Ik check Spong nu in de herhaling van Pauwquote:Op maandag 9 maart 2015 23:56 schreef Blistering het volgende:
Ik heb toch wel weer even genoten van Gerard Spong hoor, bij Pauw vanavond.
Wat een uiterst boeiende man is dat toch.
"Wees op tijd."quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:24 schreef Yreal het volgende:
Vraagt iemand me of ik tips heb voor de ib aangifte van haar moeder.
"De correcte getallen invullen" werd niet gewaardeerd..
Alle belangrijke dingen verzamelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:24 schreef Yreal het volgende:
Vraagt iemand me of ik tips heb voor de ib aangifte van haar moeder.
"De correcte getallen invullen" werd niet gewaardeerd..
quote:Compleet met dreadlocks, make-up, een bandana, gekleurde broek en een papegaai op zijn schouder probeerde de man de set op te komen. Het is niet duidelijk of de papegaai echt was. De politie heeft een foto van de man vrijgegeven.
Dat zou wat zijn. En dat beest maar schreeuwen dat het een namaakmes is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://www.nu.nl/film/400(...)the-caribbean-5.html
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
HET MES IS NEP
HET MES IS NEP
HOU JE KOP KUTVOGEL
Speld heldquote:Het ontslagbriefje van de gisteravond afgetreden minister Opstelten is kwijt. De oud-minister van Veiligheid en Justitie roept zijn ambtenaren op om het document op te sporen: “Ik kan mij van gisteravond vrij weinig herinneren, dat is glashelder. Ik kan op dit ogenblik melden dat de precieze inhoud van de ontslagbrief mij ontschoten is. Iemand moet het afschrift van mijn ontslag hebben meegenomen. Ik zou het prettig vinden als degene die het briefje heeft het ook even laat zien.”
Op het ministerie van Veiligheid en Justitie wordt druk gezocht naar het betreffende briefje. Minister Opstelten leidt het onderzoek: “Ik kan u zeggen dat het heel moeilijk is om dit soort documenten boven tafel te krijgen, vooral naarmate de gebeurtenissen in kwestie langer geleden hebben plaatsgevonden. We hebben het wel over gisteren en gisteren is geen vandaag. Maar u kunt er op rekenen dat ik alles in het werk zal stellen om deze zaak op te helderen, dat is een kwestie van vertrouwen.”
De nieuwe staatssecretaris van Veiligheid en Justitie wordt voormalig officier van justitie Fred Teeven. Volgens Opstelten is het niet problematisch dat Teeven bij zijn vorige baan moest aftreden als staatssecretaris van Veiligheid en Justitie: “Dat zijn uw woorden. Ik heb op dit ogenblik geen aanwijzingen dat hij in een vorig leven is afgetreden.”
Zolang het ontslagbriefje niet gevonden wordt, zal Opstelten gewoon aan het werk blijven als minister. Zo kondigde hij vanochtend enkele nieuwe maatregelen aan, waaronder de invoering van minimumstraffen en het sluiten van alle coffeeshops in Nederland.
Dat zit dus in de Tweede Kamer.twitter:TonElias twitterde op maandag 09-03-2015 om 11:30:10DRINGEND VERZOEK aan Microsoft: wilt u mij niet meer tien keer per dag thuis laten bellen vanuit India voor marketingdoeleinden? #Microsoft reageer retweet
Ach ja, als een rekentoets niet verplicht is, dan is zoiets als een computerrijbewijs evenmin verplichtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dat zit dus in de Tweede Kamer.twitter:TonElias twitterde op maandag 09-03-2015 om 11:30:10DRINGEND VERZOEK aan Microsoft: wilt u mij niet meer tien keer per dag thuis laten bellen vanuit India voor marketingdoeleinden? #Microsoft reageer retweet
Reactie van hem op die 'betweters':quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach ja, als een rekentoets niet verplicht is, dan is zoiets als een computerrijbewijs evenmin verplicht
twitter:TonElias twitterde op maandag 09-03-2015 om 14:59:31Tegen de betweters die phishing op kilometers afstand herkennen kijk even naar de vele andere reacties. Mooi om via Twitter dit te matigen! reageer retweet
Prachtig tochquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Reactie van hem op die 'betweters':twitter:TonElias twitterde op maandag 09-03-2015 om 14:59:31Tegen de betweters die phishing op kilometers afstand herkennen kijk even naar de vele andere reacties. Mooi om via Twitter dit te matigen! reageer retweet
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |