Dan flikkeren ze een briefje in je brievenbus voor een nieuwe afspraak, waarom moet er 5 uur marge inzitten?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar is een simpele truc voor, pas opendoen om 16:55u.
Mijn moeder wordt over 2 weken 83 jr. die leest geen Libelle meer.quote:
Ook al zo oud.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt over 2 weken 83 jr. die leest geen Libelle meer.
Bier heb je geen ijsklontjes voor nodig.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee is niet moeilijk, ik het het al, hoefde niet eens naar de berging
Cola wélquote:Op maandag 9 maart 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bier heb je geen ijsklontjes voor nodig.
Voor wie is het belangrijk?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan flikkeren ze een briefje in je brievenbus voor een nieuwe afspraak, waarom moet er 5 uur marge inzitten?
dan koopt ze er vast wel eentje voor je en komt die even brengen. Of doe zoals mijn zusje: die regelt gewoon dat mijn vader in haar huis op een monteur of bezorging gaat zitten wachten.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt over 2 weken 83 jr. die leest geen Libelle meer.
Het moet, van de woningbouw, het is een huurflat, dus onderhoud.quote:
je bent echt helemaal van slag he?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
Krijg de schijt, ik wilde nog iets bestellen was gratis verzenden tot zondag, maar tis al te laat
Wat niet zien? Je hebt het toch over de recordpogingen?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ik het niet zie en dat is niet eerlijk...
Dan kennen ze mooi wachten totdat het mij uitkomt.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het moet, van de woningbouw, het is een huurflat, dus onderhoud.
jaquote:Op maandag 9 maart 2015 00:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bent echt helemaal van slag he?
Ze heeft nu dagen nodig om weer zichzelf te worden, en ik had nog zo gezegd denk zen!!quote:Op maandag 9 maart 2015 00:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bent echt helemaal van slag he?
als ik cola drink is er sowieso iets misquote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze heeft nu dagen nodig om weer zichzelf te worden, en ik had nog zo gezegd denk zen!!
Dat er 1 sneller is in de statsquote:Op maandag 9 maart 2015 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat niet zien? Je hebt het toch over de recordpogingen?
quote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben trouwens wel in de stemming... Om te gaan slapen dan
Trusten iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |