Verschrikkelijk.quote:
Die staat gewoon in mijn "slaap" playlist hoor. Gisteren nog geluisterd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Erik? Als je nou een album luistert en er staat een dijk van een kerstplaat op, luister je die dan wel of niet? Ik heb net schaamteloos genoten van Thank God It's Christmas.
vertel?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:27 schreef Etsu het volgende:
Nou, ik heb weer eens iets geks bedacht voor volgend jaar. Nu maar eens even kijken naar de uitvoering daarvan.
Maar eens even kijken naar paar vakken van Amerikaans recht op een universiteit in Washington.quote:
Lekker belangrijk of het in die keuzeruimte kan. Gewoon doen toch? Alle seinen staan op groen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar eens even kijken naar paar vakken van Amerikaans recht op een universiteit in Washington.
Geld is er, tijd is er, waarom niet?
Alleen eens even kijken of ik dat in de keuzeruimte van m'n master kan plempen maar als ik niet eens een afspraak met de studieadviseur kan maken, heb ik niet veel vertrouwen in een goede afloop.
Zo belangrijk is het inderdaad niet, maar zou wel tof vinden als het kon. Niks mis met informeren.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of het in die keuzeruimte kan. Gewoon doen toch? Alle seinen staan op groen.
Sowieso doen. Ongeacht of je er je halve master mee kan vullen of helemaal niks.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar eens even kijken naar paar vakken van Amerikaans recht op een universiteit in Washington.
Geld is er, tijd is er, waarom niet?
Alleen eens even kijken of ik dat in de keuzeruimte van m'n master kan plempen maar als ik niet eens een afspraak met de studieadviseur kan maken, heb ik niet veel vertrouwen in een goede afloop.
Nou. Geen geld ...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:20 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie dat ook gedaan? Zo nee, waarom niet?
En ik heb er ook geen behoefte aan om zo lang van huis te zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zullen de andere honderden studenten vast ook niet hebben gehad.
Bang voor onbekende dingen. Achteraf zonde, nu wel afgeleerd. Dus ik zou die sprong zeker wagen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:20 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie dat ook gedaan? Zo nee, waarom niet?
Ok?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef Ties02 het volgende:
Ik baseer mijn mening niet enkel op het internet, dat iedereen dat even weet
Zie ik hier nou een juist voltooid deelwoord?quote:
Ik heb weer eens taal les genomen...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie ik hier nou een juist voltooid deelwoord?
Spaties Yreal!quote:
Ik begrijp hetquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Ik deed altijd erg bekrompen en simpel over dingen, kwam ergens vandaan begrijpen jullie hopelijk
Zal het nu anders aan gaan pakken
Vandaar ook de brave UIquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Ik deed altijd erg bekrompen en simpel over dingen, kwam ergens vandaan begrijpen jullie hopelijk
Nou nou.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:50 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar ben ik niet van overtuigd, anders was J. nu wel bezet.
Doe eens beter je best jongeman
Snap ik. Komt allemaal goed. Uiteindelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:51 schreef Ties02 het volgende:
Gewoon een vader figuur gemist, die ga je dan ergens in zoeken
Hey Wimquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Snap ik. Komt allemaal goed. Uiteindelijk.
Snap je wel denk ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Deze snap ik niet. Doe maar uitleg in DM.
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:10 schreef Yreal het volgende:
Mijn begeleider kwam vanmiddag langs op het kantoor waar ik zit in een oerol vest...
ik weet het.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat is zo geheim, dat weten we zelf niet eens.
Hoe gaat ie, Spot?quote:
Ai, dat klinkt niet goed. Als je wat info wilt hebben, schroom niet! Bij mij gaat het prima. Nog altijd naar m'n zin op het werk, wel erg druk. En de Clio komt over een tijdjequote:Op woensdag 11 maart 2015 11:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Op zich goed. Wel wat onzekerheid inzake mijn werkzame leven op korte termijn. Jij?
Omdat die mensen jarig zijn, en zij dat aan hun facebookvrienden willen laten weten?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:42 schreef Etsu het volgende:
Waarom kwakken mensen 'mijn tante/nicht/oom/vader/moeder/opa/oma/achterachterachternicht is jarig!!!' met 500 foto's van die persoon op FB?
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:43 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Omdat die mensen jarig zijn, en zij dat aan hun facebookvrienden willen laten weten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |