quote:Op zondag 8 maart 2015 22:32 schreef Studiotje het volgende:
Nieuwe poging in KPD, mag Fylax niet komen
Oh ik bedoelde de top 3. Maar ik zie het allemaal niet zo goed meer snap jequote:Op zondag 8 maart 2015 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er staan er toch 2 van Fylax en 1 van Kingstown op? Die van net op 1, die van KT op 3, en die andere van Fylax op 5 of 6 ofzo
Alleen voor de elitequote:Op zondag 8 maart 2015 22:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
OMG SO EXCITE ELITEGROEPJES WAAR IK OOK BIJ HOOR WAT EEN FEEST
Wat zou GGMM over deze recordpoging vinden?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op bokt.nl gaan we het zo ook proberen!!!!
Oh zo, daar had ik dan weer overheen gelezenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde de top 3. Maar ik zie het allemaal niet zo goed meer snap je
Niet op viva? Of op dat creagastenboek van tv?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op bokt.nl gaan we het zo ook proberen!!!!
Hij zou zeggen Uh, oké.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat zou GGMM over deze recordpoging vinden?
Yvonne of de betreffende mod dm'en/pm'en/mailen/whatever en dan zo'n lijstje invullen.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik niet, wat is deze
Moet je daarvoor op je keukentafel hebben gekakt ofzo?
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:33 schreef AF_ het volgende:
[..]
Niet op viva? Of op dat creagastenboek van tv?
Op het gastenboek van WijZijnSimba.nlquote:Op zondag 8 maart 2015 22:33 schreef AF_ het volgende:
[..]
Niet op viva? Of op dat creagastenboek van tv?
Mijn pc trok het net ook even niet meerquote:Op zondag 8 maart 2015 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh zo, daar had ik dan weer overheen gelezen
Laptop is nog steeds bezig met schijfcontrole
Simbaquote:Op zondag 8 maart 2015 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op het gastenboek van WijZijnSimba.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |