Auw, ik ga dat zeker niet winnen met 2 feestjes deze maandquote:Op zondag 8 maart 2015 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tot eind van de maand. Jou gaat het wel lukken, Juup niet en ik gok dat ik ook wel een terugval krijg
het moet ook een uitdaging zijnquote:Op zondag 8 maart 2015 17:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Auw, ik ga dat zeker niet winnen met 2 feestjes deze maand
Watjequote:Op zondag 8 maart 2015 17:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Auw, ik ga dat zeker niet winnen met 2 feestjes deze maand
In bed?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lig nog een beetje te doezelen, geen zin om echt wakker te worden
Gezellig op zijn tijd.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Drank is altijd het antwoord, maar nooit de oplossing.
Het smaakt gewoon goed. Ik drink alles dat smaakt net zoals ik alles eet dat me smaakt.quote:
Ach, zo vind ik een baco naar perensap smaken, ik weet niet waarom.....het is gewoon lekker.quote:
gerookte zalm, risotto met rucola, lekker! Toetje ziet er ook veelbelovend uitquote:Op zondag 8 maart 2015 17:33 schreef MadMaster het volgende:
De evolutie van brood...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het hoofdgerecht was zo allejezus heet van de pepers dat ik die uit protest niet op de foto heb gezet...
Zalm op z'n haring (ingelegd in zuur met uitjes en croutons), gerookte eendeborst met koriander, noodles en shiitake, inderdaad risotto met gorgonzola, missend hoofdgerecht was bavette pepesan en dessert was een chocolade coulant met sinaasappel marshmallow en saus van sandelhout en nog iets...quote:Op zondag 8 maart 2015 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gerookte zalm, risotto met rucola, lekker! Toetje ziet er ook veelbelovend uit
Weet jij veel...quote:Op zondag 8 maart 2015 17:43 schreef Kingstown het volgende:
Die pics zien er niet echt gezellig uit MM. Beetje stijfjes allemaal. Mocht je je cap wel ophouden?
De bavette was superzacht, heb er een stukje van genomen, maar was niks voor mij...quote:Op zondag 8 maart 2015 17:44 schreef Doedezemaar het volgende:
He getsie, gorgonzola vind ik vies, de rest klinkt goed. Was de bavette wel lekker zacht? Zonde dat het zo pittig was zeg.
Ik vind het al een uitdaging om geen bier te drinken op een feestjequote:Op zondag 8 maart 2015 17:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het moet ook een uitdaging zijn
Ik lig nog een beetje te doezelen, geen zin om echt wakker te worden
Dat is een mooie uitspraak ouwequote:Op zondag 8 maart 2015 17:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Drank is altijd het antwoord, maar nooit de oplossing.
IK heb ergens volgens mij nog een foto dat ik de fles bier van mijn vader pakte en ervan ging drinken terwijl ik net kon lopenquote:
Ik ben jaloersquote:Op zondag 8 maart 2015 17:33 schreef MadMaster het volgende:
De evolutie van brood...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het hoofdgerecht was zo allejezus heet van de pepers dat ik die uit protest niet op de foto heb gezet...
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:00 schreef Juup© het volgende:
Ik heb ooit minder leuke dingen op mijn tv gezien
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik vond het bier dus niks, ieder z'n smaak...quote:Op zondag 8 maart 2015 17:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben jaloers![]()
OP de Rucola na, man man man (zou Rob zeggen) wat is dat een knijnenvoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |