Verschrikkelijk.quote:
Die staat gewoon in mijn "slaap" playlist hoor. Gisteren nog geluisterd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Erik? Als je nou een album luistert en er staat een dijk van een kerstplaat op, luister je die dan wel of niet? Ik heb net schaamteloos genoten van Thank God It's Christmas.
vertel?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:27 schreef Etsu het volgende:
Nou, ik heb weer eens iets geks bedacht voor volgend jaar. Nu maar eens even kijken naar de uitvoering daarvan.
Maar eens even kijken naar paar vakken van Amerikaans recht op een universiteit in Washington.quote:
Lekker belangrijk of het in die keuzeruimte kan. Gewoon doen toch? Alle seinen staan op groen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar eens even kijken naar paar vakken van Amerikaans recht op een universiteit in Washington.
Geld is er, tijd is er, waarom niet?
Alleen eens even kijken of ik dat in de keuzeruimte van m'n master kan plempen maar als ik niet eens een afspraak met de studieadviseur kan maken, heb ik niet veel vertrouwen in een goede afloop.
Zo belangrijk is het inderdaad niet, maar zou wel tof vinden als het kon. Niks mis met informeren.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of het in die keuzeruimte kan. Gewoon doen toch? Alle seinen staan op groen.
Sowieso doen. Ongeacht of je er je halve master mee kan vullen of helemaal niks.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar eens even kijken naar paar vakken van Amerikaans recht op een universiteit in Washington.
Geld is er, tijd is er, waarom niet?
Alleen eens even kijken of ik dat in de keuzeruimte van m'n master kan plempen maar als ik niet eens een afspraak met de studieadviseur kan maken, heb ik niet veel vertrouwen in een goede afloop.
Nou. Geen geld ...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:20 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie dat ook gedaan? Zo nee, waarom niet?
En ik heb er ook geen behoefte aan om zo lang van huis te zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zullen de andere honderden studenten vast ook niet hebben gehad.
Bang voor onbekende dingen. Achteraf zonde, nu wel afgeleerd. Dus ik zou die sprong zeker wagen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:20 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie dat ook gedaan? Zo nee, waarom niet?
Ok?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef Ties02 het volgende:
Ik baseer mijn mening niet enkel op het internet, dat iedereen dat even weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |