Vervelend. ;squote:Op zondag 8 maart 2015 19:36 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Beetje labiel, had een gekke droom over een ex van lang geleden
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dit is waar mijn dromen van gemaakt zijn
Denk niet dat ik daar aan wil beginnenquote:
het is de bedoeling dat je het in je eentje opeet. Je handen en gezicht komen helemaal onder de chocola te zitten.quote:
Goed om te weten dat men royaal gesmolten chocolade op de lul moet plamuren om jou er wild op te laten gaan.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
het is de bedoeling dat je het in je eentje opeet. Je handen en gezicht komen helemaal onder de chocola te zitten.
jeetjequote:Op zondag 8 maart 2015 19:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
het is de bedoeling dat je het in je eentje opeet. Je handen en gezicht komen helemaal onder de chocola te zitten.
Hoink vieze faphaas.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Goed om te weten dat men royaal gesmolten chocolade op de lul moet plamuren om jou er wild op te laten gaan.
wow hoink, ik kan je niet meer serieus nemen als je zulke dingen post.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Goed om te weten dat men royaal gesmolten chocolade op de lul moet plamuren om jou er wild op te laten gaan.
Eenmalig voorval.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:45 schreef SideEffect het volgende:
wow hoink, ik kan je niet meer serieus nemen als je zulke dingen post.
Ben 5 seconden na het plaatsen van die comment mijn lul de trevi fontein laten imiteren.quote:
Geloof dat dit waar is.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben 5 seconden na het plaatsen van die comment mijn lul de trevi fontein laten imiteren.
Mijn schoot plakt nog een beetje.
Gadverdammequote:
ik heb de room net geslotenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |