Ik denk ook niet dat je ze veel ziet in Eindhoven.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dronken Britten of dronken Britse dozen, ik blijf uit hun buurt.
Je leeft maar 1 keer Juup. In mijn beleving althans, dus waarom dingen laten waar je benieuwd naar bent?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je leeft maar 1 keer Juup. In mijn beleving althans, dus waarom dingen laten waar je benieuwd naar bent?
Je kan hooguit "nee" als antwoord krijgen. Of een klap op je smoel. Is me ook wel eens overkomen.
In de buurt kan niet, het is of Ehvn Airport of Limbabwe of wat andersquote:Op zondag 8 maart 2015 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je ze veel ziet in Eindhoven.
Hoewel, er landen wel vluchten vanuit de UK daar in de buurt...
Eindhoven Airport zal vast niet voor niets zo heten.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
In de buurt kan niet, het is of Ehvn Airport of Limbabwe of wat anders
je weet dat ik quote-alerts uit heb staan he?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Topic voor jou gevonden: ONZ / Wat is de lekkerste chocola?
Ik zie ook niets m.b.t. pepers staanquote:Op zondag 8 maart 2015 18:38 schreef MadMaster het volgende:
Het complete menu van vanmiddag, er werd niet over rucola gesproken...
[ afbeelding ]
Ja, maar wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:52 schreef Doedezemaar het volgende:
je weet dat ik quote-alerts uit heb staan he?
Aha dan snap ik het wel ja, Pepesan op zich lijkt mij saai. Maar Pepesan ikan is weer iets andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |