ja dat wel iddquote:Op zondag 8 maart 2015 18:59 schreef remi1986 het volgende:
ik zie ze ook wel gewoon hoor. Alleen heul klein
gratis glijmiddel en leuk vibratorstandje voor je vriendje dusquote:Op zondag 8 maart 2015 18:59 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Mwah lag te kwijlen en te snurken
godverquote:Op zondag 8 maart 2015 19:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
gratis glijmiddel en leuk vibratorstandje voor je vriendje dus
neger watquote:Op zondag 8 maart 2015 19:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
inschenken in een glas? Als het niet meer goed is zie/ruik je dat echt wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:02 schreef -supergirl- het volgende:
hoe test je of melk zuur is? staat er al een week, maar door eraan te ruiken merk ik niet veel.. heb een keer een slok zure melk met brokjes gedronken, dus proeven durf ik niet aan...iemand tips?
Niet, gewoon weggooien.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:02 schreef -supergirl- het volgende:
hoe test je of melk zuur is? staat er al een week, maar door eraan te ruiken merk ik niet veel.. heb een keer een slok zure melk met brokjes gedronken, dus proeven durf ik niet aan...iemand tips?
Gewoon niet aanstellen en proeven.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:02 schreef -supergirl- het volgende:
misschien een keer je neus proberen te snuitenquote:Op zondag 8 maart 2015 19:02 schreef -supergirl- het volgende:
huh mobiel hoor je ze toch juist te zien?quote:
ikquote:
guus is een bijzonder geval.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh mobiel hoor je ze toch juist te zien?
Kutspel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |