SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk altijd dat er wat met m'n tv isquote:Op zondag 8 maart 2015 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan dat meestal wel goed scheiden hoor.
Alleen is deze wedstrijd echt heel erg kut
En dan moet je ook nog eens naar Leo Driessen luisteren na Sierd de Vos.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan dat meestal wel goed scheiden hoor.
Alleen is deze wedstrijd echt heel erg kut
Je moet het gewoon zien als een andere tak van sport.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat er wat met m'n tv is
Hopelijk Sierd weer bij de EL wedstrijd van Ajax komende week.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog eens naar Leo Driessen luisteren na Sierd de Vos.
ja jeugdvoetbal, zoals ik naar mijn zoons keekquote:Op zondag 8 maart 2015 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet het gewoon zien als een andere tak van sport.
Dan zou hij een van de weinige zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:34 schreef Sked het volgende:
El Ghazi in de spits. Leest Frank mijn posts ofzo?
Ik vrees het wel, en straks zal Theo Reitsma wel komen bij Utrecht - AZ.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk Sierd weer bij de EL wedstrijd van Ajax komende week.
Zal wel niet, en zal weer zure Leo worden
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgraven en Zivkovic in de warming-up.
Was het lekker?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey, ik heb vanochtend magere kwark op
De leukste comeback tijdens Ajax - Excelsior. Het niveau hier is dramatisch dus gelukkig dat je er weer bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |