Dat is zonder meer een feit, ik lust best veel maar rucola vind ik gewoon niet lekker.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond het bier dus niks, ieder z'n smaak...
Deze kunnen best echt zijn hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 18:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom vinden ( sommige) mannen fake voorgevels nou zo boeiend?
Ah ok sommige... Ik niet dusquote:Op zondag 8 maart 2015 18:05 schreef Doedezemaar het volgende:
deze zijn fakequote:Op zondag 8 maart 2015 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
Deze kunnen best echt zijn hoor
En fake is bah, dan liever een a-cup
wat moet het uiteindelijk worden? Hier wordt het een tosti, lunch was behoorlijk uitgebreidquote:Op zondag 8 maart 2015 18:07 schreef D. het volgende:
Dadelijk maar even de keuken in
Nieuw recept, dus ben benieuwd
Pasta met kip en perziken in roomsausquote:Op zondag 8 maart 2015 18:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat moet het uiteindelijk worden? Hier wordt het een tosti, lunch was behoorlijk uitgebreid
Ik ook niet, vandaar dat ik benieuwd benquote:Op zondag 8 maart 2015 18:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat klinkt als iets wat ik nog nooit heb gegeten
Een keer wat anders. Nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoezo fake?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ze nog nooit 'geprobeerd'quote:Op zondag 8 maart 2015 18:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een keer wat anders. Nieuwsgierigheid.
Beetje zoals vrouwen steeds weer een andere soort <insert random prdoct> willen proberen, want benieuwd.
Feitquote:Op zondag 8 maart 2015 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
Deze kunnen best echt zijn hoor
En fake is bah, dan liever een a-cup
collega die op een andere locatie gaat werkenquote:Op zondag 8 maart 2015 18:14 schreef sacha het volgende:
maar van wie of wat had jij een afscheidslunch DDM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |