abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150449169
quote:
4s.gif Op maandag 9 maart 2015 01:55 schreef PizzaMizza het volgende:
Leg uit?
N-Afrikanen hebben een positieve werken vanuit sociaal-economisch opzicht op de maatschappij.

quote:
Het zal nadelig zijn voor Europa als er steeds meer islamitische vluchtelingen bijkomen. Het contrast wordt steeds groter. Bovendien neigen veel moslims ernaar om 't voor elkaar op te nemen(zelfs voor jihadisten). Ik hoop dus dat Griekenland en Italie lekker nee zeggen.
Die komen er niet bij. Al tijden niet meer. Tenzij die Grieken hun deur nu echt open gaan zetten.
Want die vluchtelingen die dan een verblijfsvergunning krijgen gaan echt niet in Griekenland blijven haha.

quote:
Een ander probleem: veel christenen en yezidis staan niet achter de Koerdische overheid.
Je bent vluchteling en gaat eisen stellen.....WTF. Ken je plaats.

quote:
De KRG is hier bewust van, ik denk niet dat ze graag trojaanse paarden binnen halen. Nechirvan Barzani waarschuwde al laatst dat de vluchtelingen voor een verandering in de demografie van de KRG hebben gezorgd.
Owja krijgen we ook dat "Koerdische nationaal thuisland" bullshit zoals in Israel en demografie en engkijken hoeveel procent "koerdish bloed" heeft. Nu nog aliyaa voor Koerden wereldwijd en de KRG lijkt wel heel erg op Israel. Dan maar Zuid-Irak voor die vluchtelingen. Of de golfstaten...daar houden ze wel van vluchtelingen uit dat gebied grenzend aan Shaam.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_150449174
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 01:55 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Vrouwen Arabischs sprekend met Levantijns accent en vluchteling? Dat kan alleen uit Syrie zijn...zijn die er zo snel gekomen dan in aanzienlijke getalen :D Of soennitische Libanese vluchtelingen voor Hizbullah? Of Iraakse soennies voor de sjia-milities!
Er zijn relatief veel Syriers binnen gekomen de afgelopen maanden...

Ook een stuk uit Eritrea, ik weet alleen niet of dat islamitische of christelijke zijn.
#freefrederike
pi_150449178
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 01:42 schreef ChanceThePepper het volgende:

[..]

Ze zijn het niet zomaar vergeten. De Iraanse regime heeft de Koerdische beweging helemaal kapot onderdrukt. Waarom denk je dat die overheid niet stopt met Koerden ophangen? De meerderheid van de Iraanse Koerden hun mening kunnen we nu niet peilen omdat de overheid dat niet wilt. De laatste 'peiling' was de grootschalige opstand van de Koerden tijdens de revolutie. En dat kwam van de bevolking zelf. Niet van boven opgelegd. En ondanks dat heb je nog steeds kleine partijen die op dit moment in Qandil zijn.

Iran onderdrukt sowieso heel de bevolking, dus daarin hebben de Koerden wel wat gemeenschappelijke identiteit met de Azeri's, balochi's en zelfs Perzen. Ik vind het uberhaupt grappig dat (pro)Iraniërs altijd zo hun best doen om te zeggen dat Koerden bij Iran willen horen. De grootste Koerdische leider van de 20e eeuw blijft een Iraanse Koerd.
Omdat terroristen nou eenmaal worden bestraft. Iran hangt geen Koerden op, alleen Koerdische terroristen.
Ik heb vaak gesproken met Iraanse Koerden in Iran, en die bevestigen gewoon dat de overgrote meerderheid geen autonomie of onafhankelijk wil. En ja, ik kan echt wel aanvoelen of ze de waarheid spreken of liegen uit angst.

Zelfs Wikipedia zegt:
According to Kreyenbroek, many Kurds in Iran have shown no interest in Kurdish nationalism,[13] especially Shia Kurds, who even vigorously reject idea of autonomy, preferring direct rule from Tehran.

Chroestjov was een Oekraïner, conclusie: Oekraïne wil bij Rusland horen!
pi_150449179
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 01:55 schreef Atak het volgende:

[..]

Klopt. In geval dat Israel een aanval uitvoert op Iran zullen die minderheden in opstand komen. Ik denk dat Israel al zulke plannen heeft om Iran uit elkaar te trekken. 46% van Iran bestaat sowieso uit minderheden.
:N
#freefrederike
pi_150449187
quote:
4s.gif Op maandag 9 maart 2015 02:00 schreef PizzaMizza het volgende:

Ook een stuk uit Eritrea, ik weet alleen niet of dat islamitische of christelijke zijn.
Meer Syriers dan voorheen ja, maar ik geloof niet dat IPA die direct in zijn straatbeeld ziet hoor.
Zoveel zijn het er nou ook weer niet.
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_150449189
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 01:58 schreef Atak het volgende:

[..]

En dat ISIS bijna op thee kwam bij je opa en oma was zeker ook een mainstream leugen. Dat ISIS Erbil bijna in handen had is een feit. Ik ga dat niet met jou debatteren.
Dat is dus geen feit.
De amerikaanse bombardementen begonnen toen 1 enkel artilleriestuk vele kilometers van erbil af, bijna in de zone kwam dat zijn artillerie in de buurt van de buitenste deel van Erbil terecht kon komen. Dit is meerdere malen bevestigd door de KRG en woordvoerders van politieke partijen. Jij doet het overkomen alsof Erbil leeg was en dat ISIS bijna bij de Bazaar was. Denk trouwens maar niet dat Erbil een tweede Mosul zou worden. Diezelfde dag kwamen er grote konvooiien van speciale versterking vanuit Slemani aan.
pi_150449190
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 01:59 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Juist. (Dan wel dat type die genoeg heeft van de Mullah's.) Zijn vaak wel mensen de relatief makkelijk hun weg weten te vinden en zich niet te goed voelen om met Nederlanders om te gaan.
Achja, misschien juist een grote groep Mullah-liefhebbers importeren om de Soennieten te counteren? De Turkse geheime dienst probeert dat ook door Zaza-nationalisme te verspreiden zodat de Koerdische eenheid verzwakt.
#freefrederike
pi_150449191
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 02:00 schreef reza1 het volgende:

[..]

Omdat terroristen nou eenmaal worden bestraft. Iran hangt geen Koerden op, alleen Koerdische terroristen.
Ik heb vaak gesproken met Iraanse Koerden in Iran, en die bevestigen gewoon dat de overgrote meerderheid geen autonomie of onafhankelijk wil. En ja, ik kan echt wel aanvoelen of ze de waarheid spreken of liegen uit angst.

Zelfs Wikipedia zegt:
According to Kreyenbroek, many Kurds in Iran have shown no interest in Kurdish nationalism,[13] especially Shia Kurds, who even vigorously reject idea of autonomy, preferring direct rule from Tehran.

En als wikipedia dat zegt dan moet het waar zijn. Dat Iran minderheden zo onderdrukt zegt al genoeg.
  maandag 9 maart 2015 @ 02:03:02 #99
365082 IPA35
Patriarch
pi_150449195
quote:
4s.gif Op maandag 9 maart 2015 02:02 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Achja, misschien juist een grote groep Mullah-liefhebbers importeren om de Soennieten te counteren? De Turkse geheime dienst probeert dat ook door Zaza-nationalisme te verspreiden zodat de Koerdische eenheid verzwakt.
Blanke Afrikanen.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_150449205
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 02:02 schreef Atak het volgende:

[..]

En als wikipedia dat zegt dan moet het waar zijn. Dat Iran minderheden zo onderdrukt zegt al genoeg.
Moeilijk he lezen.
pi_150449207
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 02:02 schreef ChanceThePepper het volgende:
uitenste deel van Erbil terecht kon komen. Dit is meerdere malen bevestigd door de KRG en woordvoerders van politieke partijen. Jij doet het overkomen alsof Erbil leeg was en dat ISIS bijna bij de Bazaar was. Denk trouwens maar niet dat Erbil een tweede Mosul zou worden. Diezelfde dag kwamen er grote konvooiien van speciale versterking vanuit Slemani aan.
Nogmaals. Zelfs Barzani heeft in interviews gezegd dat Erbil op vallen stond en dat zonder Amerikaanse bombardementen vandaag Erbil kwijt was. Als zelfs Barzani dat zegt dan vind ik het onnodig om dit met jou te debatteren.
pi_150449212
quote:
4s.gif Op maandag 9 maart 2015 02:02 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

CIA-salafis steunen. Die houden de soennieten wel goed onder de knie. Ze gedragen zich dan wel apart maar heb je wel een a-politieke variant die heel sektarisch zijn en de soennitische gemeenschap als je ze goed steunt echt flink opsplitst.
pi_150449214
quote:
4s.gif Op maandag 9 maart 2015 02:00 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

In 2014 bijna 10.000 uit Syrie.

http://www.vluchtelingenw(...)/landen-van-herkomst
  maandag 9 maart 2015 @ 02:06:16 #104
365082 IPA35
Patriarch
pi_150449215
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 02:05 schreef Aloulu het volgende:

[..]

CIA-salafis steunen. Die houden de soennieten wel goed onder de knie. Ze gedragen zich dan wel apart maar heb je wel een a-politieke variant die heel sektarisch zijn en de soennitische gemeenschap als je ze goed steunt echt flink opsplitst.
Totdat ze hun hand weten te leggen op bepaalde boekjes...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_150449216
quote:

[..]

Zelfs Wikipedia zegt:

Ik ken genoeg Iraanse Koerden. Als ik Mahabad en Qazi Muhammad zeg, dan pas smelt hun hart. Daarnaast heb ik al gezegd, de ware aard van 'het volk' wilt zal pas naar buiten komen wanneer Teheran niet meer zo sterk is.
Natuurlijk heb je ook Koerden die trouw zijn aan Teheran. Net als dat je Koerden hebt die trouw zijn aan Baghdad, of Ankara.

De terrorisme-kaart is uiteraard een klassieker voor regimes. Geloof er maar in als je wilt.
pi_150449223
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 02:05 schreef Atak het volgende:

[..]

Nogmaals. Zelfs Barzani heeft in interviews gezegd dat Erbil op vallen stond en dat zonder Amerikaanse bombardementen vandaag Erbil kwijt was. Als zelfs Barzani dat zegt dan vind ik het onnodig om dit met jou te debatteren.
Barzani heeft in diezelfde interviews gezegd dat jij een idioot bent.
pi_150449224
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 01:59 schreef Aloulu het volgende:
N-Afrikanen hebben een positieve werken vanuit sociaal-economisch opzicht op de maatschappij.
Huh? Noord-Afrikanen zijn juist de meest gehate groep in Nederland(ik haat ze zelf niet, maar om even realistisch te blijven).

quote:
Je bent vluchteling en gaat eisen stellen.....WTF. Ken je plaats.
Dat zou je idd verwachten, maar de werkelijkheid bewijst juist het tegendeel.
quote:
Owja krijgen we ook dat "Koerdische nationaal thuisland" bullshit zoals in Israel en demografie en engkijken hoeveel procent "koerdish bloed" heeft. Nu nog aliyaa voor Koerden wereldwijd en de KRG lijkt wel heel erg op Israel. Dan maar Zuid-Irak voor die vluchtelingen. Of de golfstaten...daar houden ze wel van vluchtelingen uit dat gebied grenzend aan Shaam.
Een van de 3 provincies van de KRG, Duhok, heeft momenteel al meer vluchtelingen dan originele bewoners. Hij heeft in werkelijkheid dus gelijk. Veel scholen kunnen niet open omdat ze worden gebruikt als vluchtelingenkampen.

De vluchtelingen zijn van harte welkom, maar ik denk dat geen een overheid het toelaat om permanent een volledige provincie te veranderen in een vluchtelingenbolwerk.
#freefrederike
pi_150449230
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 02:06 schreef ChanceThePepper het volgende:

[..]

Ik ken genoeg Iraanse Koerden. Als ik Mahabad en Qazi Muhammad zeg, dan pas smelt hun hart.
Iraanse Koerden in Iran?
pi_150449231
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 02:06 schreef IPA35 het volgende:
Totdat ze hun hand weten te leggen op bepaalde boekjes...
Zolang ze de CIA-salafi lijn aanhouden en "terugkeren naar de GG....Grote Geleerden" en die aan suikerziekte leidende "geleerde" die ze alleen van geluidsbandjes kennen heb je de ideale medicatie tegen de jihadisten ook hoor. Ze zijn ook heel erg fel tegen die lui.... "honden van de hel" aanteigingen constant en elke Moslimspreker gelijk op de zwarte lijst zetten omdat ie "weerlegt is door de grote geleerden". Fawaz heeft ze ook aan zijn broek gehad en werd zeer moe van ze haha :D
pi_150449232
quote:

[..]

Zelfs Wikipedia zegt:

Je kunt het bepaalde mensen niet uitleggen. Jij hebt real life experience. Jij weet bijv. ook dat Azeris geen onafhankelijkheid willen, maar Atak dwingt ze(wtf :') ).
#freefrederike
pi_150449237
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Montana_ir op 09-03-2015 02:10:00 ]
pi_150449238
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 02:05 schreef Atak het volgende:

[..]

Barzani heeft dat nooit gezegd.
#freefrederike
pi_150449245
quote:

[..]

Ik ken genoeg Iraanse Koerden. Als ik Mahabad en Qazi Muhammad zeg, dan pas smelt hun hart. Daarnaast heb ik al gezegd, de ware aard van 'het volk' wilt zal pas naar buiten komen wanneer Teheran niet meer zo sterk is.
Natuurlijk heb je ook Koerden die trouw zijn aan Teheran. Net als dat je Koerden hebt die trouw zijn aan Baghdad, of Ankara.
Hetzelfde met Azerbeidzjanen. Mullah durft niet om aan de Azerbeidzjanen te komen omdat ze zo'n grote groep zijn met veel invloed. De Koerden in Iran worden opgehangen omdat ze niks tegen de Mullah kunnen doen. De Azerbeidzjanen in Iran zijn heel invloedrijk.
pi_150449246
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 02:05 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Idd een goede strategie. Raar dat NL bijv. die nog niet heeft toegepast. De beste manier om een beweging kapot te maken, is door 'm te infiltreren en dan van binnen te extremistisch te maken voor veel mensen.

Zo is dat ook met de occupy-beweging gebeurd, die eerst veel ''goede'' mensen aantrok, maar daarna van binnen kapot werd gemaakt door de hoeveelheid slecht nieuws.
#freefrederike
pi_150449253
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 02:06 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

In 2014 bijna 10.000 uit Syrie.

http://www.vluchtelingenw(...)/landen-van-herkomst
Vind jij dat niet veel dan? Vluchtelingen uit EU zijn anders dan vluchtelingen uit een ander land. Die van de EU gaan meestal nooit meer weg. Elk jaar +10 000, is erg veel. Zeker gezien het aantal kinderen die islamitische immigranten maken ivergelijkingmet autochtone Nederlanders.
#freefrederike
pi_150449257
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 02:07 schreef ChanceThePepper het volgende:

[..]

Barzani heeft in diezelfde interviews gezegd dat jij een idioot bent.
Maar wel hypocriet achter het Turkse leger schuilen als ISIS aan je voordeur komt :') Wat een walgelijk volk zijn jullie ook _O-
pi_150449259
quote:
4s.gif Op maandag 9 maart 2015 02:09 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Barzani heeft dat nooit gezegd.
Wel
pi_150449262
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 02:10 schreef Atak het volgende:

[..]

Hetzelfde met Azerbeidzjanen. Mullah durft niet om aan de Azerbeidzjanen te komen omdat ze zo'n grote groep zijn met veel invloed. De Koerden in Iran worden opgehangen omdat ze niks tegen de Mullah kunnen doen. De Azerbeidzjanen in Iran zijn heel invloedrijk.
Azeris worden ook opgehangen...
#freefrederike
pi_150449265
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 02:12 schreef Atak het volgende:

[..]

Maar wel hypocriet achter het Turkse leger schuilen als ISIS aan je voordeur komt :') Wat een walgelijk volk zijn jullie ook _O-
Hypocriet achter het Turkse leger? Het Turkse leger heeft juist ISIS gefaciliteerd en steun aan Peshmerga geweigerd.
#freefrederike
  maandag 9 maart 2015 @ 02:14:53 #120
365082 IPA35
Patriarch
pi_150449267
quote:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')