the Hammond wing of the party hopes for more money for the armed forces. The two aspirations can’t rhyme.

While Hammond’s comments have caused a stir this week, it’s worth bearing in mind that he’s almost certainly in his last weeks as Foreign Secretary. All indications suggest that Labour will lead the next London government and their putative replacement for Hammond, Douglas Alexander, is vastly more experienced in government than the incumbent. The Scot is also a much smarter operator. Should the Tories somehow retain power, it’s almost certain that Hammond will be moved aside in order to create cabinet space for incoming MP’s like Boris Johnson.

Philip Hammond said a thoroughly stupid thing this week. In doing so, he exposed both himself and the Conservative Party elite as being hopelessly misinformed on Russia. With relations between London and Moscow at an all-time low, the hope is that the next British government works to heal them. As two geographically peripheral countries on opposite edges of Europe, Russia and the UK are no threat to each other. Not in the slightest.
pi_150574831
In E. Ukraine, Civilian Deaths Push Men to Join Rebels
http://www.voanews.com/co(...)-rebels/2677067.html
verrassend bericht voor de voa...
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150575184
quote:
Yanukovych ally Peklushenko in new Ukraine mystery death

Five other officials also died in mysterious circumstances this year.

All of them supposedly took their own lives in the past six weeks

Stanislav Melnyk, 53, an ex-MP was found shot dead in his bathroom on 9 March
Mykhaylo Chechetov, former party deputy chairman, died after apparently jumping from a window in his 17th-floor flat on 28 February; he had been accused of abuse of office and fraud
Serhiy Valter, a mayor in the south-eastern city of Melitopol, was found hanged on 25 February; he too had been accused of abuse of office
Oleksandr Bordyuh, a former police deputy chief in Melitopol linked to Mr Valter, was found dead at his home on 26 February
Oleksiy Kolesnyk, ex-head of Kharkiv's regional government was found hanged on 29 January

An interior ministry source told Interfax Ukraine news agency Mr Peklushenko, 60, had committed suicide in the village of Sonyachne, near Zaporizhzhya city.

However officials said other theories were being investigated including murder.
http://www.bbc.com/news/world-europe-31855700
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150576924
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:25 schreef waht het volgende:

[..]

Dan heb je heel wat gemist.
Daar kom je nu pas achter. :')
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150576987
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:50 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik denk daar anders over...
Ik wacht nog steeds op die link want die uitspraak is nergens te vinden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150577089
quote:
Niets mis mee, dat is idd DE strategie als je een invasie wilt tegenhouden. Je moet het zo kostbaar mogelijk maken.
Dat zijn ook de redenen dat de VS is weg gegaan uit vietnam.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150577141
quote:
Ukraine seeks to hike 30% tariffs for Russian natural gas shipments to Europe

Kiev (Platts)--12Mar2015/806 am EDT/1206 GMT

Ukraine will seek to hike the gas transportation tariffs it charges Russia for shipments of natural gas to markets in Europe by 30%, Energy and Coal Industry Minister Volodymyr Demchyshyn said late Wednesday.

Ukraine, Russia and the EU will hold trilateral negotiations on March 20 in Brussels to discuss gas supplies and prevent potential disputes between Kiev and Moscow.

Ukraine currently charges the Russian gas giant Gazprom $2.88 to ship of 1,000 cu m of gas 100 km (62 miles) across its territory, but the price is only valid until the end of the month and will have to be renegotiated.

"I set myself the goal of increasing this tariff by at least 30%," Demchyshyn told a press conference.
http://www.platts.com/lat(...)for-russian-21128202
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150577244
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Niets mis mee, dat is idd DE strategie als je een invasie wilt tegenhouden. Je moet het zo kostbaar mogelijk maken.
Dat zijn ook de redenen dat de VS is weg gegaan uit vietnam.
Dus jij vind ook dat de Amerikanen zoveel mogelijk Russen moeten gaan doden in Oekraine?
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150577294
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:46 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dus jij vind ook dat de Amerikanen zoveel mogelijk Russen moeten gaan doden in Oekraine?
Als je de russen wilt tegenhouden moet je dat doen. Maar ik meen dat hij het indirect meent via wapenleveranties.

Het is oorlog en jouw taak is om zoveel mogelijk vijanden te laten sterven voor het vaderland, niet om zelf te sneuvelen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150577467
Sommige mensen willen het staakt-het-vuren een kans geven...
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150577598
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op die link want die uitspraak is nergens te vinden.
Doet je Yandex, Google het niet of is het gewoon onkunde?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_150578207
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Niets mis mee, dat is idd DE strategie als je een invasie wilt tegenhouden. Je moet het zo kostbaar mogelijk maken.
Dat zijn ook de redenen dat de VS is weg gegaan uit vietnam.
Jaja, niks mis met genocide :{
pi_150584833
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:52 schreef ZOA het volgende:

[..]

Doet je Yandex, Google het niet of is het gewoon onkunde?
Als ik op de termen zoek vind ik het niet. JIj ook niet anders basel je er al nier 3 dagen over zonder een link te geven.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150584841
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:04 schreef reza1 het volgende:

[..]

Jaja, niks mis met genocide :{
:')
Dat is heel iets anders.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_150585726
Putin is nog steeds spoorloos. Wel veel militaire helicopters in Moskou vandaag:




Lijkt erop dat de EU een teken van leven probeert te krijgen:


[ Bericht 11% gewijzigd door Nintex op 13-03-2015 00:03:03 ]
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:03:52 #212
192592 SureD1
------------------------------
pi_150585912
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 23:56 schreef Nintex het volgende:
Putin is nog steeds spoorloos. Wel veel militaire helicopters in Moskou vandaag:


[ afbeelding ]
Toch is dat echt interessant. Hier ook een artikel van de WP

http://www.washingtonpost(...)sence-sparks-rumors/

Ik had de geruchten dat hij kanker zou hebben en dergelijke gemist. Wat ik hier wel al vaker gezegd heb (and I am not picking a fight) is dat er iets raars is aan Poetin's gedrag, iets onverzettelijks en onverklaarbaars. Los van het beeld dat van hem geschetst wordt in de Russische media vind ik dat niet bij hem passen, althans niet zoals ik hem heb zien optreden in de afgelopen 15 jaar. Besef van een naderend einde zou zomaar dat 'iets' kunnen zijn. Het is natuurlijk allemaal speculatie maar het is wel intrigerend.

De geschiedenis leert overigens (met name uit de Sovjettijd) dat hoe harder het Kremlin roept dat er niks aan de hand is, hoe meer je moet gaan vrezen dat er wel iets is...

We wachten af...
pi_150585917
L0gg0l twitterde op donderdag 12-03-2015 om 23:52:16 Kremlin statement 1996 after Yeltsin suffered heart attack: "The president grabbed my right hand in a handshake and nearly tore it off." reageer retweet
L0gg0l twitterde op donderdag 12-03-2015 om 23:53:12 So, according to this "handshake code" we can assume something seriously amiss with Putin reageer retweet
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:11:27 #214
192592 SureD1
------------------------------
pi_150586095
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:04 schreef Houtenbeen het volgende:
L0gg0l twitterde op donderdag 12-03-2015 om 23:52:16 Kremlin statement 1996 after Yeltsin suffered heart attack: "The president grabbed my right hand in a handshake and nearly tore it off." reageer retweet
L0gg0l twitterde op donderdag 12-03-2015 om 23:53:12 So, according to this "handshake code" we can assume something seriously amiss with Putin reageer retweet
Yep, zo ging dat "vroeger" ook, staat me ook nog iets bij van gedoe over Andropov en Tsjernenko net voor Gorbatsjov, die gaven allebei binnen maanden na hun benoeming als SG van de opperste Sovjet de pijp aan Maarten...

Fwiw: in de comments van Nintex's video staat dat het om Mi-8 helicopters gaat van de Russische versie van de Secret Service. Die ene landde op een ponton net bij het Kremlin, die op de foto binnen de muren van het Kremlin. Schijnbaar ongewoon genoeg om te worden opgemerkt.
pi_150586202
Kan nog interessant worden, een machtsstrijd in Rusland en een opbouw van NAVO troepen aan de Russische grens...
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:22:25 #216
192592 SureD1
------------------------------
pi_150586330
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:16 schreef crystal_meth het volgende:
Kan nog interessant worden, een machtsstrijd in Rusland en een opbouw van NAVO troepen aan de Russische grens...
Interessant als in creepy as hell...
pi_150586444
Iedereen vraagt zich af waar Putin is en wil hem weer zien en laat hij nu net op zondag het onderwerp zijn van een 3 uur durende documentaire op de Russische staats TV. Naast een coup, ziekte of overlijden kan het zomaar eens de zoveelste PR stunt zijn.

Dat gezegd hebben is dit gewoon heel raar:
quote:
In addition, a photograph of Putin giving flowers to the mothers of famous athletes, musicians and actors in the Kremlin that was published on International Women’s Day on 8 March was actually taken three days earlier
http://www.theguardian.co(...)tos?CMP=share_btn_tw

Oude foto's als nieuw laten zien dat zijn Noord Korea achtige toestanden.

Kan me niet herrineren of Obama ooit langer dan een week uit het zicht is geweest. Volgens mij is Bush wel meerdere keren dronken ziek geweest.
pi_150587040
benieuwd hoe de kernwapens over de verschillende republieken verdeeld zijn....
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  vrijdag 13 maart 2015 @ 01:00:42 #219
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_150587050
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:27 schreef Nintex het volgende:
Iedereen vraagt zich af waar Putin is en wil hem weer zien en laat hij nu net op zondag het onderwerp zijn van een 3 uur durende documentaire op de Russische staats TV. Naast een coup, ziekte of overlijden kan het zomaar eens de zoveelste PR stunt zijn.

Dat gezegd hebben is dit gewoon heel raar:

[..]

http://www.theguardian.co(...)tos?CMP=share_btn_tw

Oude foto's als nieuw laten zien dat zijn Noord Korea achtige toestanden.

Kan me niet herrineren of Obama ooit langer dan een week uit het zicht is geweest. Volgens mij is Bush wel meerdere keren dronken ziek geweest.
Om daar nou van alles achter te zoeken. Misschien heeftie gewoon griep. Of neemtie ff vakantie.
pi_150587317
Misschien was hij gewoon toe aan een nieuw botoxkuur?
pi_150587354
Vind trouwens een week niet gezien nou niet bepaald lang. Kan me ook voorstellen dat ie na zoveel jaar denkt 'nu even niet'
pi_150587426
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 01:26 schreef Romanus het volgende:
Vind trouwens een week niet gezien nou niet bepaald lang. Kan me ook voorstellen dat ie na zoveel jaar denkt 'nu even niet'
Als ze foto's met foute datum verspreiden om de geruchten tegen te gaan lijkt er wel iets aan de hand.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150587503
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 01:32 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Als ze foto's met foute datum verspreiden om de geruchten tegen te gaan lijkt er wel iets aan de hand.
dat wel, en dat er twee afspraken niet doorgaan is ook on-poetin
pi_150588173
quote:
U.S. admiral raises alarm over Russian military threat

The ability of the U.S. and Canadian military to defend North America could be jeopardized by stepped up Russian military activity, according to the commander of the North American Aerospace Defense Command.

Adm. William Gortney told the Senate Armed Services Committee on Thursday that Russia is continuing to work on its program to deploy "long-range conventionally armed cruise missiles," that can be launched from its bomber aircraft, submarines and warships. This is giving the Kremlin "deterrent" options "short of the nuclear threshold," Gortney said.
http://edition.cnn.com/20(...)-threat-alarm-norad/

[ Bericht 5% gewijzigd door crystal_meth op 13-03-2015 05:46:27 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150589239
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:59 schreef crystal_meth het volgende:
benieuwd hoe de kernwapens over de verschillende republieken verdeeld zijn....
"De knop" zit in Moskou, ik heb een tijdje terug gelezen dat de kernwapens die Oekrane erfde na de Koude Oorlog ook "nutteloos" waren omdat ze uit Moskou gelanceerd moesten worden.
pi_150591933
Maandag weten we meer
russian_market twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 10:16:35 Putin will meet Kyrgyz President Atambaev in Saint Petersburg on March 16. reageer retweet
pi_150591994
Overigens zou ik het wel raar vinden als Kadyrov iets probeert. Men accepteert hem toch nooit als president van Rusland en aangezien volgens de geruchten de FSB hem nu al niet mag denk ik niet dat hij lang leeft als hij zoiets zou flikken. Onafhankelijk Tsjetsjeni komt er ook niet.
pi_150592112
Kadyrov als president van Rusland? Die kerel is een stammenhoofd, een Tsjetsjeen en een moslim, die houdt het geen seconde vol buiten z'n eigen speeltuin.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_150592576
russian_market twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 10:52:10 Hoppla! @L0gg0l: Swiss Rumors: Putin absence due to girlfriend Alina giving birth in Ticino http://t.co/vZnGDH1Qys http://t.co/5TvXSdvd1H reageer retweet



quote:
Alina Kabaeva Poetin vriendin (32) hebben een paar dagen geleden ingecheckt in de Clinica Sant'Anna in Sorengo TI, waar ze hun kind zou brengen aan de wereld.

Tot slot, geniet van de Clinica Sant'Anna een uitstekende reputatie. Met name de gynaecologische afdeling is het middelpunt van de kliniek.

En: Veel rijke Russen proberen er behandeling. Daarom is de website naast de Italiaanse en Engels en Russische versie. Poetin zou Kabaeva hebben naar het buitenland gestuurd om hen uit de Russische media te brengen. Omdat de relatie tussen de twee wordt beschouwd als de grootste publiek geheim in Rusland.

De tip van de kraamkliniek kon Poetin overigens kreeg van zijn goede vriend Silvio Berlusconi. De 2009 was in de VIP-kliniek baby Bezoek: Zijn dochter Barbara brachten hier Edoardo hun kind op de wereld.

http://www.blick.ch/news/(...)-welt-id3563547.html
pi_150593199
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:05 schreef Houtenbeen het volgende:
russian_market twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 10:52:10 Hoppla! @L0gg0l: Swiss Rumors: Putin absence due to girlfriend Alina giving birth in Ticino http://t.co/vZnGDH1Qys http://t.co/5TvXSdvd1H reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[..]

Van harte!

:)
pi_150596722
Hopen dat ie geen aardje naar z'n vaartje heeft als dat het is.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 13:50:48 #232
192592 SureD1
------------------------------
pi_150597639
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:25 schreef Marijnepijn het volgende:

[..]

Van harte!

:)
Dat kan het Kremlin dan toch ook gewoon aankondigen? Deze speculaties zijn dan makkelijk te omzeilen..

Edit: de Bild (I know :') maar voor babygeruchten de first port of call) nuanceert:

Nach Informationen der Schweizer Zeitung „Corriere de Ticino“ hat Kabajewa eine Tochter bekommen - und zwar schon vor einigen Wochen.
Putin selbst soll allerdings nicht in der Klinik gewesen sein.
Denkbar ist allerdings, dass der Krem-Chef in den vergangenen Tagen von der Bildflche verschwunden ist, um sich um Mutter und Kind zu kmmern.
Wenn es stimmt, dass die Geburt schon einige Tage zurckliegt, knnte Kabajewa inzwischen nach Russland zurckgekehrt sein.

http://www.bild.de/politi(...)t-40141982.bild.html

Als de kleine inmiddels weken oud is verklaart dat de afwezigheid niet...

[ Bericht 22% gewijzigd door SureD1 op 13-03-2015 20:46:46 ]
pi_150600906
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 08:39 schreef J.B. het volgende:

[..]

"De knop" zit in Moskou, ik heb een tijdje terug gelezen dat de kernwapens die Oekrane erfde na de Koude Oorlog ook "nutteloos" waren omdat ze uit Moskou gelanceerd moesten worden.
Dat geldt voor icbm's, niet voor tactische kernwapens, of de 70-80% kernkoppen in opslag (non-deployed)
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  vrijdag 13 maart 2015 @ 15:31:40 #234
192592 SureD1
------------------------------
pi_150600988
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:28 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat geldt voor icbm's, niet voor tactische kernwapens, of de 70-80% kernkoppen in opslag (non-deployed)
Is de Russsche knop niet mobiel, zoals de "football" die gaat waar de POTUS gaat?
pi_150602074
russian_market twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 16:02:38 Peskov denies reports on newborn child.- Exactly, officially he is single, so therefore what baby? reageer retweet
pi_150604210
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:31 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Is de Russsche knop niet mobiel, zoals de "football" die gaat waar de POTUS gaat?

De minister van defensie en het hoofd van de generale staf zouden er ook n hebben.
Verder is er het Perimeter systeem dat de icbm's lanceert als het detecteert dat een nucleaire aanval heeft plaatsgevonden en de communicatielink met de generale staf en met Kazbek verbroken is.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150604360
YanniKouts twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 17:10:19 #Russia | Kremlin says is about to make an important statement. Rumours galore that Putin's girlfriend has given birth to their baby. reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150604465
rConflictNews twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 17:15:27 UKRAINE: OSCE mission in Ukraine reports fighting around Donetsk airport, east of Mariupol http://t.co/9X8CsPNleM - @tassagency_en reageer retweet
pi_150604759
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:19 schreef Houtenbeen het volgende:
rConflictNews twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 17:15:27 UKRAINE: OSCE mission in Ukraine reports fighting around Donetsk airport, east of Mariupol http://t.co/9X8CsPNleM - @tassagency_en reageer retweet
http://www.osce.org/ukraine-smm/144986
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  vrijdag 13 maart 2015 @ 18:47:53 #241
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_150607114
quote:
Even overleg over die Noord-Koreaanse slaven die dwangarbeid verrichten in Rusland natuurlijk.
pi_150607135
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 18:47 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Even overleg over die Noord-Koreaanse slaven die dwangarbeid verrichten in Rusland natuurlijk.
Op Putin's begravenis?
pi_150607345
Wikileaks prompted Russia to suspend Joint Consultative Group on CFE participation - Russian Foreign Ministry
http://rbth.com/news/2015(...)n_cfe_par_44387.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150607414
The Kremlin is preparing a major announcement, journalists are asked not to depart for the weekend

According to a source in the press service of the President of Russia in the near future is preparing a major announcement, and for this reason, heads of relevant media asked to be ready in the next few days for a possible press conference.
https://translate.google.(...)asti.net/news/213426
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150607505
quote:
N Korea gaat kernwapen programma opgeven in ruil voor nuclear sharing van Russische kernwapens.
https://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_sharing
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  vrijdag 13 maart 2015 @ 19:44:16 #246
192592 SureD1
------------------------------
pi_150609166
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 18:58 schreef crystal_meth het volgende:
The Kremlin is preparing a major announcement, journalists are asked not to depart for the weekend

According to a source in the press service of the President of Russia in the near future is preparing a major announcement, and for this reason, heads of relevant media asked to be ready in the next few days for a possible press conference.
https://translate.google.(...)asti.net/news/213426
Крепитесь, ребята - Путин перешел на другой уровень в вашей игре...
22:25 - 12 марта 2015

Dapper zijn jongens, Poetin is naar het volgende level van jullie spel gegaan, schrijft de chef van het centrum van politieke informatie op twitter aan de pers...

Wtf moeten we daar nu weer van denken...
pi_150610054
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:44 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Крепитесь, ребята - Путин перешел на другой уровень в вашей игре...
22:25 - 12 марта 2015

Dapper zijn jongens, Poetin is naar het volgende level van jullie spel gegaan, schrijft de chef van het centrum van politieke informatie op twitter aan de pers...

Wtf moeten we daar nu weer van denken...
Putin 2.0
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  vrijdag 13 maart 2015 @ 20:11:39 #248
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150610541
Is hij dood?
pi_150610801
EU unlikely to agree next week to prolong Russia sanctions
http://www.reuters.com/ar(...)dUSKBN0M913020150313
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150611389
A network error routed traffic for the UK's nuclear weapons agency through Russian telecom
http://www.theverge.com/2(...)sia-traffic-redirect
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  vrijdag 13 maart 2015 @ 20:50:19 #251
192592 SureD1
------------------------------
pi_150612487
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 20:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Is hij dood?
Ziek, dood, vader, depressief, op vakantie, aan de diarree...wie zal het zeggen... Die beelden van vandaag waar hij de president van het Hooggerechtshof sprak zijn volgens iemand in het andere topic hier een jaar oud...

http://finance.yahoo.com/(...)sight-150453763.html

Er is in ieder geval iets gaande...

[ Bericht 11% gewijzigd door SureD1 op 13-03-2015 20:59:14 ]
  vrijdag 13 maart 2015 @ 21:04:51 #252
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_150613256
van de trap gevallen
pi_150613531
Exclusive: From 'Red October' village, new evidence on downing of Malaysian plane over Ukraine

http://uk.reuters.com/art(...)dUKKBN0M81XJ20150312
pi_150613639
Officials deny report that EU blocked nuclear fuel deal
http://rt.com/news/240309-hungary-russia-nuclear-deal/
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  vrijdag 13 maart 2015 @ 21:18:27 #255
1234 HiZ
Istanbullu
pi_150613918
Oh ik was vergeten dat helden als jij al weten of een beleid dat ziet op twee jaar mislukt is als het welgeteld 5 dagen heeft gelopen. Dat is het leuke aan mensen als jij; als je de voorwaarden maar voldoende outlandish maakt heb je altijd gelijk.
pi_150614025
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 21:18 schreef HiZ het volgende:
Oh ik was vergeten dat helden als jij al weten of een beleid dat ziet op twee jaar mislukt is als het welgeteld 5 dagen heeft gelopen. Dat is het leuke aan mensen als jij; als je de voorwaarden maar voldoende outlandish maakt heb je altijd gelijk.
verkeerd topic? :?
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2015 @ 21:21:09 #257
230491 Zith
pls tip
pi_150614049
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 21:18 schreef HiZ het volgende:
Oh ik was vergeten dat helden als jij al weten of een beleid dat ziet op twee jaar mislukt is als het welgeteld 5 dagen heeft gelopen. Dat is het leuke aan mensen als jij; als je de voorwaarden maar voldoende outlandish maakt heb je altijd gelijk.
Sorry :'(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 13 maart 2015 @ 21:21:35 #258
1234 HiZ
Istanbullu
pi_150614071
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 21:20 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

verkeerd topic? :?
hehe.. ik zie het.. echt heel raar want ik heb dit topic niet open gehad.
pi_150614146
Gvd, spannend weekend dus.
Waar is Putin
pi_150614479
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 21:21 schreef HiZ het volgende:

[..]

hehe.. ik zie het.. echt heel raar want ik heb dit topic niet open gehad.
Kan gebeuren :D :D Ja, heel raar :P
so long and thanks for all the fish
pi_150614491
'Waar is Putin?'

Het zou zo de titel van een nieuw bordspel van MB kunnen zijn.
pi_150614580
waarschijnlijk is ie gewoon naar zijn schatje in zwitserland met als dubbele agenda om te kijken of hij van de radar af kan zonder dat ie verraden wordt
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2015 @ 21:52:08 #263
230491 Zith
pls tip
pi_150615646
Zo onbetrouwbaar als het maar kan zijn... maar



Vrachtwagens rijden het Kremlin uit, weg is afgezet door politie.

RobPulseNews twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 21:43:28 Removal trucks left the Kremlin in a race against time.#Putin http://t.co/2Z3QLhR9mt reageer retweet
Ik ben van mening dat Putin's Dollars, goud en kunst worden weggesleept :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_150616085
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 21:52 schreef Zith het volgende:
Zo onbetrouwbaar als het maar kan zijn... maar

[ afbeelding ]

Vrachtwagens rijden het Kremlin uit, weg is afgezet door politie.

RobPulseNews twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 21:43:28 Removal trucks left the Kremlin in a race against time.#Putin http://t.co/2Z3QLhR9mt reageer retweet
Ik ben van mening dat Putin's Dollars, goud en kunst worden weggesleept :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt de verkeerde tweet:
BrianTogobitski twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 21:31:13 Alina Kabaeva brings her furniture to the Kremlim. #Russia #Putin #Kremlin http://t.co/CYhDXpareR reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150616103
Gewoon een griepje, niets aan de hand.
pi_150616574


Hehe.

Maar als er echt iets zou zijn zouden de media toch meer "eensgezind" over een eventuele oorzaak berichtgeven? Zou Putin een een product zijn, dan is dit mooi gratis reclame.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 22:16:14 #267
192592 SureD1
------------------------------
pi_150616878
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

je hebt de verkeerde tweet:
BrianTogobitski twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 21:31:13 Alina Kabaeva brings her furniture to the Kremlim. #Russia #Putin #Kremlin http://t.co/CYhDXpareR reageer retweet
:D

Tafels en stoelen lijkt mij niet...het Kremlin is groot! Het is een stadje op zich...

Maar wat anders sleep je in zoveel vrachtwagens naar buiten?!
pi_150616942

dmitryzaksAFP twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 22:06:58 #Russia's Twitter world saying mystery trucks around #Kremlin preparing stage for #Crimea annexation day event Monday http://t.co/yJRrHBKuQc reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  vrijdag 13 maart 2015 @ 22:18:08 #269
192592 SureD1
------------------------------
pi_150616982
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:10 schreef Marijnepijn het volgende:
[ afbeelding ]

Hehe.

Maar als er echt iets zou zijn zouden de media toch meer "eensgezind" over een eventuele oorzaak berichtgeven? Zou Putin een een product zijn, dan is dit mooi gratis reclame.
Meh... Dit is ouderwets Kremlin-watchen en dan moet je het van subtiele hints hebben... Die woordvoerder van het Kremlin die het NOS journaal opvoerde was voor specialisten in bodylanguage.. Hij was echt niet op zijn gemak...
pi_150616995
Ik gok op een aflevering van Now you think you can dance, en je weet wie er wint, right?
so long and thanks for all the fish
  vrijdag 13 maart 2015 @ 22:18:35 #271
192592 SureD1
------------------------------
pi_150617001
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:17 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
Twitter world saying mystery trucks around #Kremlin preparing stage for #Crimea annexation day event Monday
Makes sense :)
pi_150617047
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:18 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Meh... Dit is ouderwets Kremlin-watchen en dan moet je het van subtiele hints hebben... Die woordvoerder van het Kremlin die het NOS journaal opvoerde was voor specialisten in bodylanguage.. Hij was echt niet op zijn gemak...
Ja, je zal maar een nieuws item moeten vullen met geen nieuws....
so long and thanks for all the fish
  vrijdag 13 maart 2015 @ 22:23:39 #273
192592 SureD1
------------------------------
pi_150617278
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:19 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Ja, je zal maar een nieuws item moeten vullen met geen nieuws....
I know.. Er is ook niks aan de hand, hier is het normaal dat Rutte wekenlang uit de media is. Daar niet, en ze hebben een verleden wat dat betreft, dus dat voedt de speculaties alleen maar. Maar dat is wat het zijn nu, speculaties, niet meer, niet minder... Hoogstwaarschijnlijk duikt hij een dezer dagen weer op met zijn "not-a-single-fuck-was-given" gezicht...
pi_150617463
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:23 schreef SureD1 het volgende:

[..]

I know.. Er is ook niks aan de hand, hier is het normaal dat Rutte wekenlang uit de media is. Daar niet, en ze hebben een verleden wat dat betreft, dus dat voedt de speculaties alleen maar. Maar dat is wat het zijn nu, speculaties, niet meer, niet minder... Hoogstwaarschijnlijk duikt hij een dezer dagen weer op met zijn "not-a-single-fuck-was-given" gezicht...
Ja, maar toch missen een hoop mensen hun dagelijkse Putin fix. Daar mag ook wel eens rekening mee gehouden worden. :( Iemand alternatieve bronnen van haat waar ik me aan kan laven?
so long and thanks for all the fish
  vrijdag 13 maart 2015 @ 22:31:13 #275
192592 SureD1
------------------------------
pi_150617660
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:27 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Ja, maar toch missen een hoop mensen hun dagelijkse Putin fix. Daar mag ook wel eens rekening mee gehouden worden. :( Iemand alternatieve bronnen van haat waar ik me aan kan laven?
Hebben RT en sputnik er niks over te zeggen? ;)
pi_150617780
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:31 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Hebben RT en sputnik er niks over te zeggen? ;)
Geen idee, die volg ik niet zo ;)
so long and thanks for all the fish
  vrijdag 13 maart 2015 @ 22:37:43 #277
192592 SureD1
------------------------------
pi_150617922
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 21:31 schreef k3vil het volgende:
waarschijnlijk is ie gewoon naar zijn schatje in zwitserland met als dubbele agenda om te kijken of hij van de radar af kan zonder dat ie verraden wordt
Gorbatsjov is ook eens op vakantie geweest, waar hij later wenste dat hij dat niet gedaan had...een paar dagen later klom Boris Jeltsin op een tank en de rest is history...
  vrijdag 13 maart 2015 @ 22:38:01 #278
192592 SureD1
------------------------------
pi_150617941
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:34 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Geen idee, die volg ik niet zo ;)
Moeten we ff Reza roepen...
pi_150618095
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150618209
Volgens mijn hebben ze Poetins bewustzijn succesvol gepload en plaatsten ze die nu in een mega robot
pi_150618242
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:45 schreef Romanus het volgende:
Volgens mijn hebben ze Poetins bewustzijn succesvol gepload en plaatsten ze die nu in een mega robot
marshmellow Putin? :D
so long and thanks for all the fish
  vrijdag 13 maart 2015 @ 22:46:44 #282
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150618262
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:16 schreef SureD1 het volgende:

[..]

:D

Tafels en stoelen lijkt mij niet...het Kremlin is groot! Het is een stadje op zich...

Maar wat anders sleep je in zoveel vrachtwagens naar buiten?!
Voorbereiding op een nucleaire aanval. Kremlin gaat ondergronds.
pi_150618275
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:38 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Moeten we ff Reza roepen...
Nah, genoeg mensen hier die dat beter volgen :)
so long and thanks for all the fish
pi_150618320
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:46 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Voorbereiding op een nucleaire aanval. Kremlin gaat ondergronds.
Maar.... eerst nog even een party like it's 1999. Valt best mee, volgens McCain is het immers nog steeds 1959.....
so long and thanks for all the fish
  vrijdag 13 maart 2015 @ 23:01:40 #285
192592 SureD1
------------------------------
pi_150618884
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 22:46 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Voorbereiding op een nucleaire aanval. Kremlin gaat ondergronds.
Is er een Russische versie van Cheyenne Mountain?
pi_150619118
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 23:01 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Is er een Russische versie van Cheyenne Mountain?
Mount Yamantau waarschijnlijk.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mount_Yamantau
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150619158
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 23:01 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Is er een Russische versie van Cheyenne Mountain?
Alleen al de metro van Moskou gaat al 100 meter diep
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_150619188
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 23:08 schreef ZOA het volgende:

[..]

Alleen al de metro van Moskou gaat al 100 meter diep
Die in Noord Korea ook. (Toevallig van de week gezien).
pi_150619207
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 23:08 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Die in Noord Korea ook. (Toevallig van de week gezien).
Oh .. ja daar kom ik nooit
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_150619260
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 23:08 schreef ZOA het volgende:

[..]

Alleen al de metro van Moskou gaat al 100 meter diep
geruchten gaan al vele jaren de rondte dat er een apart metrostelsel (als nucleaire bunker) is voor het Kremlin. Of het klopt weet ik niet
pi_150619344
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 23:10 schreef Romanus het volgende:

[..]

geruchten gaan al vele jaren de rondte dat er een apart metrostelsel (als nucleaire bunker) is voor het Kremlin. Of het klopt weet ik niet
Ik heb ook geen idee en ik mag toch niet mee... 2 jaar geleden wel een prima film over de metro en die heette.. metro
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_150619388
In Kiev ligt de diepste, metrostation Arsenalna ligt op 105,5 meter diepte.
pi_150619437
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 23:13 schreef J.B. het volgende:
In Kiev ligt de diepste, metrostation Arsenalna ligt op 105,5 meter diepte.
Ow.. dat wist ik niet eens
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  zaterdag 14 maart 2015 @ 00:18:54 #294
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150622068
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 23:14 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ow.. dat wist ik niet eens
wist je dat niet eens?
pi_150623037
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 00:18 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

wist je dat niet eens?
Wist jij niet dat hij dat niet eens wist?
so long and thanks for all the fish
pi_150623251
Gekkigheid, nog meer bizarre geruchten

KeithWalkerNews twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 23:55:15 #BREAKING: Unconfirmed: #Putin's personal security service commander Viktor Zolotov is rumoured to have been killed. http://t.co/C4AeH03irc reageer retweet
  zaterdag 14 maart 2015 @ 01:17:05 #297
192592 SureD1
------------------------------
pi_150623280
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 01:15 schreef Nintex het volgende:
Gekkigheid, nog meer bizarre geruchten

KeithWalkerNews twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 23:55:15 #BREAKING: Unconfirmed: #Putin's personal security service commander Viktor Zolotov is rumoured to have been killed. http://t.co/C4AeH03irc reageer retweet
Dat zijn inderdaad bizarre geruchten... Toch een palace coup dan?
pi_150623610
Viktor Zolotov is de First Deputy Interior Minister. Werd in november genoemd als mogelijke opvolger van Vladimir Kolokoltsev, de Interior Minister.
http://www.themoscowtimes(...)e-reform/510622.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_150623703
http://uk.businessinsider.com/russian-state-media-published-putin-in-the-future-2015-3?r=US

http://finance.yahoo.com/news/putin-still-missing-things-weird-191500081.html?soc_src=mediacontentstory&soc_trk=tw
quote:
Making things even stranger, Russian TV station Rossiya 24 aired a live report of Putin’s meeting with Kyrgyzstan President Almazbek Atambayev, though the meeting is not scheduled to occur until Monday.
Huh?
  zaterdag 14 maart 2015 @ 01:49:43 #300
192592 SureD1
------------------------------
pi_150623792
quote:
The British Broadcasting Corporation’s Russian language outlet contacted Rossiya 24 about the incident and was told, “An error had occurred.”

Uit dezelfde link...
  zaterdag 14 maart 2015 @ 01:56:32 #301
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')