Vlei jezelf nietquote:Op maandag 9 maart 2015 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dan? heb je zo'n aversie voor mij, als FOK gebruiker, dat je jezelf forceert om altijd averechts tegen mij te zijn?dat het allemaal zo leeft zeg.. wow.
Vraag het hier anders even SG.quote:
ja nee, want dan moet ik mijn verhaal gaan doen en dat wil ik nu juist niet hier. vroeg me alleen af of het normaal is wat me overkomt en het gewoon even een dipje isquote:
Ligt eraan hoe lang je er al mee rond loopt?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja nee, want dan moet ik mijn verhaal gaan doen en dat wil ik nu juist niet hier. vroeg me alleen af of het normaal is wat me overkomt en het gewoon even een dipje is
klinkt wel als een vrij diep dipje dan..quote:Op maandag 9 maart 2015 15:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja nee, want dan moet ik mijn verhaal gaan doen en dat wil ik nu juist niet hier. vroeg me alleen af of het normaal is wat me overkomt en het gewoon even een dipje is
Nou, zo heftig als ik het nu voel. Zo'n 2 weken denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:36 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je er al mee rond loopt?
Ik gok dat je het niet doet tho.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
\dank je
[..]
ja misschien toch maar een afspraak maken dan.
Waarom niet?quote:
quote:
Het is sowieso normaal om je wel eens niet lekker te voelen. Als dat lang aanhoudt kan dat duiden op een vorm van depressie. Mijn advies is om geen advies verder op het internet te vragen en echt naar een professional te gaan.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou, zo heftig als ik het nu voel. Zo'n 2 weken denk ik.
Toevallig ben ik deze week om een andere reden bij de dokter, dus misschien dat ik direct een afspraak kan maken.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:34 schreef -supergirl- het volgende:
ben gewoon heel prikkelbaar opeens. en ben nu al op verschillende openbare plekken in huilen uitgebarsten waardoor ik niet meer naar school wil
ik zou gewoon een KLB topic openen, 100% succesquote:Op maandag 9 maart 2015 15:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Toevallig ben ik deze week om een andere reden bij de dokter, dus misschien dat ik direct een afspraak kan maken.
Ik gok ook dat ik het uiteindelijk niet doe. Ik ben zo'n type dat haar eigen problemen in haar eentje wil oplossen. Ook al heeft familie me ook al aangeraden met iemand te gaan praten, die merken ook dat het slechter met me gaat
Ik zou het dan sowieso bespreekbaar maken.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Toevallig ben ik deze week om een andere reden bij de dokter, dus misschien dat ik direct een afspraak kan maken.
Ik gok ook dat ik het uiteindelijk niet doe. Ik ben zo'n type dat haar eigen problemen in haar eentje wil oplossen. Ook al heeft familie me ook al aangeraden met iemand te gaan praten, die merken ook dat het slechter met me gaat
Wie?quote:
Voederbietel. Tegen jou. Zou niet pikkenquote:Op maandag 9 maart 2015 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou het dan sowieso bespreekbaar maken.
[..]
Wie?
Oh. Hij valt voor mij in dezelfde categorie als hoink... laat ze maar lekker ragen..quote:Op maandag 9 maart 2015 15:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Voederbietel. Tegen jou. Zou niet pikken
Goede categorie wel.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh. Hij valt voor mij in dezelfde categorie als hoink... laat ze maar lekker ragen..
Bedankt, i guess.quote:
Is dat dezelfde categorie of een andere?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In een groep van klasbakken passen jij en Matip ook gemakkelijk.
ging je mad?quote:
Begon lichtelijk te zweten. Dacht dat iemand mij na typte als ik mijn post zag.quote:
pff ik kon er echt niet tegen man, dat je een andere UI had. Zat elke keer te zoeken waar je nou in discussie was met vb kki uil ff serieus dit is beter nou doeiquote:
ziek heequote:Op maandag 9 maart 2015 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Begon lichtelijk te zweten. Dacht dat iemand mij na typte als ik mijn post zag.
Bedankt voor je opbouwende kritiek.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
pff ik kon er echt niet tegen man, dat je een andere UI had. Zat elke keer te zoeken waar je nou in discussie was met vb kki uil ff serieus dit is beter nou doei
Klopt, het zorgt lig wel voor dat ze hun bek houden als je je penis erin propt.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
Overigens hoor ik dat alle problemen bij vrouwen op te lossen zijn met penis
Ligt beetje aan de dikte van de penis en de mond afmeting van de juffrouw.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:02 schreef wise het volgende:
[..]
Klopt, het zorgt lig wel voor dat ze hun bek houden als je je penis erin propt.
daarom met balzak en al naar binnenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt beetje aan de dikte van de penis en de mond afmeting van de juffrouw.
idd bij Chlo voelt het waarschijnlijk alsof je een frikandel op de gang gooitquote:Op maandag 9 maart 2015 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt beetje aan de dikte van de penis en de mond afmeting van de juffrouw.
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
idd bij Chlo voelt het waarschijnlijk alsof je een frikandel op de gang gooit
op de gang nog welquote:Op maandag 9 maart 2015 16:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ik vind het een grappige opmerking, dus ik moest lachen.Was dezequote:
watquote:Op maandag 9 maart 2015 16:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
watquote:
Ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:08 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik vind het een grappige opmerking, dus ik moest lachen.Was dezebeter geweest?
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:11 schreef remi1986 het volgende:
blijkt wel weer dat niemand hier Theo Maassen kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |