Als ze aan de deur komen schooien krijgen ze 10 seconden om de pleiterik te maken. Dat lijkt wat lang, maar er zitten ook ouwe lullen tussen van zelfs bóven de 40 jaar.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:00 schreef Juup© het volgende:
Ik heb ooit het verkeerde beroep gekozen denk ik
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ze aan de deur komen schooien krijgen ze 10 seconden om de pleiterik te maken. Dat lijkt wat lang, maar er zitten ook ouwe lullen tussen van zelfs bóven de 40 jaar.
Dat heb ik ook wel gedaan, maar nu ben ik het zat. Helemaal sinds ik die lijst met salarissen zag. Dat zal een jaar of 5 geleden zijn geweest. Ben echt niet te beroerd om een steentje bij te dragen, maar niet aan tenten waar het aan de strijkstok blijft hangen. En dat zijn er nogal wat, dus nu vreet ik het allemaal zelf op. Dát zal ze leren, Juup!quote:Op zondag 8 maart 2015 19:07 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Ik ga soms wel eens in discussie, is wel lachen als ze b.v. Jehova Getuigen zijn. Maar de voet tussen de deur is een fabel want dat heb ik i.i.g. nog nooit meegemaakt
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gedaan, maar nu ben ik het zat. Helemaal sinds ik die lijst met salarissen zag. Dat zal een jaar of 5 geleden zijn geweest. Ben echt niet te beroerd om een steentje bij te dragen, maar niet aan tenten waar het aan de strijkstok blijft hangen. En dat zijn er nogal wat, dus nu vreet ik het allemaal zelf op. Dát zal ze leren, Juup!
Och Jezus dat blad ja.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
1 x per jaar eeb gratis Wachttoren tijdschrift krijgen is ook niet verkeerd![]()
Zwaktebodquote:Op zondag 8 maart 2015 19:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts heeft altijd net op dat moment de portemonnee mee als die aan de deur komen.
Mooi makkelijk. Mijn muts is pleite.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts heeft altijd net op dat moment de portemonnee mee als die aan de deur komen.
Ik voel dan ook altijd nog even aan mijn zakken, helaas.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi makkelijk. Mijn muts is pleite.
PP heeft een portemonneetjequote:Op zondag 8 maart 2015 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi makkelijk. Mijn muts is pleite.
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Komen ze aan de deur en dan zeggen dat je ze wel een zwaktebod kan aanbieden.
Die glassies zeikquote:Op zondag 8 maart 2015 17:33 schreef MadMaster het volgende:
De evolutie van brood...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het hoofdgerecht was zo allejezus heet van de pepers dat ik die uit protest niet op de foto heb gezet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |