quote:Op zondag 8 maart 2015 19:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee is gewoon online voetbal, kutspel is iets anders.
quote:
Okéquote:Op zondag 8 maart 2015 19:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee is gewoon online voetbal, kutspel is iets anders.
En hoe gaat het op schoolquote:
Komop denk aan je toekomstquote:
Heb net lekker karamel ijs opquote:
Klinkt sadquote:
ik heb tegen die tijd vast geen zin meer in 't leven en het leven ook niet in mijquote:Op zondag 8 maart 2015 19:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb net lekker karamel ijs op
[..]
Klinkt sad
Nog sadder.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb tegen die tijd vast geen zin meer in 't leven en het leven ook niet in mij
Doe ff normaal joh gek.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb tegen die tijd vast geen zin meer in 't leven en het leven ook niet in mij
Hoe is het met de Dota Chinees?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:48 schreef wiener_schnitzel het volgende:
fylax man
nog een beetje geklikt bij yvonne?
Zwanger? Overgang? Borderline?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:35 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ben pompoensoep aan het maken.
En nu wil ik ineens een caramijsje met koekie![]()
Vervelend. ;squote:Op zondag 8 maart 2015 19:36 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Beetje labiel, had een gekke droom over een ex van lang geleden
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dit is waar mijn dromen van gemaakt zijn
Denk niet dat ik daar aan wil beginnenquote:
het is de bedoeling dat je het in je eentje opeet. Je handen en gezicht komen helemaal onder de chocola te zitten.quote:
Goed om te weten dat men royaal gesmolten chocolade op de lul moet plamuren om jou er wild op te laten gaan.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
het is de bedoeling dat je het in je eentje opeet. Je handen en gezicht komen helemaal onder de chocola te zitten.
jeetjequote:Op zondag 8 maart 2015 19:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
het is de bedoeling dat je het in je eentje opeet. Je handen en gezicht komen helemaal onder de chocola te zitten.
Hoink vieze faphaas.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Goed om te weten dat men royaal gesmolten chocolade op de lul moet plamuren om jou er wild op te laten gaan.
wow hoink, ik kan je niet meer serieus nemen als je zulke dingen post.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Goed om te weten dat men royaal gesmolten chocolade op de lul moet plamuren om jou er wild op te laten gaan.
Eenmalig voorval.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:45 schreef SideEffect het volgende:
wow hoink, ik kan je niet meer serieus nemen als je zulke dingen post.
Ben 5 seconden na het plaatsen van die comment mijn lul de trevi fontein laten imiteren.quote:
Geloof dat dit waar is.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben 5 seconden na het plaatsen van die comment mijn lul de trevi fontein laten imiteren.
Mijn schoot plakt nog een beetje.
Gadverdammequote:
ik heb de room net geslotenquote:
Straks gaan we weer verder.quote:
dat ziet er echt smerig uitquote:Op zondag 8 maart 2015 19:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn heerlijke zelfgemaakte biologische pompoensoep
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
[ afbeelding ]
ripquote:Op zondag 8 maart 2015 19:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit hoor aber.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:58 schreef TARDIS. het volgende:
Wat onvriendelijk jongens, die arme meid heeft zo hard haar best gedaan.Mijn zus maakt dat soort shit ook altijd, ben kanki goed geworden in doen alsof het me smaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Ziet er niet heel lekker uit. Als het maar smaakt.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat soort shit?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:59 schreef eend112 het volgende:
[..]
Mijn zus maakt dat soort shit ook altijd, ben kanki goed geworden in doen alsof het me smaakt.
Welke Suske en Wiske is het geworden?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:01 schreef -supergirl- het volgende:
zo achterover leunen en een goed boek lezen :-)
Met allemaal plaatjes enzo?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:01 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:01 schreef -supergirl- het volgende:
Ja van die hippe gezonde dingenquote:
wat bijzonderquote:Op zondag 8 maart 2015 20:01 schreef -supergirl- het volgende:
Was een van de martel manieren tijdens de donkere middeleeuwen toch?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:03 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Pompoensoep werd in 1463 al gegeten.
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
[ afbeelding ]
Echt geen zin om het je weer uit te leggenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:03 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Pompoensoep werd in 1463 al gegeten.
moordenaarquote:Op zondag 8 maart 2015 20:05 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
3x per week vega, 2x vis, 2x vlees
Wat een tovenaar hè.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
haha jij bent echt zo goed met woorden xD
Muisquote:
Man, echt niet te filmen die BT, snap niet waarom 'ie proleet geworden is.quote:
Niet alleen met woordenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
whaha ja echt heh ;pquote:Op zondag 8 maart 2015 20:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:06 schreef deadprez het volgende:
ik moet er niet aan denken om geen vlees te eten
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:06 schreef deadprez het volgende:
ik eet altijd stiekem cheesburgers van macquote:Op zondag 8 maart 2015 20:06 schreef deadprez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |